Hoezo heb jij een gasbrander nodig in die villa van je dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gasbrandertje, 10 blikken bockworsten, dat is pas ontbijt
Dat heeft toch wel zo z'n charme hèquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een gasbrander nodig in die villa van je dan?
Ja was vorig jaar ook al zo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Damn, was dit vorig jaar ook zo?
Ben in 2009 voor het laatst geweest en toen konden we gewoon halverwege het festival met een nieuw tray'tje bier naar binnen. Wel lauw/heet bier uit de auto uiteraard
Ik laat het bezorgenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een gasbrander nodig in die villa van je dan?
Ach, het is natuurlijk niet erg om iets bewuster met je geld om te gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben niet geld bewust idzv gierig. Ik vind 't gewoon te veel geld en 't is meer een principe ding ofzo. Kan 't prima missen aangezien ik net een vakantie gewerkt heb. Miss moet ik 't gewoon accepterenIk bespaar ook niet op drank enzo dus 't is wel redelijke onzin eigenlijk.
Ik vrees dat ik het met 50 euro per dag echt niet ga redden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:38 schreef kciR het volgende:
[..]
Ach, het is natuurlijk niet erg om iets bewuster met je geld om te gaan
Lowlands kost mij ongeveer ¤50 per dag en daarvoor kan je van ontbijt tot late-night snack lang heerlijk eten (Lowlands is echt een eet- walhalla) en een biertje pakken. Prima te doen![]()
Voor de donderdagavond kun je gerust eten meenemen trouwens, dan sta je een uur in de rij voor een frietje en dat is zonde van de tijd, kun je beter kijken naar mensen die hun tentje aan het opzetten zijn! (Maar een bbq lijkt mij wat veel van het goede)
Wij vertrekken om 9u 's ochtends al. Vrees dat zo'n maaltijd 's avonds niet zo fris meer is...quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef Murmeli het volgende:
Ik denk dat ik voor donderdag een maaltijdsalade van de appie meeneem. niet echt een stevige maaltijd natuurlijk, maar dan haal ik later op de avond nog wel wat bij.
@looptijden: ik denk dat t naar camping 5 10 minuten lopen is.
Sleep wel een zak wortels mee ofzo. Lekker om op te kauwen en ze blijven lang goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef Murmeli het volgende:
Trouwens, als je die salade gewoon in een koeltas bewaart zal hij wel eetbaar blijven denk ik
Captain Carrotquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:20 schreef Murmeli het volgende:
Weet ik meteen wie het is, als ik iemand op wortels zie kauwen
Moeder koopt ze elk jaar voor mij. Weet niet waar maar je hebt ze in de vorm van een handschoenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef MaJo het volgende:
Ik neem ook vaak crackers met leverpastei meevoedzaam en gaat lang mee
![]()
En een andere boodschappentip: babydoekjes
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:20 schreef Murmeli het volgende:
Weet ik meteen wie het is, als ik iemand op wortels zie kauwen
quote:
Ik heb al vochtige washandjes en vochtige kontdoekjes. Mis alleen nog de anti bacterie zeep. Die is ook altijd handig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:25 schreef MaJo het volgende:
Ik neem ook vaak crackers met leverpastei meevoedzaam en gaat lang mee
![]()
En een andere boodschappentip: babydoekjes
"je kan ook gezond eten op lowlands" kapitein wortel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Lach maar. Ik heb m'n vitamines tenminste bij.
Die fruit saladesquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef vault_tec het volgende:
[..]
"je kan ook gezond eten op lowlands" kapitein wortel.
Die haal ik 's ochtends wel op het terrein. Een versgeperst sapje krijg ik wat gemakkelijker weg dan een wortel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Lach maar. Ik heb m'n vitamines tenminste bij.
Fruit sapjes. Haal er altijd wel een paar, zijn zo lekker. Alleen er werkt elk jaar de zelfde gast en die schreeuwt/noemt mij weird al yankovicquote:
Niks mis met een zakje waspeen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef vault_tec het volgende:
[..]
"je kan ook gezond eten op lowlands" kapitein wortel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |