Dat is een nieuwe serie, die is nog niet eens afgelopen. Daar kun je nog geen oordeel over vellen. Misschien wordt het na 2 seizoen hartstikke ruk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dan heb je falling skies kennelijk nog niet gezien...
Ik zie nu pas je opmerkingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dan heb je falling skies kennelijk nog niet gezien...
iedereen vind t verschrikkelijk ruk.. maar blijft kijkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe serie, die is nog niet eens afgelopen. Daar kun je nog geen oordeel over vellen. Misschien wordt het na 2 seizoen hartstikke ruk.
Sopranos is af. 'nough said.
Nou zeg, verschrikkelijk slecht is ook wel weer wat overdreven. Ik vind het een vermakelijke seriequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
iedereen vind t verschrikkelijk ruk.. maar blijft kijken
jah vermakelijk wel. maar sommige personages zijn nog dommer dan beavis en buttheadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou zeg, verschrikkelijk slecht is ook wel weer wat overdreven. Ik vind het een vermakelijke serie
Enjoyquote:
Klopt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jah vermakelijk wel. maar sommige personages zijn nog dommer dan beavis en butthead
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ik heb geen flauw benul man, sorry ben niet echt van die jaren 20 flicks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Beantwoord nou maar gewoon de vraag
Nice.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef RanTheMan het volgende:
ter info; zie net dat morgen BTTF 1/2/3 achter elkaar worden uitgezonden op rtl7!! dus mocht iemand zich vervelen...
tsja de meesten hier delen mijn smaak niet.. maar ik vind ze wel vermakelijk.. jammere is dat ze al om half 7 ofzo beginnen.. dan ga ik echt nog geen tv kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nice.
Heb alleen 1 gezien, zijn die anderen de moeite waard?
There are no roads to where we are going, of zoiets. Ha, nu ben ik bijna net zo'n grote BTTF nerd als Patch.
7uquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tsja de meesten hier delen mijn smaak niet.. maar ik vind ze wel vermakelijk.. jammere is dat ze al om half 7 ofzo beginnen.. dan ga ik echt nog geen tv kijken
Dat ben je sowieso...want reclamequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
7u
Maar wel een schappelijke tijd toch, als je om half 9 begint ben je ook zo laat klaar.
7 uur op n zaterdag... neuh dan heb ik vast wat beters te doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
7u
Maar wel een schappelijke tijd toch, als je om half 9 begint ben je ook zo laat klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |