WTFquote:
Ik mag haar ook, want ik wil geen klappen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:26 schreef Malahide het volgende:
Ik vind Lucia altijd een beetje raar maar toch mag ik haar.
Mart speelde met zijn ego.quote:
wowquote:
Nou ja, ik hoop dat ik nu geen out of competition controle krijgquote:
Ja dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mart Smeets kent natuurlijk geen lego, alleen ego?
Of is die al gemaakt?
OK dan weet ik genoegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat ik nu geen out of competition controle krijg
Dat haar dat verandertquote:
Gisternacht naar zitten kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Waar wij niets van weten, dat vrouwen boksen!
Nou ja even serieus antwoorden, ik ben altijd nuchter, dus daar kan het niet aan liggenquote:
En dat wil ik graag zo laten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het vrouwenboksen, waar wij niets van weten
verdomme EK net in Nederland gehad en we hebben twee wereldtoppers in Nederlandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef TheVulture het volgende:
"Waar WIJ niets van weten"
Je hebt er net godverdomme 5 minuten over zitten ouwehoeren
Best aardig aan te gluren in de lagere klassen hoor.quote:
Kun je nagaan als je wel iets zou drinkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja even serieus antwoorden, ik ben altijd nuchter, dus daar kan het niet aan liggen
Dat dachten ze ook toen Badr Hari Sensation binnenkwam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef Montov het volgende:
Die vrouw heeft een theedoek in haar haar, omdat ze zometeen moet afwassen. Altijd handig zo'n vrouw als gast.
A-seksueler kan je het idd niet maken, vrouwen die mekaar in elkaar beuken.quote:
Ik probeer het soms te kijken maar het kan me, net als basketbal, totaal niet boeien. Ik erger me er zelfs aan. Maar dat heb je met zo veel dingen, bepaalde muzieksoorten, eten. Qua sport dus met dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best aardig aan te gluren in de lagere klassen hoor.
Dan slaat Fok op tiltquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je wel iets zou drinken
Hij houd zich in....morgen komt Sedoc er zitten....kent u die? vier jaar trainen voor 1 meter 50 sprinter in de halve finale van de 110m Horden..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Bruce117 het volgende:
Mart is het nu gewoon expres aan het doen.
Hij weet van de kritiek en gaat nu gewoon lekker dwars doen en het extra benadrukken.
Ah, ja, kan. Boksen is ook niet mijn favoriete sport. Toevallig geldt dat ook voor basketbal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer het soms te kijken maar het kan me, net als basketbal, totaal niet boeien. Ik erger me er zelfs aan. Maar dat heb je met zo veel dingen, bepaalde muzieksoorten, eten. Qua sport dus met dit.
In jaren niet zoveel kippenvel gehad (Feyenoord momenten daargelaten) als bij Fields of Athenry toen na die 0-4 tegen Spanjequote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat ze Rhianna onder dit item zetten... de zingende boksbal
Dat was dan ook gewoon fokking baasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
In jaren niet zoveel kippenvel gehad (Feyenoord momenten daargelaten) als bij Fields of Athenry toen na die 0-4 tegen Spanje
Zo, jaaaa.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
In jaren niet zoveel kippenvel gehad (Feyenoord momenten daargelaten) als bij Fields of Athenry toen na die 0-4 tegen Spanje
Waar zijn die hier?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verdomme EK net in Nederland gehad en we hebben twee wereldtoppers in Nederland
Mooiste moment van het ekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was dan ook gewoon fokking baas
Thx morgen op het FOK! weblog!quote:
Ja. Triest he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef marcodej het volgende:
Je wordt dus gewoon gedwongen. Dat is duidelijk.
Dus dit. Gerco wil helemaal niet echtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij contractueel verplicht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef marcodej het volgende:
Nee, de opnameleider staat doorgaans naast de camera die op de presentator staat gericht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Redefine het volgende:
Dus Tommy wordt steeds gesommeerd om vanachter zijn camera vandaan te komen en die big bens af te geven.
Pronk dacht ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Redefine het volgende:
Gerco doet me denken aan die ene die alleen maar kan lachen en daar alleen ook maar bekend om staat. Weet zijn naam ff niet.
Ja ik zag het in een ander topic toen ik dat vroegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens mij contractueel verplicht.
Meestal wel ja, maar hij stond er nu toch echt achter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de opnameleider staat doorgaans naast de camera die op de presentator staat gericht.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Oh ja, Andre.quote:
ANDRE PRONKquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Redefine het volgende:
Gerco doet me denken aan die ene die alleen maar kan lachen en daar alleen ook maar bekend om staat. Weet zijn naam ff niet.
Absoluut. Ik ging naar de sneak en we kregen deze film. De helft liep wegquote:
Had gewoon zijn paard moeten mee nemen. Dan kunnen ze het krijgen ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus dit. Gerco wil helemaal niet echt
Je zou bijna met opzet verliezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]![]()
![]()
pleeg nog liever zelfmoord dan op te treden voor al die paupers en tokkies
Volgens mij wil ie best gehuldigd worden in dat HHH, maar niet dat podiumpje opgeduwd worden om op een takkemuziekje een gek dansje te gaan doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus dit. Gerco wil helemaal niet echt
Dit. Campingvolk in dat HHHquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]![]()
![]()
pleeg nog liever zelfmoord dan op te treden voor al die paupers en tokkies
Dan moest de cameraman zeker even pissen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar hij stond er nu toch echt achter.
Waarom hebben ze dat ondertekend dan? Of krijgen ze daar veel geld voor. Zou echt geen 1 reden weten om te dansen voor die tokkies.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik zag het in een ander topic toen ik dat vroeg
Ik begin toch steeds meer te vermoeden dat Rick....quote:
*proest!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt het Humberto niet kwalijk nemen, hij dacht dat Gerco een vlieger was dus ging een stukje met hem rennen
En niet voor dat domme publiek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij wil ie best gehuldigd worden in dat HHH, maar niet dat podiumpje opgeduwd worden om op een takkemuziekje een gek dansje te gaan doen.
Dat bedoel ik. Maar ja, campinggasten hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij wil ie best gehuldigd worden in dat HHH, maar niet dat podiumpje opgeduwd worden om op een takkemuziekje een gek dansje te gaan doen.
Correctoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Montov het volgende:
[..]
eentje zat in een gewichtsklasse die niet olympisch is, dus kwam ze voor de OS in dezelfde gewichtsklasse terecht. En die heeft bij de enige kwalificatiemogelijkheid gefaald. Er zijn geloof ik maar 8 vrouwen per gewichtsklasse en ze vloog er op het WK vroeg uit. Maar ze haalde wel zilver op het EK.quote:
Bwah toch.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt het Humberto niet kwalijk nemen, hij dacht dat Gerco een vlieger was dus ging een stukje met hem rennen
Oh, die Pronk!quote:
Dit is toch live, hoe kan jij dat nou wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sintnicolaas gaat falen, let maar op
Komt omdat Bram het niet meer doetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sintnicolaas gaat falen, let maar op
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt omdat Bram het niet meer doet
Veel spinazie gegeatonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is die Eaton eigenlijk zoveel beter dan de rest. Hoe kan dat eigenlijk?
Jinxen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is toch live, hoe kan jij dat nou weten
quote:
Wat niet gek is, want die is medaillekandidaat, net als de Sint overigens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef reddevil1408 het volgende:
Zelfs een belg staat nog voor ons....
Denk van niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Redefine het volgende:
Dan krijgen we nu zeker dat filmpje van Bos die Teun aanmoedigt.
Ik ga eerlijk bekennen, toen ik 'vroeger' beelden van het HHH zag, wilde ik daar heel graag een keer naartoe (evenals wat wedstrijden op de OS zelf). Londen leek de uitgerekende kans en dus hoopte ik dat ik zou worden ingeloot voor kaartjes. Kreeg niks toegekend en ik dacht dat ik erg zou balen als ik tijdens deze OS beelden van het HHH zou zien omdat het 'so close yet so far is'.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit. Campingvolk in dat HHH
Nee. NOS neemt dit opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is toch live, hoe kan jij dat nou weten
"Not the kiwi?"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Redefine het volgende:
Unieke beelden? Ik heb het inmiddels al 32 keer gezien, dankzij de NOS.
Ja idd, wel mooi tho.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Redefine het volgende:
Unieke beelden? Ik heb het inmiddels al 32 keer gezien, dankzij de NOS.
De Sint heeft al een gouden staf, die heeft verder geen medaille meer nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat niet gek is, want die is medaillekandidaat, net als de Sint overigens.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Grifte het volgende:
Voor de mensen die het op het EK gemist hadden, lied wat de Ieren net ook bij het boksen zongen:
Lol, inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef TheArt het volgende:
Je hoort Brown ook op de achtergrond: "Not that Kiwi"
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Grifte het volgende:
Voor de mensen die het op het EK gemist hadden, lied wat de Ieren net ook bij het boksen zongen:
Precies hetzelfde hier. Het is te groot en te niet-spontaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk bekennen, toen ik 'vroeger' beelden van het HHH zag, wilde ik daar heel graag een keer naartoe (evenals wat wedstrijden op de OS zelf). Londen leek de uitgerekende kans en dus hoopte ik dat ik zou worden ingeloot voor kaartjes. Kreeg niks toegekend en ik dacht dat ik erg zou balen als ik tijdens deze OS beelden van het HHH zou zien omdat het 'so close yet so far is'.
Maar verdorie wat ben ik blij dat ik hier niet tussen sta.
Wel jammer dat ik niet naar een wedstrijd ga maar soit, hier voor de tv is het ook goed toeven.
Dat wist U nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Sheepcidus het volgende:
deze reeks wordt voor mart op de auto cue geprojecteerd
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk bekennen, toen ik 'vroeger' beelden van het HHH zag, wilde ik daar heel graag een keer naartoe (evenals wat wedstrijden op de OS zelf). Londen leek de uitgerekende kans en dus hoopte ik dat ik zou worden ingeloot voor kaartjes. Kreeg niks toegekend en ik dacht dat ik erg zou balen als ik tijdens deze OS beelden van het HHH zou zien omdat het 'so close yet so far is'.
Maar verdorie wat ben ik blij dat ik hier niet tussen sta.
Wel jammer dat ik niet naar een wedstrijd ga maar soit, hier voor de tv is het ook goed toeven.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef rozecroc het volgende:
Mart zou eens op Fok moeten lezen wat er allemaal over hem geschreven is.
stop de persenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Paul het volgende:
[Brekend] Mart Smeets noemt FOK! in de uitzending
Aquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
a) Paarden.
b) Een internetforum
b) Een verbastering van 'fuck'
Ik ook. Al was ik wel een beetje jaloers op een vriend van me die afgelopen weekend in Londen was door alle foto's en live-verslagen die ik vanuit het stadion kreegquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
AH de sporten die we gemist hebben bij de NOS.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef hafcfan het volgende:
Lol, net op de radio. 'Wat is het verschil tussen Mart Smeets en God?' 'God denkt niet dat die Mart Smeets is'
Non-sport datquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
Synchroonzwemmen ook al bezig, shit, gemist. Morgen even op de stream kijken.
Lol, net op de radio. 'Wat is het verschil tussen Mart Smeets en God?' 'God denkt niet dat die Mart Smeets is'
Er was wel even BMX bij de NOS. Maar ja, dat was niet in grappig lego-formaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
AH de sporten die we gemist hebben bij de NOS.
Tja, er zijn meerdere goden, maar er is maar één Mart.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef hafcfan het volgende:
God schiep de wereld en Mart schiep de sportwereld (maar dat laatste heb ik al heel vaak gezegd).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja, er zijn meerdere goden, maar er is maar één Mart.
Eventueel morgen met Knexx.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef Montov het volgende:
[..]
Er was wel even BMX bij de NOS. Maar ja, dat was niet in grappig lego-formaat.
Ik zag geen medaille meerquote:
quote:
Of aan de onderkant van Dorians surfplank kunnen vastbinden tijdens de medalrace.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:50 schreef Redefine het volgende:
Hadden ze Humberto niet achter het paard van Gerco neer kunnen zetten en dan laten schrikken?
Wow dat is diep, als je nu ook nog even een mening voor mij wil schetsen over de overnamen van de Eredivisie beelden nu ik zonder Derksen zitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tja, er zijn meerdere goden, maar er is maar één Mart.
Of aan het publiek vertellen dat Humberto gratis warrreme brootjuhs heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of aan de onderkant van Dorians surfplank kunnen vastbinden tijdens de medalrace.
Aicha, Aicha, ecoutez moiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:50 schreef JC14 het volgende:
Aicha ziet er trouwens weer lekker uit. Dat geheel terzijde natuurlijk.
Ja klopt, hij doet het sinds maandag echt anders dan de dagen ervoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb het niet helemaal kunnen kijken, maar het leek erop alsof Mart iets rustiger aan deed, hij liet mensen netjes uitpraten.
Elke dagquote:
Volgens mij probeert Roelfs zo een legendarische status te krijgen. Dat men zijn stem bij de beelden herinnerd, want buiten dat willen we Jan juist zo snel mogelijk vergeten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef Paul het volgende:
Wat schreeuwt die commentator bij dat paardenhoppen
Toch knap dat zo'n ouwe nog kan veranderen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt, hij doet het sinds maandag echt anders dan de dagen ervoor.
Mart is niet veranderd. Onze kijk is veranderd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toch knap dat zo'n ouwe nog kan veranderen.
Nee. Hoezo is onze 'kijk' veranderd? Op wat voor manier?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mart is niet veranderd. Onze kijk is veranderd.
In de voetballerij doen ze alles voor een grijpstuiver, die gasten zijn op hun 23e al miljonair terwijl ik toen nog gewoon semi-prof was en elke avond stukjes voor de krant moest typen. Tegenwoordig doen alle clubs het voor de centjes, en dan kan die Joop Munsterman wel lullen over de wijken die hij in wil maar in weze werken er in de voetballerij enkel passanten die slechts op hun ego te pakken zijn. Murdoch past goed bij die ijdeltuiten die alleen nog maar geilen op hun eigen auto en hun hip-hop muziek, boem boem boem, Wilfred, het zouden familieleden van je kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow dat is diep, als je nu ook nog even een mening voor mij wil schetsen over de overnamen van de Eredivisie beelden nu ik zonder Derksen zit
De storm van de anti Mart hetze is gaan liggen. Niet dat ik hem mag maar hij is niet anders dan anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Hoezo is onze 'kijk' veranderd? Op wat voor manier?
quote:
Eindelijk innerlijke rust... Hartelijk dank.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de voetballerij doen ze alles voor een grijpstuiver, die gasten zijn op hun 23e al miljonair terwijl ik toen nog gewoon semi-prof was en elke avond stukjes voor de krant moest typen. Tegenwoordig doen alle clubs het voor de centjes, en dan kan die Joop Munsterman wel lullen over de wijken die hij in wil maar in weze werken er in de voetballerij enkel passanten die slechts op hun ego te pakken zijn. Murdoch past goed bij die ijdeltuiten die alleen nog maar geilen op hun eigen auto en hun hip-hop muziek, boem boem boem, Wilfred, het zouden familieleden van je kunnen zijn.
Hehe. Tsja, er zijn dingen of mensen die bijzonder zijn én blijven. Dus vandaar élke dag weer.quote:
Ik kijk nog steeds kritisch naar hem, en irriteer me kapot, ook vandaag weer. Maar vandaag liet hij mensen uitpraten (gister was dit niet zo), dus het zou kunnen dat het alleen vandaag was.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De storm van de anti Mart hetze is gaan liggen. Niet dat ik hem mag maar hij is niet anders dan anders.
Nee hoor, hij is de afgelopen drie dagen wel degelijk anders dan daarvoor. Hij is minder denigrerend naar zijn gasten, probeert ze minder in te wrijven dat iets niet gelukt is en hij zegt wat minder dat kent u niet. Hij doet het nog steeds wel een beetje, maar dat deed hij altijd wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De storm van de anti Mart hetze is gaan liggen. Niet dat ik hem mag maar hij is niet anders dan anders.
Weet ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een irritante standaard PI heb jij
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Morgen synchroonzwemmen kijken, dat is ook hilarisch!
Als Mart morgen bont en blauw is dan weten we het.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
Lucia is Mart's nieuwe Ria voor vannacht?
Komt omdat hij zich niks aantrekt van alle kritiek.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:52 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Ligt het aan mij of heeft Mart Smeets zijn toon aangepast ?
Komt minder negatief over, geeft zijn gasten meer ruimte en zijn cynisme heeft niet meer de overhand.
Ik heb hetzelfde gevoel. Wat natuurlijk betekent dat onze kritiek vorige week onterecht was.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:52 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Ligt het aan mij of heeft Mart Smeets zijn toon aangepast ?
Komt minder negatief over, geeft zijn gasten meer ruimte en zijn cynisme heeft niet meer de overhand.
Of hij heeft zich de kritiek aangetrokken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel. Wat natuurlijk betekent dat onze kritiek vorige week onterecht was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |