De TS gaat z'n ondergang tegemoet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:35 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al te laat is..
Nee hoor, om zoiets te vragen, heb je fatsoen. Dat zullen ze niet hebben, en gewoon vanuit het niets erop slaan. Als ze dat tenminste doen, de meeste Marokkanen praten alleen maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
owja en ze vragen wsl eerst of je een probleem hebt.
Niet je grammaticale skills inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef Aladeen het volgende:
http://www.bigfrank.nl/
http://www.pipashop.nl/
Nee maar ik had ook zo iets, en nam overal zo een ding mee:
[ afbeelding ]
Je kunt er hard mee slaan maar dat was niet nodig bij mij, want ik gebruikte me muay thai skills.
Toptips hier.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:25 schreef RickJamez het volgende:
Pak die wijf van je aan ofzo met een blackmail of iets en dat je haar dreigt helemaal zwart te maken als ze niet Kapt.
Ik neem aan dat je vast wel iets heb om tegen haar te gebruiken.
Zoniet verzin je wat.
En voor de veiligheid neem je gewoon een platte schroevendraaier mee.
Dat is niet strafbaar.
Volgens mij mag je niet zomaar met een platte schroevendraaier op straat lopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:25 schreef RickJamez het volgende:
Pak die wijf van je aan ofzo met een blackmail of iets en dat je haar dreigt helemaal zwart te maken als ze niet Kapt.
Ik neem aan dat je vast wel iets heb om tegen haar te gebruiken.
Zoniet verzin je wat.
En voor de veiligheid neem je gewoon een platte schroevendraaier mee.
Dat is niet strafbaar.
dat hoop je dan maar.quote:
GTA stylequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
naar de politie gaan TS. of ze nu iets doen of niet.. en ga anders bij een vriend logeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 van de 10 "Marokkanen" die overlast veroorzaken zijn geboren in Nederland. Vaak zijn hun ouders ook in Nederland geboren. Alleen hun opa/oma is in Marokko geboren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef maji het volgende:
[..]
Ja is ook zo natuurlijk. Maar dat is dan ook als all else failsZonder dollen ik kom van t zuidelijkste puntje wel naar zwolle hoor voor zo een sukkels. Vooral als deze situatie ook echt zo is als die is. Marrokanen moeten zich maar eens bedenken dat het hier op de Nederlandse manier gaat en niet zoals in Marokko. (nee ben geen racist).
Uiteraard lijkt me contact nog de beste oplossing, probeer de situatie uit te leggen. Geloven ze het niet, blijven ze dom doen, zegt dat meer over hun.
En dan boek ik wel een kaartje zwollehaha
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:45 schreef LifeonEarth het volgende:
Anders SAS methode:
Snel, Agressief, Definitief.
[/spoiler]
Jij niet zeker, als er een pitbull voor je staat te blaffenquote:
Ligt een beetje aan de situatie. In je eentje zou ik het voor gezien houden jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij niet zeker, als er een pitbull voor je staat te blaffen
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:07 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de situatie. In je eentje zou ik het voor gezien houden ja
Wat denk je van opvoeding?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:59 schreef MrBaas het volgende:
[..]
9 van de 10 "Marokkanen" die overlast veroorzaken zijn geboren in Nederland. Vaak zijn hun ouders ook in Nederland geboren. Alleen hun opa/oma is in Marokko geboren.
Ik zou dus niet weten hoe zij de Marokkaanse manieren beter kennen dan de Nederlandse manieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |