Maybe, maar ik heb wel eerder de cover van seizoen 7 dan de cover van seizoen 20quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef PeterKelder het volgende:
Dit kunnen we dus eerder verwachten op dvd...
...dan dit
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maybe, maar ik heb wel eerder de cover van seizoen 7 dan de cover van seizoen 20
[ afbeelding ]
Ge-wel-dig goed gedaan, echt supermooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maybe, maar ik heb wel eerder de cover van seizoen 7 dan de cover van seizoen 20
[ afbeelding ]
Dank je wel voor het complimentquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ge-wel-dig goed gedaan, echt supermooi
Het ziet er ook veel mooier uit, omdat hier geen neppe logo is gebruikt gelukkig
Dit mag van mij zo het origineel zijn
Nu moeten we 10 seizoenen dat lelijke logo aangapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dank je wel voor het complimentBij het knippen van het screenshot kreeg ik in de gaten wat je bedoelde met dat 'neppe logo', hetzelfde logo als wat gebruikt wordt aan het hoofdmenu van de 12,5 jaar DVD. Altijd heel raar gevonden.
Nou ja, lelijk is een groot woord... Maar het is niet het échte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:53 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nu moeten we 10 seizoenen dat lelijke logo aangapen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik dacht net ineens terug aan de 2500ste aflevering van GTST, en hoe de uitzending werd opgevolgd met een interview met Charlie (de eerste, Aukje dus) en Robert alias Wilbert Gieske in Barend en van Dorp. En het staat online!
http://www.barendenvandorp.nl/uitzendingen/uitzending-28-03-2003 (vanaf 3:46 minuten)
Tot aflevering 2500:
2115 zoenscènes
101 relaties
41 affaires
25 doden
23 zwangerschappen
17 ontvoeringen
11 huwelijken
11 moorden
10 zelfmoordpogingen
8 abortussen
7 scheidingen
6 geboorten
6 verkrachtingen
5 miskramen
5 drankverslaafden
4 adopties
2 nepzwangerschappen
1 vermissing.
Wilbert Gieske: "Dat is dan weer zo'n sukkel die dat allemaal heeft lopen optellen... Ik vind het zonde van de tijd, hoor."
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EDIT: Scan van de castfoto overigens met dank aan PeterKelder.
Haha, jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:01 schreef LetsGame het volgende:
Eind seizoen 5 gooit Arnie een biertje naar Stan. Wanneer Stan het opent spuit alle schuim in het rond en zegt: Dat zal je moeder leuk vinden. Waarop Arnie antwoord: Of mevrouw Bleker!![]()
Goh, ik wist niet dat seizoen 6 ook uitzond op zondagquote:Leuke verwijzing naar het begin van GTST, de serie was toen ook bijna 5 jaar oud, maar de uitzending van 1 oktober 95 is pas in seizoen 6 te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
In seizoen 6 keert overigens nóg een oude bekende terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf is hij er ook nogal ontdaan van![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:08 schreef PeterKelder het volgende:
En ook in seizoen 8 keert er iemand terug:Dat wil ik ook weer ontzettend graag terugzien. Destijds had ik geen idee wie hij precies was, maar nu wil ik graag de reacties weer zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf is hij er ook nogal ontdaan van
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat scheelt, want dat wist-ie zelf ook niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Destijds had ik geen idee wie hij precies was
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat scheelt, want dat wist-ie zelf ook niet meer
Die was toch weer flauwgevallen, dus dat had niet veel toegevoegd aan het verhaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:11 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
Jammer dat Helen er toen niet meer in zat.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, jaDat mens hebben we 2 keer gezien ofzo (1 keer in Huize Alberts en 1 keer tijdens doktersbezoek bij Simon) en daarnaast zagen we mensen als Jef, Dian, Laura, Arnie etc. gewoon het huis stofzuigen enzo, terwijl zij daar eigenlijk voor bedoeld is
[..]
Goh, ik wist niet dat seizoen 6 ook uitzond op zondag(In 1995 viel 1 oktober namelijk op een zondag
Oops dankje voor het verbeteren
1 oktober 2000 ookal
Het is trouwens grappig dat seizoen 10 op 6-9 begon en op 9-6 eindigde
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:05 schreef Frey het volgende:
In seizoen 7 is ook weer iemand te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Wilbert Gieske lijkt me ook best een intelligente manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wilbert Gieske: "Dat is dan weer zo'n sukkel die dat allemaal heeft lopen optellen... Ik vind het zonde van de tijd, hoor."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |