Ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh mijn hemel, dat was een van zijn typetjes hè
Nu ik die cover zie: het was toch een van de meest complete seizoenen, de personages van de eerdere seizoenen zijn volledig ontwikkeld, de nieuwe personages veelbelovend. Volgende week genieten van seizoen6!quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nu ik die cover zie: het was toch een van de meest complete seizoenen, de personages van de eerdere seizoenen zijn volledig ontwikkeld, de nieuwe personages veelbelovend. Volgende week genieten van seizoen6!
Och, ik vond deze soapies-groep veel leuker:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Deze reclame is erg oud, maar ik kan het mij nog wel herinneren ja, ook al had ik niet zoveel met GTST (of de leader!)
Bij liedjes zoals Ademnood, hoor je overduidelijk dat andere mensen hebben meegezongen in bijv. het refrein om de perfecte tonen te krijgen, maar ze zijn het allemaal zelf voor het grootste gedeelte.
Bedankt voor het plaatsen, erg leuk om dit te zien.
Dat vind ik dus ook, het gaat sloom en ik vind het ook een nogal saai seizoen eigenlijk. Ondanks dat er wel wat spannende momenten inzitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]Weet je dat ik nu echt haat begin te krijgen aan seizoen 2 wegens het feit dat het maar langzaam voortkrabbelt? Ik begin door te krijgen dat het een sloom seizoen is. Maar minder dan de laatste weken van seizoen 1.
Ik ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja.![]()
Trouwens, dank voor die tip, werkt perfectMet mijn programma'tje Fotomix kan ik namelijk exact die zwarte kleur (met wat toelating van de andere zwartcontrasten) weghalen, waardoor ik het hele logo nagenoeg transparant krijg. Kassa
Vooralsnog had ik in Paint de cast zo uitgeknipt, was ik binnen 10-15 minuten mee klaarMaar toen kwam het logo en dankzij je tip heb ik die nu ook op orde... Ik ben nagenoeg bijna klaar, morgen toon ik hem jullie. En ik moet eerlijk bekennen, de achtergrondkleur had ik al heel lang in mijn kop bij dat seizoen
Erg leuk liedje inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, ik vond deze soapies-groep veel leuker:
Hoorde 'm laatst nog in de supermarkt![]()
Ben ik blij dat er mensen zijn met wie ik dezelfde mening deel. seizoen 2 was echt het saaiste seizoen van de boxenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, het gaat sloom en ik vind het ook een nogal saai seizoen eigenlijk. Ondanks dat er wel wat spannende momenten inzitten.
Ik vind seizoen 2 ook saaier dan seizoen 1 gek genoeg. Seizoen 3 was echt heel goed, daar gebeurde en veranderde een hoop.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ben ik blij dat er mensen zijn met wie ik dezelfde mening deel. seizoen 2 was echt het saaiste seizoen van de boxen
Seizoen 20 die eerder te koop is als seizoen 7quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:28 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ] Het komt dus wel uit!
Mwah, hoewel seizoen 2 ook erg saai is, heeft het altijd nog meer spanning dan seizoen 1 imo. Maar seizoen 3 blijft gewoon het sterkstquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 2 ook saaier dan seizoen 1 gek genoeg. Seizoen 3 was echt heel goed, daar gebeurde en veranderde een hoop.
Nog even wachten.....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:01 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil hem nou wel eens horen spreken daar.
Is het ook! Ze slaan gewoon 13 seizoenen over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 20 die eerder te koop is als seizoen 7
Sorry, maar ik blijf het op een bepaalde manier belachelijk vinden
Wat dat eerste betreft verschillen we van mening, over seizoen 3 ben ik het meer eens, hoewel ik dat niet het beste seizoen vind.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, hoewel seizoen 2 ook erg saai is, heeft het altijd nog meer spanning dan seizoen 1 imo. Maar seizoen 3 blijft gewoon het sterkst
Ben ik serieus de enige die dit ook bij The Simpsons heeft zien gebeuren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Is het ook! Ze slaan gewoon 13 seizoenen over.
Dan hadden ze net zo goed iedere maand een seizoen kunnen releasenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Is het ook! Ze slaan gewoon 13 seizoenen over.
Geen flauw idee, misschien is er vraag naar van huidige kijkers die het zo'n "spannend" seizoen vonden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ben ik serieus de enige die dit ook bij The Simpsons heeft zien gebeuren?
Enige vraag die ik heb is waarom ze NU de reeks vanaf seizoen 20 uitbrengen. Twee jaar geleden was een twintig jaar editie goed geweest, als jubileumuitgave. Nu is het gewoon lelijk... Kunnen we allemaal genieten van hoe Sjors een baby krijgt op een boot.
Oh en verder, seizoen 20 is nog saaier dan seizoen 2. Just saying.
Al terug in 2006, toen de eerste uitgave van seizoen 1 een debacle bleek te zijn, riep ik dat Bridge beter een soort van abo-dienst kon opzetten; Half manufracture on demand, half een soort van maandelijkse inschrijving. Je schrijft je in, krijgt iedere week/maand een DVD met 10 afleveringen, aan het eind van ieder seizoen sturen ze met de nieuwe DVD een boxsetje meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan hadden ze net zo goed iedere maand een seizoen kunnen releasen
Dan heb ik toch liever in 1 keer een box met alle dvd's van een seizoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Al terug in 2006, toen de eerste uitgave van seizoen 1 een debacle bleek te zijn, riep ik dat Bridge beter een soort van abo-dienst kon opzetten; Half manufracture on demand, half een soort van maandelijkse inschrijving. Je schrijft je in, krijgt iedere week/maand een DVD met 10 afleveringen, aan het eind van ieder seizoen sturen ze met de nieuwe DVD een boxsetje mee
Zeker tot de aflevering dat Ludo zijn intrede maakt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef LetsGame het volgende:
Als ik het goed begrijp maakt Frey een fast forward tot aflevering 1059?
Dacht ik ook al aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef LetsGame het volgende:
Als ik het goed begrijp maakt Frey een fast forward tot aflevering 1059?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |