Heb ik niks aan, die doen toch niks.. en ik werk in een restaurant, en ik ben dus gewoon zo makkelijk te vinden, je kan niet altijd in de gaten gehouden worden, dus ik heb toch wel een probleemquote:
De McDonald's is helemaal geen restaurant, gekkie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Heb ik niks aan, die doen toch niks.. en ik werk in een restaurant, en ik ben dus gewoon zo makkelijk te vinden, je kan niet altijd in de gaten gehouden worden, dus ik heb toch wel een probleem
Dit kan inderdaad serieus bedreigend zijn, en ik weet dat die gasten het niet alleen met woorden zullen oplossen echt niet..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:09 schreef robben93 het volgende:
Zsm wapens inslaan en vrienden bellen.. beste oplossing!
Pfff, kleuter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Vaarwel ts
OT: weten haar broers en neven wel wat er is? Schrijf anders zo'n brief waarin je vertelt dat zij een slet is, met alle mannen hebben gedaan en alles, dan vermoorden ze haar eerder.
idd..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:18 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Pfff, kleuter.
Dan eerder een brief met gewoon de waarheid.
En ook TS omdat hij misbruik van haar zwakte heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Vaarwel ts
OT: weten haar broers en neven wel wat er is? Schrijf anders zo'n brief waarin je vertelt dat zij een slet is, met alle mannen hebben gedaan en alles, dan vermoorden ze haar eerder.
Wat ga je nu doen? Lijkt mij niet fijn als je auto binnen de kortste keren helemaal naar de filistijnen wordt geslagen. Dat is bij mijn vaders auto ook gebeurd toen hij ruzie had met wat kerels.quote:
Die staat wat straten verder achter een parkje, ik ga vaak fietsend naar mn werk, want ik werk in het centrumgebied.. dus ja . ik denk dat ik voorlopig niet doe, en de bedreigingen afwachten op internet, en naar het portiek kijken beneden als ik scooters/ scheeuwen ga horen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen? Lijkt mij niet fijn als je auto binnen de kortste keren helemaal naar de filistijnen wordt geslagen. Dat is bij mijn vaders auto ook gebeurd toen hij ruzie had met wat kerels.
Pfff dom mens, was ook sarcastisch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:18 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Pfff, kleuter.
Dan eerder een brief met gewoon de waarheid.
Damn, ik wens je het beste jongen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Die staat wat straten verder achter een parkje, ik ga vaak fietsend naar mn werk, want ik werk in het centrumgebied.. dus ja . ik denk dat ik voorlopig niet doe, en de bedreigingen afwachten op internet, en naar het portiek kijken beneden als ik scooters/ scheeuwen ga horen..
Ik zou haar in een mogelijke brief alleen niet aanduiden als scharrel.quote:
wens je het bestequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn, ik wens je het beste jongen.
Ja, dat gaat werken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:23 schreef maji het volgende:
[..]
wens je het besteWe zouden allemaal samen moeten zeggen :
LAAT DIE MIET MA KOME JONGUHHH!!!! IK MAAK UM ..... KAPOTTT
net zoals new kids die mocros verjagen idd hahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:23 schreef maji het volgende:
[..]
wens je het besteWe zouden allemaal samen moeten zeggen :
LAAT DIE MIET MA KOME JONGUHHH!!!! IK MAAK UM ..... KAPOTTT
Ik had het over je gedrag, niet over je suggestie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pfff dom mens, was ook sarcastisch.
Alsof die mensen naar de waarheid luisteren, neger alsjeblieft
Ja is ook zo natuurlijk. Maar dat is dan ook als all else failsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat gaat werken.Ze weten zelfs waar hij woont, dat gaat dan zeker averechts werken. Wat jij nou voor ogen hebt, is olie op het vuur gooien, waardoor de topicstarter in een moeilijkere situatie terecht komt. Houd ook in oogschouw dat zij met velen zijn en hij alleen woont.
Doet me goed wat je nu zegt, meen ik serieus!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef maji het volgende:
[..]
Ja is ook zo natuurlijk. Maar dat is dan ook als all else failsZonder dollen ik kom van t zuidelijkste puntje wel naar zwolle hoor voor zo een sukkels. Vooral als deze situatie ook echt zo is als die is. Marrokanen moeten zich maar eens bedenken dat het hier op de Nederlandse manier gaat en niet zoals in Marokko. (nee ben geen racist).
Uiteraard lijkt me contact nog de beste oplossing, probeer de situatie uit te leggen. Geloven ze het niet, blijven ze dom doen, zegt dat meer over hun.
En dan boek ik wel een kaartje zwollehaha
De fout in deze situatie ligt bij zijn vriendin. Als zij ruzie hebben, dienen ze netjes uit elkaar te gaan, en moet zij niet al haar broers er bij halen. Vuile actie, niemand die dat ontkent.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef maji het volgende:
[..]
Ja is ook zo natuurlijk. Maar dat is dan ook als all else failsZonder dollen ik kom van t zuidelijkste puntje wel naar zwolle hoor voor zo een sukkels. Vooral als deze situatie ook echt zo is als die is. Marrokanen moeten zich maar eens bedenken dat het hier op de Nederlandse manier gaat en niet zoals in Marokko. (nee ben geen racist).
Uiteraard lijkt me contact nog de beste oplossing, probeer de situatie uit te leggen. Geloven ze het niet, blijven ze dom doen, zegt dat meer over hun.
Blaffende honden kunnen prima bijten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:35 schreef maji het volgende:
Wat me wel opvalt is dat er blijkbaar veel gedreigd word. En blaffende honden bijten niet.
Laat ze dit topic lezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:05 schreef Gulmez het volgende:
En dat allemaal door een ruzie, en ZIJ sprak in het geheim af, ik niet..
En nu heb ik de problemen.
Alle raad is welkom...
Russie? Het was toch een marokkaanse?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:52 schreef Geminiara het volgende:
Wat is de reden van jullie russie dan?
aha, TS is een veelplegerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef Rectum het volgende:
TS en vrouwen, het zal nooit een succes worden.![]()
Gangbang advertentie naar haar ouders verstuurd, enorm spijt.
Oops was even in een andere taal aan het denkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Russie? Het was toch een marokkaanse?
In welke taal is ruzie dan russie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:27 schreef Geminiara het volgende:
[..]
Oops was even in een andere taal aan het denken
Geen haha, ik was met engels bezig, dus met SS-en ipv Z's.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
In welke taal is ruzie dan russie?
Ts was trouwens wel beter afgeweest met een russische vriendin.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Geminiara het volgende:
[..]
Geen haha, ik was met engels bezig, dus met SS-en ipv Z's.
Yep, dan zat haar familie ver weg en kon hij doen met haar wat hij wou.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ts was trouwens wel beter afgeweest met een russische vriendin.
De TS gaat z'n ondergang tegemoet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:35 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al te laat is..
Nee hoor, om zoiets te vragen, heb je fatsoen. Dat zullen ze niet hebben, en gewoon vanuit het niets erop slaan. Als ze dat tenminste doen, de meeste Marokkanen praten alleen maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
owja en ze vragen wsl eerst of je een probleem hebt.
Niet je grammaticale skills inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef Aladeen het volgende:
http://www.bigfrank.nl/
http://www.pipashop.nl/
Nee maar ik had ook zo iets, en nam overal zo een ding mee:
[ afbeelding ]
Je kunt er hard mee slaan maar dat was niet nodig bij mij, want ik gebruikte me muay thai skills.
Toptips hier.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:25 schreef RickJamez het volgende:
Pak die wijf van je aan ofzo met een blackmail of iets en dat je haar dreigt helemaal zwart te maken als ze niet Kapt.
Ik neem aan dat je vast wel iets heb om tegen haar te gebruiken.
Zoniet verzin je wat.
En voor de veiligheid neem je gewoon een platte schroevendraaier mee.
Dat is niet strafbaar.
Volgens mij mag je niet zomaar met een platte schroevendraaier op straat lopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:25 schreef RickJamez het volgende:
Pak die wijf van je aan ofzo met een blackmail of iets en dat je haar dreigt helemaal zwart te maken als ze niet Kapt.
Ik neem aan dat je vast wel iets heb om tegen haar te gebruiken.
Zoniet verzin je wat.
En voor de veiligheid neem je gewoon een platte schroevendraaier mee.
Dat is niet strafbaar.
dat hoop je dan maar.quote:
GTA stylequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
naar de politie gaan TS. of ze nu iets doen of niet.. en ga anders bij een vriend logeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 van de 10 "Marokkanen" die overlast veroorzaken zijn geboren in Nederland. Vaak zijn hun ouders ook in Nederland geboren. Alleen hun opa/oma is in Marokko geboren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef maji het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:45 schreef LifeonEarth het volgende:
Anders SAS methode:
Snel, Agressief, Definitief.
[/spoiler]
Jij niet zeker, als er een pitbull voor je staat te blaffenquote:
Ligt een beetje aan de situatie. In je eentje zou ik het voor gezien houden jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij niet zeker, als er een pitbull voor je staat te blaffen
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:07 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de situatie. In je eentje zou ik het voor gezien houden ja
Wat denk je van opvoeding?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef MrBaas het volgende:
[..]
9 van de 10 "Marokkanen" die overlast veroorzaken zijn geboren in Nederland. Vaak zijn hun ouders ook in Nederland geboren. Alleen hun opa/oma is in Marokko geboren.
Ik zou dus niet weten hoe zij de Marokkaanse manieren beter kennen dan de Nederlandse manieren.
En dan heb je nog de groep die te dom is om de redenen achter het pissig worden te zien. Maar dat geldt voor bijna alles wat op straat rondsleurt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat denk je van opvoeding?
Veel gevallen hebben vaders een laag geschoolt baantje, mams thuis en spreekt zo'n beetje geen woord nederlands en als pa thuis komt gaan ze ook op z'n marokkaans over. Taal, traditie's, geloof, de hele ratteplan.
Jongeren komen op nederlandse scholen maar staan met hun rechtervoet in de marokkaanse cultuur en de linkervoet de nederlandse en vervolgens worden ze uitgekotst door de nederlanders, al op de basisschool gebeurt dat. Behandeld als tweederangs burgers, ik zou ook pissig worden.
A: ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:05 schreef Gulmez het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, ik had in het geheim een marokkaanse scharrel, alles ging geheim, ze zei dat ze naar vriendinnen ging, maar ipv dat stond ze te wachten tot ik met m'n auto op zondag voor de lidl kwam, afijn..
Het is altijd goed gegaan, tot dat we ruzie kregen, en nu heeft dat meisje gezegd dat ik haar heb gedwongen tegen haar broers -_-
Wat niks van waar is...
En nu heb ik al een paar doods bedreigingen gekregen,
van verschillende mensen, en staat in dikke bold letters mijn huisadres geschreven,
en wat er ook gebeurd, dat ik hoe dan ook niet blijf leven.
Alleen mijn ''kleine'' broertje woont in Zwolle, al mijn anderen broers in Turkije en in Den Haag, en mijn vader is al best oud, en ik woon op mezelf, ik heb goede band met onze Iraanse buren, en die man wil helpen als die groep zou komen, maar ik sta op straat machteloos, heb mijn auto al een paar straten verder gezet dat ze die niet kunnen vernielen..
Maar ik vind dit best wel zorgwekkend..
![]()
Alle raad is welkom...
Zoals al hierboven gezegd, opvoeding dus idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef MrBaas het volgende:
[..]
9 van de 10 "Marokkanen" die overlast veroorzaken zijn geboren in Nederland. Vaak zijn hun ouders ook in Nederland geboren. Alleen hun opa/oma is in Marokko geboren.
Ik zou dus niet weten hoe zij de Marokkaanse manieren beter kennen dan de Nederlandse manieren.
Dan draaien ze het waarschijnlijk nog op zo'n manier omdat jij schuldig bent en dood moet. Desnoods omdat je alleen maar naar hen keekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS jongen, serieus.
Zij heeft jou genaaid, tijd om haar terug te naaien, maar dan 3x harder. Laat haar in haar omgeving (vrienden, familie, collega's, school) bekend staan als hoer. Vertel dat ze stiekem afsprak met inderdaad die details van de Lidl enzo, voor de geloofwaardigheid, en dat zij juist gewoon liegt en jou er nu bij wilt naaien vanwege jullie ruzie. Wel met overtuigingskracht, ze moeten het natuurlijk wel geloven.
Nu staat zij bekend als sloerie, en is de eer van de familie geschaad (of hoe zien de mensen uit die regio dat) en zal ze onteerd worden, met alle gewelddadige handelingen jegens haar vandien
.
Geen dank broeder, geen dank.
Ja, ik kan natuurlijk moeilijk inschatten hoe rationeel die gasten denkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dan draaien ze het waarschijnlijk nog op zo'n manier omdat jij schuldig bent en dood moet. Desnoods omdat je alleen maar naar hen keek![]()
En zorgen dat die chimeid fysiek wordt belaagd is ook niet erg tof.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:13 schreef summer2bird het volgende:
Sowieso de politie bellen.
Zorg dat je in het openbaar niet alleen bent.
Installeer een camera boven je voordeur.
Camera in de auto als het kan.
Gooi geen doodsbedreigingen weg die je op papier hebt of online hebt.
Neem een hond, als je naar buiten moet kan je die meenemen.
Better save than sorry he.
Je was toch gangster daar in Zwolliewood..?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:45 schreef Gulmez het volgende:
Sorry dat ik nu pas weer online ben, heb een paar hectische dagen gehad.
Nou, gistermorgen begon alles rustig, ik ben even langs wat adressen gereden van sociale huurwoningen, wil een tuin enzo, dus een paar locaties bezocht in Zwolle, waar ik opzich wel leuke woningen redelijk dicht bij de binnenstad zag, dus 't begon wel goed..
Gister avond liep ik door de kermis in Zwolle in de binnenstad, en toen kwam ik een groepje marokkaanse/antilliaanse jongens tegen, volgens mij was dat niet de groep die me bedreigde, alleen wisten ze waarschijnlijk ervan van die anderen jongens, tja.. nieuws verspreid zich snel hier dus..
Toen ben ik door een paar bespuugd, en bleven ze achter me aan lopen met, en een scheeuwde kom dan kk pussy kom dan naar dat steegje ey kom dan.
Dus toen werd ik het zat, en heb ik een paar keer geslagen, uiteindelijk kreeg ik een kopstoot, toen ben ik op de grond gevallen, en toen kwam er een of anderen 50 jarige nederlandse man aan, die zelf zei dat hij op speciaal onderwijs werkt in Zwolle, wat later, dus daar ben ik ontzettend blij mee dat hij op het goede moment kwam..
Voor de rest is er nog niks gebeurd, alleen ik kan me niet echt meer openbaar vertonen heb ik het idee, wel komen ze niet langs m'n huis zo heb ik het idee, anders was dat allang gebeurd.
Kermissen kom ik voorlopig niet meer, maar ik voel me niet onveilig in mijn buurt ofzoiets, dat ik niet overstraat durf ofzo, ik doe alles gewoon nog alleen, en ik denk dat dit wel goed blijft gaan zoals het er nu naar uit zie, hoor niks meer van die groep die me had bedreigd..
Ik weet niet of je veel indruk maakt als je voor ze gaat klappen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als we nou een groepje van ongeveer 5/6 mensen hier verzamelen en afspreken bij Gulmez en dan gaan we ze een voor een klappen?
ja man maar tegen 5 personen red ik het niet om daar van te winnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je was toch gangster daar in Zwolliewood..?
Neem aan dat je dan ook wel voor jezelf kan zorgen...
Maar een opaatje van 50 jaar moet je komen redden..?
Het is je eigen stomme schuld, had je je maar gewoon geen reet aan moeten trekken van geblaat van een groepje kinders die je uitdaagt... maar dat zal wel met eer en zo te maken hebben denk ik dan...
Wat kijk je..? enz
Een echte gangster heeft altijd mannetjes paraat... maar die stonden zeker op de gang..?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man maar tegen 5 personen red ik het niet om daar van te winnen
Je hebt toch wel matties?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man maar tegen 5 personen red ik het niet om daar van te winnen
jij eet toch honden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet je wat helpt? Een hond kopen
Durven ze niet eens in jouw buurt te komen joh
Oh damnquote:
Komt gwn ff langs in zn bempie terwijl wij niet weten man. Turkish connection$$quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:23 schreef Prullenbak6 het volgende:
Waar is Amenth als je hem nodig hebt?
Geen bmw meerquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt gwn ff langs in zn bempie terwijl wij niet weten man. Turkish connection$$
Mooie auto vind ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:27 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Geen bmw meer
Wat loser een 325had wel wat meer van hem verwacht
Ik vind alleen de E38 en E32 bmw's mooi. Die zijn nog niet zo verturkt omdat ze nogal wat lusten en verzekering is meestal voor hun te duur.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooie auto vind ik
Zonde dat bijna elke BMW van een aantal jaar een turkmobil is
Hmm, E32 vind ik te oudbollig zelfquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:33 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik vind alleen de E38 en E32 bmw's mooi. Die zijn nog niet zo verturkt omdat ze nogal wat lusten en verzekering is meestal voor hun te duur.
Pfffffff, ik hou ook van kipfilet!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik hou van dieren, vooral honden, katten en hamsters.
Dit wou ik net posten, maar Gulmez zou toch wel bekend zijn met de 4 stappen regel hahaquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:12 schreef amenth het volgende:
ey gulmez wat is met jou aan hand man als mensen probleem gaan maken met mij om zulke dingen en t willen oplossen zie ik ze graag komen als ze echt te ver gaan pak ik de blaffer en schiet k m dwars door deur die open ik dan niet eens meer als t moet moet t
je moet nooit angst tonen want dan gaan ze je t leve zuur make
dit is de chronische volgorde
-- praten, werkt dat niet stap 2 (enz)
-- djoeken
-- neer poppen
-- familie / matties opbellen die ook met paar pistole kome
niemand fuckt daarna meer met je
hahaha goede tip mattie, dinsdag ga ik met 9 man die groep aan op kermis manquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:12 schreef amenth het volgende:
ey gulmez wat is met jou aan hand man als mensen probleem gaan maken met mij om zulke dingen en t willen oplossen zie ik ze graag komen als ze echt te ver gaan pak ik de blaffer en schiet k m dwars door deur die open ik dan niet eens meer als t moet moet t
-- djoeken
-- neer poppen
Wat is djoeken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:12 schreef amenth het volgende:
-- djoeken
-- neer poppen
Stekenquote:
Oh, ok man!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:25 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Djoeken met me nieffie en poppen met me pipa jwz
quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahaha goede tip mattie, dinsdag ga ik met 9 man die groep aan op kermis man
ze zijn om op te vreten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik hou van dieren, vooral honden, katten en hamsters.
chronischequote:Op maandag 13 augustus 2012 02:12 schreef amenth het volgende:
-- djoeken
-- neer poppen
Kwaliteit postquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:12 schreef amenth het volgende:
-- djoeken
-- neer poppen
Vooral de 'chronische' volgordequote:
en dr beschoten met je eigen pipa?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef Desmosedici het volgende:
Je hebt minimaal toch wel die chick geneukt?
En vervolgens weg gerend op je nieuwe pata's?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:36 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
en dr beschoten met je eigen pipa?
Ik breek je nek ook wel hoor als je mijn zusje dwingtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:02 schreef BMS-THAD het volgende:
Al eens met je scharrel gepraat? Of met die broers van d'r?
Tevens is dit dé reden waarom ik niet eens in de buurt kom van internationaal bloed
Hij zou niet de eerste zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik breek je nek ook wel hoor als je mijn zusje dwingt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:36 schreef onlogisch het volgende:
You gotta love google adds btw
[ afbeelding ]
Hij is hem gevlucht naar Turkije:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Iemand de overlijdingsberichten omgeving Zwolle in de gaten gehouden?
huskyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef Brannagh het volgende:
Neem een hond. Dan blijven ze wel weg
Ik zou eventueel een melding maken van de doodsbedreiging, ermee naar de flikken gaan, en ook al kunnen ze niks doen, dan zijn ze er wel van op de hoogte en kan de toekomstige moordpartij snel opgelost worden![]()
Er is vast wel een oplossing.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:45 schreef LifeonEarth het volgende:
even serieus, ga jij dit pikken?
Je krijgt doodsbedreigingen? post hier anders even een mailtje...
Anders SAS methode:
Snel, Agressief, Definitief.
Het zijn marokkanen?
Pak de stoerste van de groep en sla hem compleet total loss.
Zeg erbij de de rest volgt als je nog 1x iets van ze hoord.
zodra je wel weer wat krijgt pak je er nog een paar van die groep.
Als ze alleen zijn.
Marokkanen zijn alleen in een groep stoer, anders schijten ze 12 kleuren.Bestaat er een richtlijn voor straatgevechten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals we lezen heeft het Gulmez niet geholpen...
update?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:05 schreef Gulmez het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, ik had in het geheim een marokkaanse scharrel, alles ging geheim, ze zei dat ze naar vriendinnen ging, maar ipv dat stond ze te wachten tot ik met m'n auto op zondag voor de lidl kwam, afijn..
Het is altijd goed gegaan, tot dat we ruzie kregen, en nu heeft dat meisje gezegd dat ik haar heb gedwongen tegen haar broers -_-
Wat niks van waar is...
En nu heb ik al een paar doods bedreigingen gekregen,
van verschillende mensen, en staat in dikke bold letters mijn huisadres geschreven,
en wat er ook gebeurd, dat ik hoe dan ook niet blijf leven.
Alleen mijn ''kleine'' broertje woont in Zwolle, al mijn anderen broers in Turkije en in Den Haag, en mijn vader is al best oud, en ik woon op mezelf, ik heb goede band met onze Iraanse buren, en die man wil helpen als die groep zou komen, maar ik sta op straat machteloos, heb mijn auto al een paar straten verder gezet dat ze die niet kunnen vernielen..
Maar ik vind dit best wel zorgwekkend..
![]()
Alle raad is welkom...
wat zei je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:18 schreef Gulmez het volgende:
Is goed afgelopen, een vriend van mij zat op z'n scooter toen hij die broer tegenkwam die mij wou vermoorden en heeft met 50 km per uur op zn allerhardst tegen zijn rug nee hoe heet dat de zeikant van je rug, je zei ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |