aha, TS is een veelplegerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef Rectum het volgende:
TS en vrouwen, het zal nooit een succes worden.![]()
Gangbang advertentie naar haar ouders verstuurd, enorm spijt.
Oops was even in een andere taal aan het denkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Russie? Het was toch een marokkaanse?
In welke taal is ruzie dan russie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:27 schreef Geminiara het volgende:
[..]
Oops was even in een andere taal aan het denken
Geen haha, ik was met engels bezig, dus met SS-en ipv Z's.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
In welke taal is ruzie dan russie?
Ts was trouwens wel beter afgeweest met een russische vriendin.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Geminiara het volgende:
[..]
Geen haha, ik was met engels bezig, dus met SS-en ipv Z's.
Yep, dan zat haar familie ver weg en kon hij doen met haar wat hij wou.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ts was trouwens wel beter afgeweest met een russische vriendin.
De TS gaat z'n ondergang tegemoet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:35 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al te laat is..
Nee hoor, om zoiets te vragen, heb je fatsoen. Dat zullen ze niet hebben, en gewoon vanuit het niets erop slaan. Als ze dat tenminste doen, de meeste Marokkanen praten alleen maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
owja en ze vragen wsl eerst of je een probleem hebt.
Niet je grammaticale skills inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef Aladeen het volgende:
http://www.bigfrank.nl/
http://www.pipashop.nl/
Nee maar ik had ook zo iets, en nam overal zo een ding mee:
[ afbeelding ]
Je kunt er hard mee slaan maar dat was niet nodig bij mij, want ik gebruikte me muay thai skills.
Toptips hier.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:25 schreef RickJamez het volgende:
Pak die wijf van je aan ofzo met een blackmail of iets en dat je haar dreigt helemaal zwart te maken als ze niet Kapt.
Ik neem aan dat je vast wel iets heb om tegen haar te gebruiken.
Zoniet verzin je wat.
En voor de veiligheid neem je gewoon een platte schroevendraaier mee.
Dat is niet strafbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |