Als ze slim is, dan gaat ze een reclameslogan ervan maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanmiddag een interview met haar gehoord op de radio. Werkelijk waar ieder antwoord begon ze ermee.
Ik ga Twan maandag wel troostenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef Malahide het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze met Salinero de kroeg in.
Ik denk dat hij hard van je weg fietst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga Twan maandag wel troosten
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
Wist U wat BMX was? Ja natuurlijk weet u wat BMX is. Mart is echt van het padje af.
Mart denkt echt dat 'ie straks een gouden hockeygleufje gaat scoren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
Mart zag het al voor zich: de hockeydames onder de douche.
En: wist u wat BMX was
Mart zag de hockeydames onder de douche voor zich.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
Wist U wat BMX was? Ja natuurlijk weet u wat BMX is. Mart is echt van het padje af.
Genoeg kanshebbersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mart denkt echt dat 'ie straks een gouden hockeygleufje gaat scoren.
Mja, iedere andere volwassene wordt keihard uitgelachen als hij op zo'n fietsje gaat zittenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
Echt, al die BMX'ers verdienen sowieso een gouden plak omdat ze überhaupt durven als een idioot over dat parcours heen te crossen op die kleine kutfietsjes.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
Echt, al die BMX'ers verdienen sowieso een gouden plak omdat ze überhaupt durven als een idioot over dat parcours heen te crossen op die kleine kutfietsjes.
Ja he, ik hoorde vanmiddag op radio1 zo'n gast die nummer 4 van de wereld was, een Nederlander. Hij crashte vorige jaar en nu is zijn hele hak aan gort, heeft nog elke dag pijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
welke man niet...?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mart zag de hockeydames onder de douche voor zich.
Ben jij het BMXen niet ontgroeid?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
Ik zit te wachten op: Waarom gaat een volwassen man op een klein fietsje over een baan heen racen?
Mart kreeg net voor de uitzending te horen dat er voor hem een privé camera is geinstalleerd. Daarom is hij zo blij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mart zag de hockeydames onder de douche voor zich.
Ik hoorde gisteren van iemand die een auto-ongeluk had gehad. Dood.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ja he, ik hoorde vanmiddag op radio1 zo'n gast die nummer 4 van de wereld was, een Nederlander. Hij crashte vorige jaar en nu is zijn hele hak aan gort, heeft nog elke dag pijnbrrrrrrrrrrr
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef donroyco het volgende:
Er glijden hier een paar dames van de stoel.
IK had vroeger ook een crossfietsquote:
ik voelde al wat nattigheidquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef donroyco het volgende:
Broken Men Extremequote:
Moet zo gedweild worden ja...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef donroyco het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren van iemand die een auto-ongeluk had gehad. Dood.
Dat mag wel even, ik heb net anderhalf uur doorgebracht in het hockey-topic, ik kon door de klodders daar de posts niet meer zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef donroyco het volgende:
En TheVulture!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef donroyco het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mag wel even, ik heb net anderhalf uur doorgebracht in het hockey-topic, ik kon door de klodders daar de posts niet meer zien.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mag wel even, ik heb net anderhalf uur doorgebracht in het hockey-topic, ik kon door de klodders daar de posts niet meer zien.
Mooi guido bruin jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
Oe wat een raar bruin hoofd heeft die linker.
Goed hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
Echt, die obsessie voor hoeveel uur het rijden is overal naar toe.
Dat krijg je als je dagen op zee doorbrengtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
Oe wat een raar bruin hoofd heeft die linker.
Die was dan ook 12quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Malahide het volgende:
Laura lijkt in ieder geval niet zo bang voor Nonkel Mart dan dat turngeitje.
Ik had m'n volume al teruggedraaidquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig niet zo irritant als Marit Bouwmeester
SEKER WETUHHHHquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
sekurh weetuhquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja, dat krijg je als klein gedrongen meisje tegenover een brabants ruig beest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Malahide het volgende:
Laura lijkt in ieder geval niet zo bang voor Nonkel Mart dan dat turngeitje.
Niet haten op Marit!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Redefine het volgende:
Kijk Marit, zo kun je ook een interview geven nadat je van de boot komt. Zonder geschreeuw.
quote:
quote:
Ze hebben nu natuurlijk het geluid flink teruggeschroefdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Redefine het volgende:
Kijk Marit, zo kun je ook een interview geven nadat je van de boot komt. Zonder geschreeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |