Daarom zeg ik ook dat 't niks uitmaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik ga geen slowchat topics terug zitten lezen![]()
Oke, dus wat drank betreft moet je zorgen dat je alles in een keer naar binnen meeneemt. Tnx.
Ik vind dat douchen zo'n heerlijke voorziening he. Echt lekker na zo'n dag door 't stof/modder/zweet/bier/gras/zon te hebben gefeest.quote:
gratis? niks is gratis op LLquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:58 schreef Murmeli het volgende:
ja, geen glas op de camping.
douchen is een muntje (althans de laatste keer dat ik ging)
is het trouwens nog steeds zo dat gewoon een glas water op het festivalterrein net zo duur is als een glas bier? of zijn ze eindelijk al wijs geworden en hebben ze water gratis of bijna gratis gemaakt?
Zal ook aan de temperatuur liggen. Volgens mij hebben festival organisatoren een verplichting vanuit de gemeente om dergelijke zaken niet te laten escaleren voor hulpverleners. Als het dus 30 graden in de blakende zon is, zal water ook gratis of veel goedkoper worden puur om scenerio's te voorkomen waarin mensen bij bosjes medische assistentie nodig hebben die met een relatief goedkoop en makkelijk middel voorkomen hadden kunnen worden. Althans, dat is bij pinkpop en veel andere festivals wel 't geval geloof ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:58 schreef Murmeli het volgende:
ja, geen glas op de camping.
douchen is een muntje (althans de laatste keer dat ik ging)
is het trouwens nog steeds zo dat gewoon een glas water op het festivalterrein net zo duur is als een glas bier? of zijn ze eindelijk al wijs geworden en hebben ze water gratis of bijna gratis gemaakt?
Van mij kun je een gratis uv-armbandje krijgen en een wortel als je wilt hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
gratis? niks is gratis op LL
Je mag wel gewoon een flesje water meenemen het festivalterrein op toch?
zolang er maar geen dop op zit..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
gratis? niks is gratis op LL
Je mag wel gewoon een flesje water meenemen het festivalterrein op toch?
chill! waar kan ik 'm komen ophalen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van mij kun je een gratis uv-armbandje krijgen en een wortel als je wilt hoor.
Camping 3, bij de party-tent met Zeeuwse vlaggen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
chill! waar kan ik 'm komen ophalen?
Nu komen we allemaal wortels opeisen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Camping 3, bij de party-tent met Zeeuwse vlaggen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nu komen we allemaal wortels opeisen.
flesje in je hand, dop in je tasquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zolang er maar geen dop op zit..
Slim!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
flesje in je hand, dop in je tas
volgens mij is dat gewoon leidingwaterquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:30 schreef Murmeli het volgende:
Maar je kan dan dus gewoon het flesje - gevuld - mee naar binnen nemen? Dat zou wel een uitkomst zijn. zeker als je het kan bijvullen(ik weet niet meer uit mijn hoofd of het water bij de wc's nou wel of niet drinkbaar is)
Je kan in elk geval de inhoud meenemen, eventueel in een van die overschenkbekers als ze moeilijk gaan doen over het flesjequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:30 schreef Murmeli het volgende:
Maar je kan dan dus gewoon het flesje - gevuld - mee naar binnen nemen? Dat zou wel een uitkomst zijn. zeker als je het kan bijvullen(ik weet niet meer uit mijn hoofd of het water bij de wc's nou wel of niet drinkbaar is)
helemaal als het goed warm wordtquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef Murmeli het volgende:
oh en jij leeft ook nogzou wel handig zijn, tussen het biertjes drinken door
ja dat weet ik maar dan kan je het dus niet meer verdeeld over de dag opdrinkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan in elk geval de inhoud meenemen, eventueel in een van die overschenkbekers als ze moeilijk gaan doen over het flesje
Zolang het maar niet in glas zit. Als jij het graag in een drinkzak van elandleer wilt vervoeren is dat niet tegen de regelsquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En nog ff voor de duidelijkheid voor de newbies (zoals ik): Drank moet te allen tijde in plastic flessen, pakken of blik de camping op vervoerd worden?
uiteraardquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar dan kan je het dus niet meer verdeeld over de dag opdrinken
hoi ldg! jij ook al zin?
Ik begrijp je punt. Dit was vooral om even aan te geven dat je in het ergste geval alleen je flesje kwijt bentquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar dan kan je het dus niet meer verdeeld over de dag opdrinken
ik ga morgen inpakkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Murmeli het volgende:
ingepakt ook?
ik ga de komende dagen lekker inpakken en spulletjes verzamelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |