SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Te gek.
Nog 24 11 dagen tot seizoen 23 6.
Gigi Ravelli's fiets alweer 'geleend'quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Gigi Ravelli's fiets alweer 'geleend'
Ik zie dat je al aan het sparen bent, maar voorlopig staat de datum nog.
Doe ik al sinds midden seizoen 20quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Geen zin in het volgende seizoen. Ik hou de shorties en de reacties hier wel een beetje in de gaten.
Ik heb seizoen 20 en 21 vrijwel geheel overgeslagen. Dit heb ik daarna uitgebreid ingehaald door ongeveer 4 YT filmpjes te bekijken over Maxime en Nick.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doe ik al sinds midden seizoen 20
Nickquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb seizoen 20 en 21 vrijwel geheel overgeslagen. Dit heb ik daarna uitgebreid ingehaald door ongeveer 4 YT filmpjes te bekijken over Maxime en Nick.
Whahaha, ik snap de link.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hiervan weet ik nietsEn sowieso heb ik zo mijn 'adresjes'
Het is niet twitterde, het is tweettequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Gigi Ravelli's fiets alweer 'geleend'
Ik zie dat je al aan het sparen bent, maar voorlopig staat de datum nog.
Ach, wat maakt het uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het is niet twitterde, het is tweette
Heb d'r fiets gezien?! Geen wonder dat het gestolen is.. Of ze willen het verkopen, of vernielen omdat het zo afschuwelijk lelijk isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit
D'r fiets is weer eens gestolen. Goh, alsof ze daar in Amsterdam nog vreemd van opkijken
De identiteit van de dief is bekend:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:00 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Heb d'r fiets gezien?! Geen wonder dat het gestolen is.. Of ze willen het verkopen, of vernielen omdat het zo afschuwelijk lelijk is![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De identiteit van de dief is bekend:
[ afbeelding ]
"Oh, heb ik de fiets van Gigi meegenomen? Ik dacht dat-ie van Jantien was, die is namelijk ook roze.
Of was de fiets van Jantien nou paars...? Heeft Jantien eigenlijk wel een fiets...?"
Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef LetsGame het volgende:
Ben al bij DVD6 van seizoen 4, maar wel zonder te haasten, aangezien ik alles al heb gezien.
Ik pik steeds meer details op en ik vind het seizoen wel wat leuker dan ik het eerst vond eerlijk gezegd, al neemt het niet weg dat ik het niet langdradig vind hoor
Misschien een tip voor PeterKelder om ook weer te beginnen aan seizoen 4 tot seizoen 6 komt?
Inderdaadquote:
Hmm, ja begrijpelijk hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
InderdaadTemeer omdat ik nog een aantal belangrijke dingen te doen heb, en ook omdat ik er nu gewoon geen zin in heb. Misschien als ik klaar ben met seizoen 6
Ik baal er juist van dat de box pas de 21ste uitkomt. Ik had hem liever deze week gehad, kon ik tenminste meer achter elkaar kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hmm, ja begrijpelijk hoor![]()
Nog 10 dagen en het duurt zo lang![]()
Wel grappig, aangezien ze alles zo snel achter elkaar brengen nu en ik nog steeds zeur
Dat is achteraf raar voor te stellenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik baal er juist van dat de box pas de 21ste uitkomt. Ik had hem liever deze week gehad, kon ik tenminste meer achter elkaar kijken
Maar goed, we moeten idd niet zo zeuren; het is al geweldig dat ze de seizoenen uitbrengen, twee jaar geleden rond deze tijd was er geen sprake van dat seizoen 3 überhaupt op DVD zou uitkomen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:32 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:32 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:33 schreef LetsGame het volgende:
Als ze straks seizoen 19, 20, 21 etc uitbrengen van 220 afleveringen, gaat dat dan wel passen op 20 DVD's?
Dat gaat dan wel flink snijden in de (toch al niet zo geweldige) bitrate van die afleveringen; De DVD's zijn al double layered en kunnen maximaal 4 uur op DVD-kwaliteit bevatten. Er kan zoveel op een DVD als je zelf wil, als je de bitrate omlaag haalt. Alles past, maar de kwaliteit gaat wel achteruit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jawel hoorBij Goudkust seizoen 2 zijn 175 afleveringen op 15 dvd's gezet; 10 dvd's met 12 afleveringen per disc en 5 dvd's met 11 afleveringen per disc.
Bij seizoen 21 en 22 (met ieder 220 afleveringen per seizoen) zou dat betekenen dat er 20 discs met 11 afleveringen zouden zijn. Bij seizoen 18 en 20 (met ieder 215 afleveringen per seizoen) zouden er 15 discs met 11 afleveringen en 5 discs met 10 afleveringen zijn. Bij seizoen 19 (met 225 afleveringen) zouden er dan 15 discs met 11 afleveringen en 5 discs met 12 afleveringen zijn
Dat is wel zo ja. Bij Goudkust seizoen 2 zijn de afleveringen soms wat "blokkeriger" (of hoe je dat ook noemen wilt), niet zo heel erg storend, maar de kwaliteit is wel lager ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel flink snijden in de (toch al niet zo geweldige) bitrate van die afleveringen; De DVD's zijn al double layered en kunnen maximaal 4 uur op DVD-kwaliteit bevatten. Er kan zoveel op een DVD als je zelf wil, als je de bitrate omlaag haalt. Alles past, maar de kwaliteit gaat wel achteruit.
Het probleem is gewoon dat vooral bij enkele afleveringen uit seizoen 1 en seizoen 4 ze niet aan die bitrate hebben lopen sleutelen. Dat is gewoon zonde (je weet zelf hoe blokkerig die eruit zagen), dat wordt alleen maar erger bij de latere seizoenen. Daar staat wél weer tegenover dat alles vanaf seizoen 6 al digitaal zou moeten liggen, dus dat zou eventueel nog een hoop ophalen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Bij Goudkust seizoen 2 zijn de afleveringen soms wat "blokkeriger" (of hoe je dat ook noemen wilt), niet zo heel erg storend, maar de kwaliteit is wel lager ja.
Maar ik denk wel dat JustBridge in het concept van 20 discs per seizoen blijft
Seizoen 1 vond ik niet erg blokkerig hoor, ik heb er iig weinig van gemerktquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat vooral bij enkele afleveringen uit seizoen 1 en seizoen 4 ze niet aan die bitrate hebben lopen sleutelen. Dat is gewoon zonde (je weet zelf hoe blokkerig die eruit zagen), dat wordt alleen maar erger bij de latere seizoenen.
Je bedoelt dat ze zijn gedigitaliseerd of dat ze digitaal zijn opgenomen? Dat laatste lijkt me al vrij onlogisch, aangezien Goudkust de eerste was die digitaal werd opgenomen, en dat gold alleen voor de laatste 50 afleveringen, pas later volgden GTST en ONM.quote:Daar staat wél weer tegenover dat alles vanaf seizoen 6 al digitaal zou moeten liggen, dus dat zou eventueel nog een hoop ophalen.
Ach, ik maak me er niet meer druk omquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die rukkers op gtst.nl denken nog steeds dat Jan Henk Gerritse Rien Hogendoorn heeft doodgeschoten lees ik. De fouten op die site zijn niet te tellen, volgens hen is het bijvoorbeeld Koossie Sybrandi, terwijl het personage op de aftiteling als Koos Sybrandi verscheen. Dit boeit op zich niet, maar de grap was juist dat je de naam 'Koossie" kreeg als je haar achternaam vlak na haar voornaam uitsprak
Niet volledig digitaal; Digibeta in plaats van Betacam.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 1 vond ik niet erg blokkerig hoor, ik heb er iig weinig van gemerkt
[..]
Je bedoelt dat ze zijn gedigitaliseerd of dat ze digitaal zijn opgenomen? Dat laatste lijkt me al vrij onlogisch, aangezien Goudkust de eerste was die digitaal werd opgenomen, en dat gold alleen voor de laatste 50 afleveringen, pas later volgden GTST en ONM.
Nouja, op welke manier het wordt opgenomen maakt mij niet zoveel uit, zolang de kwaliteit maar goed isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet volledig digitaal; Digibeta in plaats van Betacam.
Digibeta dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nouja, op welke manier het wordt opgenomen maakt mij niet zoveel uit, zolang de kwaliteit maar goed isEn die werd midden seizoen 5 al stukken beter
Dat zal dan welquote:
Ik blijf bij speciale Rohan-Rarities: Een box ala de Simpsons-seizoenboxen met 3D-hoofd van één van de karakters op de voorkant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zal dan welMaar goed, midden seizoen 5 werd het beeld al veel beter en mooier, en dat was wel een enorm pluspunt
Trouwens, het schijnt dat de limited edition van GTST seizoen 20 verschijnt in een "Luxe box". Ik vraag me af wat ik ervan moet voorstellen: een box met gouden opdruk?
Dan denk ik toch eerder aan een cover met een 3D-hoofd vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik blijf bij speciale Rohan-Rarities: Een box ala de Simpsons-seizoenboxen met 3D-hoofd van één van de karakters op de voorkant.
...Stel je voor, een 3D-kop van Rohan op de cover
Aah, en Rohan's privé-exemplaar krijgt er gratis de échte bij. Nu snap ik hem.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan denk ik toch eerder aan een cover met een 3D-hoofd van![]()
![]()
Lieke van Lexmond
![]()
![]()
Seizoen 5 eindigde al vrij digitaalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon dat vooral bij enkele afleveringen uit seizoen 1 en seizoen 4 ze niet aan die bitrate hebben lopen sleutelen. Dat is gewoon zonde (je weet zelf hoe blokkerig die eruit zagen), dat wordt alleen maar erger bij de latere seizoenen. Daar staat wél weer tegenover dat alles vanaf seizoen 6 al digitaal zou moeten liggen, dus dat zou eventueel nog een hoop ophalen.
Zolang de bitrate maar zo optimaal mogelijk isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zal dan welMaar goed, midden seizoen 5 werd het beeld al veel beter en mooier, en dat was wel een enorm pluspunt
Trouwens, het schijnt dat de limited edition van GTST seizoen 20 verschijnt in een "Luxe box". Ik vraag me af wat ik ervan moet voorstellen: een box met gouden opdruk?
Maar ik vraag me af; er komt nu een "Luxe" box uit van seizoen 20, en die koop jij (als collector zijnde). Maar koop jij dan ook de "gewone" box als die ooit uitkomt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zolang de bitrate maar zo optimaal mogelijk is
Nee, niet meer.. Ik had hier 3x seizoen 1, 2x seizoen 2 en 2x seizoen 4 liggen, maar ik heb de dubbele boxen verkocht. Vond 1je wel genoeg achteraf, dus zo een extreme collector ben ik niet meer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af; er komt nu een "Luxe" box uit van seizoen 20, en die koop jij (als collector zijnde). Maar koop jij dan ook de "gewone" box als die ooit uitkomt?
Nee. Ik heb dan wel 2x seizoen 1 staan (schoenendoos en schatkistbox), maar voor de rest koop ik het niet dubbel (s1 heb ik alleen opnieuw gekocht omdat bij de schoenendoos-versie veel afleveringen het niet deden). Als alles het gewoon doet ben ik allang tevredenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nee, niet meer.. Ik had hier 3x seizoen 1, 2x seizoen 2 en 2x seizoen 4 liggen, maar ik heb de dubbele boxen verkocht. Vond 1je wel genoeg achteraf, dus zo een extreme collector ben ik niet meer.
en jij?
Helemaal waarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef Frey het volgende:
Ik had gelukkig een schoenendoos waar wel alles het deed.
Heb hem ook pas na een jaar gekocht, want hij was in het begin belachelijk duur.
Ik zou dan echt mijn geld terug gevraagd hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dan wel 2x seizoen 1 staan (schoenendoos en schatkistbox), maar voor de rest koop ik het niet dubbel (s1 heb ik alleen opnieuw gekocht omdat bij de schoenendoos-versie veel afleveringen het niet deden). Als alles het gewoon doet ben ik allang tevreden
Die box was toen echt aan de prijzige kant ja, logisch ook dat de verkoop toen veel minder goed liepquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Helemaal waar![]()
Was eerst van plan seizoen 1 te halen, maar volgens mij kostte het 120 euro en dat vond het toen nog niet waard. Heb pas in 2010 pas volgens mij m'n eerste box gehaald.
Nah, ik had hem toen voor 20 euro bij de Intertoys gehaald, dus vond het niet echt de moeite waard om mijn geld terug te vragenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik zou dan echt mijn geld terug gevraagd hebben
Tenzij het 2e hands was, dan gaat het wat moeilijker..
Bij mij deed die het juist wélquote:Ik hoorde alleen dat aflevering 24 het niet deed toentertijd, klopt dit dus niet?
Er is echt iets goeds mis met dit exemplaarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die box was toen echt aan de prijzige kant ja, logisch ook dat de verkoop toen veel minder goed liep
[..]
Nah, ik had hem toen voor 20 euro bij de Intertoys gehaald, dus vond het niet echt de moeite waard om mijn geld terug te vragen
[..]
Bij mij deed die het juist wélBij mij begon het te falen vanaf disc 4 ofzo; de aflevering waarin Peter en Arnie vechten omdat Arnie dacht dat Peter iets met Laura had stopte gewoon na anderhalve minuut ofzo, en zo ging het nog wel vaker
Het hoogtepunt (naja, eerder dieptepunt) was nog wel dat de hele disc 14 het gewoon niet deedMaar vanaf disc 16 kon ik alles zonder problemen afspelen
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Er is echt iets goeds mis met dit exemplaar![]()
![]()
Nah, ik had hem toch (deels) cadeau gekregen en vond het niet nodig om over een box van 20 euro te gaan zeuren. Kijk, als die 100 euro had gekost, was ik er wel mee teruggegaan naar de winkel of had contact opgenomen met (toendertijd nog) Bridge Entertainment, maar voor 20 euro...quote:Al was het 5 euro, zou dan zelfs m'n geld terugeisen
We moeten wel blij zijn dat JustBridge tegenwoordig goedwerkende dvd boxen verkoopt voor maar 1/4e van de oorspronkelijke prijs!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
InderdaadAch, het enige waar ik me druk om maak is dat dat ding zoveel ruimte in beslag neemt
[..]
Nah, ik had hem toch (deels) cadeau gekregen en vond het niet nodig om over een box van 20 euro te gaan zeuren. Kijk, als die 100 euro had gekost, was ik er wel mee teruggegaan naar de winkel of had contact opgenomen met (toendertijd nog) Bridge Entertainment, maar voor 20 euro...
Ik was al blij met het feit dat bij de box van seizoen 2 (die toen 70 euro kostte) alle afleveringen het gewoon deden
Het lijkt inderdaad veel beter te lopen qua verkoop, en dat is natuurlijk alleen maar goed; zo zien ze dat er genoeg animo is om de serie uit te brengenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef LetsGame het volgende:
[..]
We moeten wel blij zijn dat JustBridge tegenwoordig goedwerkende dvd boxen verkoopt voor maar 1/4e van de oorspronkelijke prijs!![]()
Ik heb ook het idee dat nu veel meer mensen GTST boxen kopen, ook in mijn eigen omgeving heb ik van mensen vernomen dat ze GTST boxen hebben gekocht of gekregen. In de lokale MediaMarkt waren ze laatst ook allemaal weg en toen daarna weer bijgevuld, wsl omdat het uitverkocht was! Ook op Bol.com zie ik dat seizoen 5 uitverkocht is, seizoen 3 was vorige week uitverkocht.![]()
Ik ben blij dat het zo goed gaat met de verkoop van de boxen, zo kunnen we later misschien wel de complete serie bezitten!
Ik geniet van Claire de Moor die bitterballen laat aanbrandenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:29 schreef Frey het volgende:
Ik geniet nu weer van Bronkhorst die Koen gek zit te maken.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:29 schreef Frey het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik geniet van Claire de Moor die bitterballen laat aanbranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:43 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd straks wat er nou precies voorvalt tussenOhja, dat is waar ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik ook wel benieuwd naar
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad veel beter te lopen qua verkoop, en dat is natuurlijk alleen maar goed; zo zien ze dat er genoeg animo is om de serie uit te brengen
Ik heb trouwens wel het idee dat seizoen 3 (mede) is uitgebracht door het feit dat de 20-jaar DVD erg goed verkocht werd; daarnaast was er ook erg veel vraag om seizoen 3 uit te brengen. Zo is die falende 20-jaar DVD toch nog ergens goed voor geweest
Maar sowieso een pluim voor JustBridge die, inderdaad, goedwerkende boxen verkoopt voor een schappelijke prijs
De lange Ludo tune is het hoogtepunt van de DVD.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Inderdaad! ik vond de afscheidfilmpjes en jubileumafleveringen het enige goede aan de dvd's![]()
Maar ja, de dvd was meer gericht op de tieners van nu en niet op de oude garde zoals wij
De afscheidsfilmpjes en de jubileumafleveringen waren wel de leukste dingen; de bloopers vond ik wel gaan, maar het slechtste was nog wel die "making-off"-filmpjes, de promo voor "Wie wordt de nieuwe vlam van Laura?" (quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Inderdaad! ik vond de afscheidfilmpjes en jubileumafleveringen het enige goede aan de dvd's![]()
Maar ja, de dvd was meer gericht op de tieners van nu en niet op de oude garde zoals wij
Sowieso, ALLE muziek op die DVD is wel een hoogtepunt; tenminste nog de prachtige muziek van Ronald en niet die troep van Spons Kattenpiesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:49 schreef Frey het volgende:
[..]
De lange Ludo tune is het hoogtepunt van de DVD.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:29 schreef Frey het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik geniet van Claire de Moor die bitterballen laat aanbranden
Ik geniet van de quotes! Zodadelijk even een pittige seizoen 2-marathon erdoorheenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Ik geniet van Henri die belazerd wordt door Sylvia en 50 miljoen gulden op tafel neerlegt voor een lap grond wat helemaal niets waard is![]()
Oeps... Dat is Goudkust![]()
Mee eensquote:Op zondag 12 augustus 2012 02:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het wordt trouwens hoog tijd dat ze op Bol.com bij seizoen 6 eens de DVD-coverart voorop zetten en die lelijke stock-paint weghalen. Same voor seizoen 7. Dat daar eindelijk maar eens coverart van verschijnt!
Misschien is het feit dat seizoen 3 het kortste seizoen is ook wel de kracht er vanquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:05 schreef LetsGame het volgende:
Beste seizoen ooit? seizoen 3
Korte seizoen ooit? seizoen 3
Sorry, maar ik zit bij de ABN-AMROquote:Op zondag 12 augustus 2012 04:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Joh LetsGame, niet zo triestig. Maak lekker een ING-pas van de GTST-leader.
[ link | afbeelding ]
Laat de Rohanpasjes maar komen.
Ik ook, geen ING voor mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien is het feit dat seizoen 3 het kortste seizoen is ook wel de kracht er van
[..]
Sorry, maar ik zit bij de ABN-AMRO![]()
Het is nog triester dat een seizoen met 220 afleveringen net zoveel inhoud heeft als 2 maanden van seizoen 3quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ook, geen ING voor mij![]()
En ja, misschien is dat ook wel zo over seizoen 3.. maar het blijft een trieste feit
Dat is toch teveel eer voor sommige seizoenen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is nog triester dat een seizoen met 220 afleveringen net zoveel inhoud heeft als 2 maanden van seizoen 3![]()
Dit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is toch teveel eer voor sommige seizoenen.
Oké, dat is waar, maar vooral bij de laatste seizoenen is het pijnlijk duidelijk dat driekwart ervan gevuld is met allerlei onzin en dat het andere kwart, met leuke verhaallijnen etc., het seizoen moet dragen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Dit is maar al te waar, nu hebben ze nog wel ontknopingen en die zijn soms niet eens zo verkeerd. Maar de aanloop naar zoiets bestaat alleen uit huis, tuin en keuken geklier. In die eerdere seizoenen wisten ze ook die aanloop goed spannend te maken: Wessel en Dirk vs Fatima en later ook Linda. Rik Beuming vs Janine, later Onno P. Wassenaar die erbij gehaald werd en ook zijn eigen plannen en verhaallijn kreeg. Alles liep ook vloeiend in elkaar over leek het wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, dat is waar, maar vooral bij de laatste seizoenen is het pijnlijk duidelijk dat driekwart ervan gevuld is met allerlei onzin en dat het andere kwart, met leuke verhaallijnen etc., het seizoen moet dragen.
Wat gewoon jammer is, is dat de schrijvers het blijkbaar niet aandurven om écht spannende verhaallijnen neer te zetten, zoals schimmige zakendeals, ontvoeringen, wraakacties die om een zakelijke reden gaan e.d. Volgens de makers past dat niet meer bij de serie (wat eigenlijk ook klopt), en is de kijker hier niet van gecharmeerd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is maar al te waar, nu hebben ze nog wel ontknopingen en die zijn soms niet eens zo verkeerd. Maar de aanloop naar zoiets bestaat alleen uit huis, tuin en keuken geklier. In die eerdere seizoenen wisten ze ook die aanloop goed spannend te maken: Wessel en Dirk vs Fatima en later ook Linda. Rik Beuming vs Janine, later Onno P. Wassenaar die erbij gehaald werd en ook zijn eigen plannen en verhaallijn kreeg. Alles liep ook vloeiend in elkaar over leek het wel.
Bwhahahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben toch maar weer begonnen met kijken, maar wat hebben die schrijvers toch een belachelijk slecht geheugen. Koninginnedag 2010 wordt Rosa door Ludo bij haar zus afgezet, in 2012 blijkt dit enige familielid al jaren aan de andere kant van de wereld te wonen. Toch tof, van Ludo
Iedere kijker van ouder dan 14 jaar zal toegeven dat de hoogtijdagen van GTST lagen in die zakenwereld. Ik heb wel eens kort gedacht dat er destijds ook wel té veel die zakenwereld naar voren trad, maar zoals het nu is geworden is het echt een schim van wat het ooit was... En destijds was die zakenwereld gewoon vaak genoeg in beeld. Nu is het echt een Scalasfeertje wat nonstop de scepter voert aan airtime (en dan is het scalasfeertje ook nog eens verkeerd gedaan in de afleveringen van nu, toen was dat nog mooi om te volgen, een mooie sociale samenkomst van karakters, zoals De Koning, nu zijn die huizen gewoon afzichtelijk en overbodig) en waar gewoon geen drol gebeurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat gewoon jammer is, is dat de schrijvers het blijkbaar niet aandurven om écht spannende verhaallijnen neer te zetten, zoals schimmige zakendeals, ontvoeringen, wraakacties die om een zakelijke reden gaan e.d. Volgens de makers past dat niet meer bij de serie (wat eigenlijk ook klopt), en is de kijker hier niet van gecharmeerd.
Wij weten wel beter en zitten juist te wachten op dát soort verhaallijnen. De kijkers zijn gerust gecharmeerd van dat soort verhalen, alleen moet het goed aangepakt worden in het verhaal, tot seizoen 15 wisten de schrijvers dit ook daadwerkelijk te doen. Dat ze daarna met een aantal verhaallijnen zijn doorgeslagen is de enige reden dat de kijkers afhaakten.
De sub-cliffhanger van dit jaar (Jack wordt aangereden door Bing) is wel oké, maar het hangt weer eens in het liefde/vriendschap/familie-sfeertje waar de serie al sinds seizoen 18 in hangt. Het was imo veel sterker geweest als Jack was aangereden door een crimineel die wraak op hem wil nemen omdat Jack een goede vriend/collega-crimineel in de cel heeft gezet, of iets in die trant. Dát is spannend, wat er nu van is gemaakt is gewoon slaapverwekkend.
Een groot probleem wat zorgt voor datgene wat we nu voorgeschoteld krijgen, is de creatieve armoede van de huidige schrijvers. Ik bedoel: er wordt 2 keer binnen 1 jaar (!) een aanslag op Nina's leven gepleegd en beiden falen (wat erg jammer is, maar dat terzijde). Ieder jaar rond de wintermaanden gaat er een getrouwd personage vreemd, en zelfs dat verhaaltje volgt ieder jaar hetzelfde pad, inclusief de dokters/kappers/huisvrouwenconferentie als "ideale" smoes om een weekend ongestoord met de minnaar/minnares door te kunnen brengen, waarna niet veel later de man/vrouw van het vreemdgaande personage in kwestie achter diens escapades komt, met een maandenlange nasleep waarna het gehuwde koppel alsnog bij elkaar komtquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Iedere kijker van ouder dan 14 jaar zal toegeven dat de hoogtijdagen van GTST lagen in die zakenwereld. Ik heb wel eens kort gedacht dat er destijds ook wel té veel die zakenwereld naar voren trad, maar zoals het nu is geworden is het echt een schim van wat het ooit was... En destijds was die zakenwereld gewoon vaak genoeg in beeld. Nu is het echt een Scalasfeertje wat nonstop de scepter voert aan airtime (en dan is het scalasfeertje ook nog eens verkeerd gedaan in de afleveringen van nu, toen was dat nog mooi om te volgen, een mooie sociale samenkomst van karakters, zoals De Koning, nu zijn die huizen gewoon afzichtelijk en overbodig) en waar gewoon geen drol gebeurd.
...Alsof we kijken naar Big Brother 1.
Inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Mis jij Bing ook?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef Amethyst1 het volgende:
Ik kan niet wachten tot het weer begintAlles is nu zo saai vooral wat er nu in plaats van GTST is op rtl4.
In het begin vond ik hem leuk, maar sinds de dood van zijn moeder is hij veranderd en zichzelf niet meer. Ik vind Bianca de leukstequote:
Privéjets, SandersAirquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben toch maar weer begonnen met kijken, maar wat hebben die schrijvers toch een belachelijk slecht geheugen. Koninginnedag 2010 wordt Rosa door Ludo bij haar zus afgezet, in 2012 blijkt dit enige familielid al jaren aan de andere kant van de wereld te wonen. Toch tof, van Ludo
Gaat prima met de juiste middelen. Een tijdmachine doet wonderen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En binnen een dag ook weer terug he die Rosa, die vrouw wist wat werken is!
Nee, heb je ook gelijk in. Alsof het godverdomme afgekeurde dialogen zijn die Wil de Smet anno seizoen 1 kon zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vrijwel alle personages zijn nutteloos (geworden), irritant en vervelend. Ik erger me zelfs aan Laura en Jef, simpelweg omdat zij niets meer te doen hebben als roddelen of zich te bemoeien met andere personages. Ludo is een veredelde huisvader geworden en Janine is als eeuwige moraalridder ook erg vervelend. Rik is nog enigszins hetzelfde personage als vroeger, maar ook hier lijkt er, dankzij de huidige schrijvers, de rek wel uit.
Geschreven door Martin Brilquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, heb je ook gelijk in. Alsof het godverdomme afgekeurde dialogen zijn die Wil de Smet anno seizoen 1 kon zeggen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Frey het volgende:
Argh, ik heb echt nog nooit zo'n zin gehad in de volgende box.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:54 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl Proper de nieuwe GTST box presenteert, promoot Gottschalk het nieuwe seizoen van zijn Lieke serie.
Nice editingquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:54 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl Proper de nieuwe GTST box presenteert, promoot Gottschalk het nieuwe seizoen van zijn Lieke serie.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Alweer 6 afleveringen gezien vandaag van het 1e seizoen.
Ik vind Daniel Daniel echt een geweldig personage!![]()
Helemaal als ie kleinerend doet, tegen over Rien Hoogendoorn.
quote:
Mosterd en hondenpoep, dat wordt een leuke combinatie...quote:
Seizoen 6 was best een mooi seizoen. Hoewel in seizoen 10 de 'grote verandering' plaatsvond, wordt het een en ander in seizoen 6 ook anders. Er wordt afscheid genomen van de Hogendoorn clan en de komst van Ludo Sanders betekent duidelijk een heel nieuw crimineel circuit al heeft hij associaties met Onno P. Wassenaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:07 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Harmsen aan de slag in Hotel Dendermonde, daar heb ik ook zin in.![]()
![]()
Ik vind het mooi hoe je zegt "waar Arnie vedwijnt en Silvia sterft".quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 6 was best een mooi seizoen. Hoewel in seizoen 10 de 'grote verandering' plaatsvond, wordt het een en ander in seizoen 6 ook anders. Er wordt afscheid genomen van de Hogendoorn clan en de komst van Ludo Sanders betekent duidelijk een heel nieuw crimineel circuit al heeft hij associaties met Onno P. Wassenaar.
Ook de verhaallijn rondom Helen Helmink en Peter Kelder wordt hier zo goed als afgesloten, de familie Alberts is hier tamelijk compleet net als hun bedrijf. Dit zakt tamelijk snel in elkaar na seizoen 7 waar Arnie vedwijnt en Silvia sterft. Ook maakt Kim Verduyn haar opwachting, de komst van de familie Verduyn geeft de familie Alberts een leuke opleving in de late jaren '90.
Kortom ik kijk er ook naar uit
Robert en Laura die hem daar gaan zoeken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ergens, diep in de wouden van Venezuela...
Omdat hij door de RVU was opgenomen, onafhankelijk van RTLquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:35 schreef PeterKelder het volgende:
Dit blijf ik een geweldig kijkje achter de schermen vinden
Ook dat ja, maar ook omdat hier zoveel aspecten te zien zijn; vergaderingen, repetities, buitenopnames... Dat zie je tegenwoordig niet meer; nu zie je die mediageile Ferry Doedens met zijn Prodent-gebit die vertelt hoe "fantááááááástisch" het allemaal wel niet is, en dat is het dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat hij door de RVU was opgenomen, onafhankelijk van RTL
Truequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar ook omdat hier zoveel aspecten te zien zijn; vergaderingen, repetities, buitenopnames... Dat zie je tegenwoordig niet meer; nu zie je die mediageile Ferry Doedens met zijn Prodent-gebit die vertelt hoe "fantááááááástisch" het allemaal wel niet is, en dat is het dan.
Zo had ik bij de making-of van de 4500ste graag gezien hoe ze die explosie in de studio hebben gedaan, hoe dat in zijn werk ging e.d. Dat vind ik persoonlijk veel mooier om te zien
[ afbeelding ]
quote:
"Zeg, ben jij de secretaresse van die Rohan Gottschalk?"quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:01 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil hem nou wel eens horen spreken daar.
Zegt weer genoeg over de capaciteiten van Merkies bij GTSTquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef Frey het volgende:
De mooiste muziekjes van afgelopen seizoen waren gewoon niet eens van Merkies.
Laatste was in ieder geval de begrafenis van Danny.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zegt weer genoeg over de capaciteiten van Merkies bij GTST
Onder welke scènes zaten deze muziekjes? Die eerste weet ik wel, de anderen niet
Ahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Laatste was in ieder geval de begrafenis van Danny.
Is er nog wel íets bij van Merkies?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:26 schreef Frey het volgende:
Muziekje bij Bing en Sjors is ook al niet van Merkies.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom namen ze die gast aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is er nog wel íets bij van Merkies?
Ohja, het Jack en Lorena-deuntje en dat andere muziekstukje wat in verschillende versies onder vrijwel iedere scène wordt gezet, gevolgd door een of andere cliffsample die hij in 1999 al gebruikte voor Blauw Blauw![]()
![]()
Waarom stuurden ze Ronald weg?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom namen ze die gast aan
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom namen ze die gast aan
Omdat Fons schijnbaar ontzettend goedkoop is, aangezien hij tweedehands (of nee, derdehands; sommige muziekjes gebruikt hij ook in Flikken Maastricht) materiaal aanlevertquote:
Het zal gerust geld kosten, maar misschien hebben ze een deal met een aantal labels dat ze voor weinig geld veel muziek mogen gebruiken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:41 schreef Frey het volgende:
En die bestaande muziek dan, kost dat niks?
Zijn stem is niet echt veranderd in de loop der tijd hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:01 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoelde vooral dat het stukje in het filmpje zo kort was, dat we hem niet eens hoorden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zijn stem is niet echt veranderd in de loop der tijd hoor
Hij was wel een beetje anders dan nu, wat formeler, een beetje zoals in dat fragment dat je hebt geupload waar Nina ziek is en Simon hem probeert te genezen. Zijn verloop was een beetje zoals bij Frits van Houten, in het begin deed hij ook slecht om het slecht zijn en was hij een stuk pesteriger dan later.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:51 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Er staat hier een meneer Sanders van de bank. Hij zegt dat hij de muziek komt controleren."
Ah oke, het is trouwens gek te bedenken dat ik Ludo toen maar een irritant ettertje vond. Ik begon hem pas leuk te vinden toen hij terugkwam na zijn eerste faillissement (seizoen 9), toen pas had hij meer allure vond ik en was hij een stuk serieuzer als slechterikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Bedoelde vooral dat het stukje in het filmpje zo kort was, dat we hem niet eens hoorden.
Terwijl de andere personages veel langere stukjes kregen.
Voor ons is het eerste erg te hopen, maar voor JustBrigde zeker:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:00 schreef Frey het volgende:
Zullen we over een week allemaal al aan het kijken zijn of zijn er tegen die tijd al diverse ramen gesneuveld?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Voor ons is het eerste erg te hopen, maar voor JustBrigde zeker:
[ afbeelding ]
Ik heb namelijk al een paar fietsen verzameld
Hoewel het met die foto's nogal flauw is allemaal, heb ik zo af en toe toch moeite om een sumiere glimlach te onderdrukkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Voor ons is het eerste erg te hopen, maar voor JustBrigde zeker:
[ afbeelding ]
Ik heb namelijk al een paar fietsen verzameld
Hehe, het is zomerstop en moeten wachten op de DVD-release heer, dan moeten we ons ei kwijt door middel van deze al dan niet flauwe creaties (Zoals de OP ook enkele voorbeelden, sommige redelijk flauw, meegeeft) in de vorm van een plaatjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoewel het met die foto's nogal flauw is allemaal, heb ik zo af en toe toch moeite om een sumiere glimlach te onderdrukken
Och je zult er mij niet over horen klagen, het is juist meer dat zelfs ik het een enkele keer grappig vind zoals dat plaatje met die fietsenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hehe, het is zomerstop en moeten wachten op de DVD-release heer, dan moeten we ons ei kwijt door middel van deze al dan niet flauwe creaties (Zoals de OP ook enkele voorbeelden, sommige redelijk flauw, meegeeft) in de vorm van een plaatje
Het is zelfs zo erg gesteld met het niveau van de huidige serie dat we, ook al is het géén zomerstop, de topics vaak nog volplempen met flauwe creatiesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hehe, het is zomerstop en moeten wachten op de DVD-release heer, dan moeten we ons ei kwijt door middel van deze al dan niet flauwe creaties (Zoals de OP ook enkele voorbeelden, sommige redelijk flauw, meegeeft) in de vorm van een plaatje
Inderdaad jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:18 schreef Frey het volgende:
Jammer dat seizoen 6 er nog niet is, want het is nu heerlijk weer voor een nieuwe GTST box.
Ben het wel met je eens dat het soms flauw is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och je zult er mij niet over horen klagen, het is juist meer dat zelfs ik het een enkele keer grappig vind zoals dat plaatje met die fietsen
Helaas staat dat interview niet meer op YouTube, en volgens mij heeft Boulevard het ook van de site gehaald. Erg jammer, het is gewoon pure comedyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat het soms flauw is.
Maar die plaatjes waar die Rohan in voorkomt. Blijf ik grappig vinden.![]()
Dat knullige interview van hem destijds. Is hem hier behoorlijk duur komen te staan.
Dat had ik ook, graag nog eens willen zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas staat dat interview niet meer op YouTube, en volgens mij heeft Boulevard het ook van de site gehaald. Erg jammer, het is gewoon pure comedy
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat had ik ook, graag nog eens willen zien.
Oowja, zo ging het precies!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Juli vorig jaar:
"Deze zomercliff hebben we geloof ik een half jaar geleden ongeveer, nee al langer, ongeveer in januari bedacht."
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Juli vorig jaar:
"Deze zomercliff hebben we geloof ik een half jaar geleden ongeveer, nee al langer, ongeveer in januari bedacht."
Het blijft schitterend.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Juli vorig jaar:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef Frey het volgende:
http://www.uitzending.net/gemist/53977/RTL-4/RTL_Boulevard.html
Daar is hij weer.
Er moet toch wel ergens een mirror van dat interview? Of nee, een gedownload exemplaar van dat interview... Nou ja, in ieder geval dat interview.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas staat dat interview niet meer op YouTube, en volgens mij heeft Boulevard het ook van de site gehaald. Erg jammer, het is gewoon pure comedy
Dat is niet alleen een samenvatting van de afgelopen 2 maanden voor de zomerstop... Dat is een nagenoeg beknopte samenvatting van de afgelopen 2 seizoenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:45 schreef bobjuh het volgende:
Ik heb ongeveer 2 maanden niet gekeken maar heb volgens mij heel weinig gemist.
Gedoe met Nina en Mike, gedoe tussen Nuran en Rik, Bing die vreemd is gegaan nogsteeds gezeur over, en Lucas probeert nogsteeds jongens/mannen homo te maken
Ooh, dan is het 1-jarig jubileum van de faal nabij! Of nou ja, in de buurt... Of was het al eerder? In ieder geval is het een jaar geleden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:00 schreef Frey het volgende:
GTST #346: Hopen dat er niks uitlekt
Hier begon het pas echt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh, dan is het 1-jarig jubileum van de faal nabij! Of nou ja, in de buurt... Of was het al eerder? In ieder geval is het een jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom Frits beleeft nog wel wat in zijn laatste weken
Een heer met stijl
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 04:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens het is al eens genoemd, maar voor de liefhebber van Frits van Houten en Herman Hogendoorn: zonder teveel te verklappen kan ik wel zeggen dat er nog een leuke strijd tussen Pa en zoon plaatsvindt.Wat leuk, bedankt, was leuk om te lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom Frits beleeft nog wel wat in zijn laatste weken
nog 5 daagjes
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Dit. Ik weet niet eens wanneer het weer begintquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:36 schreef roos85 het volgende:
Waar ik vorig jaar uitkeek naar de start van het nieuwe seizoen, heb ik dat dit jaar totaal niet.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dit. Ik weet niet eens wanneer het weer begint
Pfff, please. Wees blij dat het niet het seizoen 1-logo is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:17 schreef LetsGame het volgende:
Het logo is anders dan in de leader..
Ik vind deze toch mooierquote:
Ietsjes ja, maar niet heel erg. Het logo op de boxen van seizoen 1 t/m 5 was ook anders dan in de leaderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:17 schreef LetsGame het volgende:
Het logo is anders dan in de leader..
Blijf het een raar toeval vinden, en inderdaad, ongespiegeld is het mooier, dat welquote:
Graaaaaaaaaaaaaaaaag PeterKelderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Blijf het een raar toeval vinden, en inderdaad, ongespiegeld is het mooier, dat welMaareh, maak ook meteen even een cover voor seizoen 7, wil je
Enthousiast much?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:08 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Graaaaaaaaaaaaaaaaag PeterKelder
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Blijf het een raar toeval vinden, en inderdaad, ongespiegeld is het mooier, dat welMaareh, maak ook meteen even een cover voor seizoen 7, wil je
Nouja, het is nogal een rotklusje, aangezien ik die foto bewerk in PowerPoint en Paint. Bij seizoen 6 was het al een pittig iets, de foto die je uiteindelijk ziet bestaat uit ongeveer 20 tot 25 lagen en dat was het eigenlijk nog een "makkelijke" foto om te bewerken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:08 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Graaaaaaaaaaaaaaaaag PeterKelder
Hehe, ik maak alles in Paint, nog niet eens Powerpointquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Nouja, het is nogal een rotklusje, aangezien ik die foto bewerk in PowerPoint en Paint. Bij seizoen 6 was het al een pittig iets, de foto die je uiteindelijk ziet bestaat uit ongeveer 20 tot 25 lagen en dat was het eigenlijk nog een "makkelijke" foto om te bewerken.
Ik heb al een beginnetje gemaakt, maar de foto van seizoen 7 is al wat lastiger om te bewerken, dus het kan wel even duren voordat ik iets heb
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Het nieuwe seizoen begint op 3 september, dus over een week of twee.
Of was het nou volgende week...? Nouja, dat er een nieuw seizoen komt is zo goed als zeker. Denk ik..."
Dat kan ook, maar dat vind ik ook erg irritant omdat ik er het geduld niet voor hebquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hehe, ik maak alles in Paint, nog niet eens Powerpoint
Klopt, van de seizoen 6-foto ook niet. Wat ik heb gedaan is de foto's uit het jubileumboek inscannen op de computerquote:EDIT: Kan momenteel niet eens een file van de seizoen 7-castfoto in kleur vinden online.
Oeh, heb je die file even voor me? Wil even ermee spelen maar het boek staat in de boekenkast waar nu 20 dozen voor staan en de scanner heeft een videorecorder bovenop staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dat vind ik ook erg irritant omdat ik er het geduld niet voor heb
[..]
Klopt, van de seizoen 6-foto ook niet. Wat ik heb gedaan is de foto's uit het jubileumboek inscannen op de computer
Check je DMquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oeh, heb je die file even voor me? Wil even ermee spelen maar het boek staat in de boekenkast waar nu 20 dozen voor staan en de scanner heeft een videorecorder bovenop staan.
Nu wordt ik een beetje bang van je leaderobsessie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef LetsGame het volgende:
Valt me op dat wanneer de bovenste rij van de seizoen 6 castfoto gespiegeld is, ze precies zoals in de volgorde van de laatste leader van seizoen 5 staan
Robert, Laura, Arnie, Roos, Frits, Dian, Remco, Jef en Sylvia
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nu wordt ik een beetje bang van je leaderobsessie.
Ja echt.quote:
Deze reclame is erg oud, maar ik kan het mij nog wel herinneren ja, ook al had ik niet zoveel met GTST (of de leader!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, jullie dit ooit gezien? Reclame voor het album uit 1995:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ergens ook nog een Wijdbeens Report liggen (André van Duin Show) op de presentatie van dat GTST-album; Alle soapies hebben een afschuwelijke rothekel aan Jan Wijdbeens omdat hij op die presentatie rondgaat en vraagt of ze wel écht zingen op die CDUiteindelijk schreeuwt Wik dat hij moet opsodemieteren, meneer Wijdbeens gaat nog stiekem terug naar binnen, zorgt voor nog meer problemen en uiteindelijk sleurt 'Joop' hem de zaal uit
Wat is er dan mis met het logo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja echt.
Hafijn, we proberen eens iets
EDIT: Het grote probleem zit hem niet in de castfoto, maar in het logo.
Het was ook niet serieus bedoeld door André, die kritiek, maar zo kwam het wel op die Soapies (gespeeld natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Bij liedjes zoals Ademnood, hoor je overduidelijk dat andere mensen hebben meegezongen in bijv. het refrein om de perfecte tonen te krijgen, maar ze zijn het allemaal zelf voor het grootste gedeelte.
Bedankt voor het plaatsen, erg leuk om dit te zien.
Moeilijk weg te knippenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met het logo?
Volgens mij stond er ergens bij de DVD van 12,5 jaar GTST zo een video van 12,5 jaar personages. Aan het begin tonen het logo zoals het echt gebruikt wordt in de leader met een hele heldere zwarte achtergrond, misschien kunnen jullie dat logo gebruiken?
Oh mijn hemel, dat was een van zijn typetjes hèquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus bedoeld door André, die kritiek, maar zo kwam het wel op die Soapies (gespeeld natuurlijk) over.
Ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh mijn hemel, dat was een van zijn typetjes hè
Nu ik die cover zie: het was toch een van de meest complete seizoenen, de personages van de eerdere seizoenen zijn volledig ontwikkeld, de nieuwe personages veelbelovend. Volgende week genieten van seizoen6!quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nu ik die cover zie: het was toch een van de meest complete seizoenen, de personages van de eerdere seizoenen zijn volledig ontwikkeld, de nieuwe personages veelbelovend. Volgende week genieten van seizoen6!
Och, ik vond deze soapies-groep veel leuker:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Deze reclame is erg oud, maar ik kan het mij nog wel herinneren ja, ook al had ik niet zoveel met GTST (of de leader!)
Bij liedjes zoals Ademnood, hoor je overduidelijk dat andere mensen hebben meegezongen in bijv. het refrein om de perfecte tonen te krijgen, maar ze zijn het allemaal zelf voor het grootste gedeelte.
Bedankt voor het plaatsen, erg leuk om dit te zien.
Dat vind ik dus ook, het gaat sloom en ik vind het ook een nogal saai seizoen eigenlijk. Ondanks dat er wel wat spannende momenten inzitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]Weet je dat ik nu echt haat begin te krijgen aan seizoen 2 wegens het feit dat het maar langzaam voortkrabbelt? Ik begin door te krijgen dat het een sloom seizoen is. Maar minder dan de laatste weken van seizoen 1.
Ik ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja.![]()
Trouwens, dank voor die tip, werkt perfectMet mijn programma'tje Fotomix kan ik namelijk exact die zwarte kleur (met wat toelating van de andere zwartcontrasten) weghalen, waardoor ik het hele logo nagenoeg transparant krijg. Kassa
Vooralsnog had ik in Paint de cast zo uitgeknipt, was ik binnen 10-15 minuten mee klaarMaar toen kwam het logo en dankzij je tip heb ik die nu ook op orde... Ik ben nagenoeg bijna klaar, morgen toon ik hem jullie. En ik moet eerlijk bekennen, de achtergrondkleur had ik al heel lang in mijn kop bij dat seizoen
Erg leuk liedje inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, ik vond deze soapies-groep veel leuker:
Hoorde 'm laatst nog in de supermarkt![]()
Ben ik blij dat er mensen zijn met wie ik dezelfde mening deel. seizoen 2 was echt het saaiste seizoen van de boxenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, het gaat sloom en ik vind het ook een nogal saai seizoen eigenlijk. Ondanks dat er wel wat spannende momenten inzitten.
Ik vind seizoen 2 ook saaier dan seizoen 1 gek genoeg. Seizoen 3 was echt heel goed, daar gebeurde en veranderde een hoop.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ben ik blij dat er mensen zijn met wie ik dezelfde mening deel. seizoen 2 was echt het saaiste seizoen van de boxen
Seizoen 20 die eerder te koop is als seizoen 7quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:28 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ] Het komt dus wel uit!
Mwah, hoewel seizoen 2 ook erg saai is, heeft het altijd nog meer spanning dan seizoen 1 imo. Maar seizoen 3 blijft gewoon het sterkstquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 2 ook saaier dan seizoen 1 gek genoeg. Seizoen 3 was echt heel goed, daar gebeurde en veranderde een hoop.
Nog even wachten.....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:01 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Is het ook! Ze slaan gewoon 13 seizoenen over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 20 die eerder te koop is als seizoen 7
Sorry, maar ik blijf het op een bepaalde manier belachelijk vinden
Wat dat eerste betreft verschillen we van mening, over seizoen 3 ben ik het meer eens, hoewel ik dat niet het beste seizoen vind.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, hoewel seizoen 2 ook erg saai is, heeft het altijd nog meer spanning dan seizoen 1 imo. Maar seizoen 3 blijft gewoon het sterkst
Ben ik serieus de enige die dit ook bij The Simpsons heeft zien gebeuren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Is het ook! Ze slaan gewoon 13 seizoenen over.
Dan hadden ze net zo goed iedere maand een seizoen kunnen releasenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Is het ook! Ze slaan gewoon 13 seizoenen over.
Geen flauw idee, misschien is er vraag naar van huidige kijkers die het zo'n "spannend" seizoen vonden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ben ik serieus de enige die dit ook bij The Simpsons heeft zien gebeuren?
Enige vraag die ik heb is waarom ze NU de reeks vanaf seizoen 20 uitbrengen. Twee jaar geleden was een twintig jaar editie goed geweest, als jubileumuitgave. Nu is het gewoon lelijk... Kunnen we allemaal genieten van hoe Sjors een baby krijgt op een boot.
Oh en verder, seizoen 20 is nog saaier dan seizoen 2. Just saying.
Al terug in 2006, toen de eerste uitgave van seizoen 1 een debacle bleek te zijn, riep ik dat Bridge beter een soort van abo-dienst kon opzetten; Half manufracture on demand, half een soort van maandelijkse inschrijving. Je schrijft je in, krijgt iedere week/maand een DVD met 10 afleveringen, aan het eind van ieder seizoen sturen ze met de nieuwe DVD een boxsetje meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan hadden ze net zo goed iedere maand een seizoen kunnen releasen
Dan heb ik toch liever in 1 keer een box met alle dvd's van een seizoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Al terug in 2006, toen de eerste uitgave van seizoen 1 een debacle bleek te zijn, riep ik dat Bridge beter een soort van abo-dienst kon opzetten; Half manufracture on demand, half een soort van maandelijkse inschrijving. Je schrijft je in, krijgt iedere week/maand een DVD met 10 afleveringen, aan het eind van ieder seizoen sturen ze met de nieuwe DVD een boxsetje mee
Zeker tot de aflevering dat Ludo zijn intrede maakt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef LetsGame het volgende:
Als ik het goed begrijp maakt Frey een fast forward tot aflevering 1059?
Dacht ik ook al aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef LetsGame het volgende:
Als ik het goed begrijp maakt Frey een fast forward tot aflevering 1059?
Maybe, maar ik heb wel eerder de cover van seizoen 7 dan de cover van seizoen 20quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef PeterKelder het volgende:
Dit kunnen we dus eerder verwachten op dvd...
...dan dit
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maybe, maar ik heb wel eerder de cover van seizoen 7 dan de cover van seizoen 20
[ afbeelding ]
Ge-wel-dig goed gedaan, echt supermooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maybe, maar ik heb wel eerder de cover van seizoen 7 dan de cover van seizoen 20
[ afbeelding ]
Dank je wel voor het complimentquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ge-wel-dig goed gedaan, echt supermooi
Het ziet er ook veel mooier uit, omdat hier geen neppe logo is gebruikt gelukkig
Dit mag van mij zo het origineel zijn
Nu moeten we 10 seizoenen dat lelijke logo aangapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dank je wel voor het complimentBij het knippen van het screenshot kreeg ik in de gaten wat je bedoelde met dat 'neppe logo', hetzelfde logo als wat gebruikt wordt aan het hoofdmenu van de 12,5 jaar DVD. Altijd heel raar gevonden.
Nou ja, lelijk is een groot woord... Maar het is niet het échte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:53 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nu moeten we 10 seizoenen dat lelijke logo aangapen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik dacht net ineens terug aan de 2500ste aflevering van GTST, en hoe de uitzending werd opgevolgd met een interview met Charlie (de eerste, Aukje dus) en Robert alias Wilbert Gieske in Barend en van Dorp. En het staat online!
http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-28-03-2003 (vanaf 3:46 minuten)
Tot aflevering 2500:
2115 zoenscènes
101 relaties
41 affaires
25 doden
23 zwangerschappen
17 ontvoeringen
11 huwelijken
11 moorden
10 zelfmoordpogingen
8 abortussen
7 scheidingen
6 geboorten
6 verkrachtingen
5 miskramen
5 drankverslaafden
4 adopties
2 nepzwangerschappen
1 vermissing.
Wilbert Gieske: "Dat is dan weer zo'n sukkel die dat allemaal heeft lopen optellen... Ik vind het zonde van de tijd, hoor."
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EDIT: Scan van de castfoto overigens met dank aan PeterKelder.
Haha, jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:01 schreef LetsGame het volgende:
Eind seizoen 5 gooit Arnie een biertje naar Stan. Wanneer Stan het opent spuit alle schuim in het rond en zegt: Dat zal je moeder leuk vinden. Waarop Arnie antwoord: Of mevrouw Bleker!![]()
Goh, ik wist niet dat seizoen 6 ook uitzond op zondagquote:Leuke verwijzing naar het begin van GTST, de serie was toen ook bijna 5 jaar oud, maar de uitzending van 1 oktober 95 is pas in seizoen 6 te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
In seizoen 6 keert overigens nóg een oude bekende terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf is hij er ook nogal ontdaan van![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef PeterKelder het volgende:
En ook in seizoen 8 keert er iemand terug:Dat wil ik ook weer ontzettend graag terugzien. Destijds had ik geen idee wie hij precies was, maar nu wil ik graag de reacties weer zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf is hij er ook nogal ontdaan van
Dat scheelt, want dat wist-ie zelf ook niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Destijds had ik geen idee wie hij precies was
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat scheelt, want dat wist-ie zelf ook niet meer
Die was toch weer flauwgevallen, dus dat had niet veel toegevoegd aan het verhaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:11 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
Jammer dat Helen er toen niet meer in zat.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, jaDat mens hebben we 2 keer gezien ofzo (1 keer in Huize Alberts en 1 keer tijdens doktersbezoek bij Simon) en daarnaast zagen we mensen als Jef, Dian, Laura, Arnie etc. gewoon het huis stofzuigen enzo, terwijl zij daar eigenlijk voor bedoeld is
[..]
Goh, ik wist niet dat seizoen 6 ook uitzond op zondag(In 1995 viel 1 oktober namelijk op een zondag
Oops dankje voor het verbeteren
1 oktober 2000 ookal
Het is trouwens grappig dat seizoen 10 op 6-9 begon en op 9-6 eindigde
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:05 schreef Frey het volgende:
In seizoen 7 is ook weer iemand te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Wilbert Gieske lijkt me ook best een intelligente manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wilbert Gieske: "Dat is dan weer zo'n sukkel die dat allemaal heeft lopen optellen... Ik vind het zonde van de tijd, hoor."
Tja, wat ik me dan afvraag, wat zou hij vinden van de mensen die de oude afleveringen kopen en (nog eens) kijken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wilbert Gieske lijkt me ook best een intelligente man
Ik denk dat ik dit topic maar mijdt de komende dagenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:24 schreef Frey het volgende:
En ik begin nu aan seizoen 6.![]()
![]()
![]()
Oh die leader.
Ronald Schilperoortquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit topic maar mijdt de komende dagen
Hoe dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:24 schreef Frey het volgende:
En ik begin nu aan seizoen 6.![]()
![]()
![]()
Oh die leader.
Hij heeft een fiets gepakt en die door een raam bij JustBridge gegooid, en toen zo'n box gejatquote:
Onze Saturn heeft het nog nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij heeft een fiets gepakt en die door een raam bij JustBridge gegooid, en toen zo'n box gejat
Hij is gewoon naar de Saturn gegaan
Tja, ik was eigenlijk van plan om vandaag bij de MediaMarkt in Rotterdam te kijken of ze 'm al hadden, maar met dit weer is dat gewoon gaan doen; tis beter om de verkoeling te zoekenquote:
En ik nog niet met het voor de vierde keer kijken van seizoen 3, maar daar was ik ook nog niet aan begonnenquote:Was toch niet klaar met het tweede keer kijken van seizoen 5
Vorige keer hadden ze hem ook eerder, dus ik ging maar weer eens kijken. Toen ik de rij met DVD's in liep, zag ik op de hoek al iets lichtblauws liggen. Toen wist ik het wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
Hij is gewoon naar de Saturn gegaan
Ach ja, vaak staan die dingen eerder in de schappen dan de releasedatum aangeeftquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Vorige keer hadden ze hem ook eerder, dus ik ging maar weer eens kijken. Toen ik de rij met DVD's in liep, zag ik op de hoek al iets lichtblauws liggen. Toen wist ik het wel.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:49 schreef PeterKelder het volgende:
Is het overigens weer zo'n box in de stijl van seizoen 3, 4 en 5 (met twee sluitkleppen)?
Mooiquote:
Die prachtige lichtblauwe box, alsof je de oceaan voor je ziet, dat is mijn verkoeling.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:43 schreef PeterKelder het volgende:
maar met dit weer is dat gewoon gaan doen; tis beter om de verkoeling te zoeken
Hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Die prachtige lichtblauwe box, alsof je de oceaan voor je ziet, dat is mijn verkoeling.
Die post is gewoon pure kunst. Veel plezier met kijken Freyquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Die prachtige lichtblauwe box, alsof je de oceaan voor je ziet, dat is mijn verkoeling.
Het spijt me, dat besefte ik eventjes nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:04 schreef Frey het volgende:
Volgens mij kan ik het topic beter ook even mijden in verband met spoelers.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga eens beginnen aan DVD 10 van seizoen 2.
Hij wilde natuurlijk een speciale behandeling, dus eiste dat zijn shot pas op een dinsdag in gebruik werd genomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:08 schreef LetsGame het volgende:
Het laatste wat ik ga zeggen over seizoen 6 vandaag:
De leader met Ludo, kwam pas op een dinsdag!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij wilde natuurlijk een speciale behandeling, dus eiste dat zijn shot pas op een dinsdag in gebruik werd genomen
Dan zijn ze voorlopig nog even bezig, denk ik; het is namelijk niet bij 1 fiets geblevenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeg.. Heeft JustBridge jouw fiets al teruggegeven?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan zijn ze voorlopig nog even bezig, denk ik; het is namelijk niet bij 1 fiets gebleven
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:58 schreef Hogendoorn het volgende:
Is seizoen 7 niet ook dat Wassenaar en Ludo met elkaar te maken krijgen? Dat wil ik ook wel zien, nu ik Onno's interactie met Frits heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Maar even spoilertags omheen gedaan.
[ Bericht 10% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 18-08-2012 18:18:10 ]Een heer met stijl
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:57 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dat wordt voor mij weer het stanleymes pakken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
MooiHoewel ik die twee sluitkleppen niet echt geweldig vind, ben ik blij dat het niet opeens weer een iets andere boxvorm is
Epicquote:
Laat Laura het doen, die heeft verstand van messen (zie cliffhanger seizoen 5)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij weer het stanleymes pakken.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef Frey het volgende:
Toch leuk dat ze het er zo in verwerkt hebben, maar het klopt toch wat ik altijd beweerde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |