Ik heb in mijn 11 keer nog nooit een weekend lang slecht weer gehad. Wel eens een duidelijke regendag, maar zelfs die zijn zeldzaam. Mooiste is graadje of 23/24 en droog, maar ja, we zien het wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:54 schreef Murmeli het volgende:
2006 had toch alleen op zondagmorgen heel veel regen? Verder was het het hele weekend mooi.
Ik heb in de 4 keer dat ik tot nu toe ben geweest eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het weer zo slecht was dat ik ervan baalde.
Klopt, halverwege de middag was het weer droog en de dagen ervoor ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:54 schreef Murmeli het volgende:
2006 had toch alleen op zondagmorgen heel veel regen? Verder was het het hele weekend mooi.
Ik heb in de 4 keer dat ik tot nu toe ben geweest eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het weer zo slecht was dat ik ervan baalde.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, halverwege de middag was het weer droog en de dagen ervoor ook.
De weken ervoor was er trouwens ook veel regen dat jaar.
Herinner me dat we de padden echt van de camping af moesten jagen.
Nee, 2006 was behoorlijk verregend, met modderbanen naast de Alpha enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:54 schreef Murmeli het volgende:
Misschien in jouw geheugen, maar t was alleen een halve zondag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, 2006 was behoorlijk verregend, met modderbanen naast de Alpha enzo.
In het interview met Van Eerdenburg staat te lezen dat het nu even niet moet regenen omdat het terrein momenteel verzadigd is en er plassen blijven liggen. Ik weet niet hoe dat volgende week is, maar kans op plassen is er dus wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef Murmeli het volgende:
Klopt ja, ik was toen nog verbaasd dat je op het festivalterrein gewoon in het gras kon zitten ondanks de regen van de voorafgaande dagen. wel fijn dat dat goed is gefixt daarmoet iets hebben om de zondag op door te brengen
Meestal is de aanwezigheid van mensen al genoegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef peaceman het volgende:
[..]Hoe heb je dat gedaan? Foto van Coldplay opgehangen? Hun muziek gedraaid? Of the Frog chorus opgezet?
Hmm, zou het?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien in jouw geheugen, maar t was alleen een halve zondag.
oh fuck, dat zou wel zwaar klote zijn zeg!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
In het interview met Van Eerdenburg staat te lezen dat het nu even niet moet regenen omdat het terrein momenteel verzadigd is en er plassen blijven liggen. Ik weet niet hoe dat volgende week is, maar kans op plassen is er dus wel.
Ik neem meestal bergschoenen mee voor het geval dat, maar heb ze nooit nodig eigenlijk. Doe ze alleen vaak aan omdat het gewicht scheelt bij het tillen naar de camping..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hmm, zou het?
Ik heb toen voor het jaar erop, nav de ervaringen in 2006, regenlaarzen gekocht, en die nooit nodig gehad, dus dat verschil is er wel.
JA ECHT WAAR!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hmm, zou het?
Ik heb toen voor het jaar erop, nav de ervaringen in 2006, regenlaarzen gekocht, en die nooit nodig gehad, dus dat verschil is er wel.
dat ga ik ook doen. en als de weersverwachting echt kut is of er gaan plassen op het terrein liggen dan scoor ik nog wel wat rubberlaarzenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik neem meestal bergschoenen mee voor het geval dat, maar heb ze nooit nodig eigenlijk. Doe ze alleen vaak aan omdat het gewicht scheelt bij het tillen naar de camping..
Als je bergschoenen mee hebt, heb je geen laarzen nodig..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ga ik ook doen. en als de weersverwachting echt kut is of er gaan plassen op het terrein liggen dan scoor ik nog wel wat rubberlaarzen
als de plassen zo diep zijn als in 2006 wel hoor! Stond tot mijn enkels in het waterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je bergschoenen mee hebt, heb je geen laarzen nodig..
Mijn bergschoenen trokken dat wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als de plassen zo diep zijn als in 2006 wel hoor! Stond tot mijn enkels in het water
goeie bergschoenen! waren ze niet verneukt daarna?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn bergschoenen trokken dat wel.
Nope.... draag ze nog elk jaar (indien nodig).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goeie bergschoenen! waren ze niet verneukt daarna?
twitter:festivalweer twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 06:19:52De #LL12 weersverwachting, nog steeds kan het twee kanten op, 30% kans op wisselvallig rond 21gr, 70% kans op droog en warm weer. reageer retweet
twitter:festivalweer twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 14:17:56Zet de zonnebrand maar op je lijstje, de verwachtingen voor #LL12 zien er steeds beter uit!!! reageer retweet
quote:volgens mij hebben we alle regen van deze zomer al gehad, dus ik denk dat het bijna niet anders dan droog kan worden
Leg uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:24 schreef Murmeli het volgende:
wordt een dikke orgie dan, als iedereen alleen op slippers loopt
Owja..nog nie wakker nie.quote:
WAKKER WORDEN!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Owja..nog nie wakker nie.
Gewoon lader mee en lekker rustig bij de Hi stand gaan zitten met een koud biertje in de ochtendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Jivis het volgende:
Iemand eigenlijk ervaring met een oplader op zonne-energie? Die dingen zijn voor een prikkie te krijgen, maar ik vraag me af of het ook echt werkt als je er een telefoon aan legt (als in; duurt het geen eeuwen alvorens het ding een beetje bruikbaar is gecharged).
In zo'n rij staan om te laden vind ik namelijk zonde van m'n tijd, dan doe ik dat liever op een brak moment 's nachts/'s ochtends voor m'n tent.
Ik heb gister mijn reserve batterijen van dealextreme binnengekregen. Zal mijn telefoon het hele weekend niet op hoeven laden (voor 2,50 per uurquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Jivis het volgende:
Iemand eigenlijk ervaring met een oplader op zonne-energie? Die dingen zijn voor een prikkie te krijgen, maar ik vraag me af of het ook echt werkt als je er een telefoon aan legt (als in; duurt het geen eeuwen alvorens het ding een beetje bruikbaar is gecharged).
In zo'n rij staan om te laden vind ik namelijk zonde van m'n tijd, dan doe ik dat liever op een brak moment 's nachts/'s ochtends voor m'n tent.
mijn excuses,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:24 schreef Murmeli het volgende:
wordt een dikke orgie dan, als iedereen alleen op slippers loopt
Ik heb twee weken geleden de A-Solar AM406 gehaald, het is een wat dikkere accu goed voor ong. drie volle ladingen en hij heeft ook een zonnepaneeltje ingebouwd alhoewel dat inderdaad te langzaam is om daarvan afhankelijk te zijn. Maar als deze volgeladen is dan heb je volgens mij het hele weekend prik. Je kan er je iPhone op klikken maar via een snoertje kun je er ook andere telefoon mee opladen en dat opladen gaat voor mijn gevoel net zo snel als aan de gewone lader!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Jivis het volgende:
Ik heb ze dit jaar in de HMH gezien en daar was de sfeer erg goed. Er waren ook weer een hoop Engelsen aanwezig natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb net Kasabian Live At The O2 bekeken, hopelijk hangt er dan ook zo'n feest feertje in de Alpha. Jammer dat ze veel te vroeg staan.
ik moet ook niks duurs mee, ga ik me daar alleen maar druk om maken..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:13 schreef vault_tec het volgende:
Bij ons is wel eens een tent leeg geroofd. Dader is gepakt. Heeft bij een meisje wat lag te slapen geprobeerd haar tent leeg te roven. Blij dat ik niks duurs mee neem.
Gast dacht ook dat zijn telefoon was gestolen toen die zijn tent ging onderzoeken. Voor die zijn tent in ging om te kijken ging die op een stoel zitten en deed die zijn telefoon in een bekerhouder. Gast komt zijn tent uit. "Niks weg gelukkig op 50 euro en mijn telefoon na. Ik heb heb wel mijn wiet en hasj nog!!!" Gast zat te balen dat zijn telefoon weg was omdat die dan weer iedereen zijn nummer moet vragen etc. Na 10 minuten gaat die weer zitten en ziet die zijn telefoon. Gelukkig maar dat het bij 50 euro is gebleven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:17 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ik moet ook niks duurs mee, ga ik me daar alleen maar druk om maken..
Autopapier kan je ook in auto laten. Of je nou in de tent of auto laat liggen maakt ook weinig uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:50 schreef AMDB het volgende:
Ik zou echt NIET weten wat voor duurs ik in m'n tent achter zou kunnen laten. Portemonnee en smartphone altijd bij me. Verder zorg ik dat m'n tas redelijk uitgepakt is zodat ze 'm niet dicht de tent uit graaien om ergens anders te doorzoeken.
Verder laat ik waarschijnlijk wel m'n autopapieren in de tent liggen, maar sleutel heb ik altijd bij me.
Ik vertrouw alleen de voorspellingen van Mokkel Marijke..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorspelling van weeronline.nl is nu niet zo best. Iedere dag flink wat regen.
je moet die krengen ook echt zover buigen totdat het voelt alsof je m bijna breektquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:57 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat opvouwen moet ik ook nog een paar keer oefenen.
Dat verandert ook dagelijks. Die voorspellingen kun je pas een paar dagen vantevoren serieus nemen en dan zelfs niet helemaal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorspelling van weeronline.nl is nu niet zo best. Iedere dag flink wat regen.
Nou zit net op Weeronline te kijken, en daar word ik toch niet vrolijk van.........quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:festivalweer twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 06:19:52De #LL12 weersverwachting, nog steeds kan het twee kanten op, 30% kans op wisselvallig rond 21gr, 70% kans op droog en warm weer. reageer retweet
twitter:festivalweer twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 14:17:56Zet de zonnebrand maar op je lijstje, de verwachtingen voor #LL12 zien er steeds beter uit!!! reageer retweet
En nu geven ze weer 28 graden op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou zit net op Weeronline te kijken, en daar word ik toch niet vrolijk van.........
Elke weersite zegt iets andersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou zit net op Weeronline te kijken, en daar word ik toch niet vrolijk van.........
Met zonne energie is je batterij pas opgeladen als Lowlands voorbij is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:06 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden de A-Solar AM406 gehaald, het is een wat dikkere accu goed voor ong. drie volle ladingen en hij heeft ook een zonnepaneeltje ingebouwd alhoewel dat inderdaad te langzaam is om daarvan afhankelijk te zijn. Maar als deze volgeladen is dan heb je volgens mij het hele weekend prik. Je kan er je iPhone op klikken maar via een snoertje kun je er ook andere telefoon mee opladen en dat opladen gaat voor mijn gevoel net zo snel als aan de gewone lader!
Hij is 59 euro bij de Mediamarkt... prijzig maar hij is ook voor na Lowlands
Dat denk ik ook, gelukkig zit er dus ook een accu in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
Met zonne energie is je batterij pas opgeladen als Lowlands voorbij is.![]()
Als ik zo'n gozert m'n tent in zie kruipen krijgt hij een mooie beuk met de onderkant van m'n hiel. Vol op z'n neus en hopen voor 'm dat hij nog kan wegrennen, anders ducttapen ik en m'n boys 'm aan z'n enkels en handen vast om 'm vervolgens op een looppad te dumpen met het bijschrift 'ik steel uit jullie tenten als jullie liggen te slapen'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:13 schreef vault_tec het volgende:
Bij ons is wel eens een tent leeg geroofd. Dader is gepakt. Heeft bij een meisje wat lag te slapen geprobeerd haar tent leeg te roven. Blij dat ik niks duurs mee neem.
De app van Lowlove vind ik zelf een stuk fijner werken, ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:07 schreef Luni het volgende:
Heb sinds kort een smartphone, ik heb hier volgens mij gelzen dat de app van Lowlave beter is als die van Lowlands, kolpt dat?
Heb hem er net opgezet, inderdaad weinig poespas.,quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:21 schreef TWP het volgende:
[..]
De app van Lowlove vind ik zelf een stuk fijner werken, ja.
Internet heldquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik zo'n gozert m'n tent in zie kruipen krijgt hij een mooie beuk met de onderkant van m'n hiel. Vol op z'n neus en hopen voor 'm dat hij nog kan wegrennen, anders ducttapen ik en m'n boys 'm aan z'n enkels en handen vast om 'm vervolgens op een looppad te dumpen met het bijschrift 'ik steel uit jullie tenten als jullie liggen te slapen'.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef Breuls het volgende:
Dat papieren boekje steek ik altijd in m'n zak. App is leuk, maar papier is handiger.
Pakken water en blikjes frisdrank. Ik koop het nooit, maar volgens mij 2 muntjes voor 2 liter water en 1 muntje voor 1 blikjequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet in hoeverre er flessen frisdrank bij de campingwinkel worden verkocht? Zo ja wat kost da.
Oke, nouja heb denk ik al een oplossing voor de non-alcoholische shit bij de tent gewoon fles ranja en jerrycan mee en jerrycan bijvullen bij de wasbakken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pakken water en blikjes frisdrank. Ik koop het nooit, maar volgens mij 2 muntjes voor 2 liter water en 1 muntje voor 1 blikje
1 muntje zou ook best kunnen. Zoals gezegd: ik koop het zelf nooitquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:56 schreef Fuszy het volgende:
Die bar le duc pakken zijn toch maar 1 muntje of hebben ze het verhoogd?
Doe ik ook altijd hoor, eigen blokkenschema en kruisen maar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Energievretende apps, dikke programmaboekjes meedragen..ik was eigenlijk gewoon van plan deze in mijn kontzak te steken en 's morgens nog even te checken voor evt. leuke niet-muzikale dingen in het boekje en that's it. Moet nog wel weer aangepast worden, zie ik.
[ afbeelding ]
oldskool ben ik he?
Gewoon ergens bij de action een jerrycan kopen voor 80ct en zo nu en dan naar het pleehuis lopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:56 schreef Fuszy het volgende:
Die bar le duc pakken zijn toch maar 1 muntje of hebben ze het verhoogd?
Of een frisdrankfles hervullenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:10 schreef Faazz het volgende:
[..]
Gewoon ergens bij de action een jerrycan kopen voor 80ct en zo nu en dan naar het pleehuis lopen.
Of ergens wat teveel gebogenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:20 schreef Breuls het volgende:
Mijn popuptent popt niet meer zo snel op. Ik moet 'm een beetje helpen. Zou ik 'm verkeerd opgevouwen hebben?
Eerder een backpack meenemen dan een weekendtas (al dan niet op wieltjes), in verband met de wandeltocht naar de campingsquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef Gatenkaas het volgende:
Eerste keer Lowlands dit jaar. Iemand tips over wat mee nemen, wat niet meenemen en algemene hoe overleef ik LL tips?
Beide!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eerder een backpack meenemen dan een weekendtas (al dan niet op wieltjes), in verband met de wandeltocht naar de campings.
Voor mij ook de eerste keer, en ik heb gehoord dat een steekwagentje goed werktquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef Gatenkaas het volgende:
Eerste keer Lowlands dit jaar. Iemand tips over wat mee nemen, wat niet meenemen en algemene hoe overleef ik LL tips?
Neem niet meer mee dan je nodig hebt. Dat moet je dan namelijk op de heen- en terugweg meezeulen. Kom je op donderdagmiddag aan, dan kan je ervoor kiezen wat te eten mee te nemen zodat je niet tijden in de rij hoeft te staan voor een patatje of pizzapunt. Qua meenemen: minimaal 1 wegwerpponcho, een trui, zonnebrand en een zaklamp kan ook wel van pas komenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef Gatenkaas het volgende:
Dief wist wat die deed. Hij werd ook betrapt door een meisje. Denk sowieso dat je schrikt. Een dief is er op voorbereid jij niet. Je weet nooit wat je zou doen op dat moment. Ik geloof best dat je als er op voorbereid was je hem een paar tikken zou geven (zou ik ook doen). Maar je bent er niet op voorbereid dus hij is al lang weg voor je door hebt wat er gebeurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij schenkt ze een drankje in dan?
Afgelopen paar jaar nam ik altijd teveel mee. Neem nu een goede rugtas mee en hoef mij niet meer kapot te tillen. Mensen die koffer met wieltjes meenemen moet hem uit eindelijk ook tillen. Wieltjes gaan kapot door gras/grind wat er is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neem niet meer mee dan je nodig hebt. Dat moet je dan namelijk op de heen- en terugweg meezeulen. Kom je op donderdagmiddag aan, dan kan je ervoor kiezen wat te eten mee te nemen zodat je niet tijden in de rij hoeft te staan voor een patatje of pizzapunt. Qua meenemen: minimaal 1 wegwerpponcho, een trui, zonnebrand en een zaklamp kan ook wel van pas komen
Backpack is mijn beste aankoop in mijn festivalcarrière. Mijn eerste keer Lowlands had ik een grote weekendtas op mijn rug gegooid, waarbij de handvaten (van die typische rugtasbanden) als een mes in mijn schouders hebben gesneden. Totaal niet chill.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eerder een backpack meenemen dan een weekendtas (al dan niet op wieltjes), in verband met de wandeltocht naar de campings.
Ik ging ook niet specifiek op jouw verhaal in. Meer in 't algemeen, dat wanneer ik in m'n tent zit en ik merk dat er iemand bewust om te jatten m'n tent binnen komt dat hij dan een stamp kan krijgen. Tegen de OvJ zeg ik bij een eventuele rechtszaak dan gewoon dat ik wakker werd en in m'n slaapdronken toestand mezelf zodanig bedreigd voelde door een voorover bukkend persoon dat ik uit een reflex gestampt heb.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dief wist wat die deed. Hij werd ook betrapt door een meisje. Denk sowieso dat je schrikt. Een dief is er op voorbereid jij niet. Je weet nooit wat je zou doen op dat moment. Ik geloof best dat je als er op voorbereid was je hem een paar tikken zou geven (zou ik ook doen). Maar je bent er niet op voorbereid dus hij is al lang weg voor je door hebt wat er gebeurd.
Ik ga voor een tent, slaapzak, luchtbed in een tas, een tas vol kleding en het drinken moet ik onderling dan een beetje zien te verdelen. Dan is het nog steeds niet prettig om dat allemaal naar camping 1 te moeten verslepen, maar het is best te doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Afgelopen paar jaar nam ik altijd teveel mee. Neem nu een goede rugtas mee en hoef mij niet meer kapot te tillen. Mensen die koffer met wieltjes meenemen moet hem uit eindelijk ook tillen. Wieltjes gaan kapot door gras/grind wat er is.
Steek wagen is handig maar zorg ervoor dat je dan met 2-3 man gebruik maakt van zon ding. Je moet hem namelijk een trap op en af tillen.
Bij mij past alles in en op mijn rugtas. Moet alleen nog een partytent in mijn handen mee nemen en plek vinden voor een kussen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga voor een tent, slaapzak, luchtbed in een tas, een tas vol kleding en het drinken moet ik onderling dan een beetje zien te verdelen. Dan is het nog steeds niet prettig om dat allemaal naar camping 1 te moeten verslepen, maar het is best te doen
Same here. Mijn eerste Lowlands had ik een grote tas met wieltjes mee en dat heb ik geweten. Vooral over die brug is een drama, om over de grind/zandweg nog maar te zwijgen. Uiteindelijk had mijn tas nog maar één wieltje dat niet meer draaidequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Backpack is mijn beste aankoop in mijn festivalcarrière. Mijn eerste keer Lowlands had ik een grote weekendtas op mijn rug gegooid, waarbij de handvaten (van die typische rugtasbanden) als een mes in mijn schouders hebben gesneden. Totaal niet chill.
Wat moet ik me er bij voorstellen dan? Neem zelf een backpack mee dus verwacht niet al te veel problemen aangezien ik er al verre reizen mee heb gemaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:55 schreef vault_tec het volgende:
Wel grappig altijd. Mensen die die trap niet verwachten. Staan dan altijd schaapachtig te kijken hoe ze hun kar vol met spullen er over heen gaan krijgen.
Geen stoeltje mee?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bij mij past alles in en op mijn rugtas. Moet alleen nog een partytent in mijn handen mee nemen en plek vinden voor een kussen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet ik me er bij voorstellen dan? Neem zelf een backpack mee dus verwacht niet al te veel problemen aangezien ik er al verre reizen mee heb gemaakt.
Haha...ik snap dat je ff moet slikken als je daar als meisje op je teenslippers met 20 kilo spullen op en af moet nadat je met te weinig eten en drinken al uren hebt staan wachten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze jongen moet je op om bij campings 1 tm 4 te komenook als je naar het terrein wilt overigens
Zonder spullen is dat ding niet zo erg hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef AMDB het volgende:
Ook wel de trap des doods genoemd. Dé reden om op C1 t/m 4 te willen staan.
Dat is die tent waar ook Depeche Mode staat of niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn stulpje tijdens Lowlands
Doe maar decadent.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn stulpje tijdens Lowlands
Als ik brakkig ben dan is m'n conditie echt 0,0, ook een demotivator om even op de camping te gaan chillen omdat het dan net iets te ver lopen is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zonder spullen is dat ding niet zo erg hoor
Jup, tent staat in de tuin. Kan 25.000 man in. Vond ik wel prima voor m'n verjaardagquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is die tent waar ook Depeche Mode staat of niet?
Vaste prik, deel is van ons en gebruiken we altijd tijdens LL.quote:
Hoe ver is 't lopen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik brakkig ben dan is m'n conditie echt 0,0, ook een demotivator om even op de camping te gaan chillen omdat het dan net iets te ver lopen is.
Ja dat snep ik als je graag terug gaat naar de camping. Ik ben eigenlijk continu nu op het terrein te vinden. Ga er pas vanaf als ik ga slapen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik brakkig ben dan is m'n conditie echt 0,0, ook een demotivator om even op de camping te gaan chillen omdat het dan net iets te ver lopen is.
Gewoon de tijd. Op Pinkpop is 't gewoon geen optie om terug te lopen. Dan ben je 2x zeker 20 minuten kwijt.quote:
Als ik je zie, maak ik een fotoquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
De foto's dat ik mezelf nog in een tent stop laten we maar buiten de online wereld
Het is wel stukken minder dan dat, maar kost toch al snel weer paar minuten extra. Maar ik ben dan ook gewoon vrij lui op zulke momenten met veel bier op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon de tijd. Op Pinkpop is 't gewoon geen optie om terug te lopen. Dan ben je 2x zeker 20 minuten kwijt.
Dan valt 't nog wel mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is wel stukken minder dan dat, maar kost toch al snel weer paar minuten extra. Maar ik ben dan ook gewoon vrij lui op zulke momenten met veel bier op.
Damn, was dit vorig jaar ook zo?quote:Je kan één keer drank meenemen naar de campings. Dus als je je ticket hebt omgewisseld voor een polsbandje, kan je niet nog een keer naar je auto of het wonderschone Biddinghuizen om drank te halen.
Ik wil er een paar... Naar de camping heen en weer lopen is nog een klein afstandje maar geen wereld ramp. Je ziet ook vaak een hoop epische dingen als je even terug naar je tent gaat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan valt 't nog wel mee.
Heb net 100 van die uv-glowsticks besteld.Kon 't niet laten.
Ja, bij ons gaat er dus ook een partytent mee. Zal wel weer een 'wie 'm het laatste niet meeneemt moet 'm dragen' worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Doen vrienden al aangezien ik de partytent moet dragen dit jaar.
Kom er maar 1 halen. Leek me wel geinig voor de zaterdagnacht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik wil er een paar... Naar de camping heen en weer lopen is nog een klein afstandje maar geen wereld ramp. Je ziet ook vaak een hoop epische dingen als je even terug naar je tent gaat.
Ja, zou ik niet doen behalve voor de donderdag. Op het muziek terrein is het eten zo lekker, je kan van alles kopen, stampot tot falafel. Vorig jaar ook kibbeling stand ontdekt. heb er zin in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, bij ons gaat er dus ook een partytent mee. Zal wel weer een 'wie 'm het laatste niet meeneemt moet 'm dragen' worden.
Je mag btw van die bbq's om 1 keer te gebruiken meenemen he?
Was ook eigenlijk voor de donderdag bedoeld. Puur om geld uit te sparen, aangezien ik mezelf ken en vrij veel eet en niet 4 dagen alleen vette troep wil eten. (Waarom ga je dan bbqen moet je zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja, zou ik niet doen behalve voor de donderdag. Op het muziek terrein is het eten zo lekker, je kan van alles kopen, stampot tot falafel.
Je kan ook best gezond eten op LL als je dat wiltquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk voor de donderdag bedoeld. Puur om geld uit te sparen, aangezien ik mezelf ken en vrij veel eet en niet 4 dagen alleen vette troep wil eten. (Waarom ga je dan bbqen moet je zeggen.)
Weet ik. Probleem is alleen dat die troep 10 euro voor een 3/4 maaltijd kost. Vind ik altijd zo overdreven veel geld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je kan ook best gezond eten op LL als je dat wilt
Kan het filmpje van de "40 muntjes per dag maar fuck it" gast niet meer vindenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Probleem is alleen dat die troep 10 euro voor een 3/4 maaltijd kost. Vind ik altijd zo overdreven veel geld.
Dealquote:
Ik ben niet geld bewust idzv gierig. Ik vind 't gewoon te veel geld en 't is meer een principe ding ofzo. Kan 't prima missen aangezien ik net een vakantie gewerkt heb. Miss moet ik 't gewoon accepterenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kan het filmpje van de "40 muntjes per dag maar fuck it" gast niet meer vindenHet is wel prijzig maar heb mensen echt hun weekend zien verzieken omdat ze zo geld bewust waren
Je kan ook wat groente meenemen. Beetje handig doen met aluminiumfolie en je kan het zelfs warm krijgen op zo'n dingetje. Ik neem er waarschijnlijk ook een mee, scheelt tijd, geld en moeite en je hebt een dag meer invloed in wat je eigenlijk gaat etenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk voor de donderdag bedoeld. Puur om geld uit te sparen, aangezien ik mezelf ken en vrij veel eet en niet 4 dagen alleen vette troep wil eten. (Waarom ga je dan bbqen moet je zeggen.)
Hoezo heb jij een gasbrander nodig in die villa van je dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gasbrandertje, 10 blikken bockworsten, dat is pas ontbijt
Dat heeft toch wel zo z'n charme hèquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een gasbrander nodig in die villa van je dan?
Ja was vorig jaar ook al zo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Damn, was dit vorig jaar ook zo?
Ben in 2009 voor het laatst geweest en toen konden we gewoon halverwege het festival met een nieuw tray'tje bier naar binnen. Wel lauw/heet bier uit de auto uiteraard
Ik laat het bezorgenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een gasbrander nodig in die villa van je dan?
Ach, het is natuurlijk niet erg om iets bewuster met je geld om te gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben niet geld bewust idzv gierig. Ik vind 't gewoon te veel geld en 't is meer een principe ding ofzo. Kan 't prima missen aangezien ik net een vakantie gewerkt heb. Miss moet ik 't gewoon accepterenIk bespaar ook niet op drank enzo dus 't is wel redelijke onzin eigenlijk.
Ik vrees dat ik het met 50 euro per dag echt niet ga redden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:38 schreef kciR het volgende:
[..]
Ach, het is natuurlijk niet erg om iets bewuster met je geld om te gaan
Lowlands kost mij ongeveer ¤50 per dag en daarvoor kan je van ontbijt tot late-night snack lang heerlijk eten (Lowlands is echt een eet- walhalla) en een biertje pakken. Prima te doen![]()
Voor de donderdagavond kun je gerust eten meenemen trouwens, dan sta je een uur in de rij voor een frietje en dat is zonde van de tijd, kun je beter kijken naar mensen die hun tentje aan het opzetten zijn! (Maar een bbq lijkt mij wat veel van het goede)
Wij vertrekken om 9u 's ochtends al. Vrees dat zo'n maaltijd 's avonds niet zo fris meer is...quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef Murmeli het volgende:
Ik denk dat ik voor donderdag een maaltijdsalade van de appie meeneem. niet echt een stevige maaltijd natuurlijk, maar dan haal ik later op de avond nog wel wat bij.
@looptijden: ik denk dat t naar camping 5 10 minuten lopen is.
Sleep wel een zak wortels mee ofzo. Lekker om op te kauwen en ze blijven lang goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef Murmeli het volgende:
Trouwens, als je die salade gewoon in een koeltas bewaart zal hij wel eetbaar blijven denk ik
Captain Carrotquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:20 schreef Murmeli het volgende:
Weet ik meteen wie het is, als ik iemand op wortels zie kauwen
Moeder koopt ze elk jaar voor mij. Weet niet waar maar je hebt ze in de vorm van een handschoenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef MaJo het volgende:
Ik neem ook vaak crackers met leverpastei meevoedzaam en gaat lang mee
![]()
En een andere boodschappentip: babydoekjes
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:20 schreef Murmeli het volgende:
Weet ik meteen wie het is, als ik iemand op wortels zie kauwen
quote:
Ik heb al vochtige washandjes en vochtige kontdoekjes. Mis alleen nog de anti bacterie zeep. Die is ook altijd handig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef MaJo het volgende:
Ik neem ook vaak crackers met leverpastei meevoedzaam en gaat lang mee
![]()
En een andere boodschappentip: babydoekjes
"je kan ook gezond eten op lowlands" kapitein wortel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Lach maar. Ik heb m'n vitamines tenminste bij.
Die fruit saladesquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef vault_tec het volgende:
[..]
"je kan ook gezond eten op lowlands" kapitein wortel.
Die haal ik 's ochtends wel op het terrein. Een versgeperst sapje krijg ik wat gemakkelijker weg dan een wortel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Lach maar. Ik heb m'n vitamines tenminste bij.
Fruit sapjes. Haal er altijd wel een paar, zijn zo lekker. Alleen er werkt elk jaar de zelfde gast en die schreeuwt/noemt mij weird al yankovicquote:
Niks mis met een zakje waspeen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef vault_tec het volgende:
[..]
"je kan ook gezond eten op lowlands" kapitein wortel.
Lowlands denkt toch echt anders over wortelsquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met een zakje waspeen.
Wortels niet kunnen waarderen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die haal ik 's ochtends wel op het terrein. Een versgeperst sapje krijg ik wat gemakkelijker weg dan een wortel.
Ik zal wel Bugs Bunny worden dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Fruit sapjes. Haal er altijd wel een paar, zijn zo lekker. Alleen er werkt elk jaar de zelfde gast en die schreeuwt/noemt mij weird al yankovic
Zijn ze expliciet verboden dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Lowlands denkt toch echt anders over wortels
De enige groente waarvan ik over mijn nek ga...quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wortels niet kunnen waarderen.Een van de meest onderschatte groenten.
Er was altijd een wortel kunstwerk maar die is vervangen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn ze expliciet verboden dan?
Het is dan ook niet de bedoeling om ze in 1 stuk je keel in te schuiven he vriend.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
De enige groente waarvan ik over mijn nek ga...
Fallus symbolen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze doen rare dingen met die wortels daar op Lowlands:
[ afbeelding ]
als je niet gaat douchen en toch fris wil zijn voor de ladies.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef Murmeli het volgende:
Wat staat er dan nu ipv de wortel?
waarvoor heb je babydoekjes nodig?
oh ok. mja ik douche altijd dus dan heb ik ze niet nodigquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
als je niet gaat douchen en toch fris wil zijn voor de ladies.
Ik heb toen nog een bos wortels "geofferd" onder de Prolong, n.a.v. dit topic: [ACTIE] Wortels voor de Prolong (Wij-willen-de-Wortel-terug)quote:
Geniaal was dat. Zelf de wortel jammer genoeg nooit in vol ornaat mogen bewonderen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb toen nog een bos wortels "geofferd" onder de Prolong, n.a.v. dit topic: [ACTIE] Wortels voor de Prolong (Wij-willen-de-Wortel-terug)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een frisse wortel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef Murmeli het volgende:
Wat staat er dan nu ipv de wortel?
waarvoor heb je babydoekjes nodig?
Weet iemand waar mijn peen is?quote:
I LOL'ed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet iemand waar mijn peen is?
Ook fijn als die opgefrist zijn met een babydoekje, toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb geen wortel. ik heb 2 bloemkolen
ja dat wel. anders krijg je straks korsten tussen je bloemkolen. jakkes!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:19 schreef Marleen-u-peen het volgende:
[..]
Ook fijn als die opgefrist zijn met een babydoekje, toch?
Je pa is zeker groentenboer?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schoene bloemkolen en een schone pruim!
Eerst Prolong, en sinds vorig jaar Rawsome.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:17 schreef Marleen-u-peen het volgende:
kan ik bij jouw peen ook mensen ontmoeten?? want dat was onze vaste afspraakplek, 'ik zie je bij de wortel'' was een veelgehoorde zin op lowlandsm, maar ik geloof sinds 2007 of 2008 niet meer..hoe heet dat ding wat ervoor in de plaats is gekomen?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Marleen-u-peen het volgende:
[..]
Je pa is zeker groentenboer?
ja, nee, ja. (Als ik 't zo ff kort samenvat, aangezien deze vraag al 20x voorbij is gekomen. Niet erg, want ik maak mezelf er ook schuldig aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ben jaren geleden een keer op LL geweest maar toen werd ik gebracht. Nu kom ik met de auto. Kan je dan nog makkelijk heen en weer lopen naar de parkeerplaats om wat spullen uit je auto te halen? Zeg maar, variërend van een luchtbed tot een six-pack en wat neuspoeder. Dat je niet alles in een keer mee hoeft te sjouwen...
Dat zal best maar ik ga geen slowchat topics terug zitten lezenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ja, nee, ja. (Als ik 't zo ff kort samenvat, aangezien deze vraag al 20x voorbij is gekomen. Niet erg, want ik maak mezelf er ook schuldig aan.)
Daarom zeg ik ook dat 't niks uitmaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik ga geen slowchat topics terug zitten lezen![]()
Oke, dus wat drank betreft moet je zorgen dat je alles in een keer naar binnen meeneemt. Tnx.
Ik vind dat douchen zo'n heerlijke voorziening he. Echt lekker na zo'n dag door 't stof/modder/zweet/bier/gras/zon te hebben gefeest.quote:
gratis? niks is gratis op LLquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:58 schreef Murmeli het volgende:
ja, geen glas op de camping.
douchen is een muntje (althans de laatste keer dat ik ging)
is het trouwens nog steeds zo dat gewoon een glas water op het festivalterrein net zo duur is als een glas bier? of zijn ze eindelijk al wijs geworden en hebben ze water gratis of bijna gratis gemaakt?
Zal ook aan de temperatuur liggen. Volgens mij hebben festival organisatoren een verplichting vanuit de gemeente om dergelijke zaken niet te laten escaleren voor hulpverleners. Als het dus 30 graden in de blakende zon is, zal water ook gratis of veel goedkoper worden puur om scenerio's te voorkomen waarin mensen bij bosjes medische assistentie nodig hebben die met een relatief goedkoop en makkelijk middel voorkomen hadden kunnen worden. Althans, dat is bij pinkpop en veel andere festivals wel 't geval geloof ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:58 schreef Murmeli het volgende:
ja, geen glas op de camping.
douchen is een muntje (althans de laatste keer dat ik ging)
is het trouwens nog steeds zo dat gewoon een glas water op het festivalterrein net zo duur is als een glas bier? of zijn ze eindelijk al wijs geworden en hebben ze water gratis of bijna gratis gemaakt?
Van mij kun je een gratis uv-armbandje krijgen en een wortel als je wilt hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
gratis? niks is gratis op LL
Je mag wel gewoon een flesje water meenemen het festivalterrein op toch?
zolang er maar geen dop op zit..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
gratis? niks is gratis op LL
Je mag wel gewoon een flesje water meenemen het festivalterrein op toch?
chill! waar kan ik 'm komen ophalen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van mij kun je een gratis uv-armbandje krijgen en een wortel als je wilt hoor.
Camping 3, bij de party-tent met Zeeuwse vlaggen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
chill! waar kan ik 'm komen ophalen?
Nu komen we allemaal wortels opeisen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Camping 3, bij de party-tent met Zeeuwse vlaggen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nu komen we allemaal wortels opeisen.
flesje in je hand, dop in je tasquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zolang er maar geen dop op zit..
Slim!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
flesje in je hand, dop in je tas
volgens mij is dat gewoon leidingwaterquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:30 schreef Murmeli het volgende:
Maar je kan dan dus gewoon het flesje - gevuld - mee naar binnen nemen? Dat zou wel een uitkomst zijn. zeker als je het kan bijvullen(ik weet niet meer uit mijn hoofd of het water bij de wc's nou wel of niet drinkbaar is)
Je kan in elk geval de inhoud meenemen, eventueel in een van die overschenkbekers als ze moeilijk gaan doen over het flesjequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:30 schreef Murmeli het volgende:
Maar je kan dan dus gewoon het flesje - gevuld - mee naar binnen nemen? Dat zou wel een uitkomst zijn. zeker als je het kan bijvullen(ik weet niet meer uit mijn hoofd of het water bij de wc's nou wel of niet drinkbaar is)
helemaal als het goed warm wordtquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef Murmeli het volgende:
oh en jij leeft ook nogzou wel handig zijn, tussen het biertjes drinken door
ja dat weet ik maar dan kan je het dus niet meer verdeeld over de dag opdrinkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan in elk geval de inhoud meenemen, eventueel in een van die overschenkbekers als ze moeilijk gaan doen over het flesje
Zolang het maar niet in glas zit. Als jij het graag in een drinkzak van elandleer wilt vervoeren is dat niet tegen de regelsquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En nog ff voor de duidelijkheid voor de newbies (zoals ik): Drank moet te allen tijde in plastic flessen, pakken of blik de camping op vervoerd worden?
uiteraardquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar dan kan je het dus niet meer verdeeld over de dag opdrinken
hoi ldg! jij ook al zin?
Ik begrijp je punt. Dit was vooral om even aan te geven dat je in het ergste geval alleen je flesje kwijt bentquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar dan kan je het dus niet meer verdeeld over de dag opdrinken
ik ga morgen inpakkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Murmeli het volgende:
ingepakt ook?
ik ga de komende dagen lekker inpakken en spulletjes verzamelen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga morgen inpakkenmoet dinsdag werken en vertrek woensdag met mn tas naar mn
vanwaar we donderdagochtend vertrekken
vijf dagen ll
Voor de vaste gangers is het ouwe koek. De informatie was meer bedoeld voor de debutantenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
leukileuk!!!!
@tim: dat je je drinken mee kunt nemen wist ik al jadat was de vorige keren dat ik er was ook zo
Een grote zilveren bol. Althans, ik neem aan dat die van vorig jaar weer terugkomt, aangezien dat kunstwerk altijd drie jaar blijft staan.quote:
Heb ik stevige discussie over gehad, ik lust geen meloen, dus ik zeg wil er 1 zonder meloen, gingen ze me daar moeilijk staan doen. Uiteindelijk na overleg konden ze er 1 zonder meloen maken.quote:
Bij woensdag staat ook veruit de meeste mm regen aangegeven (Weeronline) , terwijl dat in de afbeelding en het cijfer totaal niet terugkomt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 05:38 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Weersverwachtingen FTW!
![]()
Gaat weer een kneitergaaf lang zwaar weekend worden!
twitter:festivalweer twitterde op zondag 12-08-2012 om 22:17:15De #LL12 weersverwachting, donderdagochtend kans op bui rest van dag en vrijdag droog rond 21gr. Zat en zon warm tot 30gr en kans op een bui reageer retweet
Ik zeg BOOOEEEEEEE!quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:16 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga niet. Ik ben een onwijs moeilijk mens met heet weer. Dan kan ik het beste thuis blijven. Aangezien Frank Ocean niet op Pukkelpop staat, gaat dat feest ook niet door.
Dan maar naar Lockdown
Ach snoes, we houden contact jwt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij woensdag staat ook veruit de meeste mm regen aangegeven (Weeronline) , terwijl dat in de afbeelding en het cijfer totaal niet terugkomt.
En dit weer stond er 2 dagen geleden ook al, halve dag later was het weer een 5 qua cijfer.[..]twitter:festivalweer twitterde op zondag 12-08-2012 om 22:17:15De #LL12 weersverwachting, donderdagochtend kans op bui rest van dag en vrijdag droog rond 21gr. Zat en zon warm tot 30gr en kans op een bui reageer retweet
Ik zeg BOOOEEEEEEE!
Jamaar daar hek dit wiekent niks an, euj..quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach snoes, we houden contact jwt.
Ik kan je wel pm'enquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jamaar daar hek dit wiekent niks an, euj..
Omar Souleyman vorig jaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:
X-Ray 2x zo groot![]()
Al hoewel het nog te klein zal zijn wss. Zeker bij acts als Todd Terje & Rudimental
Wel degelijk groter.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:45 schreef frenkck het volgende:
X-Ray op de foto is niet groter dan andere jaren volgens mij hoor.
En het gaat absoluut niet passen bij Todd Terje, die had in de india of bravo moeten staan.
hij lijkt vooral hogerquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:
X-Ray 2x zo groot![]()
Al hoewel het nog te klein zal zijn wss. Zeker bij acts als Todd Terje & Rudimental
quote:De open Charlie stage is een slag gedraaid en een stuk vanaf het water naar achteren geschoven. "We hebben een strandje gemaakt, ook om meer ruimte te krijgen. We willen toch zoveel mogelijk plekjes creëren op het terrein. Het was een leuk podium maar ten opzichte van de Alpha, groot versus klein podium, kwam het er niet helemaal uit. Deze locatie was uit nood geboren - vroeger was er elders teveel last van andere tenten - en nu willen we er hier ook echt iets van maken. We hebben 50 meter erbij gesmokkeld en de backstage tent staat ook op een betere plek."
makes sensequote:
Jup twee keer zo grootquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:45 schreef frenkck het volgende:
X-Ray op de foto is niet groter dan andere jaren volgens mij hoor.
En het gaat absoluut niet passen bij Todd Terje, die had in de india of bravo moeten staan.
Ik zit thuis met een raketje.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
llowlove komt net met n berichtje over tropische temperaturenbeetje voorbarig wel
echt geen kaartje voor jou dit jaarquote:
Al die LLOVE die we gaven, gewoon terug in de face gesmeten..quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
echt geen kaartje voor jou dit jaar?
weer.nl geeft aan dat het de nacht voor de donderdag flinkt plenst en dan weer regen vanaf zondagnacht en de hele maandag. Tent droog inpakken vind ik belangrijker dan een geheel droog LL, maar dat zit er helaas zo te zien niet inquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
llowlove komt net met n berichtje over tropische temperaturenbeetje voorbarig wel
Eenzaamheid.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
echt geen kaartje voor jou dit jaar?
Nooit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Al die LLOVE die we gaven, gewoon terug in de face gesmeten..
Ik heb liever een droog festival. die tent hang ik thuis wel uit hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
weer.nl geeft aan dat het de nacht voor de donderdag flinkt plenst en dan weer regen vanaf zondagnacht en de hele maandag. Tent droog inpakken vind ik belangrijker dan een geheel droog LL, maar dat zit er helaas zo te zien niet in
Ik heb geen tuin waar ik mijn 12m2x2,5m kan uithangen. En op het grasveldje erachter spelen vaak bloedirritante, alles slopende, kkk's.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb liever een droog festival. die tent hang ik thuis wel uit hoor
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Jacobuspower het volgende:
Minder dan 2 weken nog. Zin in!
Boy & Bear gaat trouwens echt de verrassing van Lowlands worden.
Geweldige muziek
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin waar ik mijn 12m2x2,5m kan uithangen. En op het grasveldje erachter spelen vaak bloedirritante, alles slopende, kkk's.
Mij zou het echt niet boeien. Van regen wordt ik tenminste niet zo lam.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:44 schreef littledrummergirl het volgende:
regen vind ik helemaal niet erg, modder daarentegen is wel kut
Een klein buitje terwijl je tent staat en jij als ergste van de Alpha naar de Bravo moet lopen, overleef je wel (wie bint niet van suuker!). Een natte tent inpakken is gewoon kut. Ding is al 20kg, nat makkelijk 10kg er bijquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:44 schreef littledrummergirl het volgende:
regen vind ik helemaal niet erg, modder daarentegen is wel kut
met zon groot bakbeest is het kut jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een klein buitje terwijl je tent staat en jij als ergste van de Alpha naar de Bravo moet lopen, overleef je wel (wie bint niet van suuker!). Een natte tent inpakken is gewoon kut. Ding is al 20kg, nat makkelijk 10kg er bij
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
???
Dat is wel mooi, hij staat binnen 10 minuten en als ik me het opvouwen goed herinner zit hij binnen 15 minuten in de zakquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met zon groot bakbeest is het kut jawij hebben gewoon n klein driepersoons koepeltje wat in vijf minuten ingepakt is en thuis wel weer ff kan drogen.
Dat geldt wel voor bijna alle tenten die je al vaker hebt opgezet en afgebroken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, hij staat binnen 10 minuten en als ik me het opvouwen goed herinner zit hij binnen 15 minuten in de zak
ja preciesquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor bijna alle tenten die je al vaker hebt opgezet en afgebroken.
Niet voor de meeste 10m2+ formatenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor bijna alle tenten die je al vaker hebt opgezet en afgebroken.
Ligt eraan wat voor 1 je hebt. Ik ging er al vanuit dat jij niet zo'n uit het jaar nul hebtquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet voor de meeste 10m2+ formaten
quote:Lowlands Festival
Lowlands gaat een samenwerking met YouTube aan en daardoor kun je een groot deel van het festival live meekijken! En ben je zelf naar Lowlands? Geen probleem: de video's zijn na afloop gedurende 90 dagen on demand terug te kijken.
Er worden shows vanuit de Alpha, Grolsch, Bravo en India via drie gelijktijdige livestreams uitgezonden. Op dit moment werken o.a. The Black Keys, Ben Howard, Bloc Party, Eagles of Death Metal, Two Door Cinema Club en The Maccabees mee en het uitzendschema wordt nog steeds verder aangevuld. Natuurlijk kun je Lowlands ook nog steeds volgen via 3FM, VPRO en 3VOOR12: geen enkele reden meer om maar iets te missen dus!
Nu alvast kijken? Het speciale Lowlandskanaal is inmiddels up & running met een paar mooie concerten van eerdere jaren, het voorlopige uitzendschema en natuurlijk classic LTV-filmpjes.
http://www.youtube.com/lowlands
Theoretisch wel, het is een soort van tippie. Maar dan gemoderniseerd. Uitvouwen, haringen er in, middenstok er in, deurstok er in, scheerlijnen vast en aantrekken, klaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor 1 je hebt. Ik ging er al vanuit dat jij niet zo'n uit het jaar nul hebt
Maar als iemand struikelt over je scheerlijnen, klapt dan ook gelijk je hele tipi in elkaar of dat nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Theoretisch wel, het is een soort van tippie. Maar dan gemoderniseerd. Uitvouwen, haringen er in, middenstok er in, deurstok er in, scheerlijnen vast en aantrekken, klaar
Hihi, leuke tent zo te horenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Theoretisch wel, het is een soort van tippie. Maar dan gemoderniseerd. Uitvouwen, haringen er in, middenstok er in, deurstok er in, scheerlijnen vast en aantrekken, klaar
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:12 schreef SvenM het volgende:
[..]
Maar als iemand struikelt over je scheerlijnen, klapt dan ook gelijk je hele tipi in elkaar of dat niet?
Nee, in principe is de stok genoeg (hoewel hij dan wel een beetje een treurwilg wordtquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:12 schreef SvenM het volgende:
[..]
Maar als iemand struikelt over je scheerlijnen, klapt dan ook gelijk je hele tipi in elkaar of dat niet?
Ik ben serieus regelmatig tenten tegen gekomen met camouflage-kleurige scheerlijnen. WTF??quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:16 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben gelukkig fluoriserend oranje scheerlijnen, is vorig jaar niemand over gevallen, maar we zaten ook niet echt aan een looppaadje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |