Schud ie zomaar uit zijn mouw die geweldenaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Evertjan het volgende:
ja mensen in 1900 u weet dat niet maar deMart wist het![]()
![]()
held!
Helaas niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef plerda het volgende:
Ik dacht dat die brit nog zou worden ingehaald door die spanjool
Hans Bohmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het gesprek tussen Smeets en Van Marwijk voelt een beetje als:
[ afbeelding ]
Mart zat met de Neel op de tribune toen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Evertjan het volgende:
![]()
held!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Evertjan het volgende:
![]()
held!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef Guard het volgende:
Kutinterview, dus op zoek naar rotzooi:
[ afbeelding ]
Mart was er zelf bij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Baszh het volgende:
[..]
Schud ie zomaar uit zijn mouw die geweldenaar
Dit idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Malahide het volgende:
Wat een kleuterschoolniveau weer?
Bertje, wat heb je vandaag geleerd?
Een zure appel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat voor ontbijt had Bertje eigenlijk?
Hij deed de vrouwen van beide broersquote:
Dat bedoel ik eigenlijkquote:
veilige keuze ofc hij laat zich niet fileren op tv door JD en Geneequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
eerste interview van Bert na het EK dan krijg je dit.
En zelfmoordneigingen dankzij kleurloze Bertje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef henkde_j het volgende:
DIt was de wel de meest matige uitzending. Damn wat een gare interviews. En daarbij een gehoorbeschadiging opgelopen
Die is altijd zo blij die gast die gaat toch niet huilen als Mart wat zegt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef JC14 het volgende:
Martina gaat Bolt een poepie laten ruiken. Dromen mag toch?![]()
![]()
Ik heb nu ook een piep in mijn oor, maar dan wel een piep die klinkt als ENNNNNUUUUUHHHquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef henkde_j het volgende:
DIt was de wel de meest matige uitzending. Damn wat een gare interviews. En daarbij een gehoorbeschadiging opgelopen
Martina bij Martquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Die is altijd zo blij die gast die gaat toch niet huilen als Mart wat zegt.
Tommy Byrne. Geweldige kerel, heeft zelfs een fanclubquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijkHeb goddomme nog met hem samengewerkt ook
![]()
Ja het waren zware tijdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef Wrijfhout het volgende:
1984, Jezus zag de wereld er echt zo uit toen ik geboren werd![]()
Hehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef newsman01 het volgende:
Nou Mart het was weer prachtig, ik ga bier zuipen
Ik gok dat de afspraak was dat er niet over gesproken mocht worden. Des te opvallend dat Van Marwijk er zelf over begintquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
eerste interview van Bert na het EK dan krijg je dit.
Iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je laat Van Marwijk toch niet als een kind bellen en Big Bens op tafel zetten? Wat een niveau.
Volgens mij wordt dat legendarisch danquote:
stiekem is het een psychologisch onderzoek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je laat Van Marwijk toch niet als een kind bellen en Big Bens op tafel zetten? Wat een niveau.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor DieMartje, DieMartje is bang voor mij.
Mee eens. Wat heeft het eigenlijk voor échte toegevoegde waarde?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:26 schreef Paul het volgende:
Die bel luiden op het eind is echt te dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |