"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
Quickscopen is alleen leuk voor in private matches.quote:
Ach ja, laten we eerlijk wezen: Toen een jaar geleden MW3 er aan kwam werd hetzelfde gezegd, namelijk dat het een veel beter spel zou zijn dan BO.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef RijstNatie het volgende:
holy shit, als ik die multiplayer filmpjes zie dan zie je gelijk al dat dit veel beter is dan MW.
wat een geluiden en wapens
ja, als ik het zo eens hoor dan is MW echte bagger. ik hoor dat de sentryguns niet goed werken bijvoorbeeld en enorm veel geknal en explosies om je heen. dat speelt gewoon niet lekker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef RijstNatie het volgende:
holy shit, als ik die multiplayer filmpjes zie dan zie je gelijk al dat dit veel beter is dan MW.
wat een geluiden en wapens
Nerdshirtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Shirt gekregen omdat wij Multi Team DM hadden gewonnen
Voorop Black Ops 2 logo, achterop Multi-Team Deathmatch Winner Gamescom 2012.
Hier
Nee dat nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nerdshirt
Ga je die ook echt aandoen naar werk/school?
Ik vind dat echt dramatische shirts.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee dat nietGaat om dat wij hun pwnen
![]()
Lopen wel veel figuren daar met game shirts en band shirts
Wie ben jij in dat filmpje dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Shirt gekregen omdat wij Multi Team DM hadden gewonnen
Voorop Black Ops 2 logo, achterop Multi-Team Deathmatch Winner Gamescom 2012.
Hier
Vorige topic geloof ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:09 schreef muisklikkertje het volgende:
[..]
P.S. waar staat in dit topic de gelekte informatie? De titel van het topic heet wel zo maar ik zie nergens in normaal nederlands staan wat de gelekte informatie is>?
Niet in dat filmpje. Is gewoon een voorbeeld hoe het eruit zag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wie ben jij in dat filmpje dan?
[..]
Vorige topic geloof ik.
Maar je hebt hem gespeeld dus? Wat vond je er van?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet in dat filmpje. Is gewoon een voorbeeld hoe het eruit zag.
Moest wel 2 uur wachten. Nooit meer doen
Zeker vet. Alles is gewoon beter. Vooral die perks zijn vetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar je hebt hem gespeeld dus? Wat vond je er van?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker vet. Alles is gewoon beter. Vooral die perks zijn vetMulti Team lijkt mij helemaal tof.
Ik heb MW2 een half jaar lang bijna elke dag gedaan. Black Ops wat minder en MW3 vond ik echt niks.
Denk wel dat ik BO2 weer veel ga doen
yes!quote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef Timmos het volgende:
Daarnet gereserveerd.. Krijg er nog een shirt en pet bij ook..
GameKingsquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:59 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft gisteren GameKings gezien en waar men deze COD met de grond gelijk maakte en de nieuwe game Medal Of Honor Warfighter helemaal ophemelde te samen met BF3.
Jij luistert naar die flippo's?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:59 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft gisteren GameKings gezien en waar men deze COD met de grond gelijk maakte en de nieuwe game Medal Of Honor Warfighter helemaal ophemelde te samen met BF3.
PC krijgt wel DX11 ondersteuning, maar ja verwacht daar maar niet heel vanquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze mogen de graphics wel opschroeven hoor, speelde mw3 op.och want gratis weekend, man wat lelijk
krijgt tenminste wel een fov slider, kon totaal niet zien wat er gebeurde en ik.kreeg na een tijd last van hoofdpijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:00 schreef FerryNL het volgende:
[..]
PC krijgt wel DX11 ondersteuning, maar ja verwacht daar maar niet heel van
zegt genoeg jaquote:
Het enige wat ik nog speel van cod is de zombie modequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zegt genoeg janiemand verwacht meer iets anders van cod
bol.com zodat je nuketown erbij hebtquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:01 schreef DSS24 het volgende:
Waar bestellen jullie deze game? Is er ergens een speciale aanbieding die ik niet kan laten lopen?
Ik zag net zo snel dat andere shops ook nuketown hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:44 schreef DSS24 het volgende:
Nuketown is wel leip ja. Levert Bol.com ook de 13de of is er ervaring dat ze de belofte niet nakomen?
13 novquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:02 schreef CornflakesXL het volgende:
Me broertje gaat hen kopen voor de ps3 nou ben ik meer een pc gamer maarja..
hij komt toch ergens in november al uit ?
Wel beter!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef SunTzu het volgende:
Elite in Black Ops II gratis
In Call of Duty Black Ops II zal de Elite-dienst gratis zijn. Voor het verkrijgen van downloadable content is een seizoenspas in het leven geroepen. De Elite functionaliteit werd met Modern Warfare 3 geïntroduceerd als betaalde dienst voor sociale-netwerkfunctionaliteit, extra statistieken en toegang tot contentpaketten. Dat schrijft Tweakers.
De extra statistieken en sociale mogelijkheden krijg je dus gratis, de vier map-packs die uit zullen komen kun je betalen via een seizoenspas. Die pas zal zo’n 48 euro gaan kosten. De nieuwe Black Ops komt 13 november uit voor de pc, PlayStation 3 en de Xbox 360. Op 30 november kun je hem ook kopen voor de Wii U. Trailert!
bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)-black-ops-ii-gratis
Heeft weinig zin denk ikquote:
MW3 is een heel ander spel van een heel andere makerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heeft weinig zin denk ikBO2 lijkt veel sneller dan BO als je de filmpjes kijkt. Kan je beter mw3 spelen.
Wij zijn ook allemaal over. MW3 was sterk een het vervelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
MW3 is een heel ander spel van een heel andere maker
Het begon als grapje, nu spelen mijn maten allemaal weer BO. stiekem is BO leuker
Ja, is andere maker. Maar speelt een stuk sneller dat BO, en als je filmpjes van BO2 kijkt lijkt het kwa snelheid meer op mw3 dan op BO.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
MW3 is een heel ander spel van een heel andere maker
Het begon als grapje, nu spelen mijn maten allemaal weer BO. stiekem is BO leuker
Ja ik was wel klaar met dat schieten dacht ik, maar sinds vorige week weer aan de BO en ik speel weer regelmatig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij zijn ook allemaal over. MW3 was sterk een het vervelen.
ik weet niet echt wat je bedoeld met sneller.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, is andere maker. Maar speelt een stuk sneller dat BO, en als je filmpjes van BO2 kijkt lijkt het kwa snelheid meer op mw3 dan op BO.
Dan heb je blijkbaar niet veel bo en mw3 gespeeldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet echt wat je bedoeld met sneller.
goede duidelijke uitleg, bedankt!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar niet veel bo en mw3 gespeeldAls je geen verschil merkt
Niet op PC spelen en je hebt er al geen last vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:48 schreef ChefAgf het volgende:
Is er al iets bekend over hackers en dergelijke? wat gaan ze daaraan doen. Heb nog niets gezien of ik moet het gemist hebben
Maakt niet uit, gewoon hacken toch.. jwzquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo van een terminal in het spel! En dan moet je hem echt hacken!!!
Dan heb je geen Nuketown 2025. Ik had hem besteld op yourgamezone.nl oid voor 50 euro, incl. Nuketownquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef Funkel het volgende:
Ik heb een abo op de Power Unlimited genomen voor 49,- en krijg daarbij BO2 op de releasedag thuisgestuurd... Volgend jaar zeg ik m weer gewoon op, zo geweldig is dat blad nu ook weer niet
Dat is wel goedkoop zeg! Maar zit daar nog een addertje onder het gras?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef SweexNL het volgende:
Kan niet wachten eigenlijk op de nieuwe black ops, deeltje 1 was natuurlijk ook goed te doen. maar ik ben benieuwd hoe de game het gaat doen als "sci-fi". gelukkig krijg ik de game op de dag van release op de deurmat. via een monster aanbieding van de Power Unlimited, http://www.pu.nl/abonneren/ , serieus voor maar 47 euro
Ik heb ook die aanbieding.. Geen addertjes, hebben elk jaar die aanbieding, vorig jaar ook met modern warfare 3 en uncharted 3. Ze hopen uiteraard dat je het jaar erna weer lid blijft, maar dat is niet verplichtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Dat is wel goedkoop zeg! Maar zit daar nog een addertje onder het gras?
RIPquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef SunTzu het volgende:
Ik kijk ook vaak op youtube naar die commentators zoals xJawz, RandySavage, Whiteboy7st etc.
En zij zeggen ook dat BO2 meer op MW3 lijkt, zij hebben het ook al gespeeld....
quote:
Als je hem gaat kopen kun je hem net zo goed pre orderen waarom doe je moeilijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Vind het nog steeds triest dat Nuketown 2025 weer zo'n pre-order bonus is...
Ze doen al standaard zo'n season pass om meerdere keren 3 of 4 maps voor 10 euro te verkopen, maar dan ALSNOG weer een andere map exclusief maken...
Dat lelijke kastje en de trouwwjurk ernaast?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef gniffie het volgende:
Waar woon je? Dan kom ik hem even ophalen
ha haquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef DuTank het volgende:
Waar bestellen jullie 'm?
Het liefste pak ik elke euro korting die ik maar kan krijgen, dus zag ik dat ie op consoleshop 5 euro goedkoper is hahaha
¤49,- http://www.playmefirst.nl(...)-2-xbox360-1816.htmlquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef DuTank het volgende:
Waar bestellen jullie 'm?
Het liefste pak ik elke euro korting die ik maar kan krijgen, dus zag ik dat ie op consoleshop 5 euro goedkoper is hahaha
Is wel een betrouwbare site toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:30 schreef rickyszz het volgende:
[..]
¤49,- http://www.playmefirst.nl(...)-2-xbox360-1816.html
Geloof het welquote:
Ja, daarom doe ik 'm zo goedkoop mogelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef rickyszz het volgende:
Hmm, zit echt keihard te twijfelen of ik dit spel wel wil kopen. En of het wel het geld waard is.
[..]
Geloof het wel
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-161.html
altijd spelen wat je zelf wilt spelen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef Catkiller het volgende:
Pre-order gedaan, paar bekenden zaten mij pas uit te lachen toen ik een opmerking maakte over dit spel maar ik heb me met de vorige goed vermaakt dus fuck de haters.
Mwah bij een MP gaat die vlieger niet altijd op natuurlijk, toch wat minder leuk wanneer de mensen die je al kent het niet gaan spelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
altijd spelen wat je zelf wilt spelen!
Wat denk je dat het verschil tussen mw3 en mw4 zal zijn dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:21 schreef over_hedge het volgende:
Bij COD zijn er altijd super veel haters voordat het spel uit is, er zijn nu al mensen die op mw4 gaan haten terwijl er nog niet eens officeel is dat die gemaakt gaat worden. Dus daar moet je je sowieso niks van aantrekken
Geen idee? Kan je nu toch nog niks van zeggen. Verschil tussen BO en BO2 is toch ook groot.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat denk je dat het verschil tussen mw3 en mw4 zal zijn dan?wat is het verschil tussen 2 en 3?
heb je een punt, maar ze volgen toch welquote:Op donderdag 1 november 2012 13:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mwah bij een MP gaat die vlieger niet altijd op natuurlijk, toch wat minder leuk wanneer de mensen die je al kent het niet gaan spelen.
zijn 2 verschillende developers, heb meer vertrouwen in Treyarch dan in infinity ward, maar noem eens de verschillen tussen mw 2 en 3 danquote:Op donderdag 1 november 2012 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee? Kan je nu toch nog niks van zeggen. Verschil tussen BO en BO2 is toch ook groot.
okquote:Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zijn 2 verschillende developers, heb meer vertrouwen in Treyarch dan in infinity ward, maar noem eens de verschillen tussen mw 2 en 3 dan
Gaat toch niet om of 2 en 3 verschillen, maar of 3 en 4 verschillen. En daar kan je nog niks over zeggen.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zijn 2 verschillende developers, heb meer vertrouwen in Treyarch dan in infinity ward, maar noem eens de verschillen tussen mw 2 en 3 dan
'iemand houdt niet zoveel van schijt als dat ik doe, wat een zeikerd'quote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat toch niet om of 2 en 3 verschillen, maar of 3 en 4 verschillen. En daar kan je nog niks over zeggen.
Maar jij bent dus blijkbaar zoon zeikerd waar ik het over had.
MW2 en 3 werken allebei niet en misschien is mw3 nog wel speelbaarder dan 2. MW2 is gewoon nostalgie en dat maakt het leuk om te doenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ok
mw2 heeft betere maps
mw2 werkt wel
nee hoor bij mw2 nooit last van lag of dat iets niet werktquote:Op donderdag 1 november 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 en 3 werken allebei niet en misschien is mw3 nog wel speelbaarder dan 2. MW2 is gewoon nostalgie en dat maakt het leuk om te doen
Zaten wij gisterenavond in dezelfde lobby?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
nee hoor bij mw2 nooit last van lag of dat iets niet werkt
3 choppergunners in een potjequote:Op donderdag 1 november 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zaten wij gisterenavond in dezelfde lobby?
Ja jij ging toen we loesoe. Later heeft een kerel mij 11 berichten gestuurd hij was goed boosquote:Op donderdag 1 november 2012 15:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
3 choppergunners in een potje
Toevallig van een Slowaakse website gekocht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef FerryNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ziet er vet uit. Dubbel xp bij pre order is ook wel handig!quote:
Xbox en ps3 hebben hetzelfde, servers in NY zijn uitgevallen door de orkaan aldaar;quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:11 schreef Droathoah het volgende:
Meer mensen die geen Blackops meer kunnen spelen, omdat het spel niet kan connecten, pc versie?
Oh, natuurlijk, crapquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Xbox en ps3 hebben hetzelfde, servers in NY zijn uitgevallen door de orkaan aldaar;
Ik ook, voor de 360. M'n BO schijf is kapot/bekrast en MW3 begint te vervelen. Hoewel ik nog wel veel lol heb aan BF3quote:
Sinds ik weer op pc game is de keus voor mij makkelijker. Ik haal hem lekker voor de pcquote:Op zondag 4 november 2012 09:04 schreef Blester het volgende:
Ik zit nog te twijfelen tussen PC of Xbox 360 Pre-order. Bij Bartsmit / Intertoys is hij maar ¤42,- Is dat niet een beetje erg weinig, aangezien ik eerder voor de PC versie ¤52,- betaalde. Hier komt ook nog een of andere cap en shirt bij.
Het blijft ook gewoon hetzelfde jammer genoeg.quote:
Nou, die ene week.....quote:Op maandag 5 november 2012 09:52 schreef gniffie het volgende:
Wtf, black ops 2 komt pas de 13e. Heb al twee maanden de 6e in mijn hoofd, mag ik nog langer wachten
zou zeggen kijk op budgetgamingquote:Op maandag 5 november 2012 12:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waar kan je BO2 het goedkoopste halen voor de PS3?
Ik koop hem altijd bij de media markt, maar kan het nog goedkoper ?
Lekker hoor. Laagste prijs is 50 euroquote:Op maandag 5 november 2012 12:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zou zeggen kijk op budgetgaming
http://lmgtfy.com/?q=black+ops+2+budget+gaming
mm is op de release meestal goedkoopste ja.. 47 waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 12:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Laagste prijs is 50 euro![]()
Terwijl ik het altijd haal van de MM voor minder dan 50
Als het goed is heb je hem op release.quote:Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef rival het volgende:
net te horen dat mijn exemplaar bij Bol vandaan gaat komen (was kado)
is Bol een beetje
zeg je dit vanuit een geweldig geloof in onze samenleving of heb je ervaring met Bol?quote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het goed is heb je hem op release.
Ik heb hem daar ook vandaan.
bol.com is altijd gewoon op de release. heel soms een dagje eerder. Al zal met zo`n grote release een dag eerder niet gebeuren denk ik, maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
zeg je dit vanuit een geweldig geloof in onze samenleving of heb je ervaring met Bol?
Bol is vrij stipt hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
zeg je dit vanuit een geweldig geloof in onze samenleving of heb je ervaring met Bol?
"I wonder why I"quote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik moet alleen weer een nieuwe nick gaan verzinnen...... Ik doe dat bij elke CoD game.
Hoewel ik best gehecht ben aan mijn huidige. First world problems.....
I wonder why I killed unnamedplayer?quote:
het begint al als je ergens binnen komt...quote:Op maandag 5 november 2012 16:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
I wonder why I killed unnamedplayer?
quote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
het begint al als je ergens binnen komt...
I wonder why i joined!
quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]Ik had bij Soldier of Fortune altijd An old lady.
An old lady killed xxx
xxx killed an old lady etc
Ik had ooit Wheelchair Warrior, maar dat ging sommige tere yanks wat ver......quote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef rival het volgende:
oke de nieuwe wordt dus,
A handicapt person
volgens mij vliegt er af en toe een fokker voorbij met die naamquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik had ooit Wheelchair Warrior, maar dat ging sommige tere yanks wat ver......
Ik heb in de Steam fok groep met die naam gestaan, dus dat zal ik wel geweest zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij vliegt er af en toe een fokker voorbij met die naam
quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef wuuht het volgende:
"You killed the entire sovjet union" zag ik een keer
8quote:
http://www.americasarmy.com/ veel plezier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef JaafkeGB het volgende:
heb altijd het gevoel van ik kan niet wachten, dan doe ik een normaal potje online en denk ik, ik ben hier te slim, te goed en te oud voor.
schreeuwende kinderen, mensen die rondjes draaien met hun sniper, werpmessen over de map heen flikkeren.
als het nou de gameplay van call of duty houden, en een nieuwe game mode invoeren:
REALISTIC.
gewoon niet rennen met een sniper, geen rondjes draaien, en vooral niet dood gaan omdat er iemand een trowing knife in me teen gooit..
pc gamen is voor homo'squote:Op dinsdag 6 november 2012 09:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.americasarmy.com/ veel plezier.
Dit topic gaat over Black Ops, niet MW2 of 3.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef JaafkeGB het volgende:
heb altijd het gevoel van ik kan niet wachten, dan doe ik een normaal potje online en denk ik, ik ben hier te slim, te goed en te oud voor.
schreeuwende kinderen, mensen die rondjes draaien met hun sniper, werpmessen over de map heen flikkeren.
als het nou de gameplay van call of duty houden, en een nieuwe game mode invoeren:
REALISTIC.
gewoon niet rennen met een sniper, geen rondjes draaien, en vooral niet dood gaan omdat er iemand een trowing knife in me teen gooit..
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:32 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
pc gamen is voor homo's
als dat spel er was voor de xbox was het wel iets ja.
en toch blijft het leuk online.. kijken of ik weer te veel cod kan spelen
mw2 - 52 days
BO - 39 days
mw3 - 10 days
Lekker op tijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:46 schreef over_hedge het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-ops-ii-launch-event
quote:Deze actie loopt tot 4 november.
Ohquote:
Das een preview van 1,5 week geleden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OhDat heb ik dan weer niet gelezen
Wilde ook eigenlijk link naar de review plaatsen.
deze dus: http://www.insidegamer.nl(...)-multiplayer-preview
Ja dus? Wat is je punt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Das een preview van 1,5 week geleden.
Je noemt het een review, draak! Met grote verwachtingen drukte ik op de link, alleen om terug in de tijd geflikkerd te worden.quote:
Oh, was gewoon voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, pre view, re view. Bijna het zelfde johquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je noemt het een review, draak! Met grote verwachtingen drukte ik op de link, alleen om terug in de tijd geflikkerd te worden.
Wie gaat hem hier op de PC spelen? *tekent*
je hebt toch bare bone oid? alleen guns verder geen grappen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef JaafkeGB het volgende:
REALISTIC.
Hardcore mode is ook wel aardig kwa aantal kogels nodig voor een kill.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt toch bare bone oid? alleen guns verder geen grappen.
Hq is zo kut omdat noobtube dan weer te goed werktquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hardcore mode is ook wel aardig kwa aantal kogels nodig voor een kill.
Hardcore HQ
Gisteren paar potjes mw2 gedaan en in een lobby zat een nukebooster. Helaas zat de mongool die de kills maakte in mijn team. Waarom zou je nu nog gaan boostenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Black Ops, niet MW2 of 3.
Bij MW zie je ALTIJD wel boosters, je hoort domme amerikaanse koters schreeuwen enz.
Bij BO heb ik dit echt nog nooit meegemaakt.
Die kinderen,the horrorquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Black Ops, niet MW2 of 3.
Bij MW zie je ALTIJD wel boosters, je hoort domme amerikaanse koters schreeuwen enz.
Bij BO heb ik dit echt nog nooit meegemaakt.
Er komt een mute all knopquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die kinderen,the horrorIk mute altijd direct alles en iedereen,wat bezielt je om zo te gaan gillen
Sterker nog. Er komt als het goed is een mute all, except party knopquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:40 schreef rival het volgende:
dat mocht eens tijd worden. daar wacht ik al jaren op.
ja klopt. je party word die ge mute. Anders zou het als nog irritant zijn jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sterker nog. Er komt als het goed is een mute all, except party knop
anders zou ik ook weer gek worden.
nog beterquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sterker nog. Er komt als het goed is een mute all, except party knop
anders zou ik ook weer gek worden.
Weet je wat NOG goedkoper is? Wat ik altijd deed met Dropzone bij MW3. Een fucking Javelin als secondary wapen. Je ziet dat ze de dropzone pakken, aanleggen, locken en bombs away. Let vooral op het linker deel onderin je scherm.... Multikill gegarandeerd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hq is zo kut omdat noobtube dan weer te goed werkthelemaal met hq omdat mensen dan aan het campen zijn bij de hq
Uniek! Nog nooit gezien! hoe kom je er op!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Weet je wat NOG goedkoper is? Wat ik altijd deed met Dropzone bij MW3. Een fucking Javelin als secondary wapen. Je ziet dat ze de dropzone pakken, aanleggen, locken en bombs away. Let vooral op het linker deel onderin je scherm.... Multikill gegarandeerd.
quote:
RIP in vrede.quote:
Zuurpruim. Ik zeg het alleen omdat het net zo cheap is als een grenade launcher in BO.....quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uniek! Nog nooit gezien! hoe kom je er op!
Hadden ze dat al niet bij BO gedaan maar weer bij MW3 terug gedaan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zuurpruim. Ik zeg het alleen omdat het net zo cheap is als een grenade launcher in BO.....
Dat jij dan denkt dat ik het profileer als iets unieks, ligt aan jou. Niet aan mij.
OT: Quickscoping moet eruit gesloopt worden.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:31 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe zal het spel op de Wii U zijn ?
Zullen er beperkingen zijn wat betreft de gameplay en het online spelen ?
Heb mijn PS3 verkocht gisteren, en wil graag een WiiU kopen.
Koop 'm dan gewoon voor PCquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:31 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe zal het spel op de Wii U zijn ?
Zullen er beperkingen zijn wat betreft de gameplay en het online spelen ?
Heb mijn PS3 verkocht gisteren, en wil graag een WiiU kopen.
Ik heb geen PC maar een iMacquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Koop 'm dan gewoon voor PCzoveel eist CoD nou ook weer niet. Mocht je persé een controller willen sluit je 'm aan op je PC.
Voor 300-400 euro kan je een redelijke PC in elkaar stellen, betere dan de huidige console specs. Zet je 'm vervolgens neer naast je TV en sluit je 'm daarop aan, meeste TV's kunnen dat wel anno nu, vervolgens koop je een controller voor circa 30 euro en je bent klaar om te gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb geen PC maar een iMac
En ik wil gewoon onderuit op de bank spelen en vanuit bed, niet op een bureaustoel.
Ja maar ik wil gewoon een WiiU met Zelda en Super smash brosquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor 300-400 euro kan je een redelijke PC in elkaar stellen, betere dan de huidige console specs. Zet je 'm vervolgens neer naast je TV en sluit je 'm daarop aan, meeste TV's kunnen dat wel anno nu, vervolgens koop je een controller voor circa 30 euro en je bent klaar om te gaan.
Volgens mij kwam CoD wel op de WiiU, of dat lekker speelt weet ik niet, lijkt mij totaal niet. Daarnaast weet ik ook niet of dat genoeg spelers zal hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon een WiiU met Zelda en Super smash bros
Heb al wat gameplay beelden gezien, zag er ook wel goed uit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij kwam CoD wel op de WiiU, of dat lekker speelt weet ik niet, lijkt mij totaal niet. Daarnaast weet ik ook niet of dat genoeg spelers zal hebben.
WiiU is bijna even krachtig als de PS3. Ik had in de eerste instantie BO voor de PS3 gekocht, maar dat zag er echt niet uit. Alsof iemand met een pot vaseline over mijn TV was gegaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb al wat gameplay beelden gezien, zag er ook wel goed uit.
Maar weet wel dat de Wii een heel gaar online netwerk had.
Als dat zo is wil ik geen Black Ops 2, want dat speel je voor de multiplayer.
Ik heb BO1 ook gespeeld op de PS3, maar kon me niet storen aan de gameplay.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:43 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
WiiU is bijna even krachtig als de PS3. Ik had in de eerste instantie BO voor de PS3 gekocht, maar dat zag er echt niet uit. Alsof iemand met een pot vaseline over mijn TV was gegaan.
Toen maar voor de PC versie gegaan. Zag er VEEL beter uit en met keyboard + muis een verademing tov met een controller.
Dan vraag ik me af watquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor 300-400 euro kan je een redelijke PC in elkaar stellen, betere dan de huidige console specs. Zet je 'm vervolgens neer naast je TV en sluit je 'm daarop aan, meeste TV's kunnen dat wel anno nu, vervolgens koop je een controller voor circa 30 euro en je bent klaar om te gaan.
http://tweakers.net/revie(...)asisgamesysteem.htmlquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af watDan moet ie alsnog weer z'n pc upgrade als die een ander spel niet kan spelen. 300 a 400 is denk ik weer net te weinig om een leuke pc te maken. Het is wel zo dat je geen pc van 2000 euro meer hoeft te kopen, maar 300 a 400 is weer net te weinig.
Hmmm wel een erg budgetsysteem.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)asisgamesysteem.html
420 euro, heb je een redelijk ding
Wehkamp 40 euro. Bij welke afzetters zit je te kijken dan?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:55 schreef fyah het volgende:
CoD Black Ops 2: 59,99¤
kan dat ergens goedkoper voor pc?
Zou ik ook doen, maar alsnog is die van 420 veel beter dan de huidige consoles.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmmm wel een erg budgetsysteem.Dan zou ik persoonlijk voor die andere gaan die eronder staat. Zeker qua grafische kaart ga je er enorm op vooruit. Voor 200 euro meer heb je wel een meteen een iets betere basis als gamesysteem
Dat zeker en dat komt al door die grafische kaart. Ik heb een HD 7870 en daar kan ik alle spellen al super mee spelen. Dus met die 7850 moet dat ook wel goed lukken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar alsnog is die van 420 veel beter dan de huidige consoles.
steamquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Wehkamp 40 euro. Bij welke afzetters zit je te kijken dan?60 euro voor een pc game is te duur, maakt niet uit welke.
Steam komt uit mijn oren bij zulke bedragen.quote:
Bart Smit voor 52¤.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef leoon. het volgende:
Zijn er hier Belgen die hem ergens goedkoop gepreorderd hebben met nuketown 2025 er bij? Kan alleen voor Nederland vinden en anders rond de 55 euro direct.
Ik draai MW2 op ze max met 4Gb RAM :dquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik draai MW2, 3, BO met alle toeters en bellen met een setup die nu geen drol meer waard is.
Q6600 proc, 8Gb geheugen en een tweaked gtx260 216SP.
Max lukt zelfs met 2GB. Videokaart is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Ik draai MW2 op ze max met 4Gb RAM :d
De WiiU versie zal geen DLC en Elite krijgen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon een WiiU met Zelda en Super smash bros
De spawms schijnen daar mee echt kut te zijnquote:
Ik las van beta testers dat het de beste spawns ooit zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De spawms schijnen daar mee echt kut te zijn
Ja ik hoorde van wat commentators dat het bij multi tdm kut was. Omdat de levels te klein zijn voor 4 teams. Maar we zullen zienquote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik las van beta testers dat het de beste spawns ooit zijn.
BO2 spawns in algemeen dan, multi TDM weet ik niet zeker.
Ach nog 6 dagen en dan zien we wel.
Blackbird is in ieder geval nice
En in dit filmpje kan je ook zien dat als je een LMG opraapt en dan weer je shotgun pakt dat je dan weer 100% mobility hebt.
Beter voor rushers!
Die gun bij 06.23; waar the fuck is de recoil? te makkelijk dit.quote:
Jou geliefde mw2 heeft helemaal geen recoil op de ak na.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die gun bij 06.23; waar the fuck is de recoil? te makkelijk dit.
De UMP silenced heeft nog meer recoil dan dat.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou geliefde mw2 heeft helemaal geen recoil op de ak na.
Misschien heeft die een grote damage drop off?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De UMP silenced heeft nog meer recoil dan dat.
UMP heeft een heel heel klein beetje recoil richting het hoofd van de enemy ideaal dusquote:Op woensdag 7 november 2012 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De UMP silenced heeft nog meer recoil dan dat.
Veel beter dit. In plaats van flikkers die enkel voor kills gaan in objective-based modi moet je nu echt voor het doel gaan wil je echt punten scoren.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:14 schreef BzP het volgende:
uav - 350
rc-xd - 450
hunter killer - 525
care package - 550
cuav - 600
guardian - 650
hellstorm missile - 700
lightning strike - 750
sentryy gun - 800
death machine - 850
war machine - 900
dragonfire - 975
a.g.r. - 1000
stealth chopper - 1100
orbital vsat - 1200
escort drone - 1250
emp system - 1300
warthog - 1400
lodestar - 1500
vtol warship - 1600
k9 unit - 1700
swarm - 1900
Domination:
kill - 100
uncapture flag - 50
enemy flag - 200
kill around your flag - 125
Hopelijk weer net zoals Black Ops 1, Treyarchquote:Recoil. There is significant recoil in Black Ops 2. Gun WILL take skill.
Welke recoil die van de Galil,Famas,AUG,Ak74U of Spectre zeker?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hopelijk weer net zoals Black Ops 1, Treyarch![]()
TTK is hoeveel kogels/tijd je per gun nodig hebt om iemand om zeep te helpen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef DSS24 het volgende:
Time to kill is a nice medium between MW3/BO1: Wat bedoelen ze hiermee?
When you prestige, weapon and challenge progression DO NOT reset.![]()
BlackOps2 has one of the best spawn systems I've seen. Not too quick to flip, never got spawned in front of somebody.
Thanks, duidelijk! IN de filmpjes zie je inderdaad dat ze soms vrij rap omgelegd worden i.t.t. MW3.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
TTK is hoeveel kogels/tijd je per gun nodig hebt om iemand om zeep te helpen.
Bij BLOPS ging dit in HC mode ERG snel. Bij MW3 had je meer nodig. Ze hebben blijkbaar een tussenweg gekozen.
http://www.codcommand.com/time-to-kill-calculator
Nooohh wholla?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef DSS24 het volgende:
Ik ga naar het launch event gek![]()
Heb een ticket in mijn mailbox gekregen en ga gewoon kijken
Hond. 1 ticket? Ik heb met meerdere prijsvragen meegedaan, maar niks gewonnen.....quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef DSS24 het volgende:
Ik ga naar het launch event gek![]()
Heb een ticket in mijn mailbox gekregen en ga gewoon kijken
En die guns hadden meer recoil dan 95% van de guns in mw3.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke recoil die van de Galil,Famas,AUG,Ak74U of Spectre zeker?
Van mijn part hebben alle wapens weinig recoil zolang ze maar gebalanceerd zijn en ze allemaal te gebruiken zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 12:36 schreef BzP het volgende:
[..]
En die guns hadden meer recoil dan 95% van de guns in mw3.
Vooral die ACR mangewoon richting de andere kant van de map wijzen, knop inhouden en dan een triple bij elkaar sproeien
![]()
Ik weet niet hoe mensen erbij komen dat de TTK bij BO1 sneller is als MW3 want het is dus echt andersom.
Die spelers die wij Bo2 zien testen zijn ook over het algemeen goed (in tegenstelling tot voorgaande delen)quote:Op donderdag 8 november 2012 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mijn part hebben alle wapens weinig recoil zolang ze maar gebalanceerd zijn en ze allemaal te gebruiken zijn
quote:
Ja ik had meegedaan bij pu.nl. Daar moest je een introducé vermelden bij het meedoen aan de prijsvraag. Dus dat is allemaal al geregistreerd en geregeldquote:Op donderdag 8 november 2012 12:31 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hond. 1 ticket? Ik heb met meerdere prijsvragen meegedaan, maar niks gewonnen.....
If only Fok would send me as a reporter.....
Ik kan je sowieso vermelden dat je de game waarschijnlijk NIET hoeft te kopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:33 schreef DSS24 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik had meegedaan bij pu.nl. Daar moest je een introducé vermelden bij het meedoen aan de prijsvraag. Dus dat is allemaal al geregistreerd en geregeld
Ik heb m al besteld bij Bol.com. Bedoel je dat ze daar de game gratis weggeven?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik kan je sowieso vermelden dat je de game waarschijnlijk NIET hoeft te kopen.
Tot nu toe bij elk launch event meegemaakt ja, geeft geen garantie natuurlijk, maar in mijn ervaring wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb m al besteld bij Bol.com. Bedoel je dat ze daar de game gratis weggeven?
Oké, dat zou wel erg chill zijn. Dan kan ik die van Bol.com altijd nog terugsturen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:16 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Tot nu toe bij elk launch event meegemaakt ja, geeft geen garantie natuurlijk, maar in mijn ervaring wel.
Bij Virtua Fighter 4, C&C Generals, COD4, heb ik ze meegekregen. Enige event waar ik niks mee kreeg, was de XBOX launch party in Amsterdam toendertijd. Maar dat was hardware.
Het is wel weer een tijdje geleden en tijden veranderen, maar de kans zit er wel in.
Waren er maar 125 tickets beschikbaar? Hoeveel mensen zijn er dan in totaal bij het event?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik wil er ook heen gvd.....Lekker eten, drinken, knallen, bitches checken jeweettoch...
Ze pakken groots uit met van alles en nogwat, die 125 exemplaren kunnen ze dan wel missen hoor. Kan wel zo zijn dat de introduce's niks krijgen, geen idee.
Pin me er niet op vast, maar de kans dat je een exemplaar meekrijgt is aanwezig.
Geen idee. Hoop pers en een select groepje "gelukkigen".quote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Waren er maar 125 tickets beschikbaar? Hoeveel mensen zijn er dan in totaal bij het event?
Pre-order = pre-order. Of je er nu games bij inlevert of niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef WickedWild het volgende:
Weet iemand als je bij de FRS pre-ordered met die aanbieding van ze( lever een aantal games in en krijg 20 euro korting) of NukeTown 2025 erbij zit?
Tnxs!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:41 schreef rickyszz het volgende:
Livestream met David Vonderhaar
http://www.ign.com/articl(...)of-duty-black-ops-ii
Ik niet, nooit gedaan.Ga lekker dinsdagochtend op m'n gemakkie, woon 5 minuten lopen van GM af, dus ben met kwartiertje weer thuisquote:Op donderdag 8 november 2012 23:18 schreef Nickskuh het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die naar de nachtopeningen gaan? Heeft toch amper nut op een maandagavond..
Jij zit dus graag in hoekjes te campen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:44 schreef wuuht het volgende:
Belachelijk dat je moet lopen voordat je cold blooded perk werkt en dat je weer een apparte perk moet hebben om niet gezien te worden door de AI killstreaks
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:44 schreef wuuht het volgende:
Belachelijk dat je moet lopen voordat je cold blooded perk werkt en dat je weer een apparte perk moet hebben om niet gezien te worden door de AI killstreaks
Terecht ook. Het is belachelijk dat Ghost weer terugkomt, alhoewel wel in gewijzigde vorm.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:44 schreef wuuht het volgende:
Link?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er is een blops 2 livestrseam op twitch voor de liefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |