Daarom, maar dan moeten we hem verkopen. Volgens Carlos in de VI was er voldoende interesse. Als je hem op de vleugel neerzet heb je er dus helemaal niks aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tja, eigenlijk past hij gewoon niet in het systeem. Is niet balvast en sterk, en ook niet bepaald snel, een linksbuiten is het dus ook niet. Platje is ook zo'n speler die eigenlijk helemaal niet past in de spelvisie van NEC en Pastoor. Dus dat ze er nog een echte spits bij willen snap ik wel.
400 minder dan vorig jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:24 schreef sjeppert het volgende:
ik heb er (nog) geen zin in
volgens mij gaat het met het aantal verkochte seizoenskaarten ook niet zo best
Ach gos...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:18 schreef Kruitdampje het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)k-Orth-overleden.ece
een stukje Nijmegen is overleden.
Als ze een keer verslagen kunnen worden is het nu wel.. over een paar weken kunnen er zomaar weer wat versterkingen bij zijn gekomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:30 schreef larry91 het volgende:
Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in! Hopelijk kunnen we weer eens een keer stunten tegen Ajax.
Graag of nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:44 schreef LDS het volgende:
Plet komt in ieder geval niet meer. Heeft nadat Twente niet meewerkte aan een verhuur aan Heerenveen geen zin om naar Nijmegen te komen. Ik hoef m dan ook niet hier in Nijmegen te hebben. Zulke spelers wens ik veel plezier op de tribune in Enschede
Heb je wel de 1-5 gemistquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef Kruitdampje het volgende:
ik ga niet snel eerder weg, maar ben na de 0-4 weg gegaan, het was echt niet om aan te zien vandaag, schandalig gewoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Je hebt naar de Sana show zitten kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:41 schreef larry91 het volgende:
Waar heb ik naar zitten kijken vanmiddag?
Ik snap dat ook niet. Waardeloze speler, maar dat roep ik pas sinds 2005.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC-Fans, vragen jullie je af wat Breuer in de basis doet? Wat een ongelofelijk slechte speler
Ik vroeg me vanmiddag af waarom alle elf in de basis stonden.. Iedere club had vandaag van NEC gewonnen. Dit heb ik nog nooit in de Goffert gezien...quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC-Fans, vragen jullie je af wat Breuer in de basis doet? Wat een ongelofelijk slechte speler
Match-fixing?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:41 schreef larry91 het volgende:
Waar heb ik naar zitten kijken vanmiddag?
Specifiek Breuer dan evenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:05 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik vroeg me vanmiddag af waarom alle elf in de basis stonden.. Iedere club had vandaag van NEC gewonnen. Dit heb ik nog nooit in de Goffert gezien...
Ze waren gewoon onder de indruk van het grote Ajax.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:05 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit in de Goffert gezien...
Ik weet t ook niet. Leuk voor op de bank. Type Ooijer als in ervaren kracht voor de groep. Voetballend is Will gewoon beter. Die kan een bal in de zestien langs een speler schieten en levert de bal niet in bij de spits...quote:
Dit ajax is leuk voor de top 5 niet als kampioenskandidaat. En daar verliezen wij met 1-6 van. Wat eigenlijk, als ajax door had gedrukt minimaal 10 hadden moeten zijn. Zoals ik al zei; dit heb ik npg niet eerder in de goffert gezien..quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Ze waren gewoon onder de indruk van het grote Ajax.
Maar de primaire taak van een verdediger is nog steeds verdedigen. Dat kan Nathaniël Will weer niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:27 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet. Leuk voor op de bank. Type Ooijer als in ervaren kracht voor de groep. Voetballend is Will gewoon beter. Die kan een bal in de zestien langs een speler schieten en levert de bal niet in bij de spits...
Het is geen schande om van Ajax te verliezen. NEC is vandaag gewoon op alle fronten door Ajax overklast. Het was weer eens een ordinaire veegpartij waarvan de score helaas niet hoger uitviel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:29 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dit ajax is leuk voor de top 5 niet als kampioenskandidaat. En daar verliezen wij met 1-6 van. Wat eigenlijk, als ajax door had gedrukt minimaal 10 hadden moeten zijn. Zoals ik al zei; dit heb ik npg niet eerder in de goffert gezien..
Leuk voor de top 5 is een beetje onderschat, maar qua selectie komen ze tekort op FCT en PSV, en lijkt ook AZ me iets beter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:29 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dit ajax is leuk voor de top 5 niet als kampioenskandidaat. En daar verliezen wij met 1-6 van. Wat eigenlijk, als ajax door had gedrukt minimaal 10 hadden moeten zijn. Zoals ik al zei; dit heb ik npg niet eerder in de goffert gezien..
Ik ben altijd de eerste die toegeeft dat een tegenstander beter was en dat hoef ik vandaag al helemaal niet te benadrukken. Feit is wel dat Ajax de overwinning in de schoot geworpen heeft gekregen, wat verder niet zoveel mer de intrinsieke kwaliteiten van Ajax te maken heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is geen schande om van Ajax te verliezen. NEC is vandaag gewoon op alle fronten door Ajax overklast. Het was weer eens een ordinaire veegpartij waarvan de score helaas niet hoger uitviel.
Ik loop normaal gesproken nooit eerder weg bij een wedstrijd...maar toen de 0-4 viel was ik er zo klaar mee...hopelijk kunnen ze tegen twente wat goedmaken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een enorme aanfluiting! Ik heb nog nooit zo'n vreemde pot gezien. De term 'matchfixing' is gisteren meermaals door mijn hoofd gegaan. Ik heb geen enkele speler gezien met inzet, lef of kwaliteit. Het invallen van George en Rieks was een verademing aangezien ze inzet en motivatie hadden. Niet dat we er iets mee opschoten, want de rest speelde zwaar onder niveau.
Ik ben altijd tegen supporters die eerder vertrekken, maar kon het gisteren voor het eerst begrijpen. Lijkt me wel dat we voortaan de term ' ajax publiek' niet meer gebruiken
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je daar normaal gesproken gelijk in zou geven. Maar gisteren leek verdedigen voor Breuer ook eerder hogere wiskundequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:35 schreef Nimma024 het volgende:
[..]
Maar de primaire taak van een verdediger is nog steeds verdedigen. Dat kan Nathaniël Will weer niet.
Kunnen we de TT niet beter in die smiley veranderenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:44 schreef BasNijmegen het volgende:
<- smiley die het spel van NEC prima uitdrukt.
Leuk, maar hier bereik je de seizoenskaarthouders idd niet mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:05 schreef Nimma024 het volgende:
Alle kaarten voor NEC - FC Twente 15 euro. Niet dat seizoenkaarthouders daar wat aan hebben, maar toch.
Of een leuke uitwedstrijd sponserenquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:45 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Leuk, maar hier bereik je de seizoenskaarthouders idd niet mee.
Mooie korting op de bekerwedstrijd lijkt me zinvoller.
Niets leukers als je passie delen met je zoon. Mooi uitje!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:10 schreef Mark het volgende:
Ik ga zondag met mijn oudste zoon, hij is helemaal opgewonden (hij is 5). Hopelijk een beetje leuke pot.
Alleen moet de gezochte spits uit de TT nu wel Messi heten om de geitenkaas achterin te compenserenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef larry91 het volgende:
...
(we schakelen gewoon weer over naar de orde van de dag na gisteren , wij NECers kunnen goed incasseren...)
Haha ja. We hebben er een nodig die minimaal er 6 maakt per wedstrijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Alleen moet de gezochte spits uit de TT nu wel Messi heten om de geitenkaas achterin te compenserenEn hij is sowieso al geen bar-type dus dat is mooi meegenomen.
Nee, zeker niet nu Pastoor nu waarschijnlijk weer T Voorde op de vleugel zetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:32 schreef larry91 het volgende:
Ik zie echt op tegen morgen. Hopelijk kunnen de spelers zich voldoende herpakken na vorige week en heeft Twente de wedstrijd in Turkije nog in de benen. Maar veel vertrouwen heb ik er niet in..
Fijn!... Weer een amateur in de spits terwijl de beste die wij hebben wordt misbruikt op de vleugel....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:56 schreef LDS het volgende:
[..]
Nee, zeker niet nu Pastoor nu waarschijnlijk weer T Voorde op de vleugel zet
quote:
Eerder opzouten met Pastoor. En dan Will op de tribune houden. Iedereen had al gezien dat Ten Voorde niet op de flank hoort, maar meneer Pastoor komt daar na 30 minuten achter. En dan Platje er in houden. Wat heb ik me op zitten te winden op de tribune zegquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:08 schreef larry91 het volgende:
Breueropzouten met die gast. Rest was ook drama, maar die gozer....
Helemaal mee eens. Roorda valt zwaar door de mand tot nu toe. Koolwijk is middelmatig idd. Sno vind ik wel echt een versterking.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
Is het middenveld ook niet gewoon overschat? Beetje zelfde type spelers, waarbij ik sowieso mijn twijfels heb over Roorda op 10. Zou daar dan eerder die Foor neer zetten.
Koolwijk vind ik sowieso maar een matige speler trouwens.
Wie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
En dan die Veselinovic van Anderlecht in de spits?
NEC schijnt zich bij Anderlecht gemeld te hebben om Dalibor Veselinovic te huren. Lange spits.quote:
Thanks.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
NEC schijnt zich bij Anderlecht gemeld te hebben om Dalibor Veselinovic te huren. Lange spits.
http://www.omroepgelderla(...)pits-Veselinovic.htm
Het moet ook echt! anders wordt het helemaal niks dit seizoen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:58 schreef larry91 het volgende:
[..]
Thanks.
Ken hem niet maar het is in ieder geval goed om te zien dat ze aan het zoeken zijn naar versterkingen voorin.
Dat dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:25 schreef larry91 het volgende:
Dat we kunnen en mogen verliezen tegen twente en Ajax is inderdaad waar, maar de manier waarop baart mij(ons) zorgen.
Inderdaad, dat ze niet willen vechten voor de club, supporters en elkaar is iets wat mij persoonlijk erg verbaast. Het lijkt geen team te zijn. Ook worden spelers op de verkeerde plaats gezet. Dat bijvoorbeeld een breuer de voorkeur krijgt boven een Will en Cmovs snap ik niet (al is Cmovs meer een centrale verdediger)quote:
En voor de derby alsjeblieftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef numero_uno het volgende:
Wisgerhof heeft het ook niet meer naar zijn zin bij Twente.
Clubliefde tonen en terugkomen!
Will maar dat had ik 6 jaar geleden ook gezegd toen Will nog een B junior was, Breuerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:30 schreef BasNijmegen het volgende:
Discussie-issue
Roept u maar!
Will vs. Breuer
NEC heeft niet bekend gemaakt, maar verwacht sowieso 2miljoen +.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef Mark het volgende:
Mooie reactie op het forum: "gefeliciteerd!
alleen jammer dat je een kut trainer krijgt!"
Het is juist zeer onwaarschijnlijk dat de Vleem komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:39 schreef larry91 het volgende:
Vleminckx komt waarschijnlijk terug naar Nijmegen. Zo niet dan komt die gast van Anderlecht. Die zou betrokken zijn bij de deal van Nuytinck.
Degraderen zul je niet. Maar een groep met zoveel potentieel heeft behoefte aan een goede afmaker. Of een trainer die de enige fatsoenlijke spits die we hebben niet op linksbuiten zet....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Ach met dit materiaal degradeer je niet, maar ga je ook niet voor de play-offs meedoen. Prima voor NEC begrippen eigenlijk. Maar toch knaagt het.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Teleurstelling is misschien wel het juiste woord
Vind het ook niet veel. Een gelijkwaardige speler bij Twente/Groningen zou 5+ milj. doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens NECToday vangt NEC 2,1 miljoen voor Bram. Mag hopen dat dit een grap is, of dat er mooie clausules bij zitten.
Volgens voetbalzone 3 miljoen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens NECToday vangt NEC 2,1 miljoen voor Bram. Mag hopen dat dit een grap is, of dat er mooie clausules bij zitten.
Hebben ze de afgelopen 2 seizoenen vaker last van.quote:Op zondag 2 september 2012 13:05 schreef larry91 het volgende:
Ja we moeten hetgeen niet uit.verband trekken maar het leek wel enigzins op een statement. En dat leek en lijkt mij nergens voor nodig.
Overwinning was natuurlijk wel fantastisch. Al had er met een hoger baltempo wel 2 a 3 goals meer ingezeten.
Bron: NEC-Nijmegen.nlquote:Column Carlos Aalbers: N.E.C. transferwindow zomer 2012
N.E.C. behaalde afgelopen seizoen een uitstekende 8e positie op de ranglijst en bereikte de play-offs, onder leiding van Alex Pastoor en zijn staf. Hiermee voetbalde N.E.C. zich structureel over een periode van vijf jaar van een gemiddelde 11e naar de 10e positie in de Eredivisie. Dit is hoger dan de financiële positie die N.E.C. op deze ranglijst inneemt. Dit hebben we op eigen kracht bereikt ondanks het feit dat media-inkomsten met meer dan ¤ 1.500.000.- per seizoen, in die periode zijn teruggelopen, de economische crisis de wereld heeft veranderd en dit ook consequenties voor de inkomsten van N.E.C. heeft.
Terwijl de spelers na het seizoen genieten van een welverdiende vakantie, start voor ons weer direct de voorbereiding op het nieuwe seizoen met als prioriteit de samenstelling van een selectie die kan voldoen aan onze sportieve doelstellingen en die past binnen het beschikbaar gestelde budget. Sportief willen we een positie in de middenmoot van de Eredivisie behalen met als ambitie het bereiken van play-offs, succes in de KNVB-Beker behalen en om gemiddeld jaarlijks een speler met winst te transfereren. Hierbij is alles gericht op ontwikkeling, waarbij spelers een vervolgstap in hun carrière kunnen maken en N.E.C. in haar totaliteit verder kan als club. Vanuit deze doelstellingen hebben we een visie en enkele kernwaarden zoals kwaliteit , normaal gedrag en realiteitszin vastgesteld en van hieruit maken we keuzes die voor N.E.C. de kans op succes en continuïteit van de club op lange termijn garanderen.
De spelers die vertrokken waaronder Kristián Vadócz (éénjarige overeenkomst), Genero Zeefuik (gehuurd) John Goossens en Lasse Schöne, die afgelopen seizoen een bijdrage aan bovenstaand geheel hebben gegeven, vertrokken transfervrij en hebben hiermee geen financiële bijdrage voor de toekomst opgeleverd. Dit is niet wat we willen maar Joop Munsterman van FC Twente heeft hierover eens gezegd "als bestuurders zitten we achterin de bus en de speler met hun omgeving zitten aan het stuur". Hiermee slaat hij de spijker op zijn kop.
Bij N.E.C. werken we met één selectie waarmee we de wedstrijden van het eerste elftal en de Beloften spelen. Hierbij streven we naar een selectie van 30 spelers met als eerste criterium kwaliteit. Dit hoeft niet altijd alleen in de voetbalkwaliteiten te zitten, maar de speler kan ook zijn toegevoegde waarde hebben in ervaring, waardoor hij het team beter laat functioneren of het potentiële talent helpt in zijn ontwikkeling door een verhoogde trainingsintensiteit. De vertrokken spelers speelden vooral op het middenveld en in de aanval. Hiervoor in de plaats kwamen o.a. Geert Arend Roorda en Evander Sno transfervrij naar N.E.C. en Rick ten Voorde keerde terug na een succesvolle verhuurperiode aan RKC Waalwijk. Later verkochten we Erton Fejzullahu met een aflopend contract aan Djurgården voor een bedrag van ¤ 350.000,- en kochten we Sören Rieks voor ¤ 300.000,- van Esbjerg fB. Ook voegden we enkele talenten aan de selectie toe. Hiermee gingen we richting de realisatie van ons plan. De wens was nog om de aanval te versterken en de selectie naar het aantal van 30 spelers aan te vullen. Uitgangspunt voor een directe versterking is dat deze speler beduidend beter moet zijn dan de huidige spelers op die positie en daarnaast betaalbaar moet zijn. Voor N.E.C. zijn investeringen in de huidige situatie tot ongeveer ¤ 500.000,- (transfersom) realistisch en verantwoord. In de markt is het nagenoeg onmogelijk om een aanvaller te vinden die binnen deze kaders past. Hiermee geef ik het volledige antwoord op de vraag die ik afgelopen dagen vaak ontving: "Wat kan en wil N.E.C. investeren?" Dit houdt niet in dat we een pas op de plaats maken, maar onze ambities met gezond verstand blijven nastreven.
In de laatste fase van de transferwindow zoek je het in de creatieve oplossingen die aan het einde van de transferwindow ontstaan, maar hier wilden spelers niet of mochten ze niet van hun huidige club. Daarnaast lukte het niet om nog twee spelers aan te trekken die voldeden aan de kwaliteitsnorm om het gewenste aantal te halen. Ten slotte meldde Anderlecht zich afgelopen donderdag voor Bram Nuytinck. Nadat de onderhandelingen eerst vastliepen en Bram Nuytinck me belde dat hij als speler uit de jeugdopleiding heel graag deze kans wilde grijpen bij deze topclub, kwam er 's avonds weer beweging waarbij Anderlecht het aanbod verbeterde. Uiteindelijk bereikten we vrijdagochtend een akkoord waarmee we een transfer realiseerden van ¤ 1.750.000,- die door middel van bonussen kan oplopen naar ruim ¤ 2.000.000,- en een doorverkooppercentage. Naast een mooi financieel resultaat is het een transfer waar alle mensen van de N.E.C.-jeugdopleiding, technische-, medische- en begeleidingstaf en organisatie trots op zijn, want dit is het resultaat waar iedereen dagelijks aan heeft gewerkt en invloed op heeft gehad. Bram, bedankt en veel succes bij Anderlecht! In de laatste uren heb ik geen zaken meer gedaan omdat ik in de afgelopen jaren geleerd heb dat als de voorbereiding hierop niet goed is je verkeerde keuzes maakt die niet bijdragen aan ons succes.
Met het totale resultaat ben ik ondanks enkele uitstekende transfers niet ontevreden, maar zeker ook niet tevreden omdat ik niet de sportieve lat voor de korte termijn heb kunnen aantikken. Dat hier kritiek op is begrijpelijk, maar ook een gegeven, want er blijven altijd mensen en media met hun mening. Onze supporters hebben in ieder geval er recht op, om te weten wat de beweegredenen zijn van de gekozen handelswijze en die leg ik in deze column uitgebreid uit.
De gemaakte keuzes zijn gebaseerd op een duidelijk en consequente lijn om met N.E.C. op alle fronten succesvol te zijn en de continuïteit van de club te waarborgen.
Na een lange transferperiode ben ik afgelopen weekend in samenwerking met diverse mensen van N.E.C. weer bezig geweest om een zeer talentvolle buitenlandse speler en zijn ouders te overtuigen om naar N.E.C. te komen. In de evaluatie ontving ik complimenten van deze speler en zijn familie over het eenduidige handelen van alle mensen. Dat was goed om te horen en we hebben hiermee alles gedaan om de keuze van de speler op N.E.C. te laten vallen. Die keuze is uiteindelijk aan de speler. Ik wil hiermee aangeven dat het proces waarmee we bezig zijn niet ophoudt op 1 september, maar dat we continu bezig zijn om beter te worden en dit met de volle inzet doen.
Ik heb er alle vertrouwen in dat we met de huidige selectie onze doelstelling kunnen halen, omdat de spelers en het team nog niet aan hun plafond zitten. Tevens zie ik dat alle trainers en spelers elke dag bezig zijn om het maximale uit zichzelf te halen voor N.E.C. Ik reken ook op uw vertrouwen voor de korte en lange termijn.
Met sportieve groet,
Carlos Aalbers
Technisch Directeur N.E.C.
jep inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 12:48 schreef Mark het volgende:
Tja, ik vind dat Carlos het naar behoren doet. Hij kan geen ijzer breken met zijn blote handen, en als spelers niet willen, dan wordt het natuurlijk moeilijk. Goed dat realiteitszin een van de aandachtspunten is.
Na Foor gaan we Rieks en Tutuarima verkopen voor boven de miljoen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:51 schreef Nimma024 het volgende:
¤1.750.000 vind ik wel wat tegenvallen gezien zijn potentie en contractduur. Maar goed, wederom een mooi bedrag ontvangen. Volgend seizoen zal Navarone wel de volgende zijn.
Cillessen -> Nuytinck -> Foor -> ..?
Het eerste, neem ik aan. Maar opleidingvergoeding kan inderdaad nog lekker oplopen, aangezien het grootste gedeelte dan naar NEC gaatquote:Op maandag 3 september 2012 12:57 schreef BasNijmegen het volgende:
Over die 1,75 miljoen.
NEC heeft op dit moment ¤ 1.750.000,- ontvangen voor Bram. Dit kan oplopen naar ruim ¤ 2.000.000,-. Betekend dit dat er max ¤ 250.000,- bij kan komen aan bonussen, of dat er bovenop die 1,75 miljoen nog 2 miljoen kan komen?
Rieks met winst verkopen is niet onhaalbaar maar wel erg snel gedroomd. Rieks heeft een leuke indruk achter gelaten, maar laat het hem eerst maar eens een seizoen lang laten zien. Pas dan kan je aan zulke bedragen gaan denken.quote:Op maandag 3 september 2012 12:57 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Na Foor gaan we Rieks en Tutuarima verkopen voor boven de miljoen.
Het wordt max. 2 miljoen in totaal (incl. bonus, excl. doorverkopen), dus niet nog bovenop de 1,75 miljoen.quote:Over die 1,75 miljoen.
NEC heeft op dit moment ¤ 1.750.000,- ontvangen voor Bram. Dit kan oplopen naar ruim ¤ 2.000.000,-. Betekend dit dat er max ¤ 250.000,- bij kan komen aan bonussen, of dat er bovenop die 1,75 miljoen nog 2 miljoen kan komen?
Daarnaast is een doorverkoopercentage zeer aantrekkelijk!
Of we vangen met bonus erbij: ¤ 3.750.000
Of we vangen met bonus erbij: ¤ 2.000.000
Als Bram de stap kan maken naar een grotere club, dan pakt NEC ook nog wel een half ton. Daarbovenop komt nog geld voor de opleidende club. Kortom, NEC haalt sowieso wel 2.5 miljoen binnen. Dat is zeer netjes voor een verdediger van NEC.
kortom, die 1,75 miljoen is niet zo heel laag.quote:Op maandag 3 september 2012 13:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Het eerste, neem ik aan. Maar opleidingvergoeding kan inderdaad nog lekker oplopen, aangezien het grootste gedeelte dan naar NEC gaat
Natuurlijk is het koffiedik kijken, maar talent pik je er wel snel uit.quote:Op maandag 3 september 2012 13:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Rieks met winst verkopen is niet onhaalbaar maar wel erg snel gedroomd. Rieks heeft een leuke indruk achter gelaten, maar laat het hem eerst maar eens een seizoen lang laten zien. Pas dan kan je aan zulke bedragen gaan denken.
Tutuarima met grove winst verkopen is al helemaal toekomstmuziek. Ook al zou het een talent zijn, hij moet eerst maar eens aan speelminuten toe gaan komen.
[..]
Het wordt max. 2 miljoen in totaal (incl. bonus, excl. doorverkopen), dus niet nog bovenop de 1,75 miljoen.
Voor NEC begrippen is elke ton extra zeer welkom. Mocht Bram de stap hogerop maken, dan is het niet ondenkbaar dat hij voor 4 a 5 miljoen verkocht wordt. Wat toch al zo'n 2 ton aan vergoeding is. Daar bovenop komt de doorverkooppercentage die is bedongen, waardoor het ineens zeer interessant kan zijn voor NEC.quote:Op maandag 3 september 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
Die opleidingsvergoeding is maar maximaal 5% van de gehele transfersom. Dat is dus bijna nooit aantrekkelijk, of er moet echt een hele flinke klapper gemaakt worden.
Messi?quote:Na een lange transferperiode ben ik afgelopen weekend in samenwerking met diverse mensen van N.E.C. weer bezig geweest om een zeer talentvolle buitenlandse speler en zijn ouders te overtuigen om naar N.E.C. te komen. In de evaluatie ontving ik complimenten van deze speler en zijn familie over het eenduidige handelen van alle mensen. Dat was goed om te horen en we hebben hiermee alles gedaan om de keuze van de speler op N.E.C. te laten vallen. Die keuze is uiteindelijk aan de speler. Ik wil hiermee aangeven dat het proces waarmee we bezig zijn niet ophoudt op 1 september, maar dat we continu bezig zijn om beter te worden en dit met de volle inzet doen.
Ik vind het bedrag wel iets aan de lage kant. Des te meer omdat een doorverkooppercentage altijd een onzeker iets is. Voor hetzelfde geld raakt hij bijvoorbeeld geblesseerd en/of loopt hij transfervrij daar de deur uit. Zo'n percentage moet je meer zien als een toetje dan dat je het echt gaat optellen bij het transferbedrag op dat moment.quote:Op maandag 3 september 2012 13:10 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Voor NEC begrippen is elke ton extra zeer welkom. Mocht Bram de stap hogerop maken, dan is het niet ondenkbaar dat hij voor 4 a 5 miljoen verkocht wordt. Wat toch al zo'n 2 ton aan vergoeding is. Daar bovenop komt de doorverkooppercentage die is bedongen, waardoor het ineens zeer interessant kan zijn voor NEC.
Klopt, maar anders hadden ze Bram niet verkocht. Ik zie het extreme talent in Bram ook niet, mede de reden waardoor clubs als Ajax en Twente hem niet gehaald hebben (denk ik). Bram is geen constante factor, waardoor er enig risico aan deze speler kleeft. Mocht hij zo exceptioneel goed zijn als velen denken dat hij is, dan gaat hij NEC meer geld opleveren, want dat wordt hij doorverkocht. Wanneer hij nog 5 jaar bij Anderlecht blijft zitten, dan blijkt hij niet zo goed te zijn als ze nu denken. In dat laatste geval is 1,75 miljoen nog steeds een mooi bedrag voor een verdediger van NEC.quote:Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het bedrag wel iets aan de lage kant. Des te meer omdat een doorverkooppercentage altijd een onzeker iets is. Voor hetzelfde geld raakt hij bijvoorbeeld geblesseerd en/of loopt hij transfervrij daar de deur uit. Zo'n percentage moet je meer zien als een toetje dan dat je het echt gaat optellen bij het transferbedrag op dat moment.
Dit ben ik dan wel weer met je eens. Maar op het moment dat er een hype is rondom een speler zoals nu bij Nuytinck (en eerder bij Cillessen imo) moet je er natuurlijk optimaal gebruik van maken.quote:Op maandag 3 september 2012 13:24 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Klopt, maar anders hadden ze Bram niet verkocht. Ik zie het extreme talent in Bram ook niet, mede de reden waardoor clubs als Ajax en Twente hem niet gehaald hebben (denk ik). Bram is geen constante factor, waardoor er enig risico aan deze speler kleeft. Mocht hij zo exceptioneel goed zijn als velen denken dat hij is, dan gaat hij NEC meer geld opleveren, want dat wordt hij doorverkocht. Wanneer hij nog 5 jaar bij Anderlecht blijft zitten, dan blijkt hij niet zo goed te zijn als ze nu denken. In dat laatste geval is 1,75 miljoen nog steeds een mooi bedrag voor een verdediger van NEC.
ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw speculatiesquote:Op maandag 3 september 2012 15:12 schreef -J-D- het volgende:
Jacco Swart
Jan van Teeffelen
Johan van Kastel
Kom er maar in met alle speculaties!
Van Delft zit er nog steeds...pas als hij weg gaat dan komen hopelijk de investeerdersquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Kan nog knap lastig worden, al hebben we daar al twee jaar achter elkaar gewonnen.
Inmiddels een nieuwe voorzitter. Investeerderskamp grijpt de macht?
0-1 bij rust, het gaat nog steeds goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Kan nog knap lastig worden, al hebben we daar al twee jaar achter elkaar gewonnen.
Eens!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:24 schreef Nimma024 het volgende:
Wat bedoel je met een moeilijk seizoen? We komen echt niet in de problemen hoor. Je komt naar mijn mening ten onrechte pessimistisch over.
Vond ik ook. Zag er echt goed uit eigenlijk. Zo zuur dat die goals dan zo lullig vallen, en dat uitgerekend Sno die fout maakte (vond 'm echt goed), maar kan gebeuren..quote:Op zondag 16 september 2012 20:49 schreef BasNijmegen het volgende:
Voetbal liep lekker gisteren. Prima positiespel.
Jammer natuurlijk van die twee tegendoelpunten.
Zou dat laatste met het conditionele aspect te maken hebben, waar Pastoor het over had tijdens de supportersavond?quote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef BasNijmegen het volgende:
Bah Bah, wat n vertoning. De eerste helft was prima, maar de tweede helft was echt heel slecht.
Ik heb een beetje 2004-2006-associaties.quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef larry91 het volgende:
Ik merk nu toch onder vele NEC supporters een dusdanige mate van ontevredenheid die ik zelfs onder Lodeweges en Been (2e helft 2007) niet gezien heb. Terwijl we er niet eens, optisch dan, zo slecht voor staan.
Ligt volgens mij aan het feit dat NEC onherkenbaar voetbalt..
quote:Op zondag 23 september 2012 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb een beetje 2004-2006-associaties.
Toen Jose Valencia nog speelde.
Doelen, Potje, Wis, dat soort spelers mis je ja.quote:Op zondag 23 september 2012 21:54 schreef larry91 het volgende:
[..]En Bart van den Eede, daarbij vergeleken is Platje net Ibrahimovic.
Maar toen hadden we nog wel Bjorn van der DoelenEen type speler die je nu wel erg mist in de selectie.
Hoe vaak ik wel niet schreeuw tijdens een wedstrijd: Rennen opa.... Zelfs van Beukering heeft nog een hogere versnelling met tegenwind.quote:Op zondag 23 september 2012 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doelen, Potje, Wis, dat soort spelers mis je ja.
Nu hebben we opa Breuer.
Meiracker en Ricky ook gewoon niet opstellen, neequote:Op zondag 23 september 2012 22:03 schreef larry91 het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet schreeuw tijdens een wedstrijd: Rennen opa.... Zelfs van Beukering heeft nog een hogere versnelling met tegenwind.
Sno zou op zich de rol van aanjager op zijn schouders kunnen nemen, maar het loopt veel te laks op het veld. Daarom zou een terugkeer van van der Velden (die ik hoog heb zitten) op het middenveld ten koste van Sno of Koolwijk helemaal niet verkeerd zijn.
Al is onze trainer zo ontzettend koppig dat ik vermoed dat er niets gebeurd en er tegen Feyenoord, op Conboy na natuurlijk, de zelfde elf starten....
Ik zou best Meiracker wel een kans willen geven. Platje heeft er dan wel 3 in liggen, maar echt veel toevoegen aan het team doet hij dan ook weer niet. Ten Voorde heeft alleen maar drama invalbeurten. Geef gewoon die bouwvakker een kans, slechter kan toch niet.quote:Op zondag 23 september 2012 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meiracker en Ricky ook gewoon niet opstellen, nee.
Ik zou elke speler die graag in de eredivisie speelt liever opstellen dan de sjokkende, arrogante en slome spelers die er nu in staan. Publiek niet bedanken, publiek boos, publiek fluiten, spelers boos en daar is je vicieuze cirkel compleet.quote:Op zondag 23 september 2012 22:12 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik zou best Meiracker wel een kans willen geven. Platje heeft er dan wel 3 in liggen, maar echt veel toevoegen aan het team doet hij dan ook weer niet. Ten Voorde heeft alleen maar drama invalbeurten. Geef gewoon die bouwvakker een kans, slechter kan toch niet.
Jup, volgens mij vat jij nu net de hele reden van alle onvrede bij de supporters samen. Het is een onherkenbaar team, met vaatdoeken als voetballers..quote:Op zondag 23 september 2012 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou elke speler die graag in de eredivisie speelt liever opstellen dan de sjokkende, arrogante en slome spelers die er nu in staan. Publiek niet bedanken, publiek boos, publiek fluiten, spelers boos en daar is je vicieuze cirkel compleet.
Bij Feyenoord is de groep die op losse kaarten gaat gewoon heel groot en wordt ook steeds groter. Het uitvak is altijd uitverkocht, dus bij zo'n vissenkom als bij jullie vissen er heel veel mensen achter het net. Plus dat een aanzienlijk deel niet gebonden wil worden aan een uitkaart en al die regeltjes die erbij komen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:55 schreef larry91 het volgende:
En oh ja, flikker eens op uit vak A. Ik begin daar nu inmiddels na al die jaren de schijt van te krijgen. Leuk al die Feyenoord supporters en vind Feyenoord ook een prima club. Maar blijf alsjeblieft in het uitvak en kom anders niet. Ik irriteer me er altijd mateloos aan en mijn medesupporters ook..
Wat een onzin die laatste regel. Dat heeft iedere voetbalclub. Denk je dat ik graag bij Feyenoord in het uitvak ga zitten, of nog erger bij NAC? Daar zie je geen ene fuck.quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is de groep die op losse kaarten gaat gewoon heel groot en wordt ook steeds groter. Het uitvak is altijd uitverkocht, dus bij zo'n vissenkom als bij jullie vissen er heel veel mensen achter het net. Plus dat een aanzienlijk deel niet gebonden wil worden aan een uitkaart en al die regeltjes die erbij komen.
Dit probleem is ook grotendeels de schuld van NEC zelf. Omdat ze zogenaamd een vrij vervoer regime voor Feyenoord in tact willen houden. En ik mag gerust zeiken aangezien ik het nogal hinderlijk vind dat Feyenoorders die dan toch een kaartje bemachtigd hebben zich dan ook nog eens gaan misdragen. Heb dan op zijn minst een beetje respect voor de NEC supporters en houdt je gedeisd.quote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Bij nec zal er ook wel een groep op losse kaarten gaan, maar die is vanzelfspreken stukken kleiner. Bij Feyenoord loopt die groep in de honderdtallen. En ook omdat het uitvak altijd uitverkocht.
Mensen die willen gaan, zoeken dan andere wegen. Kan begrijpen dat dat frustrerend is, maar ik zit elk jaar weer op A en heb nog nooit problemen meegemaakt. Vorig jaar was het extreem, maar ik stond in de rust bij die hoofdsteward van jullie, die dikke kale met die pet op en die was vrij duidelijk. Jullie verkopen die kaarten zelf aan Feyenoorders, dus eigenlijk moet je niet zeiken.![]()
Dat ben ik dan wel weer met je eens, ik zit ook het liefst en het merendeel gewoon los. En gedraag me dan gewoon rustig en met respect voor mijn buurman die wellicht voor de ander is. Al heb ik bij nec altijd het gevoel dat ik op een verlengd deel van het uitvak zit.quote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dit probleem is ook grotendeels de schuld van NEC zelf. Omdat ze zogenaamd een vrij vervoer regime voor Feyenoord in tact willen houden. En ik mag gerust zeiken aangezien ik het nogal hinderlijk vind dat Feyenoorders die dan toch een kaartje bemachtigd hebben zich dan ook nog eens gaan misdragen. Heb dan op zijn minst een beetje respect voor de NEC supporters en houdt je gedeisd.
Wat een geleuter. Het zijn die trouwe NEC supporters die hun kaartjes verkopen hoor, en daarnaast zit je in een voetbalstadion en niet in een bioscoop.quote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dit probleem is ook grotendeels de schuld van NEC zelf. Omdat ze zogenaamd een vrij vervoer regime voor Feyenoord in tact willen houden. En ik mag gerust zeiken aangezien ik het nogal hinderlijk vind dat Feyenoorders die dan toch een kaartje bemachtigd hebben zich dan ook nog eens gaan misdragen. Heb dan op zijn minst een beetje respect voor de NEC supporters en houdt je gedeisd.
Kijk daar heb ik dan totaal geen probleem mee. Als men zich gewoon gedraagt, prima. Gaan ze lopen dreigen en intimideren is het een ander verhaal. Helaas is dat laatste vaak het geval bij Feyenoord.quote:Op maandag 24 september 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens, ik zit ook het liefst en het merendeel gewoon los. En gedraag me dan gewoon rustig en met respect voor mijn buurman die wellicht voor de ander is. Al heb ik bij nec altijd het gevoel dat ik op een verlengd deel van het uitvak zit.
Die vergelijking in je eerste alinea slaat kant nog wal. Vak A is vaak een vak met veel losse verkoop dus nagenoeg geen NEC supporter verkoopt zijn kaartje. Daarnaast zie ik niet in waarom het thuispubliek (in voornamelijk de vakken voor de wat oudere supporters of juist gezinnetjes die niet op de gezinstribunen willen) geïntimideerd moet worden en uitgescholden moet worden omdat ze hun club in hun eigen stadion en vak aanmoedigen?quote:Op maandag 24 september 2012 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat een geleuter. Het zijn die trouwe NEC supporters die hun kaartjes verkopen hoor, en daarnaast zit je in een voetbalstadion en niet in een bioscoop.
Maar goed, over een gunstig resultaat van de wedstrijd ben ik niet echt zeker...
Maar die kaarten worden wel gekocht op clubcards of seizoenskaarten van andere nec'ers. Daar doelde die steward toen ook op. Op dat moment is het voor nec natuurlijk ook totaal niet te handhaven. Wel of geen vrij vervoer speelt daarbij geen rol. Bij combi's zie je precies hetzelfde als Feyenoord op bezoek komt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef larry91 het volgende:
[..]
Die vergelijking in je eerste alinea slaat kant nog wal. Vak A is vaak een vak met veel losse verkoop dus nagenoeg geen NEC supporter verkoopt zijn kaartje.
Ik zit ook in de Kuip bij wedstrijden van NEC.quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die kaarten worden wel gekocht op clubcards of seizoenskaarten van andere nec'ers. Daar doelde die steward toen ook op. Op dat moment is het voor nec natuurlijk ook totaal niet te handhaven. Wel of geen vrij vervoer speelt daarbij geen rol. Bij combi's zie je precies hetzelfde als Feyenoord op bezoek komt.
Oké dat wist ik niet. Dan vind ik die NEC supporters trouwens ook maar een stel losers...quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die kaarten worden wel gekocht op clubcards of seizoenskaarten van andere nec'ers. Daar doelde die steward toen ook op. Op dat moment is het voor nec natuurlijk ook totaal niet te handhaven. Wel of geen vrij vervoer speelt daarbij geen rol. Bij combi's zie je precies hetzelfde als Feyenoord op bezoek komt.
Bij die wedstrijd is gewoon altijd een (s)cc verplichting geweest als je kaarten wil halen. Al kon je eerst altijd 4 kaarten halen op 1 (s)cc en na de 'problemen' van vorig jaar slechts 2.quote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef larry91 het volgende:
[..]
Oké dat wist ik niet. Dan vind ik die NEC supporters trouwens ook maar een stel losers...
Eerlijk gezegd is deze wedstrijd ook een beetje aan me voorbijgegaan, ineens krijg je dan door dat er een bekerwedstrijd is. En aangezien ik dit weekend een kut-avond gehad heb en van deze wedstrijd ook niet veel verwacht, pas ik maar een keer.quote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef larry91 het volgende:
Niemand heeft zin, vertrouwen in Pastoor en in dit elftal is tot een nulpunt gedaald.
Zelfs positivo's als Mark en Bas zijn tamelijk negatief geworden (ik vond het eigenlijk altijd een verademing om hun optimisme te lezen...).
Ikzelf was in eerste instantie van plan om vanuit mijn woonplek Amsterdam naar Nijmegen af te reizen maar heb nu echt totaal geen zin en behoefte hier in. Als ik nog in Nijmegen had gewoond had ik dat wel gedaan maar nu vind ik het al die moeite niet echt waard..
Kom op zeg, we nemen zelfs een dwerg mee. Al zal je dan moeten gaan staan, anders zie je hem niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:17 schreef Mark het volgende:
Speelt ook mee dat ik Feyenoord geen aansprekende tegenstander vind, geen spelers waarvoor je eens goed gaat zitten.
Ik heb het even allemaal laten bezinken, en ik ben er uit. Eigenlijk gaat het best wel goed met ons NEC. We zijn allemaal erg goed en nuttig........... Pffffquote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef larry91 het volgende:
Niemand heeft zin, vertrouwen in Pastoor en in dit elftal is tot een nulpunt gedaald.
Zelfs positivo's als Mark en Bas zijn tamelijk negatief geworden (ik vond het eigenlijk altijd een verademing om hun optimisme te lezen...).
Het probleem zit 'm in het verval van de wedstrijd. De spelers ogen niet fit, wat op de supportersavond beaamd werd door Alex Pastoor. Daarnaast lijkt het alsof ze zonder passie op het veld rondlopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:56 schreef DeVinger het volgende:
Is het echt zo erg ja? Op papier hebben jullie een prachtig middenveld en een 'leuke' selectie met de nodige interessante talenten. En de trainer lijkt mij ook wel kundig, wel eentje die spelers beter maakt en leuk voetbal nastreeft. Maar in de praktijk is het dus een vervreemd elftal ofzo? Want de resultaten zijn toch ook niet zo slecht? Ik bedoel, NEC is nou eenmaal (bovenkant) middenmoot, dus je tikt niet zomaar even VVV of Willem II van de mat. Of zie ik iets over het hoofd?
Tja in mijn ogen een lastig verhaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef Mark het volgende:
Wat ik vreemd vind in die discussies op het forum, is dat sommigen beweren dat de spelers het publiek moeten inspireren, dus dat het logisch is dat bij matig spel de supporters stil zijn.
Neem een voorbeeld aan dat volle vak Tilburgers die hun matige ploegje 90 minuten vooruit schreeuwden!
Is meer de uitzondering hoor, de bijnaam Stillem II hebben ze niet voor niks.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef Mark het volgende:
Wat ik vreemd vind in die discussies op het forum, is dat sommigen beweren dat de spelers het publiek moeten inspireren, dus dat het logisch is dat bij matig spel de supporters stil zijn.
Neem een voorbeeld aan dat volle vak Tilburgers die hun matige ploegje 90 minuten vooruit schreeuwden!
Haha thanks.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is meer de uitzondering hoor, de bijnaam Stillem II hebben ze niet voor niks.
Succes vanavond, alleen niet te veel
Onzin. Puur gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef BasNijmegen het volgende:
Passie, inzet en de wil om te winnen. Dat mist ons team
Onzin. Tegen Heerenveen was het spel prima en lag de kwaliteit veel hoger.quote:Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Onzin. Puur gebrek aan kwaliteit.
Zelfs met veel passie zouden deze spelers nog te matig zijn.
Waar Zeefuik niet scoorde, had die nog wel waarde voor het team op een andere manier en dit heeft Platje niet dus?quote:Op zondag 30 september 2012 15:29 schreef larry91 het volgende:
Eens met JD. Vooral voorin ontbeert het aan kwaliteit. Meeste teams die tijdens het seizoen door de mand vallen gaan nog wel hard werken. Ook dat laat dit NEC na. Het is gewoon een kut elftal (op dit moment) waarin vooral het vasthouden van Pastoor aan Platje een beetje zielig begint te worden. En als laatste is Babos niet meer op niveau, de beste man heeft oneindig veel krediet bij mij maar hij maakt iedere wedstrijd wel één of twee fouten (blunders).
Als (=wanneer) we vrijdag van Ado verliezen zal de pleuris wel weer uitbreken...
Zeefuik was erg balvast en hij had Schone achter zich.....dat is een immens verschil met Roorda die heel erg tegenvalt imoquote:Op zondag 30 september 2012 16:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Waar Zeefuik niet scoorde, had die nog wel waarde voor het team op een andere manier en dit heeft Platje niet dus?
Klopt helemaal.quote:Op zondag 30 september 2012 16:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Waar Zeefuik niet scoorde, had die nog wel waarde voor het team op een andere manier en dit heeft Platje niet dus?
Wij hebben nog een spits in de beloftencompetitie rondlopen die al 13 keer het net heeft laten bollen. Zou dat niet wat zijn om een half jaartje te huren?quote:Op zondag 30 september 2012 16:34 schreef larry91 het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Zeefuik was een ideaal aanspeelpunt. Platje is veel doelgerichter maar moet om te scoren, eigenlijk de perfecte bal krijgen en die krijg je nu eenmaal niet bij NEC. Daarnaast is Platje niet in staat om een bal langer dan 1 seconde vast te houden en kan het middenveld niet inschuiven en is het voor Rieks en Foor onmogelijk om een combinatie aan te gaan. Waardeloze kerel dus die Platje..
Niet dat het iets uit zou moeten maken maar het is wel een oud feyenoorder...en ook ajaciedquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:31 schreef BasNijmegen het volgende:
Wel trouwens mooi, hoe het legioen Sno applaus gaf, bij het verlaten van het veld. Zeer veel respect!
Vind je? Op zich hebben jullie toch wel spelers die makkelijk een doelpuntje maken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:53 schreef Mark het volgende:
Als je in 2 wedstrijden 3 goals incasseert van onze aanval dan is er serieus iets mis met je verdediging
Nee. Hoe kom je hierbij?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op zich hebben jullie toch wel spelers die makkelijk een doelpuntje maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |