zegt genoeg jaquote:
Het enige wat ik nog speel van cod is de zombie modequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zegt genoeg janiemand verwacht meer iets anders van cod
bol.com zodat je nuketown erbij hebtquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:01 schreef DSS24 het volgende:
Waar bestellen jullie deze game? Is er ergens een speciale aanbieding die ik niet kan laten lopen?
Ik zag net zo snel dat andere shops ook nuketown hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:44 schreef DSS24 het volgende:
Nuketown is wel leip ja. Levert Bol.com ook de 13de of is er ervaring dat ze de belofte niet nakomen?
13 novquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:02 schreef CornflakesXL het volgende:
Me broertje gaat hen kopen voor de ps3 nou ben ik meer een pc gamer maarja..
hij komt toch ergens in november al uit ?
Wel beter!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef SunTzu het volgende:
Elite in Black Ops II gratis
In Call of Duty Black Ops II zal de Elite-dienst gratis zijn. Voor het verkrijgen van downloadable content is een seizoenspas in het leven geroepen. De Elite functionaliteit werd met Modern Warfare 3 geïntroduceerd als betaalde dienst voor sociale-netwerkfunctionaliteit, extra statistieken en toegang tot contentpaketten. Dat schrijft Tweakers.
De extra statistieken en sociale mogelijkheden krijg je dus gratis, de vier map-packs die uit zullen komen kun je betalen via een seizoenspas. Die pas zal zo’n 48 euro gaan kosten. De nieuwe Black Ops komt 13 november uit voor de pc, PlayStation 3 en de Xbox 360. Op 30 november kun je hem ook kopen voor de Wii U. Trailert!
bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)-black-ops-ii-gratis
Heeft weinig zin denk ikquote:
MW3 is een heel ander spel van een heel andere makerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heeft weinig zin denk ikBO2 lijkt veel sneller dan BO als je de filmpjes kijkt. Kan je beter mw3 spelen.
Wij zijn ook allemaal over. MW3 was sterk een het vervelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
MW3 is een heel ander spel van een heel andere maker
Het begon als grapje, nu spelen mijn maten allemaal weer BO. stiekem is BO leuker
Ja, is andere maker. Maar speelt een stuk sneller dat BO, en als je filmpjes van BO2 kijkt lijkt het kwa snelheid meer op mw3 dan op BO.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
MW3 is een heel ander spel van een heel andere maker
Het begon als grapje, nu spelen mijn maten allemaal weer BO. stiekem is BO leuker
Ja ik was wel klaar met dat schieten dacht ik, maar sinds vorige week weer aan de BO en ik speel weer regelmatig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij zijn ook allemaal over. MW3 was sterk een het vervelen.
ik weet niet echt wat je bedoeld met sneller.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, is andere maker. Maar speelt een stuk sneller dat BO, en als je filmpjes van BO2 kijkt lijkt het kwa snelheid meer op mw3 dan op BO.
Dan heb je blijkbaar niet veel bo en mw3 gespeeldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet echt wat je bedoeld met sneller.
goede duidelijke uitleg, bedankt!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar niet veel bo en mw3 gespeeldAls je geen verschil merkt
Niet op PC spelen en je hebt er al geen last vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:48 schreef ChefAgf het volgende:
Is er al iets bekend over hackers en dergelijke? wat gaan ze daaraan doen. Heb nog niets gezien of ik moet het gemist hebben
Maakt niet uit, gewoon hacken toch.. jwzquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo van een terminal in het spel! En dan moet je hem echt hacken!!!
Dan heb je geen Nuketown 2025. Ik had hem besteld op yourgamezone.nl oid voor 50 euro, incl. Nuketownquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef Funkel het volgende:
Ik heb een abo op de Power Unlimited genomen voor 49,- en krijg daarbij BO2 op de releasedag thuisgestuurd... Volgend jaar zeg ik m weer gewoon op, zo geweldig is dat blad nu ook weer niet
Dat is wel goedkoop zeg! Maar zit daar nog een addertje onder het gras?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef SweexNL het volgende:
Kan niet wachten eigenlijk op de nieuwe black ops, deeltje 1 was natuurlijk ook goed te doen. maar ik ben benieuwd hoe de game het gaat doen als "sci-fi". gelukkig krijg ik de game op de dag van release op de deurmat. via een monster aanbieding van de Power Unlimited, http://www.pu.nl/abonneren/ , serieus voor maar 47 euro
Ik heb ook die aanbieding.. Geen addertjes, hebben elk jaar die aanbieding, vorig jaar ook met modern warfare 3 en uncharted 3. Ze hopen uiteraard dat je het jaar erna weer lid blijft, maar dat is niet verplichtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Dat is wel goedkoop zeg! Maar zit daar nog een addertje onder het gras?
RIPquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef SunTzu het volgende:
Ik kijk ook vaak op youtube naar die commentators zoals xJawz, RandySavage, Whiteboy7st etc.
En zij zeggen ook dat BO2 meer op MW3 lijkt, zij hebben het ook al gespeeld....
quote:
Als je hem gaat kopen kun je hem net zo goed pre orderen waarom doe je moeilijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Vind het nog steeds triest dat Nuketown 2025 weer zo'n pre-order bonus is...
Ze doen al standaard zo'n season pass om meerdere keren 3 of 4 maps voor 10 euro te verkopen, maar dan ALSNOG weer een andere map exclusief maken...
Dat lelijke kastje en de trouwwjurk ernaast?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef gniffie het volgende:
Waar woon je? Dan kom ik hem even ophalen
ha haquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef DuTank het volgende:
Waar bestellen jullie 'm?
Het liefste pak ik elke euro korting die ik maar kan krijgen, dus zag ik dat ie op consoleshop 5 euro goedkoper is hahaha
¤49,- http://www.playmefirst.nl(...)-2-xbox360-1816.htmlquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef DuTank het volgende:
Waar bestellen jullie 'm?
Het liefste pak ik elke euro korting die ik maar kan krijgen, dus zag ik dat ie op consoleshop 5 euro goedkoper is hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |