Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:56 schreef RanTheMan het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2012-2013/subleagues/index/id/596
lach je me nu uit met je PI?quote:
De boxoffice is wat anders dan gewoon 8 films uit 1994 opnoemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zijn we nu getuige van haperende jaartal kennis bij jou Sands? Of zit je weer stiekem te wachten met 2 goede antwoorden
Slowchat augustusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Gillingham het volgende:
Er zijn meedere Nosferatu's. Het gaat om Ein Symphonie des Grauens.
Die wordt door velen de hemel in geprezen dus onderschat zou ik hem niet willen noemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:22 schreef JayHovah het volgende:
Vanavond op tv, een van de meest onderschatte films van de laatste jaren als je het mij vraagt:
Into the Wild
Nederland 2 20:25 uur
Juist één van de meest overschatte films als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:22 schreef JayHovah het volgende:
Vanavond op tv, een van de meest onderschatte films van de laatste jaren als je het mij vraagt:
Into the Wild
Nederland 2 20:25 uur
Dit, een beetje jezelf gaan ontdekken en dom doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Juist één van de meest overschatte films als je het mij vraagt.
Tergend hoofdpersonage, maar ik kan me wel voorstellen waarom veel mensen die film 'zo goed' vinden.
it Earnewâldsterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Daar was het gisteren en eergisteren ja. Vandaag de laatste wedstrijd op het Sneekermeer.
Op welk skutsje vaart hij?
Ik vond het juist wel mooi zo'n reisquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit, een beetje jezelf gaan ontdekken en dom doen
De film gaat volgens mij niet om zijn sociale defect, daarvoor heb ik te weinig gezien vanuit de vertelling. Ik vind het een ontzettend eenrichtingsgebeuren, waar verandering eigenlijk niet plaatsvindt (ik weet dat het een boekverfilming is).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het juist passend dat hij zo'n onsympathieke hoofdpersoon is. De hele film gaat eigenlijk over zijn sociale defect (niet om kunnen gaan met de huidige maatschappij, het feit dat hij een arrogante zak is, etc) en dat hebben ze mooi in beeld gebracht. Daarnaast doet hij me sprekend aan mijn broertje denken, ik herken veel uit de film dus hoe onsympathiek hij soms ook mag zijn, onrealistisch vind ik 't zeker niet.
Het is niet waar het aan de oppervlakte over gaat, maar het is m.i. wel wat er achter zijn persoon ligt, wat de reden is om voor hem op deze manier te gaan leven en zich te gedragen zoals hij doet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De film gaat volgens mij niet om zijn sociale defect, daarvoor heb ik te weinig gezien vanuit de vertelling. Ik vind het een ontzettend eenrichtingsgebeuren, waar verandering eigenlijk niet plaatsvindt (ik weet dat het een boekverfilming is).
Maar maakt dat hem arrogant ? Ik vind van niet, eerder verward en misleid, misschien wat meer egocentrisch dan de gemiddelde mens maar iedereen is in wezen egoïst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het juist passend dat hij zo'n onsympathieke hoofdpersoon is. De hele film gaat eigenlijk over zijn sociale defect (niet om kunnen gaan met de huidige maatschappij, het feit dat hij een arrogante zak is, etc) en dat hebben ze mooi in beeld gebracht. Daarnaast doet hij me sprekend aan mijn broertje denken, ik herken veel uit de film dus hoe onsympathiek hij soms ook mag zijn, onrealistisch vind ik 't zeker niet.
Door zijn egocentrisme ontwikkeld hij zich niet verder. Dat realiseerde hij ook wel op het eind, maarja beetje laat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:31 schreef picodealion het volgende:
Hmm, ik bedoel idd meer egocentrisch ja. Maar ook wel een vorm van arrogantie in de manier waarop hij inderdaad die zoektocht helemaal verkeerd aanpakt.
Hij deed me denken aan al die types die naar Australië gaan backpackenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:31 schreef picodealion het volgende:
Hmm, ik bedoel idd meer egocentrisch ja. Maar ook wel een vorm van arrogantie in de manier waarop hij inderdaad die zoektocht helemaal verkeerd aanpakt.
Dan heb jij een andere beleving bij films, dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef picodealion het volgende:
Och, dat had ik bij Dancer in the Dark, Antichrist, Natural Born Killers en Eraserhead nou ook niet bepaald, om maar eens wat random goede films te noemen.
Nee jij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere beleving bij films, dat kan natuurlijk
Ik vind dat totaal geen vereiste eigenlijk. Nabokov zei over lezers van boeken, wat je imo kunt kunt vertalen naar kijkers van films, dat er twee manieren zijn van inbeelding. de 'lage' variant waarin men de simpele emoties van het personage steunt, dit is van persoonlijke aard. Bijvoorbeeld wanneer je iets ziet over iemand die je kent, of lijkt op iemand die je kent, of een landschap in beeld komt die je zelf ooit hebt gezien etc. Oftewel je identificeert jezelf met een personage of situatie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het toch wel een vereiste voor een goede film dat je je kunt verplaatsen in het hoofdpersonage. De wereld gaat beleven door zijn ogen, en de beslissingen en gedachten kunt relateren in hoe jij dat zou doen in een zo'n situatie. Dat kon ik bij deze film totaal niet. Dat wil overigens niet zeggen dat wanneer een hoofdpersonage een eikel is, ik me niet zo kunnen verplaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Geef toe, hij heeft er wat van weg:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef Gillingham het volgende:
Jongens, jullie worden steeds slechter. Falk was al een long shot, maar daarna is hij de jongere broer van Jones en nu zelfs de broer van Lee fucking Towers?!
Alleen het haarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geef toe, hij heeft er wat van weg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zong hij hier You'll Never Walk Alone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heerlijk
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:51 schreef Robby87 het volgende:
Hahah, ik ben echt verliefd op Jonah Hill, wat een geinig dikkertje.
Zit nu Knocked Up te kijken enDat is een lachen film iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heerlijk
Vooral ook vanwege Seth Rogen.
Bij de eerste keer luisteren dacht ik: What the fuck is dit voor herrie... Maar als je hem vaker hoort word het echt een mooi nummerquote:
Dat heb ik bij alle Nick & Simon nummers. Die moet je echt 232148921410 keer luisteren, maar dan zijn ze me toch een partij mooi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij de eerste keer luisteren dacht ik: What the fuck is dit voor herrie... Maar als je hem vaker hoort word het echt een mooi nummer
Ja, jij bent nogal goed met jaartallen.quote:
Ik kan ook niet alles onthoudenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:22 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ja, jij bent nogal goed met jaartallen.
Maar die vraag over Jack Palance moet voor jou toch ook niet moeilijk meer geweest zijn. (Ik wist hem, en dat wil wat zeggen.)
Of was je soms It's a Wonderful Life aan het herkijken...![]()
Dan alquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alle Nick & Simon nummers. Die moet je echt 232148921410 keer luisteren, maar dan zijn ze me toch een partij mooi.
Stel dat je zo vaak een liedje wil luisteren, dan moet je al een miljoen jaar oud wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alle Nick & Simon nummers. Die moet je echt 232148921410 keer luisteren, maar dan zijn ze me toch een partij mooi.
Gelukkig zijn nick en simon er tegen die tijd niet meer. En hopelijk hun muziek ook niet meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Stel dat je zo vaak een liedje wil luisteren, dan moet je al een miljoen jaar oud worden
Misschien van Fatal Attraction?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef dyonvbaal het volgende:
En ken dat konijntje ergens van... maar verder
Ik zat aan Alice in Wonderland te denken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:23 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Misschien van Fatal Attraction?
Ik ken alleen Life of Bryan en daar zat ie niet in tochquote:
Ik sla em over. Ga binnenkort een keer de hele film kijken. Wil niet gespoiled wordenquote:
Mooie vrouw die zangeres (toen tenminste)... Maar er zit niet eens een wit konijn in die clip... Alleen een psychedelische achtergrond... Dat dat vroeger zo populair was...quote:
Hockeytrutjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is het toch stil hier en in FMT. Iedereen de dames hockey finale aan het kijken?
Nou er zitten anders best aantrekkelijke dames bij hoorquote:
Waren ze allemaal tegelijk ongesteld?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou er zitten anders best aantrekkelijke dames bij hoor
En er was net meer bloed te zien dan bij een gemiddelde partij boksen
dan zou ik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waren ze allemaal tegelijk ongesteld?
Wat een straf om een miljoen jaar naar Nick en Simon te moeten luisterenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Stel dat je zo vaak een liedje wil luisteren, dan moet je al een miljoen jaar oud worden
Ik heb geen verstand van hockey... en heb het eerste doelpunt gemist (maar hoorde zeggen dat het een overdiende strafcorner was) Dus het lijkt me dat het niet echt een geweldige pot en verdiende winst is geweest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef Robby87 het volgende:
Goud voor huckeysletjes, Dyon, zeg eens eerlijk. Was het een leuke pot?
En dan ben je er nog niet, dan moet je nog 100000+ jaar (als je alleen rosanne zou luisteren)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een straf om een miljoen jaar naar Nick en Simon te moeten luisteren
Ehh... niet echt naar gekeken eigenlijk. Ik let ook wel es op andere dingen bij sportquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef Robby87 het volgende:
Maar desondanks wel genoten van alle korte rokjes?
Heeft de bondscoach zijn haren ook in een staartje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ehh... niet echt naar gekeken eigenlijk. Ik let ook wel es op andere dingen bij sport
word moeilijk met gemillimeterd haar...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heeft de bondscoach zijn haren ook in een staartje?
Misschien bedoelde hij okselhaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
word moeilijk met gemillimeterd haar...
Sorry, maar heb je die gedrochten gezien die bij Australië rondlopen? Dan gaat de lol van basketballende vrouwen af hoor...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef Robby87 het volgende:
Kutsport, anyways
geef mij maar basketballende vrouwen
Gelukkig had hij een shirt met mouwen aanquote:
Is die er? of is dit een not sure if serious?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef ArtistA het volgende:
Maar dan niet de half getekende versie...?
Die meiden hebben een balgevoel, ongekend..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, maar heb je die gedrochten gezien die bij Australië rondlopen? Dan gaat de lol van basketballende vrouwen af hoor...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is die er? of is dit een not sure if serious?
Ze hebben er ook altijd twee bij, dus ik vind dat je wel wat mag verwachten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die meiden hebben een balgevoel, ongekend..
Deze volg ik niet, of je moet dat ene bedoelen, zo ja...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ze hebben er ook altijd twee bij, dus ik vind dat je wel wat mag verwachten.
Ze mogen dan balgevoel hebben... maar dit hoef ik niet in de buurt te hebben...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die meiden hebben een balgevoel, ongekend..
Ik kom net uit het park... een paar uur lang daar de hippie uitgehangen dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Deze volg ik niet, of je moet dat ene bedoelen, zo ja...
Eerst om 20 voetbal aan gezet, om 21 hockey aangezet en nu halve finale Basketballquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Niemand van jullie die into the wild of the hurt locker kijkt ipv hockey?
Allebei al gezien, en ITW is kut en THL is aardig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ja, was ik nog benieuwd naar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Desunoto het volgende:
Matige wedstrijd die finale net.![]()
Heb veel leukere wedstrijden gezien dit toernooi. Of ze onverdiend gewonnen hebben durf ik niet te zeggen... het Argentijnse team zat immers ook flink te kloten en creëerde weinig kansen.
atletiekquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Amores Perros heb ik ook nog liggen om te kijken. Schijnt goed te zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Allebei al gezien, en ITW is kut en THL is aardig.
Kijk nu Amores perros
Wil je de stripboeken? Ik heb volgens mij 20 delen liggen en ik krijg ze niet echt verkocht. Mocht je ze willen lezenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oh ja, was ik nog benieuwd naar.
Vind jij Death Note zó gaaf dat je bewust die username hebt of was het gewoon impulsief?
Ik ben onlangs eraan begonnen, maar ik heb pas 5 afl. gezien ofzo. Het schijnt echt een magnifieke anime te zijn...?
Een uur te laat erachter gekomen dat The Hurt Locker uitgezonden werd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Amores perros is geweldig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Allebei al gezien, en ITW is kut en THL is aardig.
Kijk nu Amores perros
Beetje impulsief omdat ik die serie net afgekeken had toen ik me op FOK! aanmeldde inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oh ja, was ik nog benieuwd naar.
Vind jij Death Note zó gaaf dat je bewust die username hebt of was het gewoon impulsief?
Ik ben onlangs eraan begonnen, maar ik heb pas 5 afl. gezien ofzo. Het schijnt echt een magnifieke anime te zijn...?
Loopt de serie gelijk met de manga's?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Beetje impulsief omdat ik die serie net afgekeken had toen ik me op FOK! aanmeldde inderdaad.![]()
Magnifiek zou ik het niet noemen, maar zeker wel goed. Het is één van de weinige anime series waar ik niet afgehaakt ben.
Wellicht de muziek, staat me niet zoveel meer van bij. Vond het een irritante film, zou hem zeker geen tweede keer meer kijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Amores perros is geweldig.
Ik had ze ook allebei al gezien, maar into the wild is voor herhaling vatbaar. Alleen de muziek al
Geen idee, manga interesseert me sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Loopt de serie gelijk met de manga's?
Nou je bent er maar druk meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eerst om 20 voetbal aan gezet, om 21 hockey aangezet en nu halve finale Basketball![]()
Hurt locker heb ik al gezien en into the wild heb ik geen intresse in
Dan weet je dus nog maar bar weinig van het verhaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef Robby87 het volgende:
Eén van de weinige animes die ik gezien heb, wel intrigerend verhaaltje. Maar ben dus wel afgehaakt na een aflevering of 3, 4.
Meid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:51 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dan weet je dus nog maar bar weinig van het verhaal
Ik woon in Maastricht, dus in principe woon ik standaard ver bij iedereen vandaan. Behalve Waaghals, dat is ook un sjeng!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil je de stripboeken? Ik heb volgens mij 20 delen liggen en ik krijg ze niet echt verkocht. Mocht je ze willen lezen(weet niet of je in de buurt woont...)
Ik kom "regelmatig" voor werk in Maastricht. Zal de volgende keer als ik weer daar ergens moet zijn wel een gil gevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht, dus in principe woon ik standaard ver bij iedereen vandaan. Behalve Waaghals, dat is ook un sjeng!
Sjeng 4 lifequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht, dus in principe woon ik standaard ver bij iedereen vandaan. Behalve Waaghals, dat is ook un sjeng!
mensen toch... zo groot is nederland nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef ArtistA het volgende:
[..]
T'is niet een van mijn favorieten, maar hij is zeker het kijken/lezen waard.quote:
"blablabla bla bla blabala blaaaa"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef Robby87 het volgende:
Kan iemand de ondertiteling alvast inschakelen?
Ok tof! Laat je maar weten wat je ervoor wilt hebben. Ik moet de serie nog afkijken, maar ik ben er wel erg van onder de indruk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kom "regelmatig" voor werk in Maastricht. Zal de volgende keer als ik weer daar ergens moet zijn wel een gil geven
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef Robby87 het volgende:
Kan iemand de ondertiteling alvast inschakelen?
Funny, The Sopranos weet mij echt niet te intrigeren, net als de veelgeprezen The Wire. Na aflevering 1 en 2 heb ik echt zoiets van... ehhh ok?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ok tof! Laat je maar weten wat je ervoor wilt hebben. Ik moet de serie nog afkijken, maar ik ben er wel erg van onder de indruk.
Eerst nog even the Sopranos voor de 2e keer af kijken. Dat blijft de beste TV show tot nog toe. HBO
iech verstaon der ginne zak vaan jongquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ga nu toch in mn nest liggen en iets van een film kijken ofzo...
Ja, zo zou ik het ook noemen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ga nu toch in mn nest liggen en iets van een film kijken ofzo...
dan heb je falling skies kennelijk nog niet gezien...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ok tof! Laat je maar weten wat je ervoor wilt hebben. Ik moet de serie nog afkijken, maar ik ben er wel erg van onder de indruk.
Eerst nog even the Sopranos voor de 2e keer af kijken. Dat blijft de beste TV show tot nog toe. HBO
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, zo zou ik het ook noemen...
The Sopranos mag je niet af zetten. Daar zou een wet voor moeten komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Funny, The Sopranos weet mij echt niet te intrigeren, net als de veelgeprezen The Wire. Na aflevering en 2 heb ik echt zoiets van... ehhh ok?
Geef mij maar Twin Peaks
Dat is een nieuwe serie, die is nog niet eens afgelopen. Daar kun je nog geen oordeel over vellen. Misschien wordt het na 2 seizoen hartstikke ruk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dan heb je falling skies kennelijk nog niet gezien...
Ik zie nu pas je opmerkingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dan heb je falling skies kennelijk nog niet gezien...
iedereen vind t verschrikkelijk ruk.. maar blijft kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe serie, die is nog niet eens afgelopen. Daar kun je nog geen oordeel over vellen. Misschien wordt het na 2 seizoen hartstikke ruk.
Sopranos is af. 'nough said.
Nou zeg, verschrikkelijk slecht is ook wel weer wat overdreven. Ik vind het een vermakelijke seriequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
iedereen vind t verschrikkelijk ruk.. maar blijft kijken
jah vermakelijk wel. maar sommige personages zijn nog dommer dan beavis en buttheadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou zeg, verschrikkelijk slecht is ook wel weer wat overdreven. Ik vind het een vermakelijke serie
Enjoyquote:
Klopt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jah vermakelijk wel. maar sommige personages zijn nog dommer dan beavis en butthead
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ik heb geen flauw benul man, sorry ben niet echt van die jaren 20 flicks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Beantwoord nou maar gewoon de vraag
Nice.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef RanTheMan het volgende:
ter info; zie net dat morgen BTTF 1/2/3 achter elkaar worden uitgezonden op rtl7!! dus mocht iemand zich vervelen...
tsja de meesten hier delen mijn smaak niet.. maar ik vind ze wel vermakelijk.. jammere is dat ze al om half 7 ofzo beginnen.. dan ga ik echt nog geen tv kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nice.
Heb alleen 1 gezien, zijn die anderen de moeite waard?
There are no roads to where we are going, of zoiets. Ha, nu ben ik bijna net zo'n grote BTTF nerd als Patch.
7uquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tsja de meesten hier delen mijn smaak niet.. maar ik vind ze wel vermakelijk.. jammere is dat ze al om half 7 ofzo beginnen.. dan ga ik echt nog geen tv kijken
Dat ben je sowieso...want reclamequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
7u
Maar wel een schappelijke tijd toch, als je om half 9 begint ben je ook zo laat klaar.
7 uur op n zaterdag... neuh dan heb ik vast wat beters te doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
7u
Maar wel een schappelijke tijd toch, als je om half 9 begint ben je ook zo laat klaar.
Oh, wist je niet dat alle FMT'ers geen sociaal leven hebben?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
7 uur op n zaterdag... neuh dan heb ik vast wat beters te doen
wat een haat weer...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, wist je niet dat alle FMT'ers geen sociaal leven hebben?
Snob!
kozijnen schilderen en wat elektra rommel in de schuur en 's avonds naar t vuurwerkfestival...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee man, lekker! Morgen lekker op strand liggen.
Waar is dat vuurwerk?!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:11 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
kozijnen schilderen en wat elektra rommel in de schuur en 's avonds naar t vuurwerkfestival...
schevingen.. 10 minuutjes fietsen voor mijquote:
ja, maar dan in 3 dagenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:15 schreef Robby87 het volgende:
Zag net op nu even voorbijflitsen (ahahhaa), dat in scheveningen idd vuurwerk is. Een soort vierdaagse voor vuurwerk?
geen idee. ik vond groningen ook een beter plan, maar ja..quote:
Ik heb een zwak voor jonge vrouwen uit Groningen, what's your story?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
geen idee. ik vond groningen ook een beter plan, maar ja..
mirjam komt uit de stad groningen en ik ben een pure oost groninger! Sterk bloedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor jonge vrouwen uit Groningen, what's your story?
ik ben er ook trots op !!!quote:
Jeuj ik heb sterk bloed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mirjam komt uit de stad groningen en ik ben een pure oost groninger! Sterk bloed
trots op zijnquote:
The Godfather trilogy is toffer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:58 schreef picodealion het volgende:
BTTF is tof. Alle drie de delen. Hebben we toch wat gemeen Ran.
Tevens ga ik zo naar Groningen.
Ook Oost-Groninger hierquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mirjam komt uit de stad groningen en ik ben een pure oost groninger! Sterk bloed
Heel erg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vind je het moeilijk om jezelf terug te zien op TV?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, daar ga ik niet klaar voor zitten...
Kun je dat met de mijne ook doen? Ik heb altijd al een Dolorean gewild...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb mijn stoel omgetoverd in een DeLorean.
Naja, dit is een eenmalige uitvoering.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kun je dat met de mijne ook doen? Ik heb altijd al een Dolorean gewild...
Eh... nee. Dolorean, en anders niksquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Naja, dit is een eenmalige uitvoering.
Ik ben ook heel goed in elektrische stoelen, interesse?
Die is net geweest, over 5 minuutjes begint deel 2 en daarna 3quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe laat begint BTTF? Beginnen films tegenwoordig niet meer om half 9?
Aha...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die is net geweest, over 5 minuutjes begint deel 2 en daarna 3
Lijkt er niet opquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aha...
Ik hou het wel bij hockey. Kijken of de heren ook goud binnen kunnen slepen (zolang als ik het wakker kan blijven tenminste)
Duurt nog 36 minuten he...quote:
Het record was 170 toch? Dat moet ie dus verbreken...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef Robby87 het volgende:
Volgens mij gaat Sands voor de 200 deze maand.
Nah, maar voor 100quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef Robby87 het volgende:
Volgens mij gaat Sands voor de 200 deze maand.
Van wie? Sam?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het record was 170 toch? Dat moet ie dus verbreken...
Geen zin in sorryquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat haal ik elke maand, newbie.
Doe eens je best man.
Tijdje geleden dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij was dat dolle_hond of mr_anominous. Ik weet niet meer precies wie van de twee.
Wat heeft slim er nu weer mee te makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Mr_a? Dat kan toch niet... zo slim was die nou ook weer niet
Dat je veel moet weten om vragen goed te kunnen beantwoorden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat heeft slim er nu weer mee te maken
5 mr_anonimous 1336quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Mr_a? Dat kan toch niet... zo slim was die nou ook weer niet
Of een gave om heel veel onbenullige dingen op te slaan, maar dat is niet slim.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat je veel moet weten om vragen goed te kunnen beantwoorden?
Jesus christus... Had ie niks te doen of was die echt zo goed... kan ik me niet voorstellen bij die jonge..quote:
Volgens mij scoorde hij ooit wel regelmatig redelijk wat punten en als je dan lang genoeg meedoet kom je daar wel aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jesus christus... Had ie niks te doen of was die echt zo goed... kan ik me niet voorstellen bij die jonge..
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef wyccie het volgende:
En er werden toen nog andere vragen gesteld. Met die vragen van Sands kan hij ook niks.
Daardoor heeft fox nu wel een sociaal leven!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef wyccie het volgende:
En er werden toen nog andere vragen gesteld. Met die vragen van Sands kan hij ook niks.
Daarvoor doen we het, zodat alle vrouwen van NL weer veilig over straat kunnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Daardoor heeft fox nu wel een sociaal leven!
Kans van 1 op 100 was dat toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft fox zijn huidige vriendin nou ook via fok leren kennen?
Haha, misschien heeft hij er al 200 geprobeerd.quote:
Ah, vandaar de radiostilte bij Fox. Wat is die jongen toch afwezig de laatste tijdquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, misschien heeft hij er al 200 geprobeerd.
Maar ik vraag het omdat hij zei dat ze meelas hier.
Hoe voelt dat om 1 van de 200 te zijn?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, misschien heeft hij er al 200 geprobeerd.
Maar ik vraag het omdat hij zei dat ze meelas hier.
Ik keek er eerst wel van op dat hij me probeerde te versieren, maar gelukkig was hij discreetquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe voelt dat om 1 van de 200 te zijn?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik keek er eerst wel van op dat hij me probeerde te versieren, maar gelukkig was hij discreet
?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef Desunoto het volgende:
Wat is dat nieuwe nummer van Muse slecht zeg.
Als ze dat maar niet gaan spelen morgenavond. Wat een afgang zal dat zijn.
Discreet? Dat klinkt niet als FF1.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik keek er eerst wel van op dat hij me probeerde te versieren, maar gelukkig was hij discreet
Heel speciaalquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe voelt dat om 1 van de 200 te zijn?
Inddquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Discreet? Dat klinkt niet als FF1.
Maar jij hebt toch al een vriendje dus ben je een slet, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft fox zijn huidige vriendin nou ook via fok leren kennen?
Survival is speciaal gemaakt voor de OS, Unsustainable is gewoon hun nieuwe lied dus zal ook niet gebruikt wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:31 schreef Desunoto het volgende:
Dit bedoel ik. Survival is matig, maar past tenminste nog bij het evenement: de Olympische Spelen. Unsustainable is bagger in elk opzicht.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Indd
[..]
Maar jij hebt toch al een vriendje dus ben je een slet, toch?Ik ben ook een sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Hopelijk spelen ze gewoon Citizen Erased of zoiets en laten ze het beste van zichzelf horen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:38 schreef Baszh het volgende:
[..]
Survival is speciaal gemaakt voor de OS, Unsustainable is gewoon hun nieuwe lied dus zal ook niet gebruikt worden
Ze is al 17 jaar lang de beste vriendin van me zusjequote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe hebben wij elkaar dan lekker kennen, nou?!
Ik vind het trouwens ook een kutlied, hopelijk gaan ze niet verder met dergelijke dubstep-achtige praktijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hopelijk spelen ze gewoon Citizen Erased of zoiets en laten ze het beste van zichzelf horen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze is al 17 jaar lang de beste vriendin van me zusje
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Indd
[..]
Maar jij hebt toch al een vriendje dus ben je een slet, toch?Ik heb geen vriendje meer, ben ik dan geen slet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Arme Njosquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje meer, ben ik dan geen slet?
Oh wil je daarom dat ik naar de meet kom?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje meer, ben ik dan geen slet?
Subtiel Sands, subtielquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh wil je daarom dat ik naar de meet kom?
Dus ze is 22~?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze is al 17 jaar lang de beste vriendin van me zusje
Ik kom zelf niet naar de meet, maar jij mag wel komen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh wil je daarom dat ik naar de meet kom?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kom zelf niet naar de meet, maar jij mag wel komen hoor
Ok, naja dan ga ik ook nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Watquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De rest van het nummer naast de dubstep is ook niets.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:40 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook een kutlied, hopelijk gaan ze niet verder met dergelijke dubstep-achtige praktijken.
Komt uiteindelijk niet meer zo goed uit.. Heb de laatste tijd steeds hele drukke weekenden, dus dat weekend blijf ik dan liever in Belgie denk ik.quote:
Smoesjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt uiteindelijk niet meer zo goed uit.. Heb de laatste tijd steeds hele drukke weekenden, dus dat weekend blijf ik dan liever in Belgie denk ik.
Mij niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Daardoor heeft fox nu wel een sociaal leven!
Is toch vaker bij grote evenementen? Ze moeten toch iets doen om kijkcijfers te krijgen...quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:54 schreef Desunoto het volgende:
De commerciële televisiezenders bedenken ook weer iets geks.
Morgenavond komen The Shawshank Redemption enOnce Upon a Time in the West
op televisie. De rest van de week komt er weer niets bijzonders. Maar juist morgenavond willen veel mensen de sluitingsceremonie van de OS zien. Goede timing.
![]()
Niet dat je die films wil kijken met reclame maar toch... wat is het idee achter dit soort programmering?
Mij ook niet eigenlijk, en ik hoefde geen twilight verwachtingen te gebruikenquote:
Niet mee eens.quote:
De oude-oude Muse:quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:46 schreef Desunoto het volgende:
De rest van het nummer naast de dubstep is ook niets.![]()
Ik vrees het definitieve einde van de goede Muse.
Ik vond the hunger games wel aardigquote:
Jij bent de beste opstarter hierquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef picodealion het volgende:
Start eens op ofzo.
Oude muse.
Hunger Games was wel okay.
Sorry, sta ik op 1? Van de fmt poule? Of watquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef JayHovah het volgende:
Gaat lekker in de voetbalpoule Dyon, je staat op -1!
En jij bent een Nijmegenaar.... ga je schamenquote:
Wat nog erger is, is dat ik zelfs een aantal keer daar ben geweest. Mijn pa heeft weleens kaarten via zijn werkquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En jij bent een Nijmegenaar.... ga je schamen
Die vond ik nog best aardig om te zien bij die casting foto's voor millenium trilogiequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef Paardindewei het volgende:
Zelfde verhaal met Emma Watson wat dat betreft
Waarom als je er toch niet om geeftquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat nog erger is, is dat ik zelfs een aantal keer daar ben geweest. Mijn pa heeft weleens kaarten via zijn werk
Ik prefereer toch onderstaand.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die vond ik nog best aardig om te zien bij die casting foto's voor millenium trilogie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:14 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Ik prefereer toch onderstaand.
[ afbeelding ]
Terug on topic maar weer. Ik heb geen idee
Dit is het slowchat, hier mag je offtopic zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:14 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Ik prefereer toch onderstaand.
[ afbeelding ]
Terug on topic maar weer. Ik heb geen idee
Omdat ik het randgebeuren leuk vind.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom als je er toch niet om geeft
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat ik het randgebeuren leuk vind.
Vrouwen van middelbare leeftijd, die op de eerste rij van het veld zitten, en dus perfect alles kunnen zien, maar die allesbehalve hun blik hebben gericht op het veld.
En die dan met hun pittige, vettige, en stekelachtige korte kapsel - als je je daar door laat pijpen prikt ze je ballen lek - de een na de andere sigaret opsteekt met nagels waarvan de echtheid zich niet laat raden.
Daarnaast zijn ook de mannen in pak leuk, de bobo's die denken dat ze een kapitaaltje bezitten en met een biertje in hun poten daar rondbanjeren.
Soms zijn er wel lekkere vrouwen daar, soms.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Paardindewei het volgende:
Oh wacht, ik klikte gewoon op dat quote ding. Jij hebt mijn quote hierheen gebracht
Wat een geweldige omschrijving en leuke rede om naar het voetbal te gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat ik het randgebeuren leuk vind.
Vrouwen van middelbare leeftijd, die op de eerste rij van het veld zitten, en dus perfect alles kunnen zien, maar die allesbehalve hun blik hebben gericht op het veld.
En die dan met hun pittige, vettige, en stekelachtige korte kapsel - als je je daar door laat pijpen prikt ze je ballen lek - de een na de andere sigaret opsteekt met nagels waarvan de echtheid zich niet laat raden.
Daarnaast zijn ook de mannen in pak leuk, de bobo's die denken dat ze een kapitaaltje bezitten en met een biertje in hun poten daar rondbanjeren.
Soms zijn er wel lekkere vrouwen daar, soms.
Leuke haarkleur, leuke voorgevel. Maar waarom kijkt ze zo achterlijk op de foto?quote:
Dat vroeg ik me ook af, hij had hem al zo snel klaar. Wel knap als een neger deze vrouw als zus heeft. Of speelt adoptie hier een rol.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuke haarkleur, leuke voorgevel. Maar waarom kijkt ze zo achterlijk op de foto?
BTW, dis toch niet je zus ofzo Baszh die ik nou beledig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |