abonnement Unibet Coolblue
pi_116062253
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

En dan die Veselinovic van Anderlecht in de spits?
Wie?
pi_116062336
Roorda mag idd wel even op de bank gaan zitten.
Ook wil ik Danny van den Meiracker wel in de basis ipv Platje. Slechter kan niet.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116062378
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef larry91 het volgende:

[..]

Wie?
NEC schijnt zich bij Anderlecht gemeld te hebben om Dalibor Veselinovic te huren. Lange spits.

http://www.omroepgelderla(...)pits-Veselinovic.htm
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_116062391


[ Bericht 100% gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 27-08-2012 12:25:28 ]
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_116063308
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

NEC schijnt zich bij Anderlecht gemeld te hebben om Dalibor Veselinovic te huren. Lange spits.

http://www.omroepgelderla(...)pits-Veselinovic.htm
Thanks.
Ken hem niet maar het is in ieder geval goed om te zien dat ze aan het zoeken zijn naar versterkingen voorin.
pi_116087289
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:58 schreef larry91 het volgende:

[..]

Thanks.
Ken hem niet maar het is in ieder geval goed om te zien dat ze aan het zoeken zijn naar versterkingen voorin.
Het moet ook echt! anders wordt het helemaal niks dit seizoen.
pi_116091695
Natuurlijk verliep het verre van optimaal, maar zo erg is het allemaal ook weer niet. Ajax en Twente thuis kan je gewoon verliezen. Tegen Twente was het al beter dan tegen Ajax en zijn we bovendien de wedstrijd tegen Heerenveen al vergeten? We zijn weer veel te kritisch. De komende drie wedstrijden minimaal zeven punten pakken en er is niks aan de hand.
pi_116092666
Nah niet helemaal mee eens. Je zag dat het in de tweede helft tegen Heerenveen ook allesbehalve goed liep. Was naar mijn mening mede dankzij de zwakte van Heerenveen dat we daar wonnen. Dat we kunnen en mogen verliezen tegen twente en Ajax is inderdaad waar, maar de manier waarop baart mij(ons) zorgen.
Ligt grotendeels ook aan Pastoor, die zet gewoon de mannetjes niet op de juiste plek.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:53:38 #109
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_116093346
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:25 schreef larry91 het volgende:
Dat we kunnen en mogen verliezen tegen twente en Ajax is inderdaad waar, maar de manier waarop baart mij(ons) zorgen.
Dat dus
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_116098605
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:53 schreef Mark het volgende:

[..]

Dat dus
Inderdaad, dat ze niet willen vechten voor de club, supporters en elkaar is iets wat mij persoonlijk erg verbaast. Het lijkt geen team te zijn. Ook worden spelers op de verkeerde plaats gezet. Dat bijvoorbeeld een breuer de voorkeur krijgt boven een Will en Cmovs snap ik niet (al is Cmovs meer een centrale verdediger)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:37:12 #111
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_116098852
Wisgerhof heeft het ook niet meer naar zijn zin bij Twente.
Clubliefde tonen en terugkomen!
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_116101004
Bjelland ligt er maanden uit, dan staat Wisgerhof voorlopig toch gewoon in de basis?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:57:41 #113
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_116101045
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef numero_uno het volgende:
Wisgerhof heeft het ook niet meer naar zijn zin bij Twente.
Clubliefde tonen en terugkomen!
En voor de derby alsjeblieft :D.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_116109138
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:53 schreef Mark het volgende:

[..]

Dat dus
Dat dus
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116124239
Muslu naar Top Oss
pi_116130998
Zijn niveau.
pi_116132364
Inderdaad. Matige back, zelfs Breuer is nog sneller. Al stond hij wel ooit aan de basis van die legendarische wedstrijd van Pothuizen tegen Sparta door die vreselijke blunder.
Heeft zichzelf simpelweg overschat en moet nu op de blaren zitten..
pi_116139848
Discussie-issue
Roept u maar!

Will vs. Breuer
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:03:52 #119
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_116140860
Will by a longshot
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:08:19 #120
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_116140983
Will. Ze kunnen allebei niet verdedigen, maar Nathaniel kan nog een beetje aanvallen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:09:20 #121
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_116141008
En ik denk dat Will iets sneller is, maar dat kan ik niet met feiten aantonen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_116141554
Will!!!

Breuer liep tegen Twente echt zo te schutteren, was debet aan zowel de 2-0 als 3-0. Will is snel, behendig, redelijke voorzet en is een aardige verdediger. Als ik kijk hoe breuee de afgelopen 2 wedstrijden heeft verdedigd kan ik me niet indenken dat hij de voorkeur blijft krijgen...
pi_116157866
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:30 schreef BasNijmegen het volgende:
Discussie-issue
Roept u maar!

Will vs. Breuer
Will maar dat had ik 6 jaar geleden ook gezegd toen Will nog een B junior was, Breuer :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:55:55 #124
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_116158050
NEC haalt 'fysiek sterke' collega van Henry en Márquez op huurbasis
Woensdag, 29 augustus 2012 om 16:20
NEC huurt Victor Pálsson tot het einde van het seizoen van New York Red Bulls, met een optie tot koop. De middenvelder annex IJslands jeugdinternational sluit vanaf donderdag aan bij de selectie van Alex Pastoor. Op 10 september speelt Palsson een jeugdinterland tegen het team van België.

Pálsson, 21 jaar, ging op vroege leeftijd spelen voor Aarhus uit Denemarken. Daarna kwam hij twee seizoenen uit voor diverse jeugdteams van Liverpool. Via onder meer
Hibernian kwam hij terecht bij New York Red Bulls. "Ik verheug me erg op mijn tijd in Nijmegen en hoop dan ook een belangrijke rol te gaan spelen."

"Victor is een fysiek sterke controlerende middenvelder die zich binnen de Nederlandse voetbalstijl verder kan ontwikkelen", claimt technisch directeur Carlos Aalbers. "Door de langdurige blessure van Youri Loen hebben we ook deze positie weer kunnen invullen en brengen de selectie daarmee op 24 spelers en 4 keepers."

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=171859

Nog nooit van gehoord...
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_116160353


Middenvelder..... Tja
Alsof Pastoor zijn lievelingetjes van t veld af zal halen. Koolwijk en Roorda blijven echt wel staan.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116164893
Ik snap deze move niet zo. Dit lijkt me idd geen speler voor de basis, dus waarom zou je zo'n jonge gast huren? :?
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:49:37 #127
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_116165163
Beetje dezelfde keuze als Ibrahim van vorig jaar...
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_116165179
Ze schuiven iedere keer een linie naar voren, eerst een keeper, toen een verdediger en nu een middenvelder, hopelijk straks een aanvaller, laat hem maar henry meenemen!
pi_116175215
Blijkbaar met optie tot koop. Maakt het begrijpelijker.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_116183290
wanneer je het spel ziet van Koolwijk en Roorda, is het een zeer begrijpelijke aanschaf. Echter zie ik Pastoor hier nog niet aan toegeven.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116224982
Nuytinck naar Anderlecht.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_116225195
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef mrstylo het volgende:
Nuytinck naar Anderlecht.
Transferwaarde?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:04:11 #133
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_116225258
Mag toch hopen op een paar miljoen. Mooie reactie op het forum: "gefeliciteerd!
alleen jammer dat je een kut trainer krijgt!"
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_116225395
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Transferwaarde?
NEC heeft niet bekend gemaakt, maar verwacht sowieso 2miljoen +.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_116226362
Prima transfer voor beiden partijen. Bram was klaar in Nijmegen, en andersom is het goed zo.

Vleminckx terug naar Nijmegen?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116226420
Vleminckx komt waarschijnlijk terug naar Nijmegen. Zo niet dan komt die gast van Anderlecht. Die zou betrokken zijn bij de deal van Nuytinck.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:29:59 #137
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_116228402
Vleminckx terug zou echt een heldendaad zijn van Aalbers, en wat Nuytinck betreft vind ik het goed voor hem dat hij naar het buitenland gaat had hem niet graag tegen ons gehad :)

En dit natuurlijk

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef Mark het volgende:
Mooie reactie op het forum: "gefeliciteerd!
alleen jammer dat je een kut trainer krijgt!"
^O^

Misschien dat Bram het Siegge Sage nog kan leren :+
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_116230270
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:39 schreef larry91 het volgende:
Vleminckx komt waarschijnlijk terug naar Nijmegen. Zo niet dan komt die gast van Anderlecht. Die zou betrokken zijn bij de deal van Nuytinck.
Het is juist zeer onwaarschijnlijk dat de Vleem komt.

"Heb vandaag besloten om niet weg te gaan!Ben naar hier gekomen om prijzen te winnen en wil de strijd aangaan en belangrijk worden voor club!"
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:21:57 #139
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_116232890
Ben bang dat het anders misschien wel een Vadocz 2 zou worden. Gewoon herinneringen aan Bjorn koesteren :)

Wel mooi dat mijn zoontje nu kan zeggen dat hij al naar NEC ging toen Bram er nog voetbalde ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_116235210
Zit er niemand anders bij Anderlecht, die bij de Bram deal betrokken kan zijn?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116239593
Fuck my intell... Ik kap ermee om naar mensen binnen de OSRN te luisteren. Iedere keer als ik denk iets te weten wordt t binnen 10 minuteb ontkracht :')

Maar buiten mijn falen, is dit natuurlijk wel echt balen. Onze voorhoede loopt te springen en die lijken we tot aan de winterstop niet te krijgen.....
Dan maar hopen dat Platje spel inzicht gaat krijgen.
pi_116240441
Ach met dit materiaal degradeer je niet, maar ga je ook niet voor de play-offs meedoen. Prima voor NEC begrippen eigenlijk. Maar toch knaagt het.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116243150
Aalbers verwacht geen versterkingen meer:
"We wilden een aanvaller en hebben alles geprobeerd. Maar de een was te duur, de ander wilde of mocht niet. Er is ons veel aangeboden, maar worden beperkt door de middelen."
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_116243277
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Ach met dit materiaal degradeer je niet, maar ga je ook niet voor de play-offs meedoen. Prima voor NEC begrippen eigenlijk. Maar toch knaagt het.
Degraderen zul je niet. Maar een groep met zoveel potentieel heeft behoefte aan een goede afmaker. Of een trainer die de enige fatsoenlijke spits die we hebben niet op linksbuiten zet....
Ik baal hier wel van maar kan het de directie ook niet echt aanrekenen.
pi_116264496
Teleurstelling is misschien wel het juiste woord
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116266726
Toch wel een erg zwakke voorhoede zo. Veel goals ingeleverd tov vorig jaar. Als dat maar goed gaat..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_116267371
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Teleurstelling is misschien wel het juiste woord
pi_116268841
Volgens NECToday vangt NEC 2,1 miljoen voor Bram. Mag hopen dat dit een grap is, of dat er mooie clausules bij zitten.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:08:40 #149
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_116268919
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens NECToday vangt NEC 2,1 miljoen voor Bram. Mag hopen dat dit een grap is, of dat er mooie clausules bij zitten.
Vind het ook niet veel. Een gelijkwaardige speler bij Twente/Groningen zou 5+ milj. doen.
Maar goed, die hebben het sowieso iets ruimer; Anderlecht weet dat NEC een bod van 2+ niet kan afwijzen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_116270395
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens NECToday vangt NEC 2,1 miljoen voor Bram. Mag hopen dat dit een grap is, of dat er mooie clausules bij zitten.
Volgens voetbalzone 3 miljoen.
pi_116281070
0-2 voor bij rust en een man meer: vrijwel zeker drie punten erbij. :)
pi_116284885
Deze spelers :r
pi_116289537
Argumentatie?
pi_116290324
Is inderdaad ook handig. Spelers kwamen supporters nauwelijks bedanken. Aantal liep al gewoon naar binnen. Terwijl er 250 man stonden na twee kut wedstrijden en 90 minuten kabaal hebben lopen maken.
Spelersbus is ook tegengehouden.
Gaat misschien allemaal een beetje te vermaar het publiek een beetje fatsoenlijk bedanken mag wel.
pi_116291939
Aha oke, was ik niet van op de hoogte.
  zondag 2 september 2012 @ 02:56:27 #156
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_116295607
Jankerd wees blij dat nek weer eens punten pakt
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_116298811
Ach, dat geelzwarte nauwelijks binding hebben met hun spelers behoudens met mevrouw Thea is bekend. Daarom is jouw reactie mij ook niet vreemd.
  zondag 2 september 2012 @ 12:10:41 #158
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_116299187
0-4 *O*
Reactie spelers - voor zover ik dat van larry begrijp -O-
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_116300721
Ja we moeten hetgeen niet uit.verband trekken maar het leek wel enigzins op een statement. En dat leek en lijkt mij nergens voor nodig.

Overwinning was natuurlijk wel fantastisch. Al had er met een hoger baltempo wel 2 a 3 goals meer ingezeten.
  zondag 2 september 2012 @ 13:12:27 #160
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_116300903
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:05 schreef larry91 het volgende:
Ja we moeten hetgeen niet uit.verband trekken maar het leek wel enigzins op een statement. En dat leek en lijkt mij nergens voor nodig.

Overwinning was natuurlijk wel fantastisch. Al had er met een hoger baltempo wel 2 a 3 goals meer ingezeten.
Hebben ze de afgelopen 2 seizoenen vaker last van.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_116300963
Lekkere drie punten, maar het was allemaal zeer matig.
Zwolle had genoeg kansen om nog op 1-2 of zelfs 2-2 te komen. Daarnaast scoor je 30 min niet met twee man meer..... matig zeer matig.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116341888
quote:
Column Carlos Aalbers: N.E.C. transferwindow zomer 2012

N.E.C. behaalde afgelopen seizoen een uitstekende 8e positie op de ranglijst en bereikte de play-offs, onder leiding van Alex Pastoor en zijn staf. Hiermee voetbalde N.E.C. zich structureel over een periode van vijf jaar van een gemiddelde 11e naar de 10e positie in de Eredivisie. Dit is hoger dan de financiële positie die N.E.C. op deze ranglijst inneemt. Dit hebben we op eigen kracht bereikt ondanks het feit dat media-inkomsten met meer dan ¤ 1.500.000.- per seizoen, in die periode zijn teruggelopen, de economische crisis de wereld heeft veranderd en dit ook consequenties voor de inkomsten van N.E.C. heeft.

Terwijl de spelers na het seizoen genieten van een welverdiende vakantie, start voor ons weer direct de voorbereiding op het nieuwe seizoen met als prioriteit de samenstelling van een selectie die kan voldoen aan onze sportieve doelstellingen en die past binnen het beschikbaar gestelde budget. Sportief willen we een positie in de middenmoot van de Eredivisie behalen met als ambitie het bereiken van play-offs, succes in de KNVB-Beker behalen en om gemiddeld jaarlijks een speler met winst te transfereren. Hierbij is alles gericht op ontwikkeling, waarbij spelers een vervolgstap in hun carrière kunnen maken en N.E.C. in haar totaliteit verder kan als club. Vanuit deze doelstellingen hebben we een visie en enkele kernwaarden zoals kwaliteit , normaal gedrag en realiteitszin vastgesteld en van hieruit maken we keuzes die voor N.E.C. de kans op succes en continuïteit van de club op lange termijn garanderen.

De spelers die vertrokken waaronder Kristián Vadócz (éénjarige overeenkomst), Genero Zeefuik (gehuurd) John Goossens en Lasse Schöne, die afgelopen seizoen een bijdrage aan bovenstaand geheel hebben gegeven, vertrokken transfervrij en hebben hiermee geen financiële bijdrage voor de toekomst opgeleverd. Dit is niet wat we willen maar Joop Munsterman van FC Twente heeft hierover eens gezegd "als bestuurders zitten we achterin de bus en de speler met hun omgeving zitten aan het stuur". Hiermee slaat hij de spijker op zijn kop.

Bij N.E.C. werken we met één selectie waarmee we de wedstrijden van het eerste elftal en de Beloften spelen. Hierbij streven we naar een selectie van 30 spelers met als eerste criterium kwaliteit. Dit hoeft niet altijd alleen in de voetbalkwaliteiten te zitten, maar de speler kan ook zijn toegevoegde waarde hebben in ervaring, waardoor hij het team beter laat functioneren of het potentiële talent helpt in zijn ontwikkeling door een verhoogde trainingsintensiteit. De vertrokken spelers speelden vooral op het middenveld en in de aanval. Hiervoor in de plaats kwamen o.a. Geert Arend Roorda en Evander Sno transfervrij naar N.E.C. en Rick ten Voorde keerde terug na een succesvolle verhuurperiode aan RKC Waalwijk. Later verkochten we Erton Fejzullahu met een aflopend contract aan Djurgården voor een bedrag van ¤ 350.000,- en kochten we Sören Rieks voor ¤ 300.000,- van Esbjerg fB. Ook voegden we enkele talenten aan de selectie toe. Hiermee gingen we richting de realisatie van ons plan. De wens was nog om de aanval te versterken en de selectie naar het aantal van 30 spelers aan te vullen. Uitgangspunt voor een directe versterking is dat deze speler beduidend beter moet zijn dan de huidige spelers op die positie en daarnaast betaalbaar moet zijn. Voor N.E.C. zijn investeringen in de huidige situatie tot ongeveer ¤ 500.000,- (transfersom) realistisch en verantwoord. In de markt is het nagenoeg onmogelijk om een aanvaller te vinden die binnen deze kaders past. Hiermee geef ik het volledige antwoord op de vraag die ik afgelopen dagen vaak ontving: "Wat kan en wil N.E.C. investeren?" Dit houdt niet in dat we een pas op de plaats maken, maar onze ambities met gezond verstand blijven nastreven.

In de laatste fase van de transferwindow zoek je het in de creatieve oplossingen die aan het einde van de transferwindow ontstaan, maar hier wilden spelers niet of mochten ze niet van hun huidige club. Daarnaast lukte het niet om nog twee spelers aan te trekken die voldeden aan de kwaliteitsnorm om het gewenste aantal te halen. Ten slotte meldde Anderlecht zich afgelopen donderdag voor Bram Nuytinck. Nadat de onderhandelingen eerst vastliepen en Bram Nuytinck me belde dat hij als speler uit de jeugdopleiding heel graag deze kans wilde grijpen bij deze topclub, kwam er 's avonds weer beweging waarbij Anderlecht het aanbod verbeterde. Uiteindelijk bereikten we vrijdagochtend een akkoord waarmee we een transfer realiseerden van ¤ 1.750.000,- die door middel van bonussen kan oplopen naar ruim ¤ 2.000.000,- en een doorverkooppercentage. Naast een mooi financieel resultaat is het een transfer waar alle mensen van de N.E.C.-jeugdopleiding, technische-, medische- en begeleidingstaf en organisatie trots op zijn, want dit is het resultaat waar iedereen dagelijks aan heeft gewerkt en invloed op heeft gehad. Bram, bedankt en veel succes bij Anderlecht! In de laatste uren heb ik geen zaken meer gedaan omdat ik in de afgelopen jaren geleerd heb dat als de voorbereiding hierop niet goed is je verkeerde keuzes maakt die niet bijdragen aan ons succes.

Met het totale resultaat ben ik ondanks enkele uitstekende transfers niet ontevreden, maar zeker ook niet tevreden omdat ik niet de sportieve lat voor de korte termijn heb kunnen aantikken. Dat hier kritiek op is begrijpelijk, maar ook een gegeven, want er blijven altijd mensen en media met hun mening. Onze supporters hebben in ieder geval er recht op, om te weten wat de beweegredenen zijn van de gekozen handelswijze en die leg ik in deze column uitgebreid uit.

De gemaakte keuzes zijn gebaseerd op een duidelijk en consequente lijn om met N.E.C. op alle fronten succesvol te zijn en de continuïteit van de club te waarborgen.

Na een lange transferperiode ben ik afgelopen weekend in samenwerking met diverse mensen van N.E.C. weer bezig geweest om een zeer talentvolle buitenlandse speler en zijn ouders te overtuigen om naar N.E.C. te komen. In de evaluatie ontving ik complimenten van deze speler en zijn familie over het eenduidige handelen van alle mensen. Dat was goed om te horen en we hebben hiermee alles gedaan om de keuze van de speler op N.E.C. te laten vallen. Die keuze is uiteindelijk aan de speler. Ik wil hiermee aangeven dat het proces waarmee we bezig zijn niet ophoudt op 1 september, maar dat we continu bezig zijn om beter te worden en dit met de volle inzet doen.

Ik heb er alle vertrouwen in dat we met de huidige selectie onze doelstelling kunnen halen, omdat de spelers en het team nog niet aan hun plafond zitten. Tevens zie ik dat alle trainers en spelers elke dag bezig zijn om het maximale uit zichzelf te halen voor N.E.C. Ik reken ook op uw vertrouwen voor de korte en lange termijn.

Met sportieve groet,

Carlos Aalbers
Technisch Directeur N.E.C.
Bron: NEC-Nijmegen.nl
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 3 september 2012 @ 12:48:29 #163
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_116342006
Tja, ik vind dat Carlos het naar behoren doet. Hij kan geen ijzer breken met zijn blote handen, en als spelers niet willen, dan wordt het natuurlijk moeilijk. Goed dat realiteitszin een van de aandachtspunten is.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_116342036
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:48 schreef Mark het volgende:
Tja, ik vind dat Carlos het naar behoren doet. Hij kan geen ijzer breken met zijn blote handen, en als spelers niet willen, dan wordt het natuurlijk moeilijk. Goed dat realiteitszin een van de aandachtspunten is.
jep inderdaad.
Als je in een vijver moet vissen waarin 10 vissen zwemmen en er 100 hengelaars zijn, dan is het lastig de vis te vangen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116342071
¤1.750.000 vind ik wel wat tegenvallen gezien zijn potentie en contractduur. Maar goed, wederom een mooi bedrag ontvangen. Volgend seizoen zal Navarone wel de volgende zijn.

Cillessen -> Nuytinck -> Foor -> ..?
pi_116342212
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:51 schreef Nimma024 het volgende:
¤1.750.000 vind ik wel wat tegenvallen gezien zijn potentie en contractduur. Maar goed, wederom een mooi bedrag ontvangen. Volgend seizoen zal Navarone wel de volgende zijn.

Cillessen -> Nuytinck -> Foor -> ..?
Na Foor gaan we Rieks en Tutuarima verkopen voor boven de miljoen.

Over die 1,75 miljoen.

NEC heeft op dit moment ¤ 1.750.000,- ontvangen voor Bram. Dit kan oplopen naar ruim ¤ 2.000.000,-. Betekend dit dat er max ¤ 250.000,- bij kan komen aan bonussen, of dat er bovenop die 1,75 miljoen nog 2 miljoen kan komen?
Daarnaast is een doorverkoopercentage zeer aantrekkelijk!

Of we vangen met bonus erbij: ¤ 3.750.000
Of we vangen met bonus erbij: ¤ 2.000.000

Als Bram de stap kan maken naar een grotere club, dan pakt NEC ook nog wel een half ton. Daarbovenop komt nog geld voor de opleidende club. Kortom, NEC haalt sowieso wel 2.5 miljoen binnen. Dat is zeer netjes voor een verdediger van NEC.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 3 september 2012 @ 13:00:27 #167
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_116342273
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:57 schreef BasNijmegen het volgende:
Over die 1,75 miljoen.

NEC heeft op dit moment ¤ 1.750.000,- ontvangen voor Bram. Dit kan oplopen naar ruim ¤ 2.000.000,-. Betekend dit dat er max ¤ 250.000,- bij kan komen aan bonussen, of dat er bovenop die 1,75 miljoen nog 2 miljoen kan komen?
Het eerste, neem ik aan. Maar opleidingvergoeding kan inderdaad nog lekker oplopen, aangezien het grootste gedeelte dan naar NEC gaat
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_116342317
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:57 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Na Foor gaan we Rieks en Tutuarima verkopen voor boven de miljoen.
Rieks met winst verkopen is niet onhaalbaar maar wel erg snel gedroomd. Rieks heeft een leuke indruk achter gelaten, maar laat het hem eerst maar eens een seizoen lang laten zien. Pas dan kan je aan zulke bedragen gaan denken.
Tutuarima met grove winst verkopen is al helemaal toekomstmuziek. Ook al zou het een talent zijn, hij moet eerst maar eens aan speelminuten toe gaan komen.
quote:
Over die 1,75 miljoen.

NEC heeft op dit moment ¤ 1.750.000,- ontvangen voor Bram. Dit kan oplopen naar ruim ¤ 2.000.000,-. Betekend dit dat er max ¤ 250.000,- bij kan komen aan bonussen, of dat er bovenop die 1,75 miljoen nog 2 miljoen kan komen?
Daarnaast is een doorverkoopercentage zeer aantrekkelijk!

Of we vangen met bonus erbij: ¤ 3.750.000
Of we vangen met bonus erbij: ¤ 2.000.000

Als Bram de stap kan maken naar een grotere club, dan pakt NEC ook nog wel een half ton. Daarbovenop komt nog geld voor de opleidende club. Kortom, NEC haalt sowieso wel 2.5 miljoen binnen. Dat is zeer netjes voor een verdediger van NEC.
Het wordt max. 2 miljoen in totaal (incl. bonus, excl. doorverkopen), dus niet nog bovenop de 1,75 miljoen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_116342346
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:00 schreef Mark het volgende:

[..]

Het eerste, neem ik aan. Maar opleidingvergoeding kan inderdaad nog lekker oplopen, aangezien het grootste gedeelte dan naar NEC gaat
kortom, die 1,75 miljoen is niet zo heel laag.
Was 't uit de opleiding van PSV, Ajax of Twente gekomen, dan was dezelfde speler 2 miljoen duurder geweest. "t is niet anders.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 3 september 2012 @ 13:04:47 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116342387
Die opleidingsvergoeding is maar maximaal 5% van de gehele transfersom. Dat is dus bijna nooit aantrekkelijk, of er moet echt een hele flinke klapper gemaakt worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116342444
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:02 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Rieks met winst verkopen is niet onhaalbaar maar wel erg snel gedroomd. Rieks heeft een leuke indruk achter gelaten, maar laat het hem eerst maar eens een seizoen lang laten zien. Pas dan kan je aan zulke bedragen gaan denken.
Tutuarima met grove winst verkopen is al helemaal toekomstmuziek. Ook al zou het een talent zijn, hij moet eerst maar eens aan speelminuten toe gaan komen.

[..]

Het wordt max. 2 miljoen in totaal (incl. bonus, excl. doorverkopen), dus niet nog bovenop de 1,75 miljoen.
Natuurlijk is het koffiedik kijken, maar talent pik je er wel snel uit.
Tijdens de oefenwedstrijden en bij jong NEC vind ik het een verademing op Tutuarima te zien spelen. Die jongen is sneller en technischer als Latupeirissa en heeft mijn inziens meer overzicht. Ik heb goede verwachting dat deze jongen dit seizoen speelminuten gaat krijgen en zich voor volgend jaar in de basis speelt.
Rieks gaat alleen nog maar groeien. Wanneer hij de communicatie binnen het team machtig is, dan wordt hij samen met Foor de spelbepaler en gaan we heel mooi voetbal zien. Ik schat hem hoger in als Schone (vooral constanter).

Maar je hebt gelijk, één zwaluw maakt nog geen zomer.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116342495
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:04 schreef Caland het volgende:
Die opleidingsvergoeding is maar maximaal 5% van de gehele transfersom. Dat is dus bijna nooit aantrekkelijk, of er moet echt een hele flinke klapper gemaakt worden.
Voor NEC begrippen is elke ton extra zeer welkom. Mocht Bram de stap hogerop maken, dan is het niet ondenkbaar dat hij voor 4 a 5 miljoen verkocht wordt. Wat toch al zo'n 2 ton aan vergoeding is. Daar bovenop komt de doorverkooppercentage die is bedongen, waardoor het ineens zeer interessant kan zijn voor NEC.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116342688
quote:
Na een lange transferperiode ben ik afgelopen weekend in samenwerking met diverse mensen van N.E.C. weer bezig geweest om een zeer talentvolle buitenlandse speler en zijn ouders te overtuigen om naar N.E.C. te komen. In de evaluatie ontving ik complimenten van deze speler en zijn familie over het eenduidige handelen van alle mensen. Dat was goed om te horen en we hebben hiermee alles gedaan om de keuze van de speler op N.E.C. te laten vallen. Die keuze is uiteindelijk aan de speler. Ik wil hiermee aangeven dat het proces waarmee we bezig zijn niet ophoudt op 1 september, maar dat we continu bezig zijn om beter te worden en dit met de volle inzet doen.
Messi?
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 3 september 2012 @ 13:21:27 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116342751
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:10 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Voor NEC begrippen is elke ton extra zeer welkom. Mocht Bram de stap hogerop maken, dan is het niet ondenkbaar dat hij voor 4 a 5 miljoen verkocht wordt. Wat toch al zo'n 2 ton aan vergoeding is. Daar bovenop komt de doorverkooppercentage die is bedongen, waardoor het ineens zeer interessant kan zijn voor NEC.
Ik vind het bedrag wel iets aan de lage kant. Des te meer omdat een doorverkooppercentage altijd een onzeker iets is. Voor hetzelfde geld raakt hij bijvoorbeeld geblesseerd en/of loopt hij transfervrij daar de deur uit. Zo'n percentage moet je meer zien als een toetje dan dat je het echt gaat optellen bij het transferbedrag op dat moment.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116342818
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het bedrag wel iets aan de lage kant. Des te meer omdat een doorverkooppercentage altijd een onzeker iets is. Voor hetzelfde geld raakt hij bijvoorbeeld geblesseerd en/of loopt hij transfervrij daar de deur uit. Zo'n percentage moet je meer zien als een toetje dan dat je het echt gaat optellen bij het transferbedrag op dat moment.
Klopt, maar anders hadden ze Bram niet verkocht. Ik zie het extreme talent in Bram ook niet, mede de reden waardoor clubs als Ajax en Twente hem niet gehaald hebben (denk ik). Bram is geen constante factor, waardoor er enig risico aan deze speler kleeft. Mocht hij zo exceptioneel goed zijn als velen denken dat hij is, dan gaat hij NEC meer geld opleveren, want dat wordt hij doorverkocht. Wanneer hij nog 5 jaar bij Anderlecht blijft zitten, dan blijkt hij niet zo goed te zijn als ze nu denken. In dat laatste geval is 1,75 miljoen nog steeds een mooi bedrag voor een verdediger van NEC.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 3 september 2012 @ 13:26:34 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116342854
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:24 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Klopt, maar anders hadden ze Bram niet verkocht. Ik zie het extreme talent in Bram ook niet, mede de reden waardoor clubs als Ajax en Twente hem niet gehaald hebben (denk ik). Bram is geen constante factor, waardoor er enig risico aan deze speler kleeft. Mocht hij zo exceptioneel goed zijn als velen denken dat hij is, dan gaat hij NEC meer geld opleveren, want dat wordt hij doorverkocht. Wanneer hij nog 5 jaar bij Anderlecht blijft zitten, dan blijkt hij niet zo goed te zijn als ze nu denken. In dat laatste geval is 1,75 miljoen nog steeds een mooi bedrag voor een verdediger van NEC.
Dit ben ik dan wel weer met je eens. Maar op het moment dat er een hype is rondom een speler zoals nu bij Nuytinck (en eerder bij Cillessen imo) moet je er natuurlijk optimaal gebruik van maken. :+ Of dat gedaan is zal de toekomst uitwijzen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116345760
Jacco Swart :W
Jan van Teeffelen :W
Johan van Kastel :W

Kom er maar in met alle speculaties!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_116346144
Zolang Van Delft er nog zit, zal MB nog niet komen.
En een andere speculatie heb ik nog niet.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116346275
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:12 schreef -J-D- het volgende:
Jacco Swart :W
Jan van Teeffelen :W
Johan van Kastel :W

Kom er maar in met alle speculaties!
ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw speculaties ;)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116346618
Tja, ik kan alleen oordelen over Jacco aangezien ik hem ken en zo nu en dan spreek. De rest is speculeren en daar doe ik niet aan mee.
Jacco is een job-hopper, in die zin dat hij bepaalde doelen voor zichzelf stelt en dan een nieuwe uitdaging toe is. Dat kan in het voetbal, dat kan erbuiten. Dus dat hij weg wil, vind ik niet verrassend.
Een van zijn doelen was het nieuwe stadion en hij verwijt de gemeente in dat hele project veel dingen. Dat doel gaat hij niet meer bereiken en dat doet zijn motivatie geen goed.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_116808776
Na vanavond maar even koploper blijven betreft de uitwedstrijden.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116811949
Kan nog knap lastig worden, al hebben we daar al twee jaar achter elkaar gewonnen.

Inmiddels een nieuwe voorzitter. Investeerderskamp grijpt de macht?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_116817728
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Kan nog knap lastig worden, al hebben we daar al twee jaar achter elkaar gewonnen.

Inmiddels een nieuwe voorzitter. Investeerderskamp grijpt de macht?
Van Delft zit er nog steeds...pas als hij weg gaat dan komen hopelijk de investeerders
  zaterdag 15 september 2012 @ 20:36:21 #184
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_116826208
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Kan nog knap lastig worden, al hebben we daar al twee jaar achter elkaar gewonnen.
0-1 bij rust, het gaat nog steeds goed
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_116826685
De stand is leuk, maar het spel is echt leuk om te zien!
Knappe combinaties en snel spel. Heerlijk!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_116827389
Doelsaldo NEC thuis: 2-9
Doelsaldo NEC uit: 8-0
_O-
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_116827785
15 duels op rij gescoord
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_116828259
2-2 :{
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_116829861
Dit elftal, laat week in week uit zien dat het vrij matig is. Dit gaat een moeilijk seizoen worden zo....
pi_116830747
Wat bedoel je met een moeilijk seizoen? We komen echt niet in de problemen hoor. Je komt naar mijn mening ten onrechte pessimistisch over.
pi_116830995
Ik hoop echt van niet maar als het maar een beetje tegen zit kan het echt zwaar worden.
Ik heb dit seizoen 1 aardige wedstrijd tegen Heerenveen gezien en een makkelijke doch tamelijk matige zege en wedstrijd.
Ik zeg ook niet dat we bij de onderste drie gaan eindigen want er zijn een aantal echte drama ploegen. Maar een seizoen als 3 jaar geleden kan zomaar..
pi_116831500
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 22:24 schreef Nimma024 het volgende:
Wat bedoel je met een moeilijk seizoen? We komen echt niet in de problemen hoor. Je komt naar mijn mening ten onrechte pessimistisch over.
Eens!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_116864653
Voetbal liep lekker gisteren. Prima positiespel.
Jammer natuurlijk van die twee tegendoelpunten.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_116866358
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:49 schreef BasNijmegen het volgende:
Voetbal liep lekker gisteren. Prima positiespel.
Jammer natuurlijk van die twee tegendoelpunten.
Vond ik ook. Zag er echt goed uit eigenlijk. Zo zuur dat die goals dan zo lullig vallen, en dat uitgerekend Sno die fout maakte (vond 'm echt goed), maar kan gebeuren..
Volgende week gewoon drie punten.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_116917907
Dit topic is net zo dood als de club
  maandag 17 september 2012 @ 23:41:09 #196
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_116917939
Inderdaad, allebei springlevend :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 17 september 2012 @ 23:54:03 #197
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_116918571
Aardige supportersvergadering, heb ik via DTH begrepen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 17 september 2012 @ 23:54:39 #198
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_116918601
Zal de samenvatting wel doornemen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_116923228
Ik ben gisteren wel weer even geweest bij de supportersavond. Prima verhaal.
Die Bart van Ingen is in mijn ogen wel een aanwinst voor de club.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_117025560
Zaterdag maar even onze eerste thuisoverwinning pakken. Willem II moet toch lukken zou je zeggen.
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')