Ik heb in mijn 11 keer nog nooit een weekend lang slecht weer gehad. Wel eens een duidelijke regendag, maar zelfs die zijn zeldzaam. Mooiste is graadje of 23/24 en droog, maar ja, we zien het wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:54 schreef Murmeli het volgende:
2006 had toch alleen op zondagmorgen heel veel regen? Verder was het het hele weekend mooi.
Ik heb in de 4 keer dat ik tot nu toe ben geweest eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het weer zo slecht was dat ik ervan baalde.
Klopt, halverwege de middag was het weer droog en de dagen ervoor ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:54 schreef Murmeli het volgende:
2006 had toch alleen op zondagmorgen heel veel regen? Verder was het het hele weekend mooi.
Ik heb in de 4 keer dat ik tot nu toe ben geweest eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het weer zo slecht was dat ik ervan baalde.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, halverwege de middag was het weer droog en de dagen ervoor ook.
De weken ervoor was er trouwens ook veel regen dat jaar.
Herinner me dat we de padden echt van de camping af moesten jagen.
Nee, 2006 was behoorlijk verregend, met modderbanen naast de Alpha enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:54 schreef Murmeli het volgende:
Misschien in jouw geheugen, maar t was alleen een halve zondag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, 2006 was behoorlijk verregend, met modderbanen naast de Alpha enzo.
In het interview met Van Eerdenburg staat te lezen dat het nu even niet moet regenen omdat het terrein momenteel verzadigd is en er plassen blijven liggen. Ik weet niet hoe dat volgende week is, maar kans op plassen is er dus wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef Murmeli het volgende:
Klopt ja, ik was toen nog verbaasd dat je op het festivalterrein gewoon in het gras kon zitten ondanks de regen van de voorafgaande dagen. wel fijn dat dat goed is gefixt daarmoet iets hebben om de zondag op door te brengen
Meestal is de aanwezigheid van mensen al genoegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef peaceman het volgende:
[..]Hoe heb je dat gedaan? Foto van Coldplay opgehangen? Hun muziek gedraaid? Of the Frog chorus opgezet?
Hmm, zou het?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien in jouw geheugen, maar t was alleen een halve zondag.
oh fuck, dat zou wel zwaar klote zijn zeg!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
In het interview met Van Eerdenburg staat te lezen dat het nu even niet moet regenen omdat het terrein momenteel verzadigd is en er plassen blijven liggen. Ik weet niet hoe dat volgende week is, maar kans op plassen is er dus wel.
Ik neem meestal bergschoenen mee voor het geval dat, maar heb ze nooit nodig eigenlijk. Doe ze alleen vaak aan omdat het gewicht scheelt bij het tillen naar de camping..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hmm, zou het?
Ik heb toen voor het jaar erop, nav de ervaringen in 2006, regenlaarzen gekocht, en die nooit nodig gehad, dus dat verschil is er wel.
JA ECHT WAAR!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hmm, zou het?
Ik heb toen voor het jaar erop, nav de ervaringen in 2006, regenlaarzen gekocht, en die nooit nodig gehad, dus dat verschil is er wel.
dat ga ik ook doen. en als de weersverwachting echt kut is of er gaan plassen op het terrein liggen dan scoor ik nog wel wat rubberlaarzenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik neem meestal bergschoenen mee voor het geval dat, maar heb ze nooit nodig eigenlijk. Doe ze alleen vaak aan omdat het gewicht scheelt bij het tillen naar de camping..
Als je bergschoenen mee hebt, heb je geen laarzen nodig..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ga ik ook doen. en als de weersverwachting echt kut is of er gaan plassen op het terrein liggen dan scoor ik nog wel wat rubberlaarzen
als de plassen zo diep zijn als in 2006 wel hoor! Stond tot mijn enkels in het waterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je bergschoenen mee hebt, heb je geen laarzen nodig..
Mijn bergschoenen trokken dat wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als de plassen zo diep zijn als in 2006 wel hoor! Stond tot mijn enkels in het water
goeie bergschoenen! waren ze niet verneukt daarna?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn bergschoenen trokken dat wel.
Nope.... draag ze nog elk jaar (indien nodig).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goeie bergschoenen! waren ze niet verneukt daarna?
twitter:festivalweer twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 06:19:52De #LL12 weersverwachting, nog steeds kan het twee kanten op, 30% kans op wisselvallig rond 21gr, 70% kans op droog en warm weer. reageer retweet
twitter:festivalweer twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 14:17:56Zet de zonnebrand maar op je lijstje, de verwachtingen voor #LL12 zien er steeds beter uit!!! reageer retweet
quote:volgens mij hebben we alle regen van deze zomer al gehad, dus ik denk dat het bijna niet anders dan droog kan worden
Leg uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:24 schreef Murmeli het volgende:
wordt een dikke orgie dan, als iedereen alleen op slippers loopt
Owja..nog nie wakker nie.quote:
WAKKER WORDEN!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Owja..nog nie wakker nie.
Gewoon lader mee en lekker rustig bij de Hi stand gaan zitten met een koud biertje in de ochtendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Jivis het volgende:
Iemand eigenlijk ervaring met een oplader op zonne-energie? Die dingen zijn voor een prikkie te krijgen, maar ik vraag me af of het ook echt werkt als je er een telefoon aan legt (als in; duurt het geen eeuwen alvorens het ding een beetje bruikbaar is gecharged).
In zo'n rij staan om te laden vind ik namelijk zonde van m'n tijd, dan doe ik dat liever op een brak moment 's nachts/'s ochtends voor m'n tent.
Ik heb gister mijn reserve batterijen van dealextreme binnengekregen. Zal mijn telefoon het hele weekend niet op hoeven laden (voor 2,50 per uurquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Jivis het volgende:
Iemand eigenlijk ervaring met een oplader op zonne-energie? Die dingen zijn voor een prikkie te krijgen, maar ik vraag me af of het ook echt werkt als je er een telefoon aan legt (als in; duurt het geen eeuwen alvorens het ding een beetje bruikbaar is gecharged).
In zo'n rij staan om te laden vind ik namelijk zonde van m'n tijd, dan doe ik dat liever op een brak moment 's nachts/'s ochtends voor m'n tent.
mijn excuses,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:24 schreef Murmeli het volgende:
wordt een dikke orgie dan, als iedereen alleen op slippers loopt
Ik heb twee weken geleden de A-Solar AM406 gehaald, het is een wat dikkere accu goed voor ong. drie volle ladingen en hij heeft ook een zonnepaneeltje ingebouwd alhoewel dat inderdaad te langzaam is om daarvan afhankelijk te zijn. Maar als deze volgeladen is dan heb je volgens mij het hele weekend prik. Je kan er je iPhone op klikken maar via een snoertje kun je er ook andere telefoon mee opladen en dat opladen gaat voor mijn gevoel net zo snel als aan de gewone lader!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Jivis het volgende:
Ik heb ze dit jaar in de HMH gezien en daar was de sfeer erg goed. Er waren ook weer een hoop Engelsen aanwezig natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb net Kasabian Live At The O2 bekeken, hopelijk hangt er dan ook zo'n feest feertje in de Alpha. Jammer dat ze veel te vroeg staan.
ik moet ook niks duurs mee, ga ik me daar alleen maar druk om maken..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:13 schreef vault_tec het volgende:
Bij ons is wel eens een tent leeg geroofd. Dader is gepakt. Heeft bij een meisje wat lag te slapen geprobeerd haar tent leeg te roven. Blij dat ik niks duurs mee neem.
Gast dacht ook dat zijn telefoon was gestolen toen die zijn tent ging onderzoeken. Voor die zijn tent in ging om te kijken ging die op een stoel zitten en deed die zijn telefoon in een bekerhouder. Gast komt zijn tent uit. "Niks weg gelukkig op 50 euro en mijn telefoon na. Ik heb heb wel mijn wiet en hasj nog!!!" Gast zat te balen dat zijn telefoon weg was omdat die dan weer iedereen zijn nummer moet vragen etc. Na 10 minuten gaat die weer zitten en ziet die zijn telefoon. Gelukkig maar dat het bij 50 euro is gebleven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:17 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ik moet ook niks duurs mee, ga ik me daar alleen maar druk om maken..
Autopapier kan je ook in auto laten. Of je nou in de tent of auto laat liggen maakt ook weinig uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:50 schreef AMDB het volgende:
Ik zou echt NIET weten wat voor duurs ik in m'n tent achter zou kunnen laten. Portemonnee en smartphone altijd bij me. Verder zorg ik dat m'n tas redelijk uitgepakt is zodat ze 'm niet dicht de tent uit graaien om ergens anders te doorzoeken.
Verder laat ik waarschijnlijk wel m'n autopapieren in de tent liggen, maar sleutel heb ik altijd bij me.
Ik vertrouw alleen de voorspellingen van Mokkel Marijke..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorspelling van weeronline.nl is nu niet zo best. Iedere dag flink wat regen.
je moet die krengen ook echt zover buigen totdat het voelt alsof je m bijna breektquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:57 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat opvouwen moet ik ook nog een paar keer oefenen.
Dat verandert ook dagelijks. Die voorspellingen kun je pas een paar dagen vantevoren serieus nemen en dan zelfs niet helemaal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorspelling van weeronline.nl is nu niet zo best. Iedere dag flink wat regen.
Nou zit net op Weeronline te kijken, en daar word ik toch niet vrolijk van.........quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:festivalweer twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 06:19:52De #LL12 weersverwachting, nog steeds kan het twee kanten op, 30% kans op wisselvallig rond 21gr, 70% kans op droog en warm weer. reageer retweet
twitter:festivalweer twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 14:17:56Zet de zonnebrand maar op je lijstje, de verwachtingen voor #LL12 zien er steeds beter uit!!! reageer retweet
En nu geven ze weer 28 graden op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou zit net op Weeronline te kijken, en daar word ik toch niet vrolijk van.........
Elke weersite zegt iets andersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou zit net op Weeronline te kijken, en daar word ik toch niet vrolijk van.........
Met zonne energie is je batterij pas opgeladen als Lowlands voorbij is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:06 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden de A-Solar AM406 gehaald, het is een wat dikkere accu goed voor ong. drie volle ladingen en hij heeft ook een zonnepaneeltje ingebouwd alhoewel dat inderdaad te langzaam is om daarvan afhankelijk te zijn. Maar als deze volgeladen is dan heb je volgens mij het hele weekend prik. Je kan er je iPhone op klikken maar via een snoertje kun je er ook andere telefoon mee opladen en dat opladen gaat voor mijn gevoel net zo snel als aan de gewone lader!
Hij is 59 euro bij de Mediamarkt... prijzig maar hij is ook voor na Lowlands
Dat denk ik ook, gelukkig zit er dus ook een accu in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
Met zonne energie is je batterij pas opgeladen als Lowlands voorbij is.![]()
Als ik zo'n gozert m'n tent in zie kruipen krijgt hij een mooie beuk met de onderkant van m'n hiel. Vol op z'n neus en hopen voor 'm dat hij nog kan wegrennen, anders ducttapen ik en m'n boys 'm aan z'n enkels en handen vast om 'm vervolgens op een looppad te dumpen met het bijschrift 'ik steel uit jullie tenten als jullie liggen te slapen'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:13 schreef vault_tec het volgende:
Bij ons is wel eens een tent leeg geroofd. Dader is gepakt. Heeft bij een meisje wat lag te slapen geprobeerd haar tent leeg te roven. Blij dat ik niks duurs mee neem.
De app van Lowlove vind ik zelf een stuk fijner werken, ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:07 schreef Luni het volgende:
Heb sinds kort een smartphone, ik heb hier volgens mij gelzen dat de app van Lowlave beter is als die van Lowlands, kolpt dat?
Heb hem er net opgezet, inderdaad weinig poespas.,quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:21 schreef TWP het volgende:
[..]
De app van Lowlove vind ik zelf een stuk fijner werken, ja.
Internet heldquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik zo'n gozert m'n tent in zie kruipen krijgt hij een mooie beuk met de onderkant van m'n hiel. Vol op z'n neus en hopen voor 'm dat hij nog kan wegrennen, anders ducttapen ik en m'n boys 'm aan z'n enkels en handen vast om 'm vervolgens op een looppad te dumpen met het bijschrift 'ik steel uit jullie tenten als jullie liggen te slapen'.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef Breuls het volgende:
Dat papieren boekje steek ik altijd in m'n zak. App is leuk, maar papier is handiger.
Pakken water en blikjes frisdrank. Ik koop het nooit, maar volgens mij 2 muntjes voor 2 liter water en 1 muntje voor 1 blikjequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet in hoeverre er flessen frisdrank bij de campingwinkel worden verkocht? Zo ja wat kost da.
Oke, nouja heb denk ik al een oplossing voor de non-alcoholische shit bij de tent gewoon fles ranja en jerrycan mee en jerrycan bijvullen bij de wasbakken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pakken water en blikjes frisdrank. Ik koop het nooit, maar volgens mij 2 muntjes voor 2 liter water en 1 muntje voor 1 blikje
1 muntje zou ook best kunnen. Zoals gezegd: ik koop het zelf nooitquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:56 schreef Fuszy het volgende:
Die bar le duc pakken zijn toch maar 1 muntje of hebben ze het verhoogd?
Doe ik ook altijd hoor, eigen blokkenschema en kruisen maar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Energievretende apps, dikke programmaboekjes meedragen..ik was eigenlijk gewoon van plan deze in mijn kontzak te steken en 's morgens nog even te checken voor evt. leuke niet-muzikale dingen in het boekje en that's it. Moet nog wel weer aangepast worden, zie ik.
[ afbeelding ]
oldskool ben ik he?
Gewoon ergens bij de action een jerrycan kopen voor 80ct en zo nu en dan naar het pleehuis lopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:56 schreef Fuszy het volgende:
Die bar le duc pakken zijn toch maar 1 muntje of hebben ze het verhoogd?
Of een frisdrankfles hervullenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:10 schreef Faazz het volgende:
[..]
Gewoon ergens bij de action een jerrycan kopen voor 80ct en zo nu en dan naar het pleehuis lopen.
Of ergens wat teveel gebogenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:20 schreef Breuls het volgende:
Mijn popuptent popt niet meer zo snel op. Ik moet 'm een beetje helpen. Zou ik 'm verkeerd opgevouwen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |