Als ze slim is, dan gaat ze een reclameslogan ervan maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanmiddag een interview met haar gehoord op de radio. Werkelijk waar ieder antwoord begon ze ermee.
Ik ga Twan maandag wel troostenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef Malahide het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze met Salinero de kroeg in.
Ik denk dat hij hard van je weg fietst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga Twan maandag wel troosten
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
Wist U wat BMX was? Ja natuurlijk weet u wat BMX is. Mart is echt van het padje af.
Mart denkt echt dat 'ie straks een gouden hockeygleufje gaat scoren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
Mart zag het al voor zich: de hockeydames onder de douche.
En: wist u wat BMX was
Mart zag de hockeydames onder de douche voor zich.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
Wist U wat BMX was? Ja natuurlijk weet u wat BMX is. Mart is echt van het padje af.
Genoeg kanshebbersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mart denkt echt dat 'ie straks een gouden hockeygleufje gaat scoren.
Mja, iedere andere volwassene wordt keihard uitgelachen als hij op zo'n fietsje gaat zittenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
Echt, al die BMX'ers verdienen sowieso een gouden plak omdat ze überhaupt durven als een idioot over dat parcours heen te crossen op die kleine kutfietsjes.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
Echt, al die BMX'ers verdienen sowieso een gouden plak omdat ze überhaupt durven als een idioot over dat parcours heen te crossen op die kleine kutfietsjes.
Ja he, ik hoorde vanmiddag op radio1 zo'n gast die nummer 4 van de wereld was, een Nederlander. Hij crashte vorige jaar en nu is zijn hele hak aan gort, heeft nog elke dag pijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
welke man niet...?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mart zag de hockeydames onder de douche voor zich.
Ben jij het BMXen niet ontgroeid?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
Ik zit te wachten op: Waarom gaat een volwassen man op een klein fietsje over een baan heen racen?
Mart kreeg net voor de uitzending te horen dat er voor hem een privé camera is geinstalleerd. Daarom is hij zo blij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mart zag de hockeydames onder de douche voor zich.
Ik hoorde gisteren van iemand die een auto-ongeluk had gehad. Dood.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja he, ik hoorde vanmiddag op radio1 zo'n gast die nummer 4 van de wereld was, een Nederlander. Hij crashte vorige jaar en nu is zijn hele hak aan gort, heeft nog elke dag pijnbrrrrrrrrrrr
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef donroyco het volgende:
Er glijden hier een paar dames van de stoel.
IK had vroeger ook een crossfietsquote:
ik voelde al wat nattigheidquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef donroyco het volgende:
Broken Men Extremequote:
Moet zo gedweild worden ja...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef donroyco het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren van iemand die een auto-ongeluk had gehad. Dood.
Dat mag wel even, ik heb net anderhalf uur doorgebracht in het hockey-topic, ik kon door de klodders daar de posts niet meer zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef donroyco het volgende:
En TheVulture!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef donroyco het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mag wel even, ik heb net anderhalf uur doorgebracht in het hockey-topic, ik kon door de klodders daar de posts niet meer zien.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mag wel even, ik heb net anderhalf uur doorgebracht in het hockey-topic, ik kon door de klodders daar de posts niet meer zien.
Mooi guido bruin jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
Oe wat een raar bruin hoofd heeft die linker.
Goed hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
Echt, die obsessie voor hoeveel uur het rijden is overal naar toe.
Dat krijg je als je dagen op zee doorbrengtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
Oe wat een raar bruin hoofd heeft die linker.
Die was dan ook 12quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Malahide het volgende:
Laura lijkt in ieder geval niet zo bang voor Nonkel Mart dan dat turngeitje.
Ik had m'n volume al teruggedraaidquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig niet zo irritant als Marit Bouwmeester
SEKER WETUHHHHquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
sekurh weetuhquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja, dat krijg je als klein gedrongen meisje tegenover een brabants ruig beest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Malahide het volgende:
Laura lijkt in ieder geval niet zo bang voor Nonkel Mart dan dat turngeitje.
Niet haten op Marit!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Redefine het volgende:
Kijk Marit, zo kun je ook een interview geven nadat je van de boot komt. Zonder geschreeuw.
quote:
quote:
Ze hebben nu natuurlijk het geluid flink teruggeschroefdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Redefine het volgende:
Kijk Marit, zo kun je ook een interview geven nadat je van de boot komt. Zonder geschreeuw.
quote:
quote:
De NOS doet gewoon net alsof het een wedstrijd in een stadion is, geluid wegdraaien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik had m'n volume al teruggedraaid
quote:
Daar hoor je mij iig niet over klagenquote:
Idd, WE weten nu wel dat het geen dorp is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
Echt, die obsessie voor hoeveel uur het rijden is overal naar toe.
Ik zal er niet minder om slapenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:47 schreef Karina het volgende:
Jammer jongens, ze hebben al een vriendje
Zo knap zijn ze dan ook nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:47 schreef Karina het volgende:
Mart heeft er zelf iig al een op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nou ik neem een borreltje in de hoop Mart wat dragelijker te maken
Had Bouwmeester wel kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef remcoP het volgende:
balansbandjes, zodat ze niet uit de boot vallen.
Is dat geen doping?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef remcoP het volgende:
balansbandjes, zodat ze niet uit de boot vallen.
Ik daarvoor al.quote:
Gelukkig heb ik een hekel aan dit soort types.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:47 schreef Karina het volgende:
Mwah je beeld baseren op een paar minuten beeld van mensen die redelijk blij doen vanwege een medaille vind ik een beetje raar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een hekel aan dit soort types.
Hehe, je zal maar getrouwd zijn met zo'n type.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een hekel aan dit soort types.
Iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:49 schreef Redefine het volgende:
Leuk he zo'n gek programma. Weet je wat dat is, dit is live? Ken je dat? Ach gossie, aai over de bol.
Eerste indrukken verklappen heel veel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Mwah je beeld baseren op een paar minuten beeld van mensen die redelijk blij doen vanwege een medaille vind ik een beetje raar.
Kunnen vast goed kokenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, je zal maar getrouwd zijn met zo'n type.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:49 schreef Redefine het volgende:
Leuk he zo'n gek programma. Weet je wat dat is, dit is live? Ken je dat? Ach gossie, aai over de bol.
Klagen doe je bij de Klaagbaakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:50 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is Mart FOK!ker, altijd maar klagen.
waarom zijn vrouwen altijd zo sexistisch ingesteld?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:47 schreef Karina het volgende:
Ze praat wel wat makkelijker dan Vos op die leeftijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef Mestras het volgende:
Het is een beetje een Marianne Vos typetje
Toch eens kijken wie daar allemaal post, zit vast een Martje bijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klagen doe je bij de Klaagbaak
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef hellsgate het volgende:
[..]
waarom zijn vrouwen altijd zo sexistisch ingesteld?
Sporter kan best wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:50 schreef Mestras het volgende:
Mart is weer hard aan het hameren op de zwakke punten. KIJK DIT GAAT NIET GOED EN DIT IS EIGENLIJK GEWOON SLECHT, TOCH?
Wel tien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch eens kijken wie daar allemaal post, zit vast een Martje bij
Daar heeft Mart: dat kennen we vervangen door mensen die.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar Mart valt niet te traceren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek! HIJ heeft dat mensen die verzonnen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heeft Mart: dat kennen we vervangen door mensen die.
Ze is wel lief, niet bijzonder knap, maar wel lief.quote:
Nee dat zij dat meisje denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef heywoodu het volgende:
Zei Mart nou "godzijdank" toen hij met haar buren "mocht" praten?
Er lopen lelijkere meiden rond in Nederland.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is wel lief, niet bijzonder knap, maar wel lief.
Daarom. Ze verdient een lieve geef.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is wel lief, niet bijzonder knap, maar wel lief.
quote:
Hij is gewoon een Duitser, hij wil die fiets jatten.quote:
Idd, wutquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef heywoodu het volgende:
Dat bedoel ik dan ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Er lopen lelijkere meiden rond in Nederland.
Cutequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daarom. Ze verdient een lieve geef.
Dat meende ik ook te horen. Wat een lul is het ook zeg!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef heywoodu het volgende:
ga ze troosten danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef Cee het volgende:
Ze praten een beetje huilerig, ik heb het idee dat ze zometeen in janken uitbarsten.
Sarah Walker jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Nieuw Zeelandse is een stuk leuker volgens mij.
Dan heb ik veel fout gedaan in mijn leven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ja maar ze ziet eruit als 14 dus mag niet
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:55 schreef reddevil1408 het volgende:
"en dan zoeken wij naar oranje, Twan waar was jij?"
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:55 schreef reddevil1408 het volgende:
"en dan zoeken wij naar oranje, Twan waar was jij?"
En nu zit je elke dag op fok, waar is het misgegaan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik veel fout gedaan in mijn leven.
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
En nu zit je elke dag op fok, waar is het misgegaan?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Cee het volgende:
Is dit Sven Kramer met een aardbeienneus?
Het is niet puur op geluk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Ooku het volgende:
Zon BMx zou je ook met zon surfklassement gaan werken. Nu is het puur op geluk
De finale zou wel gewoon minimaal in 3 heats moeten. Niet alleen vanwege NL, maar ook vanwege Fields die 1 slechte race had, de finale.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Ooku het volgende:
Zon BMx zou je ook met zon surfklassement gaan werken. Nu is het puur op geluk
Nee, wij kunnen wel normaal nadenken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een meganeus heeft die Jelle van Gorkom? Storen jullie je daar ook aan?
Sven waar is mijn feestneusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:56 schreef Cee het volgende:
Is dit Sven Kramer met een aardbeienneus?
Alles is beter dan tom vt hek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een meganeus heeft die Jelle van Gorkom? Storen jullie je daar ook aan?
Die is nog weer een heel wat stappen beterquote:
Zelfde voor vdbiezen en v gendtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De finale zou wel gewoon minimaal in 3 heats moeten. Niet alleen vanwege NL, maar ook vanwege Fields die 1 slechte race had, de finale.
Daar staat de NL voor. Maar sommige users denken dat we het puur uit oranje belang zeggen dat de finale uit meer heats had moeten bestaan. Daarom ook voor Fields.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfde voor vdbiezen en v gendt
I'll be back 4 London.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:58 schreef vuvuzela het volgende:
Zulke neusgaten en nog snakken naar adem
En ook die Britse bij de damesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar staat de NL voor. Maar sommige users denken dat we het puur uit oranje belang zeggen dat de finale uit meer heats had moeten bestaan. Daarom ook voor Fields.
zien we straks Friso ook op zo'n fietsje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:58 schreef marcodej het volgende:
10 minuten zonder lucht lijkt me ook wel kritiek eigenlijk.
godverquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
zien we straks Friso ook op zo'n fietsje?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
[..]
Echt, ik zat er op te wachtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
[..]
fout...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
[..]
Of WE gaan roeienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:00 schreef Mestras het volgende:
Sedoc moet op een kinderfietsje van Mart. Want met dat lopen wordt het toch niets meer, aldus Mart.
Hoe omzeil je dan die horden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:00 schreef Wopper1 het volgende:
Sedoc... Jij zou moeten gaan fietsen.
Kan hij niet gaan roeien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:00 schreef Mestras het volgende:
Sedoc moet op een kinderfietsje van Mart. Want met dat lopen wordt het toch niets meer, aldus Mart.
Goed voor je knie ook, op een te klein fietsje zitten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:00 schreef Mestras het volgende:
Onderdoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hoe omzeil je dan die horden?
Pistorius rent zonder knieën, dus waarn zou het niet kunnen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed voor je knie ook, op een te klein fietsje zitten.
En gaan we schitteren op het gebied van golfen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:02 schreef Karina het volgende:
In Rio gaan we het maken met het roeien, we hebben onderhand wel 10 teams klaarstaan.
Er moeten al een aantal naar de kajak uitwijken, omdat er geen plaatsen meer zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:02 schreef Karina het volgende:
In Rio gaan we het maken met het roeien, we hebben onderhand wel 10 teams klaarstaan.
Met die blades op zo'n fietsje, lijkt me lastig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:02 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Pistorius rent zonder knieën, dus waarn zou het niet kunnen?
Ik moest aan deze neusgaten denkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:58 schreef vuvuzela het volgende:
Zulke neusgaten en nog snakken naar adem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |