Het spijt me, dat besefte ik eventjes nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:04 schreef Frey het volgende:
Volgens mij kan ik het topic beter ook even mijden in verband met spoelers.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga eens beginnen aan DVD 10 van seizoen 2.
Hij wilde natuurlijk een speciale behandeling, dus eiste dat zijn shot pas op een dinsdag in gebruik werd genomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:08 schreef LetsGame het volgende:
Het laatste wat ik ga zeggen over seizoen 6 vandaag:
De leader met Ludo, kwam pas op een dinsdag!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij wilde natuurlijk een speciale behandeling, dus eiste dat zijn shot pas op een dinsdag in gebruik werd genomen
Dan zijn ze voorlopig nog even bezig, denk ik; het is namelijk niet bij 1 fiets geblevenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeg.. Heeft JustBridge jouw fiets al teruggegeven?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan zijn ze voorlopig nog even bezig, denk ik; het is namelijk niet bij 1 fiets gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:58 schreef Hogendoorn het volgende:
Is seizoen 7 niet ook dat Wassenaar en Ludo met elkaar te maken krijgen? Dat wil ik ook wel zien, nu ik Onno's interactie met Frits heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Maar even spoilertags omheen gedaan.
[ Bericht 10% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 18-08-2012 18:18:10 ]Een heer met stijl
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:57 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dat wordt voor mij weer het stanleymes pakken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
MooiHoewel ik die twee sluitkleppen niet echt geweldig vind, ben ik blij dat het niet opeens weer een iets andere boxvorm is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Epicquote:
Laat Laura het doen, die heeft verstand van messen (zie cliffhanger seizoen 5)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij weer het stanleymes pakken.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef Frey het volgende:
Toch leuk dat ze het er zo in verwerkt hebben, maar het klopt toch wat ik altijd beweerde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |