abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117026256
Ja, en juist die potjes zijn vaak lastig.
  donderdag 20 september 2012 @ 15:40:01 #202
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117026272
Zeker voor NEC :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_117039707
Zeker een lastig potje. Maar deze wedstrijd gaat wel 3p opleveren. Dat kan niet anders!
pi_117055020
Wat vinden jullie eigenlijk van platje? Hij scoort regelmatig (en als je zijn geschiedenis bekijkt zou hij best op 10-15 goals in de eredivisie uit kunnen komen als hij de kans krijgt), maar is hij ook van waarde zonder zijn goals of is dat juist het probleem waarom hij (nog) geen onbetwiste basisspeler is?
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:57:53 #205
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117055265
Hij pikt zijn goaltjes nu wel mee, maar afgelopen seizoen bracht hij daarnaast idd weinig. Veel buitenspel gelopen, toen leek hij het niveau niet aan te kunnen. Wie weet komt er dit seizoen meer uit
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:16:31 #206
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_117064032
Platje is het type speler waar je 75% van zijn wedstrijden op foetert omdat hij niet het werk verzet dat van hem verwacht mag worden en waar je 25% (ik schat het bewust heel ruim) blij mee bent.

Als hij 20 goals had gemaakt was dat lakse veldspel iets minder erg, maar in mijn ogen mag hij zich pas zo'n vedetterol aanmeten als hij koeler wordt voor het doel. Dus niet altijd de lob.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_117118428
platje is een goalgetter, maar brengt verder weinig toe aan het team. Komt kwalitatief en technisch tekort.
pi_117135086
Wederom een klote wedstrijd. Deze ploeg oogy veel de flets en ontbeert op dit moment de broodnodige creativiteit.
Daarnaast hoor je meer geluid midden op de Siberische toendra dan in de Goffert (tenzij je het uitvak mee rekent..).
Ik zie het nog steeds niet zitten met dit elftal maar misschien moet de ommekeer nog komen....
  zondag 23 september 2012 @ 02:14:21 #209
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_117138549
Alles komt goed.. Toch?
pi_117140810
Like I said, dit zijn juist lastige potjes (voor de meeste subtoppers).

Wel nuttige rode kaart aan het eind btw.
pi_117148623
Bah Bah, wat n vertoning. De eerste helft was prima, maar de tweede helft was echt heel slecht.
pi_117158939
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef BasNijmegen het volgende:
Bah Bah, wat n vertoning. De eerste helft was prima, maar de tweede helft was echt heel slecht.
Zou dat laatste met het conditionele aspect te maken hebben, waar Pastoor het over had tijdens de supportersavond?
  zondag 23 september 2012 @ 18:22:32 #213
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_117160306
Samenvatting niet meer gekeken, had er geen zin meer an.
Was het doelpunt terecht afgekeurd?
  zondag 23 september 2012 @ 20:00:33 #214
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117164826
Ik heb eerlijk gezegd meer genoten van het blindenvoetbal op de Paralympics. Volgens mij waren die ook beter -O-
Dommage arachide-fromage
pi_117171852
Ik merk nu toch onder vele NEC supporters een dusdanige mate van ontevredenheid die ik zelfs onder Lodeweges en Been (2e helft 2007) niet gezien heb. Terwijl we er niet eens, optisch dan, zo slecht voor staan.
Ligt volgens mij aan het feit dat NEC onherkenbaar voetbalt..
  zondag 23 september 2012 @ 21:51:07 #216
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_117172122
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef larry91 het volgende:
Ik merk nu toch onder vele NEC supporters een dusdanige mate van ontevredenheid die ik zelfs onder Lodeweges en Been (2e helft 2007) niet gezien heb. Terwijl we er niet eens, optisch dan, zo slecht voor staan.
Ligt volgens mij aan het feit dat NEC onherkenbaar voetbalt..
Ik heb een beetje 2004-2006-associaties.
Toen Jose Valencia nog speelde :').
pi_117172280
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 21:51 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik heb een beetje 2004-2006-associaties.
Toen Jose Valencia nog speelde :').
:') En Bart van den Eede, daarbij vergeleken is Platje net Ibrahimovic.
Maar toen hadden we nog wel Bjorn van der Doelen _O_ Een type speler die je nu wel erg mist in de selectie.
  zondag 23 september 2012 @ 21:59:30 #218
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_117172621
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 21:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

:') En Bart van den Eede, daarbij vergeleken is Platje net Ibrahimovic.
Maar toen hadden we nog wel Bjorn van der Doelen _O_ Een type speler die je nu wel erg mist in de selectie.
Doelen, Potje, Wis, dat soort spelers mis je ja.
Nu hebben we opa Breuer.
pi_117172933
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 21:59 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Doelen, Potje, Wis, dat soort spelers mis je ja.
Nu hebben we opa Breuer.
Hoe vaak ik wel niet schreeuw tijdens een wedstrijd: Rennen opa.... Zelfs van Beukering heeft nog een hogere versnelling met tegenwind.
Sno zou op zich de rol van aanjager op zijn schouders kunnen nemen, maar het loopt veel te laks op het veld. Daarom zou een terugkeer van van der Velden (die ik hoog heb zitten) op het middenveld ten koste van Sno of Koolwijk helemaal niet verkeerd zijn.
Al is onze trainer zo ontzettend koppig dat ik vermoed dat er niets gebeurd en er tegen Feyenoord, op Conboy na natuurlijk, dezelfde elf starten....

[ Bericht 0% gewijzigd door larry91 op 23-09-2012 22:09:13 ]
  zondag 23 september 2012 @ 22:07:58 #220
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_117173262
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:03 schreef larry91 het volgende:

[..]

Hoe vaak ik wel niet schreeuw tijdens een wedstrijd: Rennen opa.... Zelfs van Beukering heeft nog een hogere versnelling met tegenwind.
Sno zou op zich de rol van aanjager op zijn schouders kunnen nemen, maar het loopt veel te laks op het veld. Daarom zou een terugkeer van van der Velden (die ik hoog heb zitten) op het middenveld ten koste van Sno of Koolwijk helemaal niet verkeerd zijn.
Al is onze trainer zo ontzettend koppig dat ik vermoed dat er niets gebeurd en er tegen Feyenoord, op Conboy na natuurlijk, de zelfde elf starten....
Meiracker en Ricky ook gewoon niet opstellen, nee :').
pi_117173585
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:07 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Meiracker en Ricky ook gewoon niet opstellen, nee :').
Ik zou best Meiracker wel een kans willen geven. Platje heeft er dan wel 3 in liggen, maar echt veel toevoegen aan het team doet hij dan ook weer niet. Ten Voorde heeft alleen maar drama invalbeurten. Geef gewoon die bouwvakker een kans, slechter kan toch niet.
  zondag 23 september 2012 @ 22:14:17 #222
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_117173672
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:12 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik zou best Meiracker wel een kans willen geven. Platje heeft er dan wel 3 in liggen, maar echt veel toevoegen aan het team doet hij dan ook weer niet. Ten Voorde heeft alleen maar drama invalbeurten. Geef gewoon die bouwvakker een kans, slechter kan toch niet.
Ik zou elke speler die graag in de eredivisie speelt liever opstellen dan de sjokkende, arrogante en slome spelers die er nu in staan. Publiek niet bedanken, publiek boos, publiek fluiten, spelers boos en daar is je vicieuze cirkel compleet.
pi_117173849
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:14 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik zou elke speler die graag in de eredivisie speelt liever opstellen dan de sjokkende, arrogante en slome spelers die er nu in staan. Publiek niet bedanken, publiek boos, publiek fluiten, spelers boos en daar is je vicieuze cirkel compleet.
Jup, volgens mij vat jij nu net de hele reden van alle onvrede bij de supporters samen. Het is een onherkenbaar team, met vaatdoeken als voetballers..
  zondag 23 september 2012 @ 23:47:40 #224
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117178226
Ik snapte al niet waarom Pastoor Ricky maar een kwartiertje gaf, terwijl Platje gewoon niet goed speelde.
Anyway: die verliespartijen tegen Twente en Ajax zijn ingecalculeerd, maar als we zelfs niet meer van zo'n zielige ploeg als Willem II kunnen winnen, dan vraag ik me serieus af of ik dit seizoen nog plezier ga hebben bij de thuiswedstrijden. Gisteren moest je me in ieder geval niet vragen of ik volgend jaar weer 400+ euro wil besteden.
Dommage arachide-fromage
pi_117198826
Ik ben zo bang voor de wedstrijden tegen feyenoord......
pi_117200421
1 van de 2 winnen en ik ben tevreden.
  maandag 24 september 2012 @ 21:34:17 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117211754
Zowel het uitvak als vak A (waar ik zo'n 16 kaarten voor heb moeten regelen :7 ) zijn iig al uitverkocht. Hoe is de animo voor de wedstrijd verder?

nec is toch een beetje onze angstgegner de laatste jaren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 24 september 2012 @ 21:34:40 #228
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117211776
Ik ga niet
Dommage arachide-fromage
pi_117212840
Niemand heeft zin, vertrouwen in Pastoor en in dit elftal is tot een nulpunt gedaald.
Zelfs positivo's als Mark en Bas zijn tamelijk negatief geworden (ik vond het eigenlijk altijd een verademing om hun optimisme te lezen...).
Ikzelf was in eerste instantie van plan om vanuit mijn woonplek Amsterdam naar Nijmegen af te reizen maar heb nu echt totaal geen zin en behoefte hier in. Als ik nog in Nijmegen had gewoond had ik dat wel gedaan maar nu vind ik het al die moeite niet echt waard..
pi_117213015
En oh ja, flikker eens op uit vak A. Ik begin daar nu inmiddels na al die jaren de schijt van te krijgen. Leuk al die Feyenoord supporters en vind Feyenoord ook een prima club. Maar blijf alsjeblieft in het uitvak en kom anders niet. Ik irriteer me er altijd mateloos aan en mijn medesupporters ook..
  maandag 24 september 2012 @ 22:03:58 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117213513
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:55 schreef larry91 het volgende:
En oh ja, flikker eens op uit vak A. Ik begin daar nu inmiddels na al die jaren de schijt van te krijgen. Leuk al die Feyenoord supporters en vind Feyenoord ook een prima club. Maar blijf alsjeblieft in het uitvak en kom anders niet. Ik irriteer me er altijd mateloos aan en mijn medesupporters ook..
Bij Feyenoord is de groep die op losse kaarten gaat gewoon heel groot en wordt ook steeds groter. Het uitvak is altijd uitverkocht, dus bij zo'n vissenkom als bij jullie vissen er heel veel mensen achter het net. Plus dat een aanzienlijk deel niet gebonden wil worden aan een uitkaart en al die regeltjes die erbij komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117214990
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Bij Feyenoord is de groep die op losse kaarten gaat gewoon heel groot en wordt ook steeds groter. Het uitvak is altijd uitverkocht, dus bij zo'n vissenkom als bij jullie vissen er heel veel mensen achter het net. Plus dat een aanzienlijk deel niet gebonden wil worden aan een uitkaart en al die regeltjes die erbij komen.
Wat een onzin die laatste regel. Dat heeft iedere voetbalclub. Denk je dat ik graag bij Feyenoord in het uitvak ga zitten, of nog erger bij NAC? Daar zie je geen ene fuck.
Dat wij nagenoeg nooit een vol uitvak hebben is waar en dat een topclub als Feyenoord dat nagenoeg iedere wedstrijd heeft is ook weer waar. Maar moet je dan diegene die normaal een scc op vak A, Z etc., zich bedreigd laten voelen en bezwaard om te juichen als NEC scoort, omdat er dan een of andere vetklep uit Rotterdam op hem afgestormd komt? Dat denk ik toch niet!

En dat is helaas wel de realiteit, een maat van mij zit in Vak A en die is ooit een keer bedreigd toen ie zijn middelvinger op stak naar het uitvak en toen het clublied van NEC ging zingen. En dit heb ik van meerdere mensen in die vakken gehoord. Zeker vorig jaar was daarin excessief.
Daarom heb ik ook zo een hekel aan het feit dat er tegen Feyenoord en Ajax altijd zoveel mensen buiten de vakken zitten.

De capaciteit is nu eenmaal zo, en voor iedereen dezelfde regels toch?
  maandag 24 september 2012 @ 22:31:54 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117215173
Bij nec zal er ook wel een groep op losse kaarten gaan, maar die is vanzelfspreken stukken kleiner. Bij Feyenoord loopt die groep in de honderdtallen. En ook omdat het uitvak altijd uitverkocht.

Mensen die willen gaan, zoeken dan andere wegen. Kan begrijpen dat dat frustrerend is, maar ik zit elk jaar weer op A en heb nog nooit problemen meegemaakt. Vorig jaar was het extreem, maar ik stond in de rust bij die hoofdsteward van jullie, die dikke kale met die pet op en die was vrij duidelijk. Jullie verkopen die kaarten zelf aan Feyenoorders, dus eigenlijk moet je niet zeiken. _O_ _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117215428
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Bij nec zal er ook wel een groep op losse kaarten gaan, maar die is vanzelfspreken stukken kleiner. Bij Feyenoord loopt die groep in de honderdtallen. En ook omdat het uitvak altijd uitverkocht.

Mensen die willen gaan, zoeken dan andere wegen. Kan begrijpen dat dat frustrerend is, maar ik zit elk jaar weer op A en heb nog nooit problemen meegemaakt. Vorig jaar was het extreem, maar ik stond in de rust bij die hoofdsteward van jullie, die dikke kale met die pet op en die was vrij duidelijk. Jullie verkopen die kaarten zelf aan Feyenoorders, dus eigenlijk moet je niet zeiken. _O_ _O-
Dit probleem is ook grotendeels de schuld van NEC zelf. Omdat ze zogenaamd een vrij vervoer regime voor Feyenoord in tact willen houden. En ik mag gerust zeiken aangezien ik het nogal hinderlijk vind dat Feyenoorders die dan toch een kaartje bemachtigd hebben zich dan ook nog eens gaan misdragen. Heb dan op zijn minst een beetje respect voor de NEC supporters en houdt je gedeisd.
  maandag 24 september 2012 @ 22:39:00 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117215581
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef larry91 het volgende:

[..]

Dit probleem is ook grotendeels de schuld van NEC zelf. Omdat ze zogenaamd een vrij vervoer regime voor Feyenoord in tact willen houden. En ik mag gerust zeiken aangezien ik het nogal hinderlijk vind dat Feyenoorders die dan toch een kaartje bemachtigd hebben zich dan ook nog eens gaan misdragen. Heb dan op zijn minst een beetje respect voor de NEC supporters en houdt je gedeisd.
Dat ben ik dan wel weer met je eens, ik zit ook het liefst en het merendeel gewoon los. En gedraag me dan gewoon rustig en met respect voor mijn buurman die wellicht voor de ander is. Al heb ik bij nec altijd het gevoel dat ik op een verlengd deel van het uitvak zit. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117215614
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef larry91 het volgende:

[..]

Wat een geleuter. Het zijn die trouwe NEC supporters die hun kaartjes verkopen hoor, en daarnaast zit je in een voetbalstadion en niet in een bioscoop.

Maar goed, over een gunstig resultaat van de wedstrijd ben ik niet echt zeker...
BFF met GGMM
pi_117216128
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 22:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat ben ik dan wel weer met je eens, ik zit ook het liefst en het merendeel gewoon los. En gedraag me dan gewoon rustig en met respect voor mijn buurman die wellicht voor de ander is. Al heb ik bij nec altijd het gevoel dat ik op een verlengd deel van het uitvak zit. _O-
Kijk daar heb ik dan totaal geen probleem mee. Als men zich gewoon gedraagt, prima. Gaan ze lopen dreigen en intimideren is het een ander verhaal. Helaas is dat laatste vaak het geval bij Feyenoord.
Dat je het gevoel hebt dat je in een verlengde van het uitvak zit snap ik wel :P. Ik heb namelijk jarenlang gedacht dat dat deel aan Feyenoord supporters als extra deel van het uitvak werd verkocht omdat de clubs zo een goede relatie hadden :P
pi_117216336
quote:
9s.gif Op maandag 24 september 2012 22:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wat een geleuter. Het zijn die trouwe NEC supporters die hun kaartjes verkopen hoor, en daarnaast zit je in een voetbalstadion en niet in een bioscoop.

Maar goed, over een gunstig resultaat van de wedstrijd ben ik niet echt zeker...
Die vergelijking in je eerste alinea slaat kant nog wal. Vak A is vaak een vak met veel losse verkoop dus nagenoeg geen NEC supporter verkoopt zijn kaartje. Daarnaast zie ik niet in waarom het thuispubliek (in voornamelijk de vakken voor de wat oudere supporters of juist gezinnetjes die niet op de gezinstribunen willen) geïntimideerd moet worden en uitgescholden moet worden omdat ze hun club in hun eigen stadion en vak aanmoedigen?

Die laatste, is ook niet juist. Feyenoord wint makkelijk, dit NEC is gewoon bedroevend slecht.
  maandag 24 september 2012 @ 22:54:15 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117216463
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef larry91 het volgende:

[..]

Die vergelijking in je eerste alinea slaat kant nog wal. Vak A is vaak een vak met veel losse verkoop dus nagenoeg geen NEC supporter verkoopt zijn kaartje.
Maar die kaarten worden wel gekocht op clubcards of seizoenskaarten van andere nec'ers. Daar doelde die steward toen ook op. Op dat moment is het voor nec natuurlijk ook totaal niet te handhaven. Wel of geen vrij vervoer speelt daarbij geen rol. Bij combi's zie je precies hetzelfde als Feyenoord op bezoek komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 24 september 2012 @ 23:00:19 #240
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_117216839
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar die kaarten worden wel gekocht op clubcards of seizoenskaarten van andere nec'ers. Daar doelde die steward toen ook op. Op dat moment is het voor nec natuurlijk ook totaal niet te handhaven. Wel of geen vrij vervoer speelt daarbij geen rol. Bij combi's zie je precies hetzelfde als Feyenoord op bezoek komt.
Ik zit ook in de Kuip bij wedstrijden van NEC. :P Mijn vriend is namelijk voor Feyenoord en ik voor NEC. Gaat prima, alleen juich ik niet hardop in de Kuip natuurlijk.
pi_117217738
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Oké dat wist ik niet. Dan vind ik die NEC supporters trouwens ook maar een stel losers...
  maandag 24 september 2012 @ 23:18:51 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117217898
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef larry91 het volgende:

[..]

Oké dat wist ik niet. Dan vind ik die NEC supporters trouwens ook maar een stel losers...
Bij die wedstrijd is gewoon altijd een (s)cc verplichting geweest als je kaarten wil halen. Al kon je eerst altijd 4 kaarten halen op 1 (s)cc en na de 'problemen' van vorig jaar slechts 2.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117218385
Ongelooflijk eigenlijk dat dat nog steeds kan. Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik gun jullie echt wel toegang tot deze wedstrijd :) Alleen niet als dat ten kosten gaat van het (kijk)plezier van NEC supporters.

Ik hoop trouwens nog steeds dat t op een dag gewoon kan. Maar ik zie t niet snel gebeuren dat supporters van twee clubs door elkaar heen zitten.
pi_117219619
Ik was afgelopen zomer bij de supercopa in Barcelona. Barcelona - Real Madrid dus. Daar zitten ze gewoon tussen elkaar. Ik was stomverbaasd, maar dan zie je dus wat de mediaandacht ("ruzie binnen Spaanse team" - ze winnen alle grote kampioenschappen niet voor niets weetje wel :')) en een gekke Mourinho en Pepe wel niet met de beeldvorming kunnen doen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 00:17:04 #245
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117220080
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef larry91 het volgende:
Niemand heeft zin, vertrouwen in Pastoor en in dit elftal is tot een nulpunt gedaald.
Zelfs positivo's als Mark en Bas zijn tamelijk negatief geworden (ik vond het eigenlijk altijd een verademing om hun optimisme te lezen...).
Ikzelf was in eerste instantie van plan om vanuit mijn woonplek Amsterdam naar Nijmegen af te reizen maar heb nu echt totaal geen zin en behoefte hier in. Als ik nog in Nijmegen had gewoond had ik dat wel gedaan maar nu vind ik het al die moeite niet echt waard..
Eerlijk gezegd is deze wedstrijd ook een beetje aan me voorbijgegaan, ineens krijg je dan door dat er een bekerwedstrijd is. En aangezien ik dit weekend een kut-avond gehad heb en van deze wedstrijd ook niet veel verwacht, pas ik maar een keer.
Speelt ook mee dat ik Feyenoord geen aansprekende tegenstander vind, geen spelers waarvoor je eens goed gaat zitten.
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 25 september 2012 @ 00:21:25 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117220220
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 00:17 schreef Mark het volgende:
Speelt ook mee dat ik Feyenoord geen aansprekende tegenstander vind, geen spelers waarvoor je eens goed gaat zitten.
Kom op zeg, we nemen zelfs een dwerg mee. Al zal je dan moeten gaan staan, anders zie je hem niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117220299
Doel je nu op Clasie of op die keeper ;)
  dinsdag 25 september 2012 @ 00:35:41 #248
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117220631
Benieuwd of Fernandez wederom racistisch bejegend wordt door Rens _O-
Dommage arachide-fromage
pi_117225752
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef larry91 het volgende:
Ik heb het even allemaal laten bezinken, en ik ben er uit. Eigenlijk gaat het best wel goed met ons NEC. We zijn allemaal erg goed en nuttig........... Pffff :') Nee het lukt me inderdaad niet meer om positief te zijn over dit elftal. Voorheen was er nog passie en werklust op het veld aanwezig, maar bij gebrek aan deze aspecten, kan zelfs ik niet meer positief zijn.
pi_117266119
Is het echt zo erg ja? Op papier hebben jullie een prachtig middenveld en een 'leuke' selectie met de nodige interessante talenten. En de trainer lijkt mij ook wel kundig, wel eentje die spelers beter maakt en leuk voetbal nastreeft. Maar in de praktijk is het dus een vervreemd elftal ofzo? Want de resultaten zijn toch ook niet zo slecht? Ik bedoel, NEC is nou eenmaal (bovenkant) middenmoot, dus je tikt niet zomaar even VVV of Willem II van de mat. Of zie ik iets over het hoofd?
  woensdag 26 september 2012 @ 11:06:26 #251
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117266372
you should have been there :')
Dommage arachide-fromage
pi_117271141
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:56 schreef DeVinger het volgende:
Is het echt zo erg ja? Op papier hebben jullie een prachtig middenveld en een 'leuke' selectie met de nodige interessante talenten. En de trainer lijkt mij ook wel kundig, wel eentje die spelers beter maakt en leuk voetbal nastreeft. Maar in de praktijk is het dus een vervreemd elftal ofzo? Want de resultaten zijn toch ook niet zo slecht? Ik bedoel, NEC is nou eenmaal (bovenkant) middenmoot, dus je tikt niet zomaar even VVV of Willem II van de mat. Of zie ik iets over het hoofd?
Het probleem zit 'm in het verval van de wedstrijd. De spelers ogen niet fit, wat op de supportersavond beaamd werd door Alex Pastoor. Daarnaast lijkt het alsof ze zonder passie op het veld rondlopen.

Heerenveen - NEC
De eerste wedstrijd tegen Heerenveen was veelbelovend. Helaas was dit dan ook de enige goede wedstrijd van het seizoen.

Ajax en Twente thuis
Tegen Ajax en Twente wordt je helemaal weggetikt en mag je blij zijn dat de scores niet hoger waren opgelopen. In voorgaande jaren was NEC juist tegen dit soort tegenstanders een taaie en stugge ploeg. Dit jaar liet NEC zich als een mak lammetje naar de slachtbank leiden.

PEC Zwolle - NEC
Toen we tegen PEC Zwolle speelden hadden we echt niet met 0-4 moeten winnen. We speelden zeer zwak en inspiratieloos, maar hadden het geluk dat Zwolle twee rode kaarten gepakt had. Een ploeg vol passie en wedstrijddrang had hier met minimaal 2 a 3 doelpunten meer gewonnen.

VVV - NEC
In de eerste helft liet NEC goed voetbal zien. Je komt verdiend op 0-2 voorsprong, maar geeft het door gebrek aan passie en inzet weer weg.

Willem II - NEC
Ook hier speelde NEC een aardige eerste helft, wat in mijn ogen beter leek dan dat het was. Dit omdat Willem II echt heel slecht voetbalde. Hier werd helaas een doelpunt ten onrechte afgekeurd. De tweede helft was echter niet om aan te zien, waar NEC tegen een betere ploeg zeker had verloren.

------------
Kortom, het verschil tussen de 1e en 2e helft is enorm groot. Het lukt NEC niet om 90 minuten één type spel op de mat te spelen. Het positiespel van NEC is best goed, maar er is gebrek aan passie en inzet. Dit komt door de spelers zelf, de trainer, maar ook door de supporters. Ik heb het idee dat de connectie tussen publiek en het veld volledig is verdwenen. Er was nooit veel sfeer, maar er was altijd wel beleving bij de supporters. Dit mis ik dit jaar volledig. De wisselwerking tussen veld en publiek is nu op een dieptepunt. Er hangt een spanning door het stadion alsof er ieder moment een bom kan barsten.
  woensdag 26 september 2012 @ 13:45:40 #253
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117271309
Wat ik vreemd vind in die discussies op het forum, is dat sommigen beweren dat de spelers het publiek moeten inspireren, dus dat het logisch is dat bij matig spel de supporters stil zijn.
Neem een voorbeeld aan dat volle vak Tilburgers die hun matige ploegje 90 minuten vooruit schreeuwden!
Dommage arachide-fromage
pi_117271891
Vind het allemaal niet zo slecht hoor. Staat in vergelijking tot vorig seizoen weer een compleet nieuw elftal, dus dat heeft even tijd nodig. Daarnaast is het veldspel helemaal niet zo belabberd, zeker niet voor een club als NEC.

Maargoed, ik volg dat forum niet zo, en ik kijk de wedstrijden niet in het stadion, en merk dus ook niet zoveel van een bepaalde sfeer. Maar als die echt veel slechter is, dan is dat zorgwekkend natuurlijk.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_117272195
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef Mark het volgende:
Wat ik vreemd vind in die discussies op het forum, is dat sommigen beweren dat de spelers het publiek moeten inspireren, dus dat het logisch is dat bij matig spel de supporters stil zijn.
Neem een voorbeeld aan dat volle vak Tilburgers die hun matige ploegje 90 minuten vooruit schreeuwden!
Tja in mijn ogen een lastig verhaal.
90 minuten zingen om te zingen (mijn mening over de Willem II supporters van afgelopen weekend) of 90 minuten sfeermaken (zingen), omdat er iets gebeurt op het veld. Daar zit in mijn ogen een groot verschil in.
Ik kan me er heel goed in vinden als mensen zeggen, dat ze zingen om de spelers over een dood moment te helpen. Echter is het dan wel afhankelijk van de liederen die worden ingezet. Het viel me afgelopen zaterdag des te meer op dat De Gofferttribune niet eens meer zingt voor Gabor Babos. De enige speler die op dit moment nog een eigen liedje heeft, is Rick ten Voorde.

Wanneer een speler slecht bezig is op het veld, wordt hij persoonlijk toegeroepen, gefloten, etc. Hoewel dit in mijn ogen soms terecht is, maar niets zal oplossen, zit de oplossing misschien wel in het persoonlijke. Het persoonlijk toezingen van spelers en het team, zal veel motiverende werken dan de standaard nummers te zingen. Als supporters laat je dan zien, dat je de spelers aanvoelt (en dus betrokken bent).

Aan de andere kant ben ik ook van mening dat het een wisselwerking is. Wanneer er slecht gespresteerd wordt op het veld, heb ik ook geen zin om te gaan zingen en springen. Maar als het spel goed is, dan wel. Neem als voorbeeld een doelpunt. Wanneer er gescoord wordt, dan kan iedereen juichen. Dus we kunnen wel sfeer en kabaal maken, maar er moet wel een rede toe zijn.
pi_117272257
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef Mark het volgende:
Is meer de uitzondering hoor, de bijnaam Stillem II hebben ze niet voor niks.
Succes vanavond, alleen niet te veel ;)
BFF met GGMM
  woensdag 26 september 2012 @ 14:09:42 #257
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117272277
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het merendeel van wat er gezongen wordt vaak niet eens hoor (op het forum werd er gemeld dat er veel gezongen was, wat ik niet gehoord heb) en als ik het hoor versta ik het vaak slecht, of men begint alweer aan een ander nummer. Dat nodigt niet tot meedoen :)
Dommage arachide-fromage
pi_117272684
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is meer de uitzondering hoor, de bijnaam Stillem II hebben ze niet voor niks.
Succes vanavond, alleen niet te veel ;)
Haha thanks.
  woensdag 26 september 2012 @ 20:34:48 #259
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_117287578
Het kon slechter :').
pi_117300304
Wel wat meer strijd maar nog steeds echt een kut opstelling met kut voetbal. Zeer zonde dat die goal nog zo laat valt. Maar oh oh wat gaat dit toch een lang seizoen worden :(
pi_117314747
Werd gisteren wel duidelijk dat Foor op 10 moet.
Roorda liep erbij alsof ie dronken was.
pi_117368485
Foor speelt de laatste wedstrijden ook niet heel erg sterk...Roorda speelt imo echt heel belabberd...ik snap ook niet dat ze vd velden laten starten, die kan tenminste de boel op sleeptouw nemen. Ondanks dat ik tegen feyenoord niet ontevreden was over het spel. Het is dit seizoen ook tevens de 1e keer dat ze zichzelf terugknokken na een achterstand.

het wordt een lastige wedstrijd morgen..ik had liever woensdag gewonnen dan (hopelijk) zaterdag.
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:09:36 #263
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_117405692
Nou, het was helemaal niet zo heel leuk om in de kuip te zitten... Zeker niet omdat mijn vriend, waar ik naast zat, voor feyenoord is...
pi_117406492
Weer een drama pot.. Waar gaat dit toch heen. Verliezen in de Kuip kan maar weer niet op deze manier tegen een matig Feyenoord.

Hoop trouwens, boven alles, dat het goed gaat met Sno!
pi_117421346
Passie, inzet en de wil om te winnen. Dat mist ons team
pi_117421719
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef BasNijmegen het volgende:
Passie, inzet en de wil om te winnen. Dat mist ons team
Onzin. Puur gebrek aan kwaliteit.
Zelfs met veel passie zouden deze spelers nog te matig zijn.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 30 september 2012 @ 14:05:48 #267
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_117422003
HAAL BELGISCHE NAMAAKKUIT TERUG.

Al is het alleen maar hierom.

Ja ja
pi_117423901
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Onzin. Puur gebrek aan kwaliteit.
Zelfs met veel passie zouden deze spelers nog te matig zijn.
Onzin. Tegen Heerenveen was het spel prima en lag de kwaliteit veel hoger.
En juist doordat het allen geen supertalenten zijn, moeten ze het hebben van inzet, passie en de wil om te winnen. Bij vlagen is dat dit seizoen voorbij gekomen, maar ze willen gewoon niet.
pi_117423945
Geloof er geen bal van dat ze niet willen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_117424796
Eens met JD. Vooral voorin ontbeert het aan kwaliteit. Meeste teams die tijdens het seizoen door de mand vallen gaan nog wel hard werken. Ook dat laat dit NEC na. Het is gewoon een kut elftal (op dit moment) waarin vooral het vasthouden van Pastoor aan Platje een beetje zielig begint te worden. En als laatste is Babos niet meer op niveau, de beste man heeft oneindig veel krediet bij mij maar hij maakt iedere wedstrijd wel één of twee fouten (blunders).

Als (=wanneer) we vrijdag van Ado verliezen zal de pleuris wel weer uitbreken...
pi_117426345
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:29 schreef larry91 het volgende:
Eens met JD. Vooral voorin ontbeert het aan kwaliteit. Meeste teams die tijdens het seizoen door de mand vallen gaan nog wel hard werken. Ook dat laat dit NEC na. Het is gewoon een kut elftal (op dit moment) waarin vooral het vasthouden van Pastoor aan Platje een beetje zielig begint te worden. En als laatste is Babos niet meer op niveau, de beste man heeft oneindig veel krediet bij mij maar hij maakt iedere wedstrijd wel één of twee fouten (blunders).

Als (=wanneer) we vrijdag van Ado verliezen zal de pleuris wel weer uitbreken...
Waar Zeefuik niet scoorde, had die nog wel waarde voor het team op een andere manier en dit heeft Platje niet dus?
pi_117426867
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:19 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Waar Zeefuik niet scoorde, had die nog wel waarde voor het team op een andere manier en dit heeft Platje niet dus?
Zeefuik was erg balvast en hij had Schone achter zich.....dat is een immens verschil met Roorda die heel erg tegenvalt imo
pi_117426887
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:19 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Zeefuik was een ideaal aanspeelpunt. Platje is veel doelgerichter maar moet om te scoren, eigenlijk de perfecte bal krijgen en die krijg je nu eenmaal niet bij NEC. Daarnaast is Platje niet in staat om een bal langer dan 1 seconde vast te houden en kan het middenveld niet inschuiven en is het voor Rieks en Foor onmogelijk om een combinatie aan te gaan. Waardeloze kerel dus die Platje..
  Redactie Sport zondag 30 september 2012 @ 18:37:19 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_117431754
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:34 schreef larry91 het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Zeefuik was een ideaal aanspeelpunt. Platje is veel doelgerichter maar moet om te scoren, eigenlijk de perfecte bal krijgen en die krijg je nu eenmaal niet bij NEC. Daarnaast is Platje niet in staat om een bal langer dan 1 seconde vast te houden en kan het middenveld niet inschuiven en is het voor Rieks en Foor onmogelijk om een combinatie aan te gaan. Waardeloze kerel dus die Platje..
Wij hebben nog een spits in de beloftencompetitie rondlopen die al 13 keer het net heeft laten bollen. Zou dat niet wat zijn om een half jaartje te huren?

Kan moeilijk slechter dan Platje :P maar ik snap ook niet dat Ten Voorde niet speelt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_117458147
Sno dus een hartstilstand ( -O- ) en gered door de defibrilator ( *O* ). Maar kun je zo topsport blijven bedrijven? :?
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:32:33 #276
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117458465
Ja, dat is natuurlijk de vraag. Die wedstrijd met Jong Ajax is 2 jaar geleden, om de hoeveel tijd gaat dit gebeuren? Vreselijk om te zien trouwens hoe hij de hand van Conboy vasthoudt en naar zijn hart grijpt, ook voor Conboy
Dommage arachide-fromage
pi_117458637
Ik wacht op het moment dat NEC iets naar buiten brengt voordat ik mijn conclusies trek. Ik ga sowiewo niet oordelen of hij wel of niet door moet gaan met topsport bedrijven. Dat is aan de specialisten.
Wel vind ik dat bovenalles de gezondheid van Sno staat.
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:47:57 #278
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117458920
Dat sowieso. Speelt Michael Jansen eigenlijk nog? was wel vergelijkbaar

Edit: zie dat hij in de winterstop transfervrij mocht vertrekken bij Go Ahead
Dommage arachide-fromage
pi_117461149
Los van de vraag of hij uiteindelijk nog gaat spelen, dat is aan de doktoren, het is wel een domper voor zijn kansen op promotie uiteraard. Denk dat weinig clubs (op een hoger niveau dan NEC) het zo met hem aandurven.
pi_117463978
Wel trouwens mooi, hoe het legioen Sno applaus gaf, bij het verlaten van het veld. Zeer veel respect!
pi_117475128
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:31 schreef BasNijmegen het volgende:
Wel trouwens mooi, hoe het legioen Sno applaus gaf, bij het verlaten van het veld. Zeer veel respect!
Niet dat het iets uit zou moeten maken maar het is wel een oud feyenoorder...en ook ajacied
pi_117479881
Ik zie het de Goffert niet doen als hij een oud-vitesse speler zou zijn, hoe jammer ik het ook vind. Ik vind het toch een mooi gebaar :)
pi_117499488
Sno dus geen hartstilstand gehad maar 'slechts' een hartritmestoornis. Lekker gedaan door die Casper van Eick die dat gerucht in de wereld heeft geholpen... Iets met geheimhoudingsplicht enzo..

Ben wel opgelucht voor Sno dat het geen hartstilstand is geweest, dat had inderdaad einde carriere kunnen betekenen!
pi_117555522
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)artritmestoornis.htm

Eerst nader onderzoek voor hij weer actief is dus.
pi_117556580
Tegenvaller..
Maar nogmaals, het allerbelangrijkste is Sno' gezondheid. Ik moet er niet aan denken dat zo een jongen plots dood neervalt... Eerst inderdaad alle risico's uitsluiten en analyseren en dan pas weer denken aan voetballen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:30:37 #286
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117557859
Aan de andere kant: is dat niet al gedaan toen die defribilator ingebracht is?
Dommage arachide-fromage
pi_117630991
Nou jongens, vanavond weer vol voor de winst natuurlijk! :P
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 00:20:09 #288
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117648854
Blijkbaar moet de gifbeker helemaal leeg: zonder hulp had ADO echt niet gescoord vanavond. Wederom 2 punten laten liggen ;(

En volgende keer graag starten met Ricky en Palsson ipv Platje en Roorda
Dommage arachide-fromage
pi_117649578
Als je 8 goals incasseert in 2 wedstrijden tegen onze aanval, dan is er iets goed mis met jullie verdediging...
BFF met GGMM
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 00:53:18 #290
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117649674
Als je in 2 wedstrijden 3 goals incasseert van onze aanval dan is er serieus iets mis met je verdediging
Dommage arachide-fromage
pi_117649788
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 00:53 schreef Mark het volgende:
Als je in 2 wedstrijden 3 goals incasseert van onze aanval dan is er serieus iets mis met je verdediging
Vind je? Op zich hebben jullie toch wel spelers die makkelijk een doelpuntje maken?

En onze aanval reken ik serieus tot een van de zwakste van de Eredivisie.
BFF met GGMM
pi_117649808
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 00:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Op zich hebben jullie toch wel spelers die makkelijk een doelpuntje maken?
Nee. Hoe kom je hierbij?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 01:02:51 #293
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117649890
Dat vraag ik me ook af
Dommage arachide-fromage
pi_117650140
Roorda, Platje en George hebben toch alle 3 bewezen redelijk makkelijk te kunnen scoren? Ik moet wel toegeven, dat ik alleen George vaker dan 2 wedstrijden in NEC-shirt heb gezien.
BFF met GGMM
pi_117657594
1e helft kut, 2e helft veel beter. Jammer van die blunder van Rens, ADO had niet zoveel in te brengen in de tweede helft. 1-1 is dan gewoon een klote uitslag.

Maar goed, de tweede helft gaf mij wel een beetje hoop wat ik dit seizoen na de openingswedstrijd niet meer heb gehad. Ik vind overigens wel dat zowel ten Voorde als Palsson een basisplek verdienen met hun goede invalbeurten. Roorda mag van mij een paar wedstrijdjes banken.
pi_117840625
Sno goedgekeurd dus. Betekent dit dat Foor weer naar de bank moet of denken jullie dat Pastoor de komende twee weken Roorda op de bank zet? (en Foor er in).
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:36:57 #297
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117840653
Foor zit nooit op de bank, hoor
Dommage arachide-fromage
pi_117840863
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:36 schreef Mark het volgende:
Foor zit nooit op de bank, hoor
My bad, ik zie nu dat George wisselspeler is.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:55:58 #299
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_117840927
George was tegen ADO lekker op dreef, zou hem laten staan.
Ik zou voor een aanval kiezen met Rieks - Ricky en George, middenveld met Foor, Koolwijk en Sno/ Palsson
Dommage arachide-fromage
  donderdag 11 oktober 2012 @ 01:04:55 #300
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_117841047
George speelt meestal 5-6 wedstrijden per seizoen fenomenaal en is hij beslissend.
De overige wedstrijden steekt hij niet boven de rest uit, maar ik laat me graag verrassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')