quote:Op maandag 5 november 2012 17:32 schreef wuuht het volgende:
"You killed the entire sovjet union" zag ik een keer
8quote:
http://www.americasarmy.com/ veel plezier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef JaafkeGB het volgende:
heb altijd het gevoel van ik kan niet wachten, dan doe ik een normaal potje online en denk ik, ik ben hier te slim, te goed en te oud voor.
schreeuwende kinderen, mensen die rondjes draaien met hun sniper, werpmessen over de map heen flikkeren.
als het nou de gameplay van call of duty houden, en een nieuwe game mode invoeren:
REALISTIC.
gewoon niet rennen met een sniper, geen rondjes draaien, en vooral niet dood gaan omdat er iemand een trowing knife in me teen gooit..
pc gamen is voor homo'squote:Op dinsdag 6 november 2012 09:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.americasarmy.com/ veel plezier.
Dit topic gaat over Black Ops, niet MW2 of 3.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef JaafkeGB het volgende:
heb altijd het gevoel van ik kan niet wachten, dan doe ik een normaal potje online en denk ik, ik ben hier te slim, te goed en te oud voor.
schreeuwende kinderen, mensen die rondjes draaien met hun sniper, werpmessen over de map heen flikkeren.
als het nou de gameplay van call of duty houden, en een nieuwe game mode invoeren:
REALISTIC.
gewoon niet rennen met een sniper, geen rondjes draaien, en vooral niet dood gaan omdat er iemand een trowing knife in me teen gooit..
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:32 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
pc gamen is voor homo's
als dat spel er was voor de xbox was het wel iets ja.
en toch blijft het leuk online.. kijken of ik weer te veel cod kan spelen
mw2 - 52 days
BO - 39 days
mw3 - 10 days
Lekker op tijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:46 schreef over_hedge het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-ops-ii-launch-event
quote:Deze actie loopt tot 4 november.
Ohquote:
Das een preview van 1,5 week geleden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OhDat heb ik dan weer niet gelezen
Wilde ook eigenlijk link naar de review plaatsen.
deze dus: http://www.insidegamer.nl(...)-multiplayer-preview
Ja dus? Wat is je punt?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Das een preview van 1,5 week geleden.
Je noemt het een review, draak! Met grote verwachtingen drukte ik op de link, alleen om terug in de tijd geflikkerd te worden.quote:
Oh, was gewoon voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, pre view, re view. Bijna het zelfde johquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je noemt het een review, draak! Met grote verwachtingen drukte ik op de link, alleen om terug in de tijd geflikkerd te worden.
Wie gaat hem hier op de PC spelen? *tekent*
je hebt toch bare bone oid? alleen guns verder geen grappen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef JaafkeGB het volgende:
REALISTIC.
Hardcore mode is ook wel aardig kwa aantal kogels nodig voor een kill.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt toch bare bone oid? alleen guns verder geen grappen.
Hq is zo kut omdat noobtube dan weer te goed werktquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hardcore mode is ook wel aardig kwa aantal kogels nodig voor een kill.
Hardcore HQ
Gisteren paar potjes mw2 gedaan en in een lobby zat een nukebooster. Helaas zat de mongool die de kills maakte in mijn team. Waarom zou je nu nog gaan boostenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Black Ops, niet MW2 of 3.
Bij MW zie je ALTIJD wel boosters, je hoort domme amerikaanse koters schreeuwen enz.
Bij BO heb ik dit echt nog nooit meegemaakt.
Die kinderen,the horrorquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Black Ops, niet MW2 of 3.
Bij MW zie je ALTIJD wel boosters, je hoort domme amerikaanse koters schreeuwen enz.
Bij BO heb ik dit echt nog nooit meegemaakt.
Er komt een mute all knopquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die kinderen,the horrorIk mute altijd direct alles en iedereen,wat bezielt je om zo te gaan gillen
Sterker nog. Er komt als het goed is een mute all, except party knopquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:40 schreef rival het volgende:
dat mocht eens tijd worden. daar wacht ik al jaren op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |