Dat lelijke kastje en de trouwwjurk ernaast?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef gniffie het volgende:
Waar woon je? Dan kom ik hem even ophalen
ha haquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef DuTank het volgende:
Waar bestellen jullie 'm?
Het liefste pak ik elke euro korting die ik maar kan krijgen, dus zag ik dat ie op consoleshop 5 euro goedkoper is hahaha
¤49,- http://www.playmefirst.nl(...)-2-xbox360-1816.htmlquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef DuTank het volgende:
Waar bestellen jullie 'm?
Het liefste pak ik elke euro korting die ik maar kan krijgen, dus zag ik dat ie op consoleshop 5 euro goedkoper is hahaha
Is wel een betrouwbare site toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:30 schreef rickyszz het volgende:
[..]
¤49,- http://www.playmefirst.nl(...)-2-xbox360-1816.html
Geloof het welquote:
Ja, daarom doe ik 'm zo goedkoop mogelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef rickyszz het volgende:
Hmm, zit echt keihard te twijfelen of ik dit spel wel wil kopen. En of het wel het geld waard is.
[..]
Geloof het wel
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-161.html
altijd spelen wat je zelf wilt spelen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef Catkiller het volgende:
Pre-order gedaan, paar bekenden zaten mij pas uit te lachen toen ik een opmerking maakte over dit spel maar ik heb me met de vorige goed vermaakt dus fuck de haters.
Mwah bij een MP gaat die vlieger niet altijd op natuurlijk, toch wat minder leuk wanneer de mensen die je al kent het niet gaan spelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
altijd spelen wat je zelf wilt spelen!
Wat denk je dat het verschil tussen mw3 en mw4 zal zijn dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:21 schreef over_hedge het volgende:
Bij COD zijn er altijd super veel haters voordat het spel uit is, er zijn nu al mensen die op mw4 gaan haten terwijl er nog niet eens officeel is dat die gemaakt gaat worden. Dus daar moet je je sowieso niks van aantrekken
Geen idee? Kan je nu toch nog niks van zeggen. Verschil tussen BO en BO2 is toch ook groot.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat denk je dat het verschil tussen mw3 en mw4 zal zijn dan?wat is het verschil tussen 2 en 3?
heb je een punt, maar ze volgen toch welquote:Op donderdag 1 november 2012 13:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mwah bij een MP gaat die vlieger niet altijd op natuurlijk, toch wat minder leuk wanneer de mensen die je al kent het niet gaan spelen.
zijn 2 verschillende developers, heb meer vertrouwen in Treyarch dan in infinity ward, maar noem eens de verschillen tussen mw 2 en 3 danquote:Op donderdag 1 november 2012 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee? Kan je nu toch nog niks van zeggen. Verschil tussen BO en BO2 is toch ook groot.
okquote:Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zijn 2 verschillende developers, heb meer vertrouwen in Treyarch dan in infinity ward, maar noem eens de verschillen tussen mw 2 en 3 dan
Gaat toch niet om of 2 en 3 verschillen, maar of 3 en 4 verschillen. En daar kan je nog niks over zeggen.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zijn 2 verschillende developers, heb meer vertrouwen in Treyarch dan in infinity ward, maar noem eens de verschillen tussen mw 2 en 3 dan
'iemand houdt niet zoveel van schijt als dat ik doe, wat een zeikerd'quote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat toch niet om of 2 en 3 verschillen, maar of 3 en 4 verschillen. En daar kan je nog niks over zeggen.
Maar jij bent dus blijkbaar zoon zeikerd waar ik het over had.
MW2 en 3 werken allebei niet en misschien is mw3 nog wel speelbaarder dan 2. MW2 is gewoon nostalgie en dat maakt het leuk om te doenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ok
mw2 heeft betere maps
mw2 werkt wel
nee hoor bij mw2 nooit last van lag of dat iets niet werktquote:Op donderdag 1 november 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 en 3 werken allebei niet en misschien is mw3 nog wel speelbaarder dan 2. MW2 is gewoon nostalgie en dat maakt het leuk om te doen
Zaten wij gisterenavond in dezelfde lobby?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
nee hoor bij mw2 nooit last van lag of dat iets niet werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |