Je hebt toch wel matties?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man maar tegen 5 personen red ik het niet om daar van te winnen
jij eet toch honden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet je wat helpt? Een hond kopen
Durven ze niet eens in jouw buurt te komen joh
Oh damnquote:
Komt gwn ff langs in zn bempie terwijl wij niet weten man. Turkish connection$$quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:23 schreef Prullenbak6 het volgende:
Waar is Amenth als je hem nodig hebt?
Geen bmw meerquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt gwn ff langs in zn bempie terwijl wij niet weten man. Turkish connection$$
Mooie auto vind ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:27 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Geen bmw meer
Wat loser een 325had wel wat meer van hem verwacht
Ik vind alleen de E38 en E32 bmw's mooi. Die zijn nog niet zo verturkt omdat ze nogal wat lusten en verzekering is meestal voor hun te duur.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooie auto vind ik
Zonde dat bijna elke BMW van een aantal jaar een turkmobil is
Hmm, E32 vind ik te oudbollig zelfquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:33 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Ik vind alleen de E38 en E32 bmw's mooi. Die zijn nog niet zo verturkt omdat ze nogal wat lusten en verzekering is meestal voor hun te duur.
Pfffffff, ik hou ook van kipfilet!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik hou van dieren, vooral honden, katten en hamsters.
Dit wou ik net posten, maar Gulmez zou toch wel bekend zijn met de 4 stappen regel hahaquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:12 schreef amenth het volgende:
ey gulmez wat is met jou aan hand man als mensen probleem gaan maken met mij om zulke dingen en t willen oplossen zie ik ze graag komen als ze echt te ver gaan pak ik de blaffer en schiet k m dwars door deur die open ik dan niet eens meer als t moet moet t
je moet nooit angst tonen want dan gaan ze je t leve zuur make
dit is de chronische volgorde
-- praten, werkt dat niet stap 2 (enz)
-- djoeken
-- neer poppen
-- familie / matties opbellen die ook met paar pistole kome
niemand fuckt daarna meer met je
hahaha goede tip mattie, dinsdag ga ik met 9 man die groep aan op kermis manquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:12 schreef amenth het volgende:
ey gulmez wat is met jou aan hand man als mensen probleem gaan maken met mij om zulke dingen en t willen oplossen zie ik ze graag komen als ze echt te ver gaan pak ik de blaffer en schiet k m dwars door deur die open ik dan niet eens meer als t moet moet t
-- djoeken
-- neer poppen
Wat is djoeken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:12 schreef amenth het volgende:
-- djoeken
-- neer poppen
Stekenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |