In NL heet dat hoogtesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef Sasman het volgende:
1.97m de serieuze lengtes komen eraan.
Nog 1x off topic dan, voordat we klappen krijgen, ik heb Libanon ECHT nooit als vakantieland gezien. Maar op het strand liggen, die tijd heb ik wel gehad. Ik had het vroeger moeten weten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook meer van de actieve vakanties. Maar als je op zoek bent naar een rustige vakantie dan is Libanon gewoon een mooi alternatief voor Turkije, Griekenland etc. Alleen dan wat beter.
Vertel dat de Cubanenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef Columbiafan het volgende:
Sowieso, een zwarte speerwerper op hoog niveau zie je ook niet veel
Niet als het om afstand gaat, nee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef Columbiafan het volgende:
Sowieso, een zwarte speerwerper op hoog niveau zie je ook niet veel
Nog net geen stofzuiger in d'r handquote:
Nog 1 x een reactie daarop dan. Ben ook geen strandligger. Maar moet nog wel even zeggen dat Libanon wel wat meer is dan dat. Maar nog genoeg andere mooie locaties.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog 1x off topic dan, voordat we klappen krijgen, ik heb Libanon ECHT nooit als vakantieland gezien. Maar op het strand liggen, die tijd heb ik wel gehad. Ik had het vroeger moeten weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |