Ja is ook zo natuurlijk. Maar dat is dan ook als all else failsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat gaat werken.Ze weten zelfs waar hij woont, dat gaat dan zeker averechts werken. Wat jij nou voor ogen hebt, is olie op het vuur gooien, waardoor de topicstarter in een moeilijkere situatie terecht komt. Houd ook in oogschouw dat zij met velen zijn en hij alleen woont.
Doet me goed wat je nu zegt, meen ik serieus!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef maji het volgende:
[..]
Ja is ook zo natuurlijk. Maar dat is dan ook als all else failsZonder dollen ik kom van t zuidelijkste puntje wel naar zwolle hoor voor zo een sukkels. Vooral als deze situatie ook echt zo is als die is. Marrokanen moeten zich maar eens bedenken dat het hier op de Nederlandse manier gaat en niet zoals in Marokko. (nee ben geen racist).
Uiteraard lijkt me contact nog de beste oplossing, probeer de situatie uit te leggen. Geloven ze het niet, blijven ze dom doen, zegt dat meer over hun.
En dan boek ik wel een kaartje zwollehaha
De fout in deze situatie ligt bij zijn vriendin. Als zij ruzie hebben, dienen ze netjes uit elkaar te gaan, en moet zij niet al haar broers er bij halen. Vuile actie, niemand die dat ontkent.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef maji het volgende:
[..]
Ja is ook zo natuurlijk. Maar dat is dan ook als all else failsZonder dollen ik kom van t zuidelijkste puntje wel naar zwolle hoor voor zo een sukkels. Vooral als deze situatie ook echt zo is als die is. Marrokanen moeten zich maar eens bedenken dat het hier op de Nederlandse manier gaat en niet zoals in Marokko. (nee ben geen racist).
Uiteraard lijkt me contact nog de beste oplossing, probeer de situatie uit te leggen. Geloven ze het niet, blijven ze dom doen, zegt dat meer over hun.
En dan boek ik wel een kaartje zwollehaha
Blaffende honden kunnen prima bijten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:35 schreef maji het volgende:
Wat me wel opvalt is dat er blijkbaar veel gedreigd word. En blaffende honden bijten niet.
Laat ze dit topic lezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:05 schreef Gulmez het volgende:
En dat allemaal door een ruzie, en ZIJ sprak in het geheim af, ik niet..
En nu heb ik de problemen.
Alle raad is welkom...
Russie? Het was toch een marokkaanse?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:52 schreef Geminiara het volgende:
Wat is de reden van jullie russie dan?
aha, TS is een veelplegerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef Rectum het volgende:
TS en vrouwen, het zal nooit een succes worden.![]()
Gangbang advertentie naar haar ouders verstuurd, enorm spijt.
Oops was even in een andere taal aan het denkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Russie? Het was toch een marokkaanse?
In welke taal is ruzie dan russie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:27 schreef Geminiara het volgende:
[..]
Oops was even in een andere taal aan het denken
Geen haha, ik was met engels bezig, dus met SS-en ipv Z's.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
In welke taal is ruzie dan russie?
Ts was trouwens wel beter afgeweest met een russische vriendin.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Geminiara het volgende:
[..]
Geen haha, ik was met engels bezig, dus met SS-en ipv Z's.
Yep, dan zat haar familie ver weg en kon hij doen met haar wat hij wou.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ts was trouwens wel beter afgeweest met een russische vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |