Schud ie zomaar uit zijn mouw die geweldenaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Evertjan het volgende:
ja mensen in 1900 u weet dat niet maar deMart wist het![]()
![]()
held!
Helaas niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef plerda het volgende:
Ik dacht dat die brit nog zou worden ingehaald door die spanjool
Hans Bohmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het gesprek tussen Smeets en Van Marwijk voelt een beetje als:
[ afbeelding ]
Mart zat met de Neel op de tribune toen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Evertjan het volgende:
![]()
held!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Evertjan het volgende:
![]()
held!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef Guard het volgende:
Kutinterview, dus op zoek naar rotzooi:
[ afbeelding ]
Mart was er zelf bij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Baszh het volgende:
[..]
Schud ie zomaar uit zijn mouw die geweldenaar
Dit idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Malahide het volgende:
Wat een kleuterschoolniveau weer?
Bertje, wat heb je vandaag geleerd?
Een zure appel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat voor ontbijt had Bertje eigenlijk?
Hij deed de vrouwen van beide broersquote:
Dat bedoel ik eigenlijkquote:
veilige keuze ofc hij laat zich niet fileren op tv door JD en Geneequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
eerste interview van Bert na het EK dan krijg je dit.
En zelfmoordneigingen dankzij kleurloze Bertje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef henkde_j het volgende:
DIt was de wel de meest matige uitzending. Damn wat een gare interviews. En daarbij een gehoorbeschadiging opgelopen
Die is altijd zo blij die gast die gaat toch niet huilen als Mart wat zegt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef JC14 het volgende:
Martina gaat Bolt een poepie laten ruiken. Dromen mag toch?![]()
![]()
Ik heb nu ook een piep in mijn oor, maar dan wel een piep die klinkt als ENNNNNUUUUUHHHquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef henkde_j het volgende:
DIt was de wel de meest matige uitzending. Damn wat een gare interviews. En daarbij een gehoorbeschadiging opgelopen
Martina bij Martquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Die is altijd zo blij die gast die gaat toch niet huilen als Mart wat zegt.
Tommy Byrne. Geweldige kerel, heeft zelfs een fanclubquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijkHeb goddomme nog met hem samengewerkt ook
![]()
Ja het waren zware tijdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef Wrijfhout het volgende:
1984, Jezus zag de wereld er echt zo uit toen ik geboren werd![]()
Hehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef newsman01 het volgende:
Nou Mart het was weer prachtig, ik ga bier zuipen
Ik gok dat de afspraak was dat er niet over gesproken mocht worden. Des te opvallend dat Van Marwijk er zelf over begintquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
eerste interview van Bert na het EK dan krijg je dit.
Iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je laat Van Marwijk toch niet als een kind bellen en Big Bens op tafel zetten? Wat een niveau.
Volgens mij wordt dat legendarisch danquote:
stiekem is het een psychologisch onderzoek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je laat Van Marwijk toch niet als een kind bellen en Big Bens op tafel zetten? Wat een niveau.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor DieMartje, DieMartje is bang voor mij.
Mee eens. Wat heeft het eigenlijk voor échte toegevoegde waarde?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Paul het volgende:
Die bel luiden op het eind is echt te dom
45 minuten ofzo bij 2 setsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:27 schreef Evertjan het volgende:
hoe lang duurt die wedstrijd anders ga ik naar bed toe
Erg aardige kerel inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tommy Byrne. Geweldige kerel, heeft zelfs een fanclub
Welke Martina?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:27 schreef Keauning het volgende:
Goddddddddddddddverdomme ik moet werken als Martina bij Mart komt.
Ja ... Schaatsmeisjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sablikova?
Die had Mart al wel gespot
En dat jullie NOS wordt wegbezuinigd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
'Mijn wens is dat jij snel met pensioen gaat.'
Dat zou Johan Derksen zeggen.
Waar vind ik die?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Malahide het volgende:
Waar zijn de tijden toch gebleven dat gouden medailleswinnaars straalbezopen bij Martje aan tafel zaten? Kan me ene PVDH herinneren...
En dan op het laatst nog even dit:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat jullie NOS wordt wegbezuinigd.
Het maken is helaas niet zo erg romantischquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:28 schreef Remzz het volgende:
Wat een baan heb je als je elke dag die filmpjes mag maken, fantastisch
Dat was top inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Malahide het volgende:
Waar zijn de tijden toch gebleven dat gouden medailleswinnaars straalbezopen bij Martje aan tafel zaten? Kan me ene PVDH herinneren...
Op die manier slaat die tegen de bel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dan op het laatst nog even dit:
[ afbeelding ]
Ik ken degene die dat doetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:28 schreef Remzz het volgende:
Wat een baan heb je als je elke dag die filmpjes mag maken, fantastisch
Nee ik weet het, maar wel leuk als je het kanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het maken is helaas niet zo erg romantisch
Nee, dat is juist een pokkewerk. Ook wel leuk, maar zeker in die korte tijd erg lastig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het maken is helaas niet zo erg romantisch
Eindelijk de waardering bij het grote publiek. Erg goede commentator en een cultheldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef Remzz het volgende:
Die Hans van Zetten heeft trouwens wel historisch commentaar gegeven dit gaan wij echt over 30 jaar nog horen "En hij staat!"![]()
Weet je waar de cola staat?.... bleeeeeh. Net zo erg dan "stop that man". Die heb ik niet meer gezien de laatste dagen trouwens. Op voorhand al geschrapt?quote:
Die landing was dan ook wel echt geniaal, geen nahup niks gewoon landen en staan toch weer eentiende bonus aan het totaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef Remzz het volgende:
Die Hans van Zetten heeft trouwens wel historisch commentaar gegeven dit gaan wij echt over 30 jaar nog horen "En hij staat!"![]()
Hans was tenminste puur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef Remzz het volgende:
Zeker weten... net zo legendarisch als de volleybalmannen van 1996 en de gouden race van Ellen van Langen in 1992quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef Remzz het volgende:
Meer een kwestie van, hoe krijg je een dergelijke baanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee ik weet het, maar wel leuk als je het kan
Nee dank jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef tralalala het volgende:
Huldiging nu @ Rtl4, straks live bij de NOS
En Waterpolodames 2008, met overslaande stem van de commentator.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker weten... net zo legendarisch als de volleybalmannen van 1996 en de gouden race van Ellen van Langen in 1992
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef tralalala het volgende:
Huldiging nu @ Rtl4, straks live bij de NOS
VDH 2004 ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Waterpolodames 2008, met overslaande stem van de commentator.
En natuurlijk Grueter en VDH bij de winst van Van der Weiden.
Bij het volleybal was de commentator juist ontzettend suf. "Ja hoor! Achter de antenne langs!"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker weten... net zo legendarisch als de volleybalmannen van 1996 en de gouden race van Ellen van Langen in 1992
quote:
Leontien Hazesquote:
Tsja, om over die stadion speaker heen te gaan valt ook niet meequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij het volleybal was de commentator juist ontzettend suf. "Ja hoor! Achter de antenne langs!"
Met d'r oranje Oompa Loompa kopquote:
Waarom ken ik nu niet zulke mensenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken degene die dat doetIk zat vandaag net te denken dat het me op een gegeven moment wel saai lijkt, hij doet het nu al 8 jaar ofzo. Zou wel een keer iets anders willen
Jawel. De interviews in het begin waren gewoon degelijk. Alleen het einde met Bert was wat overbodig en saai.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:34 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vond het een prima uitzending eigenlijk.
Had je ook de journalistiek in moeten gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Waarom ken ik nu niet zulke mensen
Nee, al is het natuurlijk wel interessanter dan iemand die administratie doet. Om over te praten bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had je ook de journalistiek in moeten gaanMaar mijn leven is niet verrijkt door het kennen van deze persoon hoor
Ach ik ben de "media" kant op gegaan, heeft ook veel vruchten afgeworpen tot nu toequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had je ook de journalistiek in moeten gaanMaar mijn leven is niet verrijkt door het kennen van deze persoon hoor
Is ook vrij breed he "media", zit zelf ook in de "media"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ach ik ben de "media" kant op gegaan, heeft ook veel vruchten afgeworden tot nu toe
Inderdaad, mooi moment. In tegenstelling tot het commentaar van Mart bij het goud van Marianne Vos...zonder enige vorm van enthousiasme. Echt waardeloos.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef Remzz het volgende:
"Daar is die Herbert"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Inderdaad, mooi moment. In tegenstelling tot het commentaar van Mart bij het goud van Marianne Vos...zonder enige vorm van enthousiasme. Echt waardeloos.
Voor anderen vaak wel jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, al is het natuurlijk wel interessanter dan iemand die administratie doet. Om over te praten bedoel ik dan.
Same here, op dit moment ook geen baan in de journalistiek omdat er 3 banen zijn en 1 miljoen gegadigdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ach ik ben de "media" kant op gegaan, heeft ook veel vruchten afgeworpen tot nu toe
Goed dat ik niet keekquote:
Gewoon werk idd, maar men denkt er altijd wat meer over. Ah lekker de hele dag film kijken, roepen ze dan. Beetje onzin, maar het is natuurlijk ook wel leuk werk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor anderen vaak wel jaIk vind het vaak maar normaal, het is ook maar werk
[..]
Same here, op dit moment ook geen baan in de journalistiek omdat er 3 banen zijn en 1 miljoen gegadigden
Het is nog net niet groenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:44 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Die dacht laat ik nu ook maar een ouwe trutten coupe nemen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is nog net niet groen
[ afbeelding ]
Ik heb het ook altijd leuk werk gevondenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon werk idd, maar men denkt er altijd wat meer over. Maar het is natuurlijk ook wel leuk werk.
En ook dat andere klopt, mede daarom ook niet verder gegaan de journalistieke kant op. Al is het binnen mijn huidige vakgebied ook niet veel beter. Vooral veel freelancen. Maar het werk is leuk, dus dat vergoed heel veel.
Ah ja dan denken mensen dat je het heel bijzonder vindt dat je politici spreekt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd leuk werk gevondenMaar ik zat vooral in Den Haag en dan zie je de hele dag allerlei politici, dat vinden mensen dan heel erg bijzonder
Welk vakgebied zit je nu in? Ik wil graag de journalistiek weer in maar het lijkt wel ondoenlijk op het moment
Precies jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja dan denken mensen dat je het heel bijzonder vindt dat je politici spreekt.
Ik zit zelf in de filmprogrammering voornamelijk voor filmfestivals.
Ja, er zijn natuurlijk altijd wel mensen die wel speciaal zijn. Ik spreek ook veel filmmakers, meestal gewoon interessant maar niet bijzonder, maar soms is het wel speciaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies jaTerwijl het gewoon je werk is om met ze te praten
Al vond ik het wel heel bijzonder toen ik Balkenende ooit interviewde
Ah dat klinkt wel leuk! Ook het NFF? Daar heb ik ook nog een paar jaar filmpjes voor gemaakt
Edit: ook dat geprobeerd als webredacteur bijvoorbeeld bij een normaal bedrijf maar zelfs dan zijn er altijd weer anderen met meer werkervaring
Art house filmsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, er zijn natuurlijk altijd wel mensen die wel speciaal zijn. Ik spreek ook veel filmmakers, meestal gewoon interessant maar niet bijzonder, maar soms is het wel speciaal.
Maar dat is vooral Wereld Cinema, dus niet zo bekend voor veel mensen, behalve dan voor arthouse liefhebbers etc. Dus ook geen NFF. Maar het festival kan ik niet noemen, want blijf liever lekker anoniem hier![]()
Met werk moet je ook wel een beetje geluk hebben. De meeste banen worden toch intern via via opgevuld.
OT: lijkt me ook wel wat anders om voor Mart te staan, ondanks dat hij wat aan het aftakelen is. Naast dat het een grootheid is geweest binnen de Nederlandse sportjournalistiek is het natuurlijk ook een reus van een vent in breedte, maar vooral ook lengte.
Haha, nou als ik een baantje wist heb ik al wat gegadigden daarvoor. En grote kans dat ik er zelf ook nog wat aan heb. Verder blijft het een mooie combinatie hoor journalistiek en film (bedoel dan niet recensies schrijven, ook leuk, maar niet zo bijzonder), dus zeker aan te raden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Art house filmsAls je nog een baantje weet? Naast politiek ligt mijn hart ook bij muziek en films, misschien moet ik me daar eens op orienteren
Ik heb Mart een keer 'in het echt' gezien op de School voor Journalistiek maar was toen vooral verbaasd dat hij van achter helemaal kaal is
Dan worden ze van de trap geduwd. En tegen de blinden: je moet die kant op, bam!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef debeterebob het volgende:
Komen ze met de paralympics met de lift?
Dat vond ik juist een goed voorbeeld voor een ander puur moment van een commentator.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Hans was tenminste puur.![]()
Beter dan Evert ten Napel. Met zijn SNEIJDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEERRRRRRRRR... Bah, voorbedachte rade.
DRIE BIER!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef knep het volgende:
Ik kon me trouwens niet zo storen aan de stem van Marit.
Wordt een ander verhaal wanneer tig Marits de terrassen in bv Valkenburg bevolken.
Zou grappig zijn als ze tijdens het neuken dan weer heel stil is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Tering blijft maar schreeuwen die marit
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Redefine en MaJo, hebben jullie SvJ afgemaakt?
Dat hadden Volkskrant en Trouw gisteren alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:15 schreef portie het volgende:
DeStentor heeft een artikel over DeMart inclusief de Bingo
Ooit geweest. Wel 'leuk' om van een afgestudeerde nu te horen dat er totaal geen werk is. Zo'n 6 jaar geleden wilde niemand dat geloven daar.quote:
Hoe lang geleden? En dat is niet helemaal waar hoor, toen ik tien jaar geleden begon werd ons al verteld dat de meesten van ons nooit een baan in de journalistiek zouden vinden. Lekker motiverend maar zo waarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ooit geweest. Wel 'leuk' om van een afgestudeerde nu te horen dat er totaal geen werk is. Zo'n 6 jaar geleden wilde niemand dat geloven daar.
Zeven jaar geleden alweer. Toen werd er gewoon gezegd dat er altijd wel werk te vinden zou zijn, omdat het medialandschap aan het veranderen was en dat het breder zou worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang geleden? En dat is niet helemaal waar hoor, toen ik tien jaar geleden begon werd ons al verteld dat de meesten van ons nooit een baan in de journalistiek zouden vinden. Lekker motiverend maar zo waar
Dat is ook wel een beetje waar, veel van mijn vrienden zitten in de internetjournalistiek. De oude media dat is waar de banen verdwijnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeven jaar geleden alweer. Toen werd er gewoon gezegd dat er altijd wel werk te vinden zou zijn, omdat het medialandschap aan het veranderen was en dat het breder zou worden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ks-te-vergeven.dhtmlquote:Mart Smeets heeft geen spijt van de manier waarop hij volleybalster Manon Flier interviewde. 'Bij het interview schoot ze vol, dat was jammer. Maar we hebben gewoon met een kus afscheid genomen. Dat was geen kwestie van vergeten en vergeven, er was niks te vergeven.'
'Ik heb hier geen fout gemaakt,' zegt Smeets tegen het AD. 'Wat niet wil zeggen dat we die nooit maken. Ik heb legio fouten gemaakt, maar die bespreken we intern.'
Van wat het publiek daarvan vindt en de internetacties tegen hem, ligt Smeets niet wakker. 'Zijn er werkelijk 44.000 stemmen tegen mij? Dat is dan zo, ik lees nooit dat soort commentaren en ik reageer er niet op. Ik probeer mijn werk zo goed mogelijk te doen en ik trek me niets aan van wat 'men' daarvan vindt.'
En te oud voelt Smeets zich al helemaal niet. 'Ik zou vanwege mijn leeftijd wel kunnen praten met iemand van 45 en niet met iemand van 18? Hoort u wel wat u zelf zegt? De grootst mogelijk onzin.'
Ik hoor hem die 'men' ook al zeggenquote:ik trek me niets aan van wat 'men' daarvan vindt.
Nee, ik heb geen journalistiek gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Redefine en MaJo, hebben jullie SvJ afgemaakt?
Toch een beetje lafjes om dat dan wel te zeggen. Zulke dingen moet je gewoon niet doen.quote:
Dat is niet bepaald netjesquote:
In ieder geval niet uitgebreid over zaken gaan praten die niets met de OS te maken hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:03 schreef Montov het volgende:
Gedeelte met Van Marwijk was saai, maar ja, de sporters waren weg dus wat moet je dan?
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:24 schreef Stansfield het volgende:
Mart zou trouwens een goede zomergast zijn.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:04 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ks-te-vergeven.dhtml
Vandaar deze reactie ook.quote:'Zijn er werkelijk 44.000 stemmen tegen mij? Dat is dan zo, ik lees nooit dat soort commentaren en ik reageer er niet op. Ik probeer mijn werk zo goed mogelijk te doen en ik trek me niets aan van wat 'men' daarvan vindt.'
Ik ga hem inkoppen, Mart: ik heb een fragment gekozen uit een film van Fellini, die kent u niet.quote:
Zeker laf en onbeschoft van haarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef debeterebob het volgende:
Toch een beetje lafjes om dat dan wel te zeggen. Zulke dingen moet je gewoon niet doen.
Die mag de rest van NOS inclusief Smeets wat mij betreft in hun zak steken.quote:Heel Nederland leek gisteren naar turnen te kijken. Talloze Nederlanders zaten gebiologeerd voor de buis en maakten kennis met het immer geestdriftige commentaar van Hans van Zetten, luitenant-kolonel buiten dienst en voormalig bondscoach. Hij werd een hit op Twitter, een cultheld van de tv.
Nee, van de term trending topic (het onderwerp dat op dat moment op Twitter het meest besproken wordt, red.) had Hans van Zetten (63) nog nooit gehoord. Maar de NOS-commentator was het wel, gisteren aan het einde van de middag.
'Ik twitter niet, ik hoef ook niet te weten wat het inhoudt, het ging vandaag om Epke. Epke heeft mij verleid om in vuur en vlam te geraken. De energie van Epke aan de rekstok wordt vía mij overgedragen aan de luisteraar en de kijker. Dat heeft hij fan-tás-tisch gedaan', zegt hij op zijn karakteristieke wijze in AD Sportwereld
Al de hele week wordt de voormalig bondscoach van de turnvrouwen geroemd om zijn originele, meelevende commentaar. Hij zit op de tribune zoals hij praat. De vuisten gebald, de armen zwaaiend, hij turnt vanaf zijn stoel mee. Landt Zonderland voor zijn afsprong, dan staat Van Zetten zelf ook letterlijk. 'En hij stáááát!'
'Wat ik allemaal heb gezegd? Ik zou het niet meer weten. Ik herinner me wel dat ik voor de oefening zei dat de komende minuut het leven van Epke ging veranderen.'
Van Zetten, gisteren met rood-wit-blauw vlinderdasje en Friese bretels, gelooft het allemaal wel, dat trending topic-gedoe op Twitter. 'Ik ben toch helemaal niet belangrijk? Ik ben een diener! Ik moet dienen en deugen, door de waarheid te zeggen en er niet omheen te draaien. Dat ik dit mag meemaken, beter kan toch niet?'
'Dit is het mooiste dat ik ooit heb beleefd als commentator. In een sport met een koninklijke uitstraling, maar die zo spartaans is. De weg die naar de Olympus heeft geleid was zwaar, maar Epke staat er bovenop.'
Datquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoor hem die 'men' ook al zeggen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus een knol aan tafel bij Smeets?
pijnlijk maar hard en eerlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:41 schreef marcodej het volgende:
Vanavond Dorian van Rijsselberghe, Gerco Schroder en Willemijn Bos aan tafel. Bos is dus de hockeyster die vlak voor de Spelen met een blessure moest afhaken.
Dat wordt pijnlijke tv.
Op verzoek van Smeets. Heeftie weer een zieltje om uit te knijpen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:41 schreef marcodej het volgende:
Vanavond Dorian van Rijsselberghe, Gerco Schroder en Willemijn Bos aan tafel. Bos is dus de hockeyster die vlak voor de Spelen met een blessure moest afhaken.
Dat wordt pijnlijke tv.
Baas.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef mstx het volgende:
"Daar hebben wij als normale mensen helemaal geen idee van"
In de aankondiging al bingo
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef mstx het volgende:
"Daar hebben wij als normale mensen helemaal geen idee van"
In de aankondiging al bingo
Huldigingen kent de NOS ook niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die tienkamp, die kent de NOS niet.
Behalve als het gaat om een mini Big Ben op een metrostation op een tafel te plaatsen. Of een bel te luiden net na het doen van een wens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Huldigingen kent de NOS ook niet...
Wat, de Big Bens op de tafel van Mart?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Waar dat met die Big Bens op slaat weet ik nu nog niet.
Ideetje van Martquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Het moet het aantal Nederlandse medailles visualiseren denk ik dan...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Dat ja. Wat is het nut? Moet het een figuurtje worden of zo op die tafel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat, de Big Bens op de tafel van Mart?
Maak gewoon een bord met rondjes of zo, dit is gewoon kinderlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Het moet het aantal Nederlandse medailles visualiseren denk ik dan...
Maar het slat idd nergens op. Bert van Marwijk mocht er 2 plaatsen, ergens, want, nou, en daarom,.
Nee, moeten er gewoon straks zo veel zijn dat het een grote Big Bende op tafel wordt waardoor het lijkt alsof we onnoemelijk veel medailles hebben gescoord deze OS.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Wat is het nut? Moet het een figuurtje worden of zo op die tafel?
Ja maar Dorian.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef waxmask het volgende:
Wie kijkt er nu Mart als Epke bij RTL4 zit?![]()
![]()
Dan zijn we een smakeloos land. Want iedereen weet toch dat Mart heerst met de OS?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:39 schreef waxmask het volgende:
Wie kijkt er nu Mart als Epke bij RTL4 zit?![]()
![]()
Omdat Dorian en omdat lekker ergerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Wilskracht het volgende:
Waarom kijkt iedereen naar Mart terwijl er live sport bezig is?
Je doet gewoon niet meer mee!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Wopper1 het volgende:
Je had het zooooooooooooo graag gewild he? Maar jij mag niet meedoen!
EN IK ZIT OOK! JAHAA!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Grifte het volgende:
Ik hoor Hans van Zetten erbij:
JA ZE ZIT, ZE ZIT
Vanmiddag was hij weer aardig op dreef, met zijn Roemeense vrouwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Grifte het volgende:
Ik hoor Hans van Zetten erbij:
JA ZE ZIT, ZE ZIT
HUILEN ZUL JE!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Beach het volgende:
Willemijn, vind je het nou niet jammer dat je er niet bij bent?
hehe jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Rechtsachter Dorian zit er één met goede apparatuur.
Mart weet helemaal niks van de OS. Enkel en alleen van basketbal, wielrennen en honkbal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Dachten wij.. alsof Mart het heeft gezien.
Hoe voelt dat nou Willemijn? Om toe te moeten kijken bij JOUW team? Om niet te kunnen spelen in DE finale straks en GEEN medaille mee naar huis te nemen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:40 schreef Beach het volgende:
Willemijn, vind je het nou niet jammer dat je er niet bij bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |