WTFquote:
Ik mag haar ook, want ik wil geen klappen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:26 schreef Malahide het volgende:
Ik vind Lucia altijd een beetje raar maar toch mag ik haar.
Mart speelde met zijn ego.quote:
wowquote:
Nou ja, ik hoop dat ik nu geen out of competition controle krijgquote:
Ja dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mart Smeets kent natuurlijk geen lego, alleen ego?
Of is die al gemaakt?
OK dan weet ik genoegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat ik nu geen out of competition controle krijg
Dat haar dat verandertquote:
Gisternacht naar zitten kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Waar wij niets van weten, dat vrouwen boksen!
Nou ja even serieus antwoorden, ik ben altijd nuchter, dus daar kan het niet aan liggenquote:
En dat wil ik graag zo laten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het vrouwenboksen, waar wij niets van weten
verdomme EK net in Nederland gehad en we hebben twee wereldtoppers in Nederlandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef TheVulture het volgende:
"Waar WIJ niets van weten"
Je hebt er net godverdomme 5 minuten over zitten ouwehoeren
Best aardig aan te gluren in de lagere klassen hoor.quote:
Kun je nagaan als je wel iets zou drinkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja even serieus antwoorden, ik ben altijd nuchter, dus daar kan het niet aan liggen
Dat dachten ze ook toen Badr Hari Sensation binnenkwam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef Montov het volgende:
Die vrouw heeft een theedoek in haar haar, omdat ze zometeen moet afwassen. Altijd handig zo'n vrouw als gast.
A-seksueler kan je het idd niet maken, vrouwen die mekaar in elkaar beuken.quote:
Ik probeer het soms te kijken maar het kan me, net als basketbal, totaal niet boeien. Ik erger me er zelfs aan. Maar dat heb je met zo veel dingen, bepaalde muzieksoorten, eten. Qua sport dus met dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best aardig aan te gluren in de lagere klassen hoor.
Dan slaat Fok op tiltquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je wel iets zou drinken
Hij houd zich in....morgen komt Sedoc er zitten....kent u die? vier jaar trainen voor 1 meter 50 sprinter in de halve finale van de 110m Horden..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Bruce117 het volgende:
Mart is het nu gewoon expres aan het doen.
Hij weet van de kritiek en gaat nu gewoon lekker dwars doen en het extra benadrukken.
Ah, ja, kan. Boksen is ook niet mijn favoriete sport. Toevallig geldt dat ook voor basketbal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer het soms te kijken maar het kan me, net als basketbal, totaal niet boeien. Ik erger me er zelfs aan. Maar dat heb je met zo veel dingen, bepaalde muzieksoorten, eten. Qua sport dus met dit.
In jaren niet zoveel kippenvel gehad (Feyenoord momenten daargelaten) als bij Fields of Athenry toen na die 0-4 tegen Spanjequote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat ze Rhianna onder dit item zetten... de zingende boksbal
Dat was dan ook gewoon fokking baasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
In jaren niet zoveel kippenvel gehad (Feyenoord momenten daargelaten) als bij Fields of Athenry toen na die 0-4 tegen Spanje
Zo, jaaaa.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
In jaren niet zoveel kippenvel gehad (Feyenoord momenten daargelaten) als bij Fields of Athenry toen na die 0-4 tegen Spanje
Waar zijn die hier?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verdomme EK net in Nederland gehad en we hebben twee wereldtoppers in Nederland
Mooiste moment van het ekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was dan ook gewoon fokking baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |