Maar je hebt hem gespeeld dus? Wat vond je er van?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet in dat filmpje. Is gewoon een voorbeeld hoe het eruit zag.
Moest wel 2 uur wachten. Nooit meer doen
Zeker vet. Alles is gewoon beter. Vooral die perks zijn vetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar je hebt hem gespeeld dus? Wat vond je er van?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker vet. Alles is gewoon beter. Vooral die perks zijn vetMulti Team lijkt mij helemaal tof.
Ik heb MW2 een half jaar lang bijna elke dag gedaan. Black Ops wat minder en MW3 vond ik echt niks.
Denk wel dat ik BO2 weer veel ga doen
yes!quote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef Timmos het volgende:
Daarnet gereserveerd.. Krijg er nog een shirt en pet bij ook..
GameKingsquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:59 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft gisteren GameKings gezien en waar men deze COD met de grond gelijk maakte en de nieuwe game Medal Of Honor Warfighter helemaal ophemelde te samen met BF3.
Jij luistert naar die flippo's?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:59 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft gisteren GameKings gezien en waar men deze COD met de grond gelijk maakte en de nieuwe game Medal Of Honor Warfighter helemaal ophemelde te samen met BF3.
PC krijgt wel DX11 ondersteuning, maar ja verwacht daar maar niet heel vanquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze mogen de graphics wel opschroeven hoor, speelde mw3 op.och want gratis weekend, man wat lelijk
krijgt tenminste wel een fov slider, kon totaal niet zien wat er gebeurde en ik.kreeg na een tijd last van hoofdpijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:00 schreef FerryNL het volgende:
[..]
PC krijgt wel DX11 ondersteuning, maar ja verwacht daar maar niet heel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |