Dan draaien ze het waarschijnlijk nog op zo'n manier omdat jij schuldig bent en dood moet. Desnoods omdat je alleen maar naar hen keekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS jongen, serieus.
Zij heeft jou genaaid, tijd om haar terug te naaien, maar dan 3x harder. Laat haar in haar omgeving (vrienden, familie, collega's, school) bekend staan als hoer. Vertel dat ze stiekem afsprak met inderdaad die details van de Lidl enzo, voor de geloofwaardigheid, en dat zij juist gewoon liegt en jou er nu bij wilt naaien vanwege jullie ruzie. Wel met overtuigingskracht, ze moeten het natuurlijk wel geloven.
Nu staat zij bekend als sloerie, en is de eer van de familie geschaad (of hoe zien de mensen uit die regio dat) en zal ze onteerd worden, met alle gewelddadige handelingen jegens haar vandien
.
Geen dank broeder, geen dank.
Ja, ik kan natuurlijk moeilijk inschatten hoe rationeel die gasten denkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dan draaien ze het waarschijnlijk nog op zo'n manier omdat jij schuldig bent en dood moet. Desnoods omdat je alleen maar naar hen keek![]()
En zorgen dat die chimeid fysiek wordt belaagd is ook niet erg tof.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:13 schreef summer2bird het volgende:
Sowieso de politie bellen.
Zorg dat je in het openbaar niet alleen bent.
Installeer een camera boven je voordeur.
Camera in de auto als het kan.
Gooi geen doodsbedreigingen weg die je op papier hebt of online hebt.
Neem een hond, als je naar buiten moet kan je die meenemen.
Better save than sorry he.
Je was toch gangster daar in Zwolliewood..?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:45 schreef Gulmez het volgende:
Sorry dat ik nu pas weer online ben, heb een paar hectische dagen gehad.
Nou, gistermorgen begon alles rustig, ik ben even langs wat adressen gereden van sociale huurwoningen, wil een tuin enzo, dus een paar locaties bezocht in Zwolle, waar ik opzich wel leuke woningen redelijk dicht bij de binnenstad zag, dus 't begon wel goed..
Gister avond liep ik door de kermis in Zwolle in de binnenstad, en toen kwam ik een groepje marokkaanse/antilliaanse jongens tegen, volgens mij was dat niet de groep die me bedreigde, alleen wisten ze waarschijnlijk ervan van die anderen jongens, tja.. nieuws verspreid zich snel hier dus..
Toen ben ik door een paar bespuugd, en bleven ze achter me aan lopen met, en een scheeuwde kom dan kk pussy kom dan naar dat steegje ey kom dan.
Dus toen werd ik het zat, en heb ik een paar keer geslagen, uiteindelijk kreeg ik een kopstoot, toen ben ik op de grond gevallen, en toen kwam er een of anderen 50 jarige nederlandse man aan, die zelf zei dat hij op speciaal onderwijs werkt in Zwolle, wat later, dus daar ben ik ontzettend blij mee dat hij op het goede moment kwam..
Voor de rest is er nog niks gebeurd, alleen ik kan me niet echt meer openbaar vertonen heb ik het idee, wel komen ze niet langs m'n huis zo heb ik het idee, anders was dat allang gebeurd.
Kermissen kom ik voorlopig niet meer, maar ik voel me niet onveilig in mijn buurt ofzoiets, dat ik niet overstraat durf ofzo, ik doe alles gewoon nog alleen, en ik denk dat dit wel goed blijft gaan zoals het er nu naar uit zie, hoor niks meer van die groep die me had bedreigd..
Ik weet niet of je veel indruk maakt als je voor ze gaat klappen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als we nou een groepje van ongeveer 5/6 mensen hier verzamelen en afspreken bij Gulmez en dan gaan we ze een voor een klappen?
ja man maar tegen 5 personen red ik het niet om daar van te winnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je was toch gangster daar in Zwolliewood..?
Neem aan dat je dan ook wel voor jezelf kan zorgen...
Maar een opaatje van 50 jaar moet je komen redden..?
Het is je eigen stomme schuld, had je je maar gewoon geen reet aan moeten trekken van geblaat van een groepje kinders die je uitdaagt... maar dat zal wel met eer en zo te maken hebben denk ik dan...
Wat kijk je..? enz
Een echte gangster heeft altijd mannetjes paraat... maar die stonden zeker op de gang..?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man maar tegen 5 personen red ik het niet om daar van te winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |