Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:56 schreef RanTheMan het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2012-2013/subleagues/index/id/596
lach je me nu uit met je PI?quote:
De boxoffice is wat anders dan gewoon 8 films uit 1994 opnoemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zijn we nu getuige van haperende jaartal kennis bij jou Sands? Of zit je weer stiekem te wachten met 2 goede antwoorden
Slowchat augustusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Gillingham het volgende:
Er zijn meedere Nosferatu's. Het gaat om Ein Symphonie des Grauens.
Die wordt door velen de hemel in geprezen dus onderschat zou ik hem niet willen noemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:22 schreef JayHovah het volgende:
Vanavond op tv, een van de meest onderschatte films van de laatste jaren als je het mij vraagt:
Into the Wild
Nederland 2 20:25 uur
Juist één van de meest overschatte films als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:22 schreef JayHovah het volgende:
Vanavond op tv, een van de meest onderschatte films van de laatste jaren als je het mij vraagt:
Into the Wild
Nederland 2 20:25 uur
Dit, een beetje jezelf gaan ontdekken en dom doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Juist één van de meest overschatte films als je het mij vraagt.
Tergend hoofdpersonage, maar ik kan me wel voorstellen waarom veel mensen die film 'zo goed' vinden.
it Earnewâldsterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Daar was het gisteren en eergisteren ja. Vandaag de laatste wedstrijd op het Sneekermeer.
Op welk skutsje vaart hij?
Ik vond het juist wel mooi zo'n reisquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit, een beetje jezelf gaan ontdekken en dom doen
De film gaat volgens mij niet om zijn sociale defect, daarvoor heb ik te weinig gezien vanuit de vertelling. Ik vind het een ontzettend eenrichtingsgebeuren, waar verandering eigenlijk niet plaatsvindt (ik weet dat het een boekverfilming is).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het juist passend dat hij zo'n onsympathieke hoofdpersoon is. De hele film gaat eigenlijk over zijn sociale defect (niet om kunnen gaan met de huidige maatschappij, het feit dat hij een arrogante zak is, etc) en dat hebben ze mooi in beeld gebracht. Daarnaast doet hij me sprekend aan mijn broertje denken, ik herken veel uit de film dus hoe onsympathiek hij soms ook mag zijn, onrealistisch vind ik 't zeker niet.
Het is niet waar het aan de oppervlakte over gaat, maar het is m.i. wel wat er achter zijn persoon ligt, wat de reden is om voor hem op deze manier te gaan leven en zich te gedragen zoals hij doet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De film gaat volgens mij niet om zijn sociale defect, daarvoor heb ik te weinig gezien vanuit de vertelling. Ik vind het een ontzettend eenrichtingsgebeuren, waar verandering eigenlijk niet plaatsvindt (ik weet dat het een boekverfilming is).
Maar maakt dat hem arrogant ? Ik vind van niet, eerder verward en misleid, misschien wat meer egocentrisch dan de gemiddelde mens maar iedereen is in wezen egoïst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het juist passend dat hij zo'n onsympathieke hoofdpersoon is. De hele film gaat eigenlijk over zijn sociale defect (niet om kunnen gaan met de huidige maatschappij, het feit dat hij een arrogante zak is, etc) en dat hebben ze mooi in beeld gebracht. Daarnaast doet hij me sprekend aan mijn broertje denken, ik herken veel uit de film dus hoe onsympathiek hij soms ook mag zijn, onrealistisch vind ik 't zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |