Ik heb ze dit jaar in de HMH gezien en daar was de sfeer erg goed. Er waren ook weer een hoop Engelsen aanwezig natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb net Kasabian Live At The O2 bekeken, hopelijk hangt er dan ook zo'n feest feertje in de Alpha. Jammer dat ze veel te vroeg staan.
ik moet ook niks duurs mee, ga ik me daar alleen maar druk om maken..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:13 schreef vault_tec het volgende:
Bij ons is wel eens een tent leeg geroofd. Dader is gepakt. Heeft bij een meisje wat lag te slapen geprobeerd haar tent leeg te roven. Blij dat ik niks duurs mee neem.
Gast dacht ook dat zijn telefoon was gestolen toen die zijn tent ging onderzoeken. Voor die zijn tent in ging om te kijken ging die op een stoel zitten en deed die zijn telefoon in een bekerhouder. Gast komt zijn tent uit. "Niks weg gelukkig op 50 euro en mijn telefoon na. Ik heb heb wel mijn wiet en hasj nog!!!" Gast zat te balen dat zijn telefoon weg was omdat die dan weer iedereen zijn nummer moet vragen etc. Na 10 minuten gaat die weer zitten en ziet die zijn telefoon. Gelukkig maar dat het bij 50 euro is gebleven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:17 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ik moet ook niks duurs mee, ga ik me daar alleen maar druk om maken..
Autopapier kan je ook in auto laten. Of je nou in de tent of auto laat liggen maakt ook weinig uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:50 schreef AMDB het volgende:
Ik zou echt NIET weten wat voor duurs ik in m'n tent achter zou kunnen laten. Portemonnee en smartphone altijd bij me. Verder zorg ik dat m'n tas redelijk uitgepakt is zodat ze 'm niet dicht de tent uit graaien om ergens anders te doorzoeken.
Verder laat ik waarschijnlijk wel m'n autopapieren in de tent liggen, maar sleutel heb ik altijd bij me.
Ik vertrouw alleen de voorspellingen van Mokkel Marijke..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorspelling van weeronline.nl is nu niet zo best. Iedere dag flink wat regen.
je moet die krengen ook echt zover buigen totdat het voelt alsof je m bijna breektquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:57 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat opvouwen moet ik ook nog een paar keer oefenen.
Dat verandert ook dagelijks. Die voorspellingen kun je pas een paar dagen vantevoren serieus nemen en dan zelfs niet helemaal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:32 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorspelling van weeronline.nl is nu niet zo best. Iedere dag flink wat regen.
Nou zit net op Weeronline te kijken, en daar word ik toch niet vrolijk van.........quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:festivalweer twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 06:19:52De #LL12 weersverwachting, nog steeds kan het twee kanten op, 30% kans op wisselvallig rond 21gr, 70% kans op droog en warm weer. reageer retweet
twitter:festivalweer twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 14:17:56Zet de zonnebrand maar op je lijstje, de verwachtingen voor #LL12 zien er steeds beter uit!!! reageer retweet
En nu geven ze weer 28 graden op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou zit net op Weeronline te kijken, en daar word ik toch niet vrolijk van.........
Elke weersite zegt iets andersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou zit net op Weeronline te kijken, en daar word ik toch niet vrolijk van.........
Met zonne energie is je batterij pas opgeladen als Lowlands voorbij is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:06 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden de A-Solar AM406 gehaald, het is een wat dikkere accu goed voor ong. drie volle ladingen en hij heeft ook een zonnepaneeltje ingebouwd alhoewel dat inderdaad te langzaam is om daarvan afhankelijk te zijn. Maar als deze volgeladen is dan heb je volgens mij het hele weekend prik. Je kan er je iPhone op klikken maar via een snoertje kun je er ook andere telefoon mee opladen en dat opladen gaat voor mijn gevoel net zo snel als aan de gewone lader!
Hij is 59 euro bij de Mediamarkt... prijzig maar hij is ook voor na Lowlands
Dat denk ik ook, gelukkig zit er dus ook een accu in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
Met zonne energie is je batterij pas opgeladen als Lowlands voorbij is.![]()
Als ik zo'n gozert m'n tent in zie kruipen krijgt hij een mooie beuk met de onderkant van m'n hiel. Vol op z'n neus en hopen voor 'm dat hij nog kan wegrennen, anders ducttapen ik en m'n boys 'm aan z'n enkels en handen vast om 'm vervolgens op een looppad te dumpen met het bijschrift 'ik steel uit jullie tenten als jullie liggen te slapen'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:13 schreef vault_tec het volgende:
Bij ons is wel eens een tent leeg geroofd. Dader is gepakt. Heeft bij een meisje wat lag te slapen geprobeerd haar tent leeg te roven. Blij dat ik niks duurs mee neem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |