Zou ik ook doen, maar alsnog is die van 420 veel beter dan de huidige consoles.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmmm wel een erg budgetsysteem.Dan zou ik persoonlijk voor die andere gaan die eronder staat. Zeker qua grafische kaart ga je er enorm op vooruit. Voor 200 euro meer heb je wel een meteen een iets betere basis als gamesysteem
Dat zeker en dat komt al door die grafische kaart. Ik heb een HD 7870 en daar kan ik alle spellen al super mee spelen. Dus met die 7850 moet dat ook wel goed lukken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar alsnog is die van 420 veel beter dan de huidige consoles.
steamquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Wehkamp 40 euro. Bij welke afzetters zit je te kijken dan?60 euro voor een pc game is te duur, maakt niet uit welke.
Steam komt uit mijn oren bij zulke bedragen.quote:
Bart Smit voor 52¤.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef leoon. het volgende:
Zijn er hier Belgen die hem ergens goedkoop gepreorderd hebben met nuketown 2025 er bij? Kan alleen voor Nederland vinden en anders rond de 55 euro direct.
Ik draai MW2 op ze max met 4Gb RAM :dquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik draai MW2, 3, BO met alle toeters en bellen met een setup die nu geen drol meer waard is.
Q6600 proc, 8Gb geheugen en een tweaked gtx260 216SP.
Max lukt zelfs met 2GB. Videokaart is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Ik draai MW2 op ze max met 4Gb RAM :d
De WiiU versie zal geen DLC en Elite krijgen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon een WiiU met Zelda en Super smash bros
De spawms schijnen daar mee echt kut te zijnquote:
Ik las van beta testers dat het de beste spawns ooit zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De spawms schijnen daar mee echt kut te zijn
Ja ik hoorde van wat commentators dat het bij multi tdm kut was. Omdat de levels te klein zijn voor 4 teams. Maar we zullen zienquote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik las van beta testers dat het de beste spawns ooit zijn.
BO2 spawns in algemeen dan, multi TDM weet ik niet zeker.
Ach nog 6 dagen en dan zien we wel.
Blackbird is in ieder geval nice
En in dit filmpje kan je ook zien dat als je een LMG opraapt en dan weer je shotgun pakt dat je dan weer 100% mobility hebt.
Beter voor rushers!
Die gun bij 06.23; waar the fuck is de recoil? te makkelijk dit.quote:
Jou geliefde mw2 heeft helemaal geen recoil op de ak na.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die gun bij 06.23; waar the fuck is de recoil? te makkelijk dit.
De UMP silenced heeft nog meer recoil dan dat.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou geliefde mw2 heeft helemaal geen recoil op de ak na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |