Heb ik niks aan, die doen toch niks.. en ik werk in een restaurant, en ik ben dus gewoon zo makkelijk te vinden, je kan niet altijd in de gaten gehouden worden, dus ik heb toch wel een probleemquote:
De McDonald's is helemaal geen restaurant, gekkie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Heb ik niks aan, die doen toch niks.. en ik werk in een restaurant, en ik ben dus gewoon zo makkelijk te vinden, je kan niet altijd in de gaten gehouden worden, dus ik heb toch wel een probleem
Dit kan inderdaad serieus bedreigend zijn, en ik weet dat die gasten het niet alleen met woorden zullen oplossen echt niet..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:09 schreef robben93 het volgende:
Zsm wapens inslaan en vrienden bellen.. beste oplossing!
Pfff, kleuter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Vaarwel ts
OT: weten haar broers en neven wel wat er is? Schrijf anders zo'n brief waarin je vertelt dat zij een slet is, met alle mannen hebben gedaan en alles, dan vermoorden ze haar eerder.
idd..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:18 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Pfff, kleuter.
Dan eerder een brief met gewoon de waarheid.
En ook TS omdat hij misbruik van haar zwakte heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Vaarwel ts
OT: weten haar broers en neven wel wat er is? Schrijf anders zo'n brief waarin je vertelt dat zij een slet is, met alle mannen hebben gedaan en alles, dan vermoorden ze haar eerder.
Wat ga je nu doen? Lijkt mij niet fijn als je auto binnen de kortste keren helemaal naar de filistijnen wordt geslagen. Dat is bij mijn vaders auto ook gebeurd toen hij ruzie had met wat kerels.quote:
Die staat wat straten verder achter een parkje, ik ga vaak fietsend naar mn werk, want ik werk in het centrumgebied.. dus ja . ik denk dat ik voorlopig niet doe, en de bedreigingen afwachten op internet, en naar het portiek kijken beneden als ik scooters/ scheeuwen ga horen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen? Lijkt mij niet fijn als je auto binnen de kortste keren helemaal naar de filistijnen wordt geslagen. Dat is bij mijn vaders auto ook gebeurd toen hij ruzie had met wat kerels.
Pfff dom mens, was ook sarcastisch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:18 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Pfff, kleuter.
Dan eerder een brief met gewoon de waarheid.
Damn, ik wens je het beste jongen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Die staat wat straten verder achter een parkje, ik ga vaak fietsend naar mn werk, want ik werk in het centrumgebied.. dus ja . ik denk dat ik voorlopig niet doe, en de bedreigingen afwachten op internet, en naar het portiek kijken beneden als ik scooters/ scheeuwen ga horen..
Ik zou haar in een mogelijke brief alleen niet aanduiden als scharrel.quote:
wens je het bestequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn, ik wens je het beste jongen.
Ja, dat gaat werken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:23 schreef maji het volgende:
[..]
wens je het besteWe zouden allemaal samen moeten zeggen :
LAAT DIE MIET MA KOME JONGUHHH!!!! IK MAAK UM ..... KAPOTTT
net zoals new kids die mocros verjagen idd hahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:23 schreef maji het volgende:
[..]
wens je het besteWe zouden allemaal samen moeten zeggen :
LAAT DIE MIET MA KOME JONGUHHH!!!! IK MAAK UM ..... KAPOTTT
Ik had het over je gedrag, niet over je suggestie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pfff dom mens, was ook sarcastisch.
Alsof die mensen naar de waarheid luisteren, neger alsjeblieft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |