Als ze slim is, dan gaat ze een reclameslogan ervan maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanmiddag een interview met haar gehoord op de radio. Werkelijk waar ieder antwoord begon ze ermee.
Ik ga Twan maandag wel troostenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef Malahide het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze met Salinero de kroeg in.
Ik denk dat hij hard van je weg fietst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga Twan maandag wel troosten
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
Wist U wat BMX was? Ja natuurlijk weet u wat BMX is. Mart is echt van het padje af.
Mart denkt echt dat 'ie straks een gouden hockeygleufje gaat scoren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
Mart zag het al voor zich: de hockeydames onder de douche.
En: wist u wat BMX was
Mart zag de hockeydames onder de douche voor zich.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
Wist U wat BMX was? Ja natuurlijk weet u wat BMX is. Mart is echt van het padje af.
Genoeg kanshebbersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mart denkt echt dat 'ie straks een gouden hockeygleufje gaat scoren.
Mja, iedere andere volwassene wordt keihard uitgelachen als hij op zo'n fietsje gaat zittenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
Echt, al die BMX'ers verdienen sowieso een gouden plak omdat ze überhaupt durven als een idioot over dat parcours heen te crossen op die kleine kutfietsjes.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
Echt, al die BMX'ers verdienen sowieso een gouden plak omdat ze überhaupt durven als een idioot over dat parcours heen te crossen op die kleine kutfietsjes.
Ja he, ik hoorde vanmiddag op radio1 zo'n gast die nummer 4 van de wereld was, een Nederlander. Hij crashte vorige jaar en nu is zijn hele hak aan gort, heeft nog elke dag pijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Cee het volgende:
welke man niet...?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mart zag de hockeydames onder de douche voor zich.
Ben jij het BMXen niet ontgroeid?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
Ik zit te wachten op: Waarom gaat een volwassen man op een klein fietsje over een baan heen racen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |