Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:56 schreef RanTheMan het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2012-2013/subleagues/index/id/596
lach je me nu uit met je PI?quote:
De boxoffice is wat anders dan gewoon 8 films uit 1994 opnoemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zijn we nu getuige van haperende jaartal kennis bij jou Sands? Of zit je weer stiekem te wachten met 2 goede antwoorden
Slowchat augustusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Gillingham het volgende:
Er zijn meedere Nosferatu's. Het gaat om Ein Symphonie des Grauens.
Die wordt door velen de hemel in geprezen dus onderschat zou ik hem niet willen noemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:22 schreef JayHovah het volgende:
Vanavond op tv, een van de meest onderschatte films van de laatste jaren als je het mij vraagt:
Into the Wild
Nederland 2 20:25 uur
Juist één van de meest overschatte films als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:22 schreef JayHovah het volgende:
Vanavond op tv, een van de meest onderschatte films van de laatste jaren als je het mij vraagt:
Into the Wild
Nederland 2 20:25 uur
Dit, een beetje jezelf gaan ontdekken en dom doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Juist één van de meest overschatte films als je het mij vraagt.
Tergend hoofdpersonage, maar ik kan me wel voorstellen waarom veel mensen die film 'zo goed' vinden.
it Earnewâldsterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Daar was het gisteren en eergisteren ja. Vandaag de laatste wedstrijd op het Sneekermeer.
Op welk skutsje vaart hij?
Ik vond het juist wel mooi zo'n reisquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit, een beetje jezelf gaan ontdekken en dom doen
De film gaat volgens mij niet om zijn sociale defect, daarvoor heb ik te weinig gezien vanuit de vertelling. Ik vind het een ontzettend eenrichtingsgebeuren, waar verandering eigenlijk niet plaatsvindt (ik weet dat het een boekverfilming is).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het juist passend dat hij zo'n onsympathieke hoofdpersoon is. De hele film gaat eigenlijk over zijn sociale defect (niet om kunnen gaan met de huidige maatschappij, het feit dat hij een arrogante zak is, etc) en dat hebben ze mooi in beeld gebracht. Daarnaast doet hij me sprekend aan mijn broertje denken, ik herken veel uit de film dus hoe onsympathiek hij soms ook mag zijn, onrealistisch vind ik 't zeker niet.
Het is niet waar het aan de oppervlakte over gaat, maar het is m.i. wel wat er achter zijn persoon ligt, wat de reden is om voor hem op deze manier te gaan leven en zich te gedragen zoals hij doet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De film gaat volgens mij niet om zijn sociale defect, daarvoor heb ik te weinig gezien vanuit de vertelling. Ik vind het een ontzettend eenrichtingsgebeuren, waar verandering eigenlijk niet plaatsvindt (ik weet dat het een boekverfilming is).
Maar maakt dat hem arrogant ? Ik vind van niet, eerder verward en misleid, misschien wat meer egocentrisch dan de gemiddelde mens maar iedereen is in wezen egoïst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef picodealion het volgende:
Ik vind het juist passend dat hij zo'n onsympathieke hoofdpersoon is. De hele film gaat eigenlijk over zijn sociale defect (niet om kunnen gaan met de huidige maatschappij, het feit dat hij een arrogante zak is, etc) en dat hebben ze mooi in beeld gebracht. Daarnaast doet hij me sprekend aan mijn broertje denken, ik herken veel uit de film dus hoe onsympathiek hij soms ook mag zijn, onrealistisch vind ik 't zeker niet.
Door zijn egocentrisme ontwikkeld hij zich niet verder. Dat realiseerde hij ook wel op het eind, maarja beetje laat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:31 schreef picodealion het volgende:
Hmm, ik bedoel idd meer egocentrisch ja. Maar ook wel een vorm van arrogantie in de manier waarop hij inderdaad die zoektocht helemaal verkeerd aanpakt.
Hij deed me denken aan al die types die naar Australië gaan backpackenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:31 schreef picodealion het volgende:
Hmm, ik bedoel idd meer egocentrisch ja. Maar ook wel een vorm van arrogantie in de manier waarop hij inderdaad die zoektocht helemaal verkeerd aanpakt.
Dan heb jij een andere beleving bij films, dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef picodealion het volgende:
Och, dat had ik bij Dancer in the Dark, Antichrist, Natural Born Killers en Eraserhead nou ook niet bepaald, om maar eens wat random goede films te noemen.
Nee jij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere beleving bij films, dat kan natuurlijk
Ik vind dat totaal geen vereiste eigenlijk. Nabokov zei over lezers van boeken, wat je imo kunt kunt vertalen naar kijkers van films, dat er twee manieren zijn van inbeelding. de 'lage' variant waarin men de simpele emoties van het personage steunt, dit is van persoonlijke aard. Bijvoorbeeld wanneer je iets ziet over iemand die je kent, of lijkt op iemand die je kent, of een landschap in beeld komt die je zelf ooit hebt gezien etc. Oftewel je identificeert jezelf met een personage of situatie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het toch wel een vereiste voor een goede film dat je je kunt verplaatsen in het hoofdpersonage. De wereld gaat beleven door zijn ogen, en de beslissingen en gedachten kunt relateren in hoe jij dat zou doen in een zo'n situatie. Dat kon ik bij deze film totaal niet. Dat wil overigens niet zeggen dat wanneer een hoofdpersonage een eikel is, ik me niet zo kunnen verplaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Geef toe, hij heeft er wat van weg:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:29 schreef Gillingham het volgende:
Jongens, jullie worden steeds slechter. Falk was al een long shot, maar daarna is hij de jongere broer van Jones en nu zelfs de broer van Lee fucking Towers?!
Alleen het haarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geef toe, hij heeft er wat van weg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zong hij hier You'll Never Walk Alone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heerlijk
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:51 schreef Robby87 het volgende:
Hahah, ik ben echt verliefd op Jonah Hill, wat een geinig dikkertje.
Zit nu Knocked Up te kijken enDat is een lachen film iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heerlijk
Vooral ook vanwege Seth Rogen.
Bij de eerste keer luisteren dacht ik: What the fuck is dit voor herrie... Maar als je hem vaker hoort word het echt een mooi nummerquote:
Dat heb ik bij alle Nick & Simon nummers. Die moet je echt 232148921410 keer luisteren, maar dan zijn ze me toch een partij mooi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij de eerste keer luisteren dacht ik: What the fuck is dit voor herrie... Maar als je hem vaker hoort word het echt een mooi nummer
Ja, jij bent nogal goed met jaartallen.quote:
Ik kan ook niet alles onthoudenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:22 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ja, jij bent nogal goed met jaartallen.
Maar die vraag over Jack Palance moet voor jou toch ook niet moeilijk meer geweest zijn. (Ik wist hem, en dat wil wat zeggen.)
Of was je soms It's a Wonderful Life aan het herkijken...![]()
Dan alquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alle Nick & Simon nummers. Die moet je echt 232148921410 keer luisteren, maar dan zijn ze me toch een partij mooi.
Stel dat je zo vaak een liedje wil luisteren, dan moet je al een miljoen jaar oud wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alle Nick & Simon nummers. Die moet je echt 232148921410 keer luisteren, maar dan zijn ze me toch een partij mooi.
Gelukkig zijn nick en simon er tegen die tijd niet meer. En hopelijk hun muziek ook niet meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Stel dat je zo vaak een liedje wil luisteren, dan moet je al een miljoen jaar oud worden
Misschien van Fatal Attraction?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef dyonvbaal het volgende:
En ken dat konijntje ergens van... maar verder
Ik zat aan Alice in Wonderland te denken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:23 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Misschien van Fatal Attraction?
Ik ken alleen Life of Bryan en daar zat ie niet in tochquote:
Ik sla em over. Ga binnenkort een keer de hele film kijken. Wil niet gespoiled wordenquote:
Mooie vrouw die zangeres (toen tenminste)... Maar er zit niet eens een wit konijn in die clip... Alleen een psychedelische achtergrond... Dat dat vroeger zo populair was...quote:
Hockeytrutjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is het toch stil hier en in FMT. Iedereen de dames hockey finale aan het kijken?
Nou er zitten anders best aantrekkelijke dames bij hoorquote:
Waren ze allemaal tegelijk ongesteld?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou er zitten anders best aantrekkelijke dames bij hoor
En er was net meer bloed te zien dan bij een gemiddelde partij boksen
dan zou ik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waren ze allemaal tegelijk ongesteld?
Wat een straf om een miljoen jaar naar Nick en Simon te moeten luisterenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Stel dat je zo vaak een liedje wil luisteren, dan moet je al een miljoen jaar oud worden
Ik heb geen verstand van hockey... en heb het eerste doelpunt gemist (maar hoorde zeggen dat het een overdiende strafcorner was) Dus het lijkt me dat het niet echt een geweldige pot en verdiende winst is geweest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef Robby87 het volgende:
Goud voor huckeysletjes, Dyon, zeg eens eerlijk. Was het een leuke pot?
En dan ben je er nog niet, dan moet je nog 100000+ jaar (als je alleen rosanne zou luisteren)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een straf om een miljoen jaar naar Nick en Simon te moeten luisteren
Ehh... niet echt naar gekeken eigenlijk. Ik let ook wel es op andere dingen bij sportquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef Robby87 het volgende:
Maar desondanks wel genoten van alle korte rokjes?
Heeft de bondscoach zijn haren ook in een staartje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ehh... niet echt naar gekeken eigenlijk. Ik let ook wel es op andere dingen bij sport
word moeilijk met gemillimeterd haar...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heeft de bondscoach zijn haren ook in een staartje?
Misschien bedoelde hij okselhaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
word moeilijk met gemillimeterd haar...
Sorry, maar heb je die gedrochten gezien die bij Australië rondlopen? Dan gaat de lol van basketballende vrouwen af hoor...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef Robby87 het volgende:
Kutsport, anyways
geef mij maar basketballende vrouwen
Gelukkig had hij een shirt met mouwen aanquote:
Is die er? of is dit een not sure if serious?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef ArtistA het volgende:
Maar dan niet de half getekende versie...?
Die meiden hebben een balgevoel, ongekend..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, maar heb je die gedrochten gezien die bij Australië rondlopen? Dan gaat de lol van basketballende vrouwen af hoor...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is die er? of is dit een not sure if serious?
Ze hebben er ook altijd twee bij, dus ik vind dat je wel wat mag verwachten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die meiden hebben een balgevoel, ongekend..
Deze volg ik niet, of je moet dat ene bedoelen, zo ja...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ze hebben er ook altijd twee bij, dus ik vind dat je wel wat mag verwachten.
Ze mogen dan balgevoel hebben... maar dit hoef ik niet in de buurt te hebben...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die meiden hebben een balgevoel, ongekend..
Ik kom net uit het park... een paar uur lang daar de hippie uitgehangen dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Deze volg ik niet, of je moet dat ene bedoelen, zo ja...
Eerst om 20 voetbal aan gezet, om 21 hockey aangezet en nu halve finale Basketballquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Niemand van jullie die into the wild of the hurt locker kijkt ipv hockey?
Allebei al gezien, en ITW is kut en THL is aardig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ja, was ik nog benieuwd naar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Desunoto het volgende:
Matige wedstrijd die finale net.![]()
Heb veel leukere wedstrijden gezien dit toernooi. Of ze onverdiend gewonnen hebben durf ik niet te zeggen... het Argentijnse team zat immers ook flink te kloten en creëerde weinig kansen.
atletiekquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Amores Perros heb ik ook nog liggen om te kijken. Schijnt goed te zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Allebei al gezien, en ITW is kut en THL is aardig.
Kijk nu Amores perros
Wil je de stripboeken? Ik heb volgens mij 20 delen liggen en ik krijg ze niet echt verkocht. Mocht je ze willen lezenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oh ja, was ik nog benieuwd naar.
Vind jij Death Note zó gaaf dat je bewust die username hebt of was het gewoon impulsief?
Ik ben onlangs eraan begonnen, maar ik heb pas 5 afl. gezien ofzo. Het schijnt echt een magnifieke anime te zijn...?
Een uur te laat erachter gekomen dat The Hurt Locker uitgezonden werd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Amores perros is geweldig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Allebei al gezien, en ITW is kut en THL is aardig.
Kijk nu Amores perros
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |