Dan alquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alle Nick & Simon nummers. Die moet je echt 232148921410 keer luisteren, maar dan zijn ze me toch een partij mooi.
Stel dat je zo vaak een liedje wil luisteren, dan moet je al een miljoen jaar oud wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alle Nick & Simon nummers. Die moet je echt 232148921410 keer luisteren, maar dan zijn ze me toch een partij mooi.
Gelukkig zijn nick en simon er tegen die tijd niet meer. En hopelijk hun muziek ook niet meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Stel dat je zo vaak een liedje wil luisteren, dan moet je al een miljoen jaar oud worden
Misschien van Fatal Attraction?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:02 schreef dyonvbaal het volgende:
En ken dat konijntje ergens van... maar verder
Ik zat aan Alice in Wonderland te denken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:23 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Misschien van Fatal Attraction?
Ik ken alleen Life of Bryan en daar zat ie niet in tochquote:
Ik sla em over. Ga binnenkort een keer de hele film kijken. Wil niet gespoiled wordenquote:
Mooie vrouw die zangeres (toen tenminste)... Maar er zit niet eens een wit konijn in die clip... Alleen een psychedelische achtergrond... Dat dat vroeger zo populair was...quote:
Hockeytrutjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is het toch stil hier en in FMT. Iedereen de dames hockey finale aan het kijken?
Nou er zitten anders best aantrekkelijke dames bij hoorquote:
Waren ze allemaal tegelijk ongesteld?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou er zitten anders best aantrekkelijke dames bij hoor
En er was net meer bloed te zien dan bij een gemiddelde partij boksen
dan zou ik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waren ze allemaal tegelijk ongesteld?
Wat een straf om een miljoen jaar naar Nick en Simon te moeten luisterenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Stel dat je zo vaak een liedje wil luisteren, dan moet je al een miljoen jaar oud worden
Ik heb geen verstand van hockey... en heb het eerste doelpunt gemist (maar hoorde zeggen dat het een overdiende strafcorner was) Dus het lijkt me dat het niet echt een geweldige pot en verdiende winst is geweest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef Robby87 het volgende:
Goud voor huckeysletjes, Dyon, zeg eens eerlijk. Was het een leuke pot?
En dan ben je er nog niet, dan moet je nog 100000+ jaar (als je alleen rosanne zou luisteren)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een straf om een miljoen jaar naar Nick en Simon te moeten luisteren
Ehh... niet echt naar gekeken eigenlijk. Ik let ook wel es op andere dingen bij sportquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef Robby87 het volgende:
Maar desondanks wel genoten van alle korte rokjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |