Ik vind de reclames bij ES ook zelden storend. Het zijn er wel veel, maar wel lekker kort. Enige jammer is dat je de reclames wel kan dromen, letterlijk dromen natuurlijk van Libanonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ze dat heel goed doen, heel kort en op momenten dat het kan. Merkte ik al een paar keer, vanmorgen nog bij het schoonspringen.
je kan ook mooi aan het logo zien of het live isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind de reclames bij ES ook zelden storend. Het zijn er wel veel, maar wel lekker kort. Enige jammer is dat je de reclames wel kan dromen, letterlijk dromen natuurlijk van Libanon![]()
Bovendien zeggen ze het gewoon gelijk als iets een opgenomen worp of sprong is, dan doe ze niet alsof het live is.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind de reclames bij ES ook zelden storend. Het zijn er wel veel, maar wel lekker kort. Enige jammer is dat je de reclames wel kan dromen, letterlijk dromen natuurlijk van Libanon![]()
Bovendien zeggen ze het gewoon gelijk als iets een opgenomen worp of sprong is, dan doe ze niet alsof het live is.
Dat haar ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]Omdat ze een brilletje heeft zeker.
Niet als het om een opgenomen sprong gaat tijdens de live registratie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
je kan ook mooi aan het logo zien of het live is
Ik ben zelf ook meer van de actieve vakanties. Maar als je op zoek bent naar een rustige vakantie dan is Libanon gewoon een mooi alternatief voor Turkije, Griekenland etc. Alleen dan wat beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]Ja precies ik ken ze ook al allemaal uit mijn hoofd, wat op zich wel goed is, je zapt niet weg omdat het maar heel kort is.
Trouwens, op vakantie naar Libanonlijkt mij nou niks.
In NL heet dat hoogtesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef Sasman het volgende:
1.97m de serieuze lengtes komen eraan.
Nog 1x off topic dan, voordat we klappen krijgen, ik heb Libanon ECHT nooit als vakantieland gezien. Maar op het strand liggen, die tijd heb ik wel gehad. Ik had het vroeger moeten weten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook meer van de actieve vakanties. Maar als je op zoek bent naar een rustige vakantie dan is Libanon gewoon een mooi alternatief voor Turkije, Griekenland etc. Alleen dan wat beter.
Vertel dat de Cubanenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef Columbiafan het volgende:
Sowieso, een zwarte speerwerper op hoog niveau zie je ook niet veel
Niet als het om afstand gaat, nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef Columbiafan het volgende:
Sowieso, een zwarte speerwerper op hoog niveau zie je ook niet veel
Nog net geen stofzuiger in d'r handquote:
Nog 1 x een reactie daarop dan. Ben ook geen strandligger. Maar moet nog wel even zeggen dat Libanon wel wat meer is dan dat. Maar nog genoeg andere mooie locaties.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog 1x off topic dan, voordat we klappen krijgen, ik heb Libanon ECHT nooit als vakantieland gezien. Maar op het strand liggen, die tijd heb ik wel gehad. Ik had het vroeger moeten weten.
Springen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Ren je 5KM moet je nog springen om te winnen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
5000 meter vind ik eigenlijk maar saai
Ik zou dan toch maar kiezen voor de atleet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik gun het Farah wel, maar het publiek niet. Dilemma.
Ben je niet zielsgelukkig geworden van in totaal 70 kilometer snelwandelen vandaag?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland moet de hockeyfinale maar winnen om me weer gelukkig te krijgen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef EL_Presidente het volgende:
sympathieke vent die winnaar van de 5000 meter Mohamed Farah
Maar daar wordt hij dus nooit voor gepakt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef IbanMayo het volgende:
Las vanmorgen een interessant artikel in NRC over nieuwe steroïd in de atletiek die nog niet op de dopinglijst staat. O.a. Farah gebruikt het. Jos Hermens had het ook over een grote lijst met attesten die Farah heeft voor andere producten.
OK dat is pas echt saai (en raar).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je niet zielsgelukkig geworden van in totaal 70 kilometer snelwandelen vandaag?
Dat hielp wel enorm jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je niet zielsgelukkig geworden van in totaal 70 kilometer snelwandelen vandaag?
Daily Mail die een Somalische Brit als held moeten beschrijvenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:47 schreef Guard het volgende:
Zo hebben de Britten weer de "import Brit" kunnen toejuichen, vanaf maandag gewoon weer al die andere import Britten discrimineren
Lijkt mij zonder bewijs niet handig dat ze een naam noemen. Al is zijn progressie nog steeds opmerkelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef IbanMayo het volgende:
Las vanmorgen een interessant artikel in NRC over nieuwe steroïd in de atletiek die nog niet op de dopinglijst staat. O.a. Farah gebruikt het. Jos Hermens had het ook over een grote lijst met attesten die Farah heeft voor andere producten.
En het achterlijke is, dat er nooit en te nimmer ook maar iemand roept om het te schrappen van de Spelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat is pas echt saai (en raar).
22.00 uur. Zie hier: http://www.london2012.com(...)=11-august/list.html … zucht.quote:
Dát is hoogspringen, dat kent U niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Toch apart, 3 pogingen voor 1.93 en dan hup in 1x over de 1.97
Dat is OOK sport.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dát is hoogspringen, dat kent U niet.
Blijkbaar "second hand steroid" van Farrah, die was net langsgelopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Toch apart, 3 pogingen voor 1.93 en dan hup in 1x over de 1.97
ik zit op mn telefoon dus dat werkt niet zo soepel. thnxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
22.00 uur. Zie hier: http://www.london2012.com(...)=11-august/list.html … zucht.
Hehe nee dat blijkt wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dát is hoogspringen, dat kent U niet.
Het was een grap. Ik wist het zelf ook niet en toen hielp Ambrosius me met die link.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
ik zit op mn telefoon dus dat werkt niet zo soepel. thnx
Ik snap dit ook niet zo. Het totale aantal foutsprongen telt dus minder zwaar dan de foutsprongen op de laatste hoogte?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Marcoss het volgende:
Die Amerikaanse nu onder Hellebaut, telt dan alleen het aantal foutsprongen op de hoogste hoogte?
Knap. Maar als de wind van onderen waait dwarrelt die 'dikke zeug' er vanzelf overheen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef TheArt het volgende:
Shkolina ook in 1x over 2.00. Nog geen enkele foutsprong.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap. Maar als de wind van onderen waait dwarrelt die 'dikke zeug' er vanzelf overheen.
Zou fijn zijn. Ik like hem wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
Als we nou een Facebook pagina oprichten die Snelwandelen moet van de Olympische Spelen. En we verzamelen 10.000 likes, gaat De Telegraaf dan een nieuwsbericht plaatsen dat het Snelwandelen mogelijk van de Spelen verdwijnt?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
Als we nou een Facebook pagina oprichten die Snelwandelen moet van de Olympische Spelen. En we verzamelen 10.000 likes, gaat De Telegraaf dan een nieuwsbericht plaatsen dat het Snelwandelen mogelijk van de Spelen verdwijnt?
Dopingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:59 schreef Redefine het volgende:
Hellebaut zou ook best een Turkse kunnen zijn. Je ziet haar nooit, maar bij de belangrijke wedstrijden staat ze er opeens weer
Ik like 'm welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
Moet wel even erbij zeggen dat mijn opmerking meer gekscherend bedoeld is. Denk niet gelijk bij haar aan doping. Maar ik heb nooit zoveel met atleten die je nooit ziet, alleen boven komen drijven bij de kampioenschappen.quote:
Tja, uiteindelijk boeien voor de meeste atleten alleen de grote kampioenschappen echtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet wel even erbij zeggen dat mijn opmerking meer gekscherend bedoeld is. Denk niet gelijk bij haar aan doping. Maar ik heb nooit zoveel met atleten die je nooit ziet, alleen boven komen drijven bij de kampioenschappen.
De mijne ook niet hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet wel even erbij zeggen dat mijn opmerking meer gekscherend bedoeld is. Denk niet gelijk bij haar aan doping. Maar ik heb nooit zoveel met atleten die je nooit ziet, alleen boven komen drijven bij de kampioenschappen.
Kan ik me voorstellen, maar voor mij ben je dan geen echt groot kampioen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk boeien voor de meeste atleten alleen de grote kampioenschappen echt
Ik dacht dat je ging zeggen 'dat je zelf mag bepalen uit welke onderdelen de Olympische spelen bestaan.'quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
Wat zou het trouwens mooi zijn als de Spelen over vier jaar echt interactief zijn. Da je echt helemaal zelf mag bepalen wat je kijkt, dus ook bij het atletiek zelf kunt kiezen welk onderdeel je kijkt![]()
[...]
Jahquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Hellebaut toch minimaal over 2.03 voor brons?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja, zit er niet meer in. Goed toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Semenya?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Bij die 800 m zitten heul geen leuke vrouwen.
Dat doen we dan wel over acht jaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen 'dat je zelf mag bepalen uit welke onderdelen de Olympische spelen bestaan.'
Niet mijn type.quote:
Bij de NOS zijn er 2 streams voor Atletiek, 1 generiek en 1 hoogspringen. Is even genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:05 schreef ddx het volgende:
BBC is toch al redelijk uitgebreid, je kan nu al uit 3 atletiek onderdelen kiezen,
Of zijn er meer bezig ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen we dan wel over acht jaar
Kan alleen als je in Engeland woont toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:05 schreef ddx het volgende:
BBC is toch al redelijk uitgebreid, je kan nu al uit 3 atletiek onderdelen kiezen,
Of zijn er meer bezig ?
Of schotel hebt hangen. (zoals ik)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan alleen als je in Engeland woont toch?
Dat is ook vaak genoeg niet mogelijk helaas.quote:
Voor mij wel. Dat zijn de momenten dat je er moet staan, en dan sta je er en presteer je. Knapquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar voor mij ben je dan geen echt groot kampioen.
Rekening mee houden als je huis kiest dat je iig zicht op zuiden hebt voor schotel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook vaak genoeg niet mogelijk helaas.
Van Langen won daar ook ooit goudquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef Yonjuuni het volgende:
Vreemde race, Jelimo die instort en Semanya die pas de laatste 100 meter echt aanzet en nog 2e wordt.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Langen won daar ook ooit goud
Nou ben ik een echte tv liefhebber en is het ook een deel van mijn werk. Maar dat is wel het laatste waar ik mijn huis op uit kies. Sowieso heb je niet zomaar wat te kiezen als je niet kunt kopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef ddx het volgende:
[..]
Rekening mee houden als je huis kiest dat je iig zicht op zuiden hebt voor schotel.
Leek wel een neerstortend vliegtuig. Ze pakt heel veel hoogte aan het begin, maar daarna als een plumpudding naar beneden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Radzivil denkt dat de lat moet breken?
Vuile diefquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Straks gaat Walcott er met het goud vandoor, dat zou nog eens een stunt zijn
Is eigenlijk beter dan ik had verwacht, want ze heeft nog niet bijzonder hoog gesprongen sinds haar comeback.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef Sasman het volgende:
Tia fijn joh. 5de plek. Je hebt je diploma.
Totdat je een close up krijgt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Lysenko is niet zo lelijk voor een hamerslingeraarster
Heeft wel absoluut geen mooi gave hiod, wel een minpuntquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Lysenko is niet zo lelijk voor een hamerslingeraarster
Voor een hamerslingeraarster zei ikquote:
Nou ja van ver was het in algemene zin best ok, maar dan krijg je die close up en past je nuance er goed bij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een hamerslingeraarster zei ik
Beter dan Vlasic iig. Om aan te gluren bedoel ik danquote:
4 x 400 kan daar nog bijkomen en hoogspringen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:16 schreef Yonjuuni het volgende:
Topdag voor Rusland wat betreft medailles zeg, zooi goud en nog wat zilver en brons.
En ze hadden al een vracht zilver en brons. Wat beter afwerken en ze stonden 3e in totaal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:16 schreef Yonjuuni het volgende:
Topdag voor Rusland wat betreft medailles zeg, zooi goud en nog wat zilver en brons.
quote:
Echt hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef Redefine het volgende:
De commentator denkt dat een WR er inzit bij het hoogspringen. Dat lijkt het bijna altijd bij de vrouwen. Totdat ze op die hoogte de lat leggen en het toch weer niet lukt
Nogal ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
Wat een rare wedstrijd bij het speerwerpen zeg.
Wat zou het gaaf zijn als Walcott wintquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
Wat een rare wedstrijd bij het speerwerpen zeg.
Doet ze altijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beitia viel al bijna om voor ze bij de sprong was.
Is dat niet dom? Zij heeft pas 2 foutsprongen en die Amerikaanse 3. Waarom telt alleen de laatste hoogte?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:22 schreef TheArt het volgende:
Shkolina er ook over, maar hiermee heeft ze ook pas brons.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bagger, straks geen eremetaal voor Beitia
Vind ik an sich logischerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:22 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Is dat niet dom? Zij heeft pas 2 foutsprongen en die Amerikaanse 3. Waarom telt alleen de laatste hoogte?
Enige niet-Europeaan in de top-8quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:24 schreef Yonjuuni het volgende:
Sjongejonge, goud voor T&T bij het speerwerpen, niet te geloven.![]()
Helaas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
En nu Barrett bij de eerste poging over 2,05 en Chicherova zit dik in de shit.
Nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef alors het volgende:
Ik was even douchen, doet Hillebaut nog mee?
5e en ze is klaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:27 schreef alors het volgende:
Ik was even douchen, doet Hillebaut nog mee?
Welke hoogte. 5e is niet slecht lijkt mequote:
1.97quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke hoogte. 5e is niet slecht lijkt me
quote:
Stream 11 moet je hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef Columbiafan het volgende:
Chicerova over 2.05 zag ik op de achtergrond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:36 schreef Redefine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Ooooh jij liegenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse Belg.
Vanwaar dequote:
Valse tussenstand: ban!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
0-1 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Laat maar, was dus niet duidelijk netquote:
Als je het bewust doet wel ja.quote:
Dat dus. Mijn 48uur zit er net opquote:
Geen valse tussenstanden plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Wat je ook doet grapjas.quote:
Was een foutje, keek niet goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen valse tussenstanden plaatsen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef Leatherface het volgende:
Anders wint Trinidad & Tobago even het hoogspringen.
Helaas liet Sporza daar nauwelijks wat van zien.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef Redefine het volgende:
Ik had even last van de Lebanon Blues
Inderdaad. Het land van Ato Boldon en Hasely Crawford!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef knep het volgende:
Dat goud voor Trinidad bij het speerwerpen, geweldig.
Hoogspringen met een speer?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef Leatherface het volgende:
Anders wint Trinidad & Tobago even het hoogspringen.
Helaas liet Sporza daar nauwelijks wat van zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |