quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:54 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl Proper de nieuwe GTST box presenteert, promoot Gottschalk het nieuwe seizoen van zijn Lieke serie.
Nice editingquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:54 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl Proper de nieuwe GTST box presenteert, promoot Gottschalk het nieuwe seizoen van zijn Lieke serie.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Alweer 6 afleveringen gezien vandaag van het 1e seizoen.
Ik vind Daniel Daniel echt een geweldig personage!![]()
Helemaal als ie kleinerend doet, tegen over Rien Hoogendoorn.
quote:
Mosterd en hondenpoep, dat wordt een leuke combinatie...quote:
Seizoen 6 was best een mooi seizoen. Hoewel in seizoen 10 de 'grote verandering' plaatsvond, wordt het een en ander in seizoen 6 ook anders. Er wordt afscheid genomen van de Hogendoorn clan en de komst van Ludo Sanders betekent duidelijk een heel nieuw crimineel circuit al heeft hij associaties met Onno P. Wassenaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:07 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Harmsen aan de slag in Hotel Dendermonde, daar heb ik ook zin in.![]()
![]()
Ik vind het mooi hoe je zegt "waar Arnie vedwijnt en Silvia sterft".quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 6 was best een mooi seizoen. Hoewel in seizoen 10 de 'grote verandering' plaatsvond, wordt het een en ander in seizoen 6 ook anders. Er wordt afscheid genomen van de Hogendoorn clan en de komst van Ludo Sanders betekent duidelijk een heel nieuw crimineel circuit al heeft hij associaties met Onno P. Wassenaar.
Ook de verhaallijn rondom Helen Helmink en Peter Kelder wordt hier zo goed als afgesloten, de familie Alberts is hier tamelijk compleet net als hun bedrijf. Dit zakt tamelijk snel in elkaar na seizoen 7 waar Arnie vedwijnt en Silvia sterft. Ook maakt Kim Verduyn haar opwachting, de komst van de familie Verduyn geeft de familie Alberts een leuke opleving in de late jaren '90.
Kortom ik kijk er ook naar uit
Robert en Laura die hem daar gaan zoeken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ergens, diep in de wouden van Venezuela...
Omdat hij door de RVU was opgenomen, onafhankelijk van RTLquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:35 schreef PeterKelder het volgende:
Dit blijf ik een geweldig kijkje achter de schermen vinden
Ook dat ja, maar ook omdat hier zoveel aspecten te zien zijn; vergaderingen, repetities, buitenopnames... Dat zie je tegenwoordig niet meer; nu zie je die mediageile Ferry Doedens met zijn Prodent-gebit die vertelt hoe "fantááááááástisch" het allemaal wel niet is, en dat is het dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat hij door de RVU was opgenomen, onafhankelijk van RTL
Truequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar ook omdat hier zoveel aspecten te zien zijn; vergaderingen, repetities, buitenopnames... Dat zie je tegenwoordig niet meer; nu zie je die mediageile Ferry Doedens met zijn Prodent-gebit die vertelt hoe "fantááááááástisch" het allemaal wel niet is, en dat is het dan.
Zo had ik bij de making-of van de 4500ste graag gezien hoe ze die explosie in de studio hebben gedaan, hoe dat in zijn werk ging e.d. Dat vind ik persoonlijk veel mooier om te zien
[ afbeelding ]
quote:
"Zeg, ben jij de secretaresse van die Rohan Gottschalk?"quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:01 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil hem nou wel eens horen spreken daar.
Zegt weer genoeg over de capaciteiten van Merkies bij GTSTquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef Frey het volgende:
De mooiste muziekjes van afgelopen seizoen waren gewoon niet eens van Merkies.
Laatste was in ieder geval de begrafenis van Danny.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zegt weer genoeg over de capaciteiten van Merkies bij GTST
Onder welke scènes zaten deze muziekjes? Die eerste weet ik wel, de anderen niet
Ahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Laatste was in ieder geval de begrafenis van Danny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |