Alleen moet de gezochte spits uit de TT nu wel Messi heten om de geitenkaas achterin te compenserenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef larry91 het volgende:
...
(we schakelen gewoon weer over naar de orde van de dag na gisteren , wij NECers kunnen goed incasseren...)
 En hij is sowieso al geen bar-type dus dat is mooi meegenomen.
 En hij is sowieso al geen bar-type dus dat is mooi meegenomen.

Haha ja. We hebben er een nodig die minimaal er 6 maakt per wedstrijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Alleen moet de gezochte spits uit de TT nu wel Messi heten om de geitenkaas achterin te compenserenEn hij is sowieso al geen bar-type dus dat is mooi meegenomen.

Nee, zeker niet nu Pastoor nu waarschijnlijk weer T Voorde op de vleugel zetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:32 schreef larry91 het volgende:
Ik zie echt op tegen morgen. Hopelijk kunnen de spelers zich voldoende herpakken na vorige week en heeft Twente de wedstrijd in Turkije nog in de benen. Maar veel vertrouwen heb ik er niet in..

Fijn!... Weer een amateur in de spits terwijl de beste die wij hebben wordt misbruikt op de vleugel....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:56 schreef LDS het volgende:
[..]
Nee, zeker niet nu Pastoor nu waarschijnlijk weer T Voorde op de vleugel zet

quote:
 .
.

Eerder opzouten met Pastoor. En dan Will op de tribune houden. Iedereen had al gezien dat Ten Voorde niet op de flank hoort, maar meneer Pastoor komt daar na 30 minuten achter. En dan Platje er in houden. Wat heb ik me op zitten te winden op de tribune zegquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:08 schreef larry91 het volgende:
Breueropzouten met die gast. Rest was ook drama, maar die gozer....

Helemaal mee eens. Roorda valt zwaar door de mand tot nu toe. Koolwijk is middelmatig idd. Sno vind ik wel echt een versterking.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
Is het middenveld ook niet gewoon overschat? Beetje zelfde type spelers, waarbij ik sowieso mijn twijfels heb over Roorda op 10. Zou daar dan eerder die Foor neer zetten.
Koolwijk vind ik sowieso maar een matige speler trouwens.

Wie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
En dan die Veselinovic van Anderlecht in de spits?

NEC schijnt zich bij Anderlecht gemeld te hebben om Dalibor Veselinovic te huren. Lange spits.quote:

Thanks.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
NEC schijnt zich bij Anderlecht gemeld te hebben om Dalibor Veselinovic te huren. Lange spits.
http://www.omroepgelderla(...)pits-Veselinovic.htm

Het moet ook echt! anders wordt het helemaal niks dit seizoen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:58 schreef larry91 het volgende:
[..]
Thanks.
Ken hem niet maar het is in ieder geval goed om te zien dat ze aan het zoeken zijn naar versterkingen voorin.

Dat dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:25 schreef larry91 het volgende:
Dat we kunnen en mogen verliezen tegen twente en Ajax is inderdaad waar, maar de manier waarop baart mij(ons) zorgen.

Inderdaad, dat ze niet willen vechten voor de club, supporters en elkaar is iets wat mij persoonlijk erg verbaast. Het lijkt geen team te zijn. Ook worden spelers op de verkeerde plaats gezet. Dat bijvoorbeeld een breuer de voorkeur krijgt boven een Will en Cmovs snap ik niet (al is Cmovs meer een centrale verdediger)quote:

En voor de derby alsjeblieftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef numero_uno het volgende:
Wisgerhof heeft het ook niet meer naar zijn zin bij Twente.
Clubliefde tonen en terugkomen!
 .
.

Will maar dat had ik 6 jaar geleden ook gezegd toen Will nog een B junior was, Breuerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:30 schreef BasNijmegen het volgende:
Discussie-issue
Roept u maar!
Will vs. Breuer

NEC heeft niet bekend gemaakt, maar verwacht sowieso 2miljoen +.quote:

quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef Mark het volgende:
Mooie reactie op het forum: "gefeliciteerd!
alleen jammer dat je een kut trainer krijgt!"

Het is juist zeer onwaarschijnlijk dat de Vleem komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:39 schreef larry91 het volgende:
Vleminckx komt waarschijnlijk terug naar Nijmegen. Zo niet dan komt die gast van Anderlecht. Die zou betrokken zijn bij de deal van Nuytinck.

Degraderen zul je niet. Maar een groep met zoveel potentieel heeft behoefte aan een goede afmaker. Of een trainer die de enige fatsoenlijke spits die we hebben niet op linksbuiten zet....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Ach met dit materiaal degradeer je niet, maar ga je ook niet voor de play-offs meedoen. Prima voor NEC begrippen eigenlijk. Maar toch knaagt het.

quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Teleurstelling is misschien wel het juiste woord

Vind het ook niet veel. Een gelijkwaardige speler bij Twente/Groningen zou 5+ milj. doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens NECToday vangt NEC 2,1 miljoen voor Bram. Mag hopen dat dit een grap is, of dat er mooie clausules bij zitten.

Volgens voetbalzone 3 miljoen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens NECToday vangt NEC 2,1 miljoen voor Bram. Mag hopen dat dit een grap is, of dat er mooie clausules bij zitten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |