Ik heb in mijn 11 keer nog nooit een weekend lang slecht weer gehad. Wel eens een duidelijke regendag, maar zelfs die zijn zeldzaam. Mooiste is graadje of 23/24 en droog, maar ja, we zien het wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:54 schreef Murmeli het volgende:
2006 had toch alleen op zondagmorgen heel veel regen? Verder was het het hele weekend mooi.
Ik heb in de 4 keer dat ik tot nu toe ben geweest eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het weer zo slecht was dat ik ervan baalde.
Klopt, halverwege de middag was het weer droog en de dagen ervoor ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:54 schreef Murmeli het volgende:
2006 had toch alleen op zondagmorgen heel veel regen? Verder was het het hele weekend mooi.
Ik heb in de 4 keer dat ik tot nu toe ben geweest eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het weer zo slecht was dat ik ervan baalde.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, halverwege de middag was het weer droog en de dagen ervoor ook.
De weken ervoor was er trouwens ook veel regen dat jaar.
Herinner me dat we de padden echt van de camping af moesten jagen.
Nee, 2006 was behoorlijk verregend, met modderbanen naast de Alpha enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:54 schreef Murmeli het volgende:
Misschien in jouw geheugen, maar t was alleen een halve zondag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, 2006 was behoorlijk verregend, met modderbanen naast de Alpha enzo.
In het interview met Van Eerdenburg staat te lezen dat het nu even niet moet regenen omdat het terrein momenteel verzadigd is en er plassen blijven liggen. Ik weet niet hoe dat volgende week is, maar kans op plassen is er dus wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef Murmeli het volgende:
Klopt ja, ik was toen nog verbaasd dat je op het festivalterrein gewoon in het gras kon zitten ondanks de regen van de voorafgaande dagen. wel fijn dat dat goed is gefixt daarmoet iets hebben om de zondag op door te brengen
Meestal is de aanwezigheid van mensen al genoegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef peaceman het volgende:
[..]Hoe heb je dat gedaan? Foto van Coldplay opgehangen? Hun muziek gedraaid? Of the Frog chorus opgezet?
Hmm, zou het?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien in jouw geheugen, maar t was alleen een halve zondag.
oh fuck, dat zou wel zwaar klote zijn zeg!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
In het interview met Van Eerdenburg staat te lezen dat het nu even niet moet regenen omdat het terrein momenteel verzadigd is en er plassen blijven liggen. Ik weet niet hoe dat volgende week is, maar kans op plassen is er dus wel.
Ik neem meestal bergschoenen mee voor het geval dat, maar heb ze nooit nodig eigenlijk. Doe ze alleen vaak aan omdat het gewicht scheelt bij het tillen naar de camping..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hmm, zou het?
Ik heb toen voor het jaar erop, nav de ervaringen in 2006, regenlaarzen gekocht, en die nooit nodig gehad, dus dat verschil is er wel.
JA ECHT WAAR!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hmm, zou het?
Ik heb toen voor het jaar erop, nav de ervaringen in 2006, regenlaarzen gekocht, en die nooit nodig gehad, dus dat verschil is er wel.
dat ga ik ook doen. en als de weersverwachting echt kut is of er gaan plassen op het terrein liggen dan scoor ik nog wel wat rubberlaarzenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik neem meestal bergschoenen mee voor het geval dat, maar heb ze nooit nodig eigenlijk. Doe ze alleen vaak aan omdat het gewicht scheelt bij het tillen naar de camping..
Als je bergschoenen mee hebt, heb je geen laarzen nodig..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ga ik ook doen. en als de weersverwachting echt kut is of er gaan plassen op het terrein liggen dan scoor ik nog wel wat rubberlaarzen
als de plassen zo diep zijn als in 2006 wel hoor! Stond tot mijn enkels in het waterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je bergschoenen mee hebt, heb je geen laarzen nodig..
Mijn bergschoenen trokken dat wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als de plassen zo diep zijn als in 2006 wel hoor! Stond tot mijn enkels in het water
goeie bergschoenen! waren ze niet verneukt daarna?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn bergschoenen trokken dat wel.
Nope.... draag ze nog elk jaar (indien nodig).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goeie bergschoenen! waren ze niet verneukt daarna?
twitter:festivalweer twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 06:19:52De #LL12 weersverwachting, nog steeds kan het twee kanten op, 30% kans op wisselvallig rond 21gr, 70% kans op droog en warm weer. reageer retweet
twitter:festivalweer twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 14:17:56Zet de zonnebrand maar op je lijstje, de verwachtingen voor #LL12 zien er steeds beter uit!!! reageer retweet
quote:volgens mij hebben we alle regen van deze zomer al gehad, dus ik denk dat het bijna niet anders dan droog kan worden
Leg uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:24 schreef Murmeli het volgende:
wordt een dikke orgie dan, als iedereen alleen op slippers loopt
Owja..nog nie wakker nie.quote:
WAKKER WORDEN!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Owja..nog nie wakker nie.
Gewoon lader mee en lekker rustig bij de Hi stand gaan zitten met een koud biertje in de ochtendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Jivis het volgende:
Iemand eigenlijk ervaring met een oplader op zonne-energie? Die dingen zijn voor een prikkie te krijgen, maar ik vraag me af of het ook echt werkt als je er een telefoon aan legt (als in; duurt het geen eeuwen alvorens het ding een beetje bruikbaar is gecharged).
In zo'n rij staan om te laden vind ik namelijk zonde van m'n tijd, dan doe ik dat liever op een brak moment 's nachts/'s ochtends voor m'n tent.
Ik heb gister mijn reserve batterijen van dealextreme binnengekregen. Zal mijn telefoon het hele weekend niet op hoeven laden (voor 2,50 per uurquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Jivis het volgende:
Iemand eigenlijk ervaring met een oplader op zonne-energie? Die dingen zijn voor een prikkie te krijgen, maar ik vraag me af of het ook echt werkt als je er een telefoon aan legt (als in; duurt het geen eeuwen alvorens het ding een beetje bruikbaar is gecharged).
In zo'n rij staan om te laden vind ik namelijk zonde van m'n tijd, dan doe ik dat liever op een brak moment 's nachts/'s ochtends voor m'n tent.
mijn excuses,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:24 schreef Murmeli het volgende:
wordt een dikke orgie dan, als iedereen alleen op slippers loopt
Ik heb twee weken geleden de A-Solar AM406 gehaald, het is een wat dikkere accu goed voor ong. drie volle ladingen en hij heeft ook een zonnepaneeltje ingebouwd alhoewel dat inderdaad te langzaam is om daarvan afhankelijk te zijn. Maar als deze volgeladen is dan heb je volgens mij het hele weekend prik. Je kan er je iPhone op klikken maar via een snoertje kun je er ook andere telefoon mee opladen en dat opladen gaat voor mijn gevoel net zo snel als aan de gewone lader!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Jivis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |