Dat had ik ook, graag nog eens willen zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas staat dat interview niet meer op YouTube, en volgens mij heeft Boulevard het ook van de site gehaald. Erg jammer, het is gewoon pure comedy
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat had ik ook, graag nog eens willen zien.
Oowja, zo ging het precies!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Juli vorig jaar:
"Deze zomercliff hebben we geloof ik een half jaar geleden ongeveer, nee al langer, ongeveer in januari bedacht."
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Juli vorig jaar:
"Deze zomercliff hebben we geloof ik een half jaar geleden ongeveer, nee al langer, ongeveer in januari bedacht."
Het blijft schitterend.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Juli vorig jaar:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef Frey het volgende:
http://www.uitzending.net/gemist/53977/RTL-4/RTL_Boulevard.html
Daar is hij weer.
Er moet toch wel ergens een mirror van dat interview? Of nee, een gedownload exemplaar van dat interview... Nou ja, in ieder geval dat interview.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas staat dat interview niet meer op YouTube, en volgens mij heeft Boulevard het ook van de site gehaald. Erg jammer, het is gewoon pure comedy
Dat is niet alleen een samenvatting van de afgelopen 2 maanden voor de zomerstop... Dat is een nagenoeg beknopte samenvatting van de afgelopen 2 seizoenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:45 schreef bobjuh het volgende:
Ik heb ongeveer 2 maanden niet gekeken maar heb volgens mij heel weinig gemist.
Gedoe met Nina en Mike, gedoe tussen Nuran en Rik, Bing die vreemd is gegaan nogsteeds gezeur over, en Lucas probeert nogsteeds jongens/mannen homo te maken
Ooh, dan is het 1-jarig jubileum van de faal nabij! Of nou ja, in de buurt... Of was het al eerder? In ieder geval is het een jaar geleden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:00 schreef Frey het volgende:
GTST #346: Hopen dat er niks uitlekt
Hier begon het pas echt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh, dan is het 1-jarig jubileum van de faal nabij! Of nou ja, in de buurt... Of was het al eerder? In ieder geval is het een jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom Frits beleeft nog wel wat in zijn laatste weken
Een heer met stijl
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 04:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens het is al eens genoemd, maar voor de liefhebber van Frits van Houten en Herman Hogendoorn: zonder teveel te verklappen kan ik wel zeggen dat er nog een leuke strijd tussen Pa en zoon plaatsvindt.Wat leuk, bedankt, was leuk om te lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom Frits beleeft nog wel wat in zijn laatste weken
nog 5 daagjes
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Dit. Ik weet niet eens wanneer het weer begintquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:36 schreef roos85 het volgende:
Waar ik vorig jaar uitkeek naar de start van het nieuwe seizoen, heb ik dat dit jaar totaal niet.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dit. Ik weet niet eens wanneer het weer begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |