Dat lelijke kastje en de trouwwjurk ernaast?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef gniffie het volgende:
Waar woon je? Dan kom ik hem even ophalen
ha haquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef DuTank het volgende:
Waar bestellen jullie 'm?
Het liefste pak ik elke euro korting die ik maar kan krijgen, dus zag ik dat ie op consoleshop 5 euro goedkoper is hahaha
¤49,- http://www.playmefirst.nl(...)-2-xbox360-1816.htmlquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef DuTank het volgende:
Waar bestellen jullie 'm?
Het liefste pak ik elke euro korting die ik maar kan krijgen, dus zag ik dat ie op consoleshop 5 euro goedkoper is hahaha
Is wel een betrouwbare site toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:30 schreef rickyszz het volgende:
[..]
¤49,- http://www.playmefirst.nl(...)-2-xbox360-1816.html
Geloof het welquote:
Ja, daarom doe ik 'm zo goedkoop mogelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef rickyszz het volgende:
Hmm, zit echt keihard te twijfelen of ik dit spel wel wil kopen. En of het wel het geld waard is.
[..]
Geloof het wel
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-161.html
altijd spelen wat je zelf wilt spelen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef Catkiller het volgende:
Pre-order gedaan, paar bekenden zaten mij pas uit te lachen toen ik een opmerking maakte over dit spel maar ik heb me met de vorige goed vermaakt dus fuck de haters.
Mwah bij een MP gaat die vlieger niet altijd op natuurlijk, toch wat minder leuk wanneer de mensen die je al kent het niet gaan spelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
altijd spelen wat je zelf wilt spelen!
Wat denk je dat het verschil tussen mw3 en mw4 zal zijn dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:21 schreef over_hedge het volgende:
Bij COD zijn er altijd super veel haters voordat het spel uit is, er zijn nu al mensen die op mw4 gaan haten terwijl er nog niet eens officeel is dat die gemaakt gaat worden. Dus daar moet je je sowieso niks van aantrekken
Geen idee? Kan je nu toch nog niks van zeggen. Verschil tussen BO en BO2 is toch ook groot.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat denk je dat het verschil tussen mw3 en mw4 zal zijn dan?wat is het verschil tussen 2 en 3?
heb je een punt, maar ze volgen toch welquote:Op donderdag 1 november 2012 13:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mwah bij een MP gaat die vlieger niet altijd op natuurlijk, toch wat minder leuk wanneer de mensen die je al kent het niet gaan spelen.
zijn 2 verschillende developers, heb meer vertrouwen in Treyarch dan in infinity ward, maar noem eens de verschillen tussen mw 2 en 3 danquote:Op donderdag 1 november 2012 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee? Kan je nu toch nog niks van zeggen. Verschil tussen BO en BO2 is toch ook groot.
okquote:Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zijn 2 verschillende developers, heb meer vertrouwen in Treyarch dan in infinity ward, maar noem eens de verschillen tussen mw 2 en 3 dan
Gaat toch niet om of 2 en 3 verschillen, maar of 3 en 4 verschillen. En daar kan je nog niks over zeggen.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zijn 2 verschillende developers, heb meer vertrouwen in Treyarch dan in infinity ward, maar noem eens de verschillen tussen mw 2 en 3 dan
'iemand houdt niet zoveel van schijt als dat ik doe, wat een zeikerd'quote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat toch niet om of 2 en 3 verschillen, maar of 3 en 4 verschillen. En daar kan je nog niks over zeggen.
Maar jij bent dus blijkbaar zoon zeikerd waar ik het over had.
MW2 en 3 werken allebei niet en misschien is mw3 nog wel speelbaarder dan 2. MW2 is gewoon nostalgie en dat maakt het leuk om te doenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ok
mw2 heeft betere maps
mw2 werkt wel
nee hoor bij mw2 nooit last van lag of dat iets niet werktquote:Op donderdag 1 november 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 en 3 werken allebei niet en misschien is mw3 nog wel speelbaarder dan 2. MW2 is gewoon nostalgie en dat maakt het leuk om te doen
Zaten wij gisterenavond in dezelfde lobby?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
nee hoor bij mw2 nooit last van lag of dat iets niet werkt
3 choppergunners in een potjequote:Op donderdag 1 november 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zaten wij gisterenavond in dezelfde lobby?
Ja jij ging toen we loesoe. Later heeft een kerel mij 11 berichten gestuurd hij was goed boosquote:Op donderdag 1 november 2012 15:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
3 choppergunners in een potje
Toevallig van een Slowaakse website gekocht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef FerryNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ziet er vet uit. Dubbel xp bij pre order is ook wel handig!quote:
Xbox en ps3 hebben hetzelfde, servers in NY zijn uitgevallen door de orkaan aldaar;quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:11 schreef Droathoah het volgende:
Meer mensen die geen Blackops meer kunnen spelen, omdat het spel niet kan connecten, pc versie?
Oh, natuurlijk, crapquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Xbox en ps3 hebben hetzelfde, servers in NY zijn uitgevallen door de orkaan aldaar;
Ik ook, voor de 360. M'n BO schijf is kapot/bekrast en MW3 begint te vervelen. Hoewel ik nog wel veel lol heb aan BF3quote:
Sinds ik weer op pc game is de keus voor mij makkelijker. Ik haal hem lekker voor de pcquote:Op zondag 4 november 2012 09:04 schreef Blester het volgende:
Ik zit nog te twijfelen tussen PC of Xbox 360 Pre-order. Bij Bartsmit / Intertoys is hij maar ¤42,- Is dat niet een beetje erg weinig, aangezien ik eerder voor de PC versie ¤52,- betaalde. Hier komt ook nog een of andere cap en shirt bij.
Het blijft ook gewoon hetzelfde jammer genoeg.quote:
Nou, die ene week.....quote:Op maandag 5 november 2012 09:52 schreef gniffie het volgende:
Wtf, black ops 2 komt pas de 13e. Heb al twee maanden de 6e in mijn hoofd, mag ik nog langer wachten
zou zeggen kijk op budgetgamingquote:Op maandag 5 november 2012 12:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waar kan je BO2 het goedkoopste halen voor de PS3?
Ik koop hem altijd bij de media markt, maar kan het nog goedkoper ?
Lekker hoor. Laagste prijs is 50 euroquote:Op maandag 5 november 2012 12:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zou zeggen kijk op budgetgaming
http://lmgtfy.com/?q=black+ops+2+budget+gaming
mm is op de release meestal goedkoopste ja.. 47 waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 12:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Laagste prijs is 50 euro![]()
Terwijl ik het altijd haal van de MM voor minder dan 50
Als het goed is heb je hem op release.quote:Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef rival het volgende:
net te horen dat mijn exemplaar bij Bol vandaan gaat komen (was kado)
is Bol een beetje
zeg je dit vanuit een geweldig geloof in onze samenleving of heb je ervaring met Bol?quote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het goed is heb je hem op release.
Ik heb hem daar ook vandaan.
bol.com is altijd gewoon op de release. heel soms een dagje eerder. Al zal met zo`n grote release een dag eerder niet gebeuren denk ik, maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
zeg je dit vanuit een geweldig geloof in onze samenleving of heb je ervaring met Bol?
Bol is vrij stipt hoor.quote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
zeg je dit vanuit een geweldig geloof in onze samenleving of heb je ervaring met Bol?
"I wonder why I"quote:Op maandag 5 november 2012 16:32 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik moet alleen weer een nieuwe nick gaan verzinnen...... Ik doe dat bij elke CoD game.
Hoewel ik best gehecht ben aan mijn huidige. First world problems.....
I wonder why I killed unnamedplayer?quote:
het begint al als je ergens binnen komt...quote:Op maandag 5 november 2012 16:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
I wonder why I killed unnamedplayer?
quote:Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
het begint al als je ergens binnen komt...
I wonder why i joined!
quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]Ik had bij Soldier of Fortune altijd An old lady.
An old lady killed xxx
xxx killed an old lady etc
Ik had ooit Wheelchair Warrior, maar dat ging sommige tere yanks wat ver......quote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef rival het volgende:
oke de nieuwe wordt dus,
A handicapt person
volgens mij vliegt er af en toe een fokker voorbij met die naamquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik had ooit Wheelchair Warrior, maar dat ging sommige tere yanks wat ver......
Ik heb in de Steam fok groep met die naam gestaan, dus dat zal ik wel geweest zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij vliegt er af en toe een fokker voorbij met die naam
quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef wuuht het volgende:
"You killed the entire sovjet union" zag ik een keer
8quote:
http://www.americasarmy.com/ veel plezier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef JaafkeGB het volgende:
heb altijd het gevoel van ik kan niet wachten, dan doe ik een normaal potje online en denk ik, ik ben hier te slim, te goed en te oud voor.
schreeuwende kinderen, mensen die rondjes draaien met hun sniper, werpmessen over de map heen flikkeren.
als het nou de gameplay van call of duty houden, en een nieuwe game mode invoeren:
REALISTIC.
gewoon niet rennen met een sniper, geen rondjes draaien, en vooral niet dood gaan omdat er iemand een trowing knife in me teen gooit..
pc gamen is voor homo'squote:Op dinsdag 6 november 2012 09:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.americasarmy.com/ veel plezier.
Dit topic gaat over Black Ops, niet MW2 of 3.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef JaafkeGB het volgende:
heb altijd het gevoel van ik kan niet wachten, dan doe ik een normaal potje online en denk ik, ik ben hier te slim, te goed en te oud voor.
schreeuwende kinderen, mensen die rondjes draaien met hun sniper, werpmessen over de map heen flikkeren.
als het nou de gameplay van call of duty houden, en een nieuwe game mode invoeren:
REALISTIC.
gewoon niet rennen met een sniper, geen rondjes draaien, en vooral niet dood gaan omdat er iemand een trowing knife in me teen gooit..
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:32 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
pc gamen is voor homo's
als dat spel er was voor de xbox was het wel iets ja.
en toch blijft het leuk online.. kijken of ik weer te veel cod kan spelen
mw2 - 52 days
BO - 39 days
mw3 - 10 days
Lekker op tijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:46 schreef over_hedge het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-ops-ii-launch-event
quote:Deze actie loopt tot 4 november.
Ohquote:
Das een preview van 1,5 week geleden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OhDat heb ik dan weer niet gelezen
Wilde ook eigenlijk link naar de review plaatsen.
deze dus: http://www.insidegamer.nl(...)-multiplayer-preview
Ja dus? Wat is je punt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Das een preview van 1,5 week geleden.
Je noemt het een review, draak! Met grote verwachtingen drukte ik op de link, alleen om terug in de tijd geflikkerd te worden.quote:
Oh, was gewoon voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, pre view, re view. Bijna het zelfde johquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je noemt het een review, draak! Met grote verwachtingen drukte ik op de link, alleen om terug in de tijd geflikkerd te worden.
Wie gaat hem hier op de PC spelen? *tekent*
je hebt toch bare bone oid? alleen guns verder geen grappen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef JaafkeGB het volgende:
REALISTIC.
Hardcore mode is ook wel aardig kwa aantal kogels nodig voor een kill.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt toch bare bone oid? alleen guns verder geen grappen.
Hq is zo kut omdat noobtube dan weer te goed werktquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hardcore mode is ook wel aardig kwa aantal kogels nodig voor een kill.
Hardcore HQ
Gisteren paar potjes mw2 gedaan en in een lobby zat een nukebooster. Helaas zat de mongool die de kills maakte in mijn team. Waarom zou je nu nog gaan boostenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Black Ops, niet MW2 of 3.
Bij MW zie je ALTIJD wel boosters, je hoort domme amerikaanse koters schreeuwen enz.
Bij BO heb ik dit echt nog nooit meegemaakt.
Die kinderen,the horrorquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Black Ops, niet MW2 of 3.
Bij MW zie je ALTIJD wel boosters, je hoort domme amerikaanse koters schreeuwen enz.
Bij BO heb ik dit echt nog nooit meegemaakt.
Er komt een mute all knopquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die kinderen,the horrorIk mute altijd direct alles en iedereen,wat bezielt je om zo te gaan gillen
Sterker nog. Er komt als het goed is een mute all, except party knopquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:40 schreef rival het volgende:
dat mocht eens tijd worden. daar wacht ik al jaren op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |