Eerder een backpack meenemen dan een weekendtas (al dan niet op wieltjes), in verband met de wandeltocht naar de campingsquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef Gatenkaas het volgende:
Eerste keer Lowlands dit jaar. Iemand tips over wat mee nemen, wat niet meenemen en algemene hoe overleef ik LL tips?
Beide!quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eerder een backpack meenemen dan een weekendtas (al dan niet op wieltjes), in verband met de wandeltocht naar de campings.
Voor mij ook de eerste keer, en ik heb gehoord dat een steekwagentje goed werktquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef Gatenkaas het volgende:
Eerste keer Lowlands dit jaar. Iemand tips over wat mee nemen, wat niet meenemen en algemene hoe overleef ik LL tips?
Neem niet meer mee dan je nodig hebt. Dat moet je dan namelijk op de heen- en terugweg meezeulen. Kom je op donderdagmiddag aan, dan kan je ervoor kiezen wat te eten mee te nemen zodat je niet tijden in de rij hoeft te staan voor een patatje of pizzapunt. Qua meenemen: minimaal 1 wegwerpponcho, een trui, zonnebrand en een zaklamp kan ook wel van pas komenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:27 schreef Gatenkaas het volgende:
Dief wist wat die deed. Hij werd ook betrapt door een meisje. Denk sowieso dat je schrikt. Een dief is er op voorbereid jij niet. Je weet nooit wat je zou doen op dat moment. Ik geloof best dat je als er op voorbereid was je hem een paar tikken zou geven (zou ik ook doen). Maar je bent er niet op voorbereid dus hij is al lang weg voor je door hebt wat er gebeurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij schenkt ze een drankje in dan?
Afgelopen paar jaar nam ik altijd teveel mee. Neem nu een goede rugtas mee en hoef mij niet meer kapot te tillen. Mensen die koffer met wieltjes meenemen moet hem uit eindelijk ook tillen. Wieltjes gaan kapot door gras/grind wat er is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neem niet meer mee dan je nodig hebt. Dat moet je dan namelijk op de heen- en terugweg meezeulen. Kom je op donderdagmiddag aan, dan kan je ervoor kiezen wat te eten mee te nemen zodat je niet tijden in de rij hoeft te staan voor een patatje of pizzapunt. Qua meenemen: minimaal 1 wegwerpponcho, een trui, zonnebrand en een zaklamp kan ook wel van pas komen
Backpack is mijn beste aankoop in mijn festivalcarrière. Mijn eerste keer Lowlands had ik een grote weekendtas op mijn rug gegooid, waarbij de handvaten (van die typische rugtasbanden) als een mes in mijn schouders hebben gesneden. Totaal niet chill.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eerder een backpack meenemen dan een weekendtas (al dan niet op wieltjes), in verband met de wandeltocht naar de campings.
Ik ging ook niet specifiek op jouw verhaal in. Meer in 't algemeen, dat wanneer ik in m'n tent zit en ik merk dat er iemand bewust om te jatten m'n tent binnen komt dat hij dan een stamp kan krijgen. Tegen de OvJ zeg ik bij een eventuele rechtszaak dan gewoon dat ik wakker werd en in m'n slaapdronken toestand mezelf zodanig bedreigd voelde door een voorover bukkend persoon dat ik uit een reflex gestampt heb.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dief wist wat die deed. Hij werd ook betrapt door een meisje. Denk sowieso dat je schrikt. Een dief is er op voorbereid jij niet. Je weet nooit wat je zou doen op dat moment. Ik geloof best dat je als er op voorbereid was je hem een paar tikken zou geven (zou ik ook doen). Maar je bent er niet op voorbereid dus hij is al lang weg voor je door hebt wat er gebeurd.
Ik ga voor een tent, slaapzak, luchtbed in een tas, een tas vol kleding en het drinken moet ik onderling dan een beetje zien te verdelen. Dan is het nog steeds niet prettig om dat allemaal naar camping 1 te moeten verslepen, maar het is best te doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Afgelopen paar jaar nam ik altijd teveel mee. Neem nu een goede rugtas mee en hoef mij niet meer kapot te tillen. Mensen die koffer met wieltjes meenemen moet hem uit eindelijk ook tillen. Wieltjes gaan kapot door gras/grind wat er is.
Steek wagen is handig maar zorg ervoor dat je dan met 2-3 man gebruik maakt van zon ding. Je moet hem namelijk een trap op en af tillen.
Bij mij past alles in en op mijn rugtas. Moet alleen nog een partytent in mijn handen mee nemen en plek vinden voor een kussen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga voor een tent, slaapzak, luchtbed in een tas, een tas vol kleding en het drinken moet ik onderling dan een beetje zien te verdelen. Dan is het nog steeds niet prettig om dat allemaal naar camping 1 te moeten verslepen, maar het is best te doen
Same here. Mijn eerste Lowlands had ik een grote tas met wieltjes mee en dat heb ik geweten. Vooral over die brug is een drama, om over de grind/zandweg nog maar te zwijgen. Uiteindelijk had mijn tas nog maar één wieltje dat niet meer draaidequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Backpack is mijn beste aankoop in mijn festivalcarrière. Mijn eerste keer Lowlands had ik een grote weekendtas op mijn rug gegooid, waarbij de handvaten (van die typische rugtasbanden) als een mes in mijn schouders hebben gesneden. Totaal niet chill.
Wat moet ik me er bij voorstellen dan? Neem zelf een backpack mee dus verwacht niet al te veel problemen aangezien ik er al verre reizen mee heb gemaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:55 schreef vault_tec het volgende:
Wel grappig altijd. Mensen die die trap niet verwachten. Staan dan altijd schaapachtig te kijken hoe ze hun kar vol met spullen er over heen gaan krijgen.
Geen stoeltje mee?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bij mij past alles in en op mijn rugtas. Moet alleen nog een partytent in mijn handen mee nemen en plek vinden voor een kussen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet ik me er bij voorstellen dan? Neem zelf een backpack mee dus verwacht niet al te veel problemen aangezien ik er al verre reizen mee heb gemaakt.
Haha...ik snap dat je ff moet slikken als je daar als meisje op je teenslippers met 20 kilo spullen op en af moet nadat je met te weinig eten en drinken al uren hebt staan wachten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze jongen moet je op om bij campings 1 tm 4 te komenook als je naar het terrein wilt overigens
Zonder spullen is dat ding niet zo erg hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef AMDB het volgende:
Ook wel de trap des doods genoemd. Dé reden om op C1 t/m 4 te willen staan.
Dat is die tent waar ook Depeche Mode staat of niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn stulpje tijdens Lowlands
Doe maar decadent.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn stulpje tijdens Lowlands
Als ik brakkig ben dan is m'n conditie echt 0,0, ook een demotivator om even op de camping te gaan chillen omdat het dan net iets te ver lopen is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zonder spullen is dat ding niet zo erg hoor
Jup, tent staat in de tuin. Kan 25.000 man in. Vond ik wel prima voor m'n verjaardagquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is die tent waar ook Depeche Mode staat of niet?
Vaste prik, deel is van ons en gebruiken we altijd tijdens LL.quote:
Hoe ver is 't lopen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik brakkig ben dan is m'n conditie echt 0,0, ook een demotivator om even op de camping te gaan chillen omdat het dan net iets te ver lopen is.
Ja dat snep ik als je graag terug gaat naar de camping. Ik ben eigenlijk continu nu op het terrein te vinden. Ga er pas vanaf als ik ga slapen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik brakkig ben dan is m'n conditie echt 0,0, ook een demotivator om even op de camping te gaan chillen omdat het dan net iets te ver lopen is.
Gewoon de tijd. Op Pinkpop is 't gewoon geen optie om terug te lopen. Dan ben je 2x zeker 20 minuten kwijt.quote:
Als ik je zie, maak ik een fotoquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
De foto's dat ik mezelf nog in een tent stop laten we maar buiten de online wereld
Het is wel stukken minder dan dat, maar kost toch al snel weer paar minuten extra. Maar ik ben dan ook gewoon vrij lui op zulke momenten met veel bier op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon de tijd. Op Pinkpop is 't gewoon geen optie om terug te lopen. Dan ben je 2x zeker 20 minuten kwijt.
Dan valt 't nog wel mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is wel stukken minder dan dat, maar kost toch al snel weer paar minuten extra. Maar ik ben dan ook gewoon vrij lui op zulke momenten met veel bier op.
Damn, was dit vorig jaar ook zo?quote:Je kan één keer drank meenemen naar de campings. Dus als je je ticket hebt omgewisseld voor een polsbandje, kan je niet nog een keer naar je auto of het wonderschone Biddinghuizen om drank te halen.
Ik wil er een paar... Naar de camping heen en weer lopen is nog een klein afstandje maar geen wereld ramp. Je ziet ook vaak een hoop epische dingen als je even terug naar je tent gaat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan valt 't nog wel mee.
Heb net 100 van die uv-glowsticks besteld.Kon 't niet laten.
Ja, bij ons gaat er dus ook een partytent mee. Zal wel weer een 'wie 'm het laatste niet meeneemt moet 'm dragen' worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Doen vrienden al aangezien ik de partytent moet dragen dit jaar.
Kom er maar 1 halen. Leek me wel geinig voor de zaterdagnacht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik wil er een paar... Naar de camping heen en weer lopen is nog een klein afstandje maar geen wereld ramp. Je ziet ook vaak een hoop epische dingen als je even terug naar je tent gaat.
Ja, zou ik niet doen behalve voor de donderdag. Op het muziek terrein is het eten zo lekker, je kan van alles kopen, stampot tot falafel. Vorig jaar ook kibbeling stand ontdekt. heb er zin in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, bij ons gaat er dus ook een partytent mee. Zal wel weer een 'wie 'm het laatste niet meeneemt moet 'm dragen' worden.
Je mag btw van die bbq's om 1 keer te gebruiken meenemen he?
Was ook eigenlijk voor de donderdag bedoeld. Puur om geld uit te sparen, aangezien ik mezelf ken en vrij veel eet en niet 4 dagen alleen vette troep wil eten. (Waarom ga je dan bbqen moet je zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja, zou ik niet doen behalve voor de donderdag. Op het muziek terrein is het eten zo lekker, je kan van alles kopen, stampot tot falafel.
Je kan ook best gezond eten op LL als je dat wiltquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk voor de donderdag bedoeld. Puur om geld uit te sparen, aangezien ik mezelf ken en vrij veel eet en niet 4 dagen alleen vette troep wil eten. (Waarom ga je dan bbqen moet je zeggen.)
Weet ik. Probleem is alleen dat die troep 10 euro voor een 3/4 maaltijd kost. Vind ik altijd zo overdreven veel geld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je kan ook best gezond eten op LL als je dat wilt
Kan het filmpje van de "40 muntjes per dag maar fuck it" gast niet meer vindenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik. Probleem is alleen dat die troep 10 euro voor een 3/4 maaltijd kost. Vind ik altijd zo overdreven veel geld.
Dealquote:
Ik ben niet geld bewust idzv gierig. Ik vind 't gewoon te veel geld en 't is meer een principe ding ofzo. Kan 't prima missen aangezien ik net een vakantie gewerkt heb. Miss moet ik 't gewoon accepterenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kan het filmpje van de "40 muntjes per dag maar fuck it" gast niet meer vindenHet is wel prijzig maar heb mensen echt hun weekend zien verzieken omdat ze zo geld bewust waren
Je kan ook wat groente meenemen. Beetje handig doen met aluminiumfolie en je kan het zelfs warm krijgen op zo'n dingetje. Ik neem er waarschijnlijk ook een mee, scheelt tijd, geld en moeite en je hebt een dag meer invloed in wat je eigenlijk gaat etenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk voor de donderdag bedoeld. Puur om geld uit te sparen, aangezien ik mezelf ken en vrij veel eet en niet 4 dagen alleen vette troep wil eten. (Waarom ga je dan bbqen moet je zeggen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |