Hij is hem gevlucht naar Turkije:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Iemand de overlijdingsberichten omgeving Zwolle in de gaten gehouden?
huskyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef Brannagh het volgende:
Neem een hond. Dan blijven ze wel weg
Ik zou eventueel een melding maken van de doodsbedreiging, ermee naar de flikken gaan, en ook al kunnen ze niks doen, dan zijn ze er wel van op de hoogte en kan de toekomstige moordpartij snel opgelost worden![]()
Er is vast wel een oplossing.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:45 schreef LifeonEarth het volgende:
even serieus, ga jij dit pikken?
Je krijgt doodsbedreigingen? post hier anders even een mailtje...
Anders SAS methode:
Snel, Agressief, Definitief.
Het zijn marokkanen?
Pak de stoerste van de groep en sla hem compleet total loss.
Zeg erbij de de rest volgt als je nog 1x iets van ze hoord.
zodra je wel weer wat krijgt pak je er nog een paar van die groep.
Als ze alleen zijn.
Marokkanen zijn alleen in een groep stoer, anders schijten ze 12 kleuren.Bestaat er een richtlijn voor straatgevechten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals we lezen heeft het Gulmez niet geholpen...
update?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:05 schreef Gulmez het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, ik had in het geheim een marokkaanse scharrel, alles ging geheim, ze zei dat ze naar vriendinnen ging, maar ipv dat stond ze te wachten tot ik met m'n auto op zondag voor de lidl kwam, afijn..
Het is altijd goed gegaan, tot dat we ruzie kregen, en nu heeft dat meisje gezegd dat ik haar heb gedwongen tegen haar broers -_-
Wat niks van waar is...
En nu heb ik al een paar doods bedreigingen gekregen,
van verschillende mensen, en staat in dikke bold letters mijn huisadres geschreven,
en wat er ook gebeurd, dat ik hoe dan ook niet blijf leven.
Alleen mijn ''kleine'' broertje woont in Zwolle, al mijn anderen broers in Turkije en in Den Haag, en mijn vader is al best oud, en ik woon op mezelf, ik heb goede band met onze Iraanse buren, en die man wil helpen als die groep zou komen, maar ik sta op straat machteloos, heb mijn auto al een paar straten verder gezet dat ze die niet kunnen vernielen..
Maar ik vind dit best wel zorgwekkend..
![]()
En dat allemaal door een ruzie, en ZIJ sprak in het geheim af, ik niet..
En nu heb ik de problemen.
Alle raad is welkom...
wat zei je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:18 schreef Gulmez het volgende:
Is goed afgelopen, een vriend van mij zat op z'n scooter toen hij die broer tegenkwam die mij wou vermoorden en heeft met 50 km per uur op zn allerhardst tegen zijn rug nee hoe heet dat de zeikant van je rug, je zei ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |