Lowlands denkt toch echt anders over wortelsquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met een zakje waspeen.
Wortels niet kunnen waarderen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die haal ik 's ochtends wel op het terrein. Een versgeperst sapje krijg ik wat gemakkelijker weg dan een wortel.
Ik zal wel Bugs Bunny worden dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Fruit sapjes. Haal er altijd wel een paar, zijn zo lekker. Alleen er werkt elk jaar de zelfde gast en die schreeuwt/noemt mij weird al yankovic
Zijn ze expliciet verboden dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Lowlands denkt toch echt anders over wortels
De enige groente waarvan ik over mijn nek ga...quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wortels niet kunnen waarderen.Een van de meest onderschatte groenten.
Er was altijd een wortel kunstwerk maar die is vervangen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn ze expliciet verboden dan?
Het is dan ook niet de bedoeling om ze in 1 stuk je keel in te schuiven he vriend.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
De enige groente waarvan ik over mijn nek ga...
Fallus symbolen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze doen rare dingen met die wortels daar op Lowlands:
[ afbeelding ]
als je niet gaat douchen en toch fris wil zijn voor de ladies.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef Murmeli het volgende:
Wat staat er dan nu ipv de wortel?
waarvoor heb je babydoekjes nodig?
oh ok. mja ik douche altijd dus dan heb ik ze niet nodigquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
als je niet gaat douchen en toch fris wil zijn voor de ladies.
Ik heb toen nog een bos wortels "geofferd" onder de Prolong, n.a.v. dit topic: [ACTIE] Wortels voor de Prolong (Wij-willen-de-Wortel-terug)quote:
Geniaal was dat. Zelf de wortel jammer genoeg nooit in vol ornaat mogen bewonderen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb toen nog een bos wortels "geofferd" onder de Prolong, n.a.v. dit topic: [ACTIE] Wortels voor de Prolong (Wij-willen-de-Wortel-terug)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor een frisse wortel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef Murmeli het volgende:
Wat staat er dan nu ipv de wortel?
waarvoor heb je babydoekjes nodig?
Weet iemand waar mijn peen is?quote:
I LOL'ed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet iemand waar mijn peen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |