goud voor Marokkoquote:
Ook gewoon uit de kast toch?quote:
Die heeft toch kanker enzoquote:Ik vind Anky leuk, blijf een zwak voor d'r hebben. Gewoon een lieve vrouw...en dat gejank omdat Sjef aan de schijt was vond ik alleen maar lief.
Kennen we hem dan?quote:
Mart denkt dat zeker.quote:
Lijkt me een makkie om hem aan het janken te krijgen, gewoon over het EK beginnenquote:
Hij had best wel bij London Today gepast.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef FTWO het volgende:
Van de grootste winnaar van de zomer naar de grootste loser...
Die is al geweest hequote:
Hehe inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me een makkie om hem aan het janken te krijgen, gewoon over het EK beginnen
Oh ja verrek, precies de aflevering die ik heb gemistquote:
verschrikkelijk die Van Gaalquote:
Ah dus jij woont daar in die mooie versierde oranjewijken toen vlakbij het centraal station in Utrecht?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef Paul het volgende:
NU MOET IK WEER AAN HET EK DENKEN KUTLULLEN![]()
Wordt wel een moeizaam gesprek, 2 mensen die aan elkaar gaan uitleggen hoe het zitquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Mart, vraag wat er fout ging tijdens het EK! Dan ben je een held
twitter:Modernegezegden twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 23:00:59Marit Bouwmeester is vast gewend tegen de wind in te praten, het glas rode wijn van #demart staat op barsten. #LondonLateNight reageer retweet
dronkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die zag er toen trouwens echt vreemd uit.
Hij gaat er nog over beginnen,quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo lomp is hij wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Mestras het volgende:
twitter:Modernegezegden twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 23:00:59Marit Bouwmeester is vast gewend tegen de wind in te praten, het glas rode wijn van #demart staat op barsten. #LondonLateNight reageer retweet
Neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Type-R het volgende:
Toch denk ik dat we Bert gaan missen bij Oranje...
ze zitten in een gesloten wereldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Malahide het volgende:
Voetballers die tot de ontdekking komen dat andere sporten "ook wel leuk" zijn![]()
Andere sporten buiten golf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Malahide het volgende:
Voetballers die tot de ontdekking komen dat andere sporten "ook wel leuk" zijn![]()
Echt een fuifnummer, voor een crematie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Redefine het volgende:
Al dat amusement eromheen is veel te gezellig voor Bert.
Echt hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Malahide het volgende:
Oh dat wist ik niet. Ik dacht serieus dat Sjef aan de diaree was en heel de toilet had ondergespoten.quote:
GAY!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
Bert kiest voor mannenhockey ipv dames![]()
Wat ga je nu doen? Heb je al een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mart, stel nou eens wat journalistieke vragen!!!!!!!
'Bert, waarom stopte je als bondscoach'
'Bert, wat voor ruzies waren in Oranje'
enzovoorts!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Redefine het volgende:
Beachvolleybal, dat is die ene met die bijstandsvrouw, die face in the crowd weet u wel.
En toen ging ik naar wimbeldun en toen moest ik met de metro en toen moest ik 300 meter lopen, wat een organisatie, had ik al verteld dat ik sablikova en vos ontdekt heb voor ome dirk ,jaaaaaaaaaaaaquote:
Mee eens!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
Ergens vind ik het prima als hij het niet over het EK gaat hebben. Gun 't de aandacht niet. Dit zijn de Spelen. Daar is dit het podium niet voor, zeker niet omdat het sowieso al een gehaaste uitzending is, dus een fatsoenlijk antwoord zal je toch niet krijgen.
Ach niets mis mee. Zonder sponsors geen toernooiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:11 schreef Remzz het volgende:
Lekker zo'n sponsoruitje, de gemiddelde Nederlander werkt 2 jaar om 2 weken Olympische Spelen te kunnen doen en Bertje heeft alles voor het uitkiezen.
Ik vind het toch altijd een beetje wrang
het is een juut!!!!twitter:Politie twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 19:54:52Bronzen medaille op #OlympischeSpelen voor baanwielrenner en politieman Teun Mulder op het onderdeel Keirin (sprint) http://t.co/004QAJDK reageer retweet
Kan die extra hard achter Marokkaantjes op de scooter aanfietsen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef Evertjan het volgende:
het is een juut!!!!twitter:Politie twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 19:54:52Bronzen medaille op #OlympischeSpelen voor baanwielrenner en politieman Teun Mulder op het onderdeel Keirin (sprint) http://t.co/004QAJDK reageer retweet
Nou die wil ik nou ook niet meteen een topcoach noemen hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef Redefine het volgende:
Het verschil is dat Van Asch de spelers WEL op de goede plek zet.
Ja, technische recherche.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef Evertjan het volgende:
Niet meer doorfietsen dus wanneer je staande gehouden wordt bij een een fietslicht controlequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef Evertjan het volgende:
Niks mis mee dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:11 schreef Barry87 het volgende:
'Bert-ik zeg liever niets anders kwets ik mensen en ik wil nog langer mee in de voetballerij en ik ben saai en vind het hier eigenlijk niets aan - van Marwijk'.
Mart heeft macht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Krijgen die mensen al die kaartjes voor niets? Alleen omdat Mart ze kent?
Het is ook geen topcoach.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou die wil ik nou ook niet meteen een topcoach noemen hoor
Tenzij je Chris Hoy heetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet meer doorfietsen dus wanneer je staande gehouden wordt bij een een fietslicht controle
Tuurlijk, je wilt dat Britse plebs toch niet binnen hebben? Gewoon veel plaatsen voor Bobo's reserverenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Krijgen die mensen al die kaartjes voor niets? Alleen omdat Mart ze kent?
Haha echt he maar een klein kut stukje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef henkde_j het volgende:
Die Fransman leidde helemaal niet de hele race.
Idd wat een onzinquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef henkde_j het volgende:
Die Fransman leidde wel de hele samenvatting van de NOS. Daarom zegt hij het.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef henkde_j het volgende:
Wel. Dat zeidden ze toch!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef henkde_j het volgende:
Dacht ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:16 schreef Mestras het volgende:
Dat is Bertje niet gewend, met poppetjes schuiven
De dood, rust.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Een vol kerkhof,
waar denkt Mart allemaal niet aan
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Een vol kerkhof,
waar denkt Mart allemaal niet aan
Tsja, merkwaardig is het toch al lang niet meer. Hebben ze dan ooit wel eens niét gefaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:16 schreef Nober het volgende:
Die Fransman lag helemaal niet de hele wedstrijd aan de leiding. NOS blijft falen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:16 schreef Karina het volgende:
Kon Dorian morgen niet komen of zo? Of wil hij niet.
Hij zei een paar dagen geleden tegen Mart (live-verbinding) dat ie 'm woensdag mocht aanraken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef Malahide het volgende:
Dorian komt morgen geloof ik. Zag ergens een foto van zijn programma van de komende dagen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Zucht wat blijft Bert toch een ontiegelijk saai en vervelend persoon.
Service hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:16 schreef Nober het volgende:
Die Fransman lag helemaal niet de hele wedstrijd aan de leiding. NOS blijft falen.
Ach ja, moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Zelva het volgende:
Zucht, dit zijn de OS, maar het gaat over voetbal...
idd.... rot ermee op! Ik wil het niet eens horen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Zelva het volgende:
Toon Smulders bij de Keering.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
2x zelfs
1tje voor de paarden en die andere dan ?
WE hebben recht op een verklaring.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Zelva het volgende:
Weet jij waar Bert vandaan komt? Uit De Worp in Deventer, waar ze alles oplosten met de vuisten!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Zucht wat blijft Bert toch een ontiegelijk saai en vervelend persoon.
Is 't enigszins vernieuwzeelanderiaans accent denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef schetterklep het volgende:
Is die Dorian van de mannen? Komt n beetje "zacht" over.
Service héquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Zelva het volgende:
Oh oke..quote:
En dat is niet het enige.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mart weet niets van voetbal en gaat dan maar op de persoonlijke toer
Bert is nu ook niet lelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vond Bert vroeger heel knap..maar hij lijkt me zo saai.
Die knuppel is zelf dronken of is die dubbele tong gekomen door een tik van Robben na het EK?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Keauning het volgende:
Bert is veels te nuchter voor dat kansloze gebral van Sjmeets.
Het ging nu om een gouden en een bronzen, dat was twee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die had tie zelfs al neergezet hoor
Naar de tering op de kering.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef LDS het volgende:
Ja mart, we ergerden ons de tering. Misschien ook omdat t teringslecht was
Jammer dat Sylvie er niet is in plaats van Mart, woont toch om de hoek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Van der Vaart niet even langs kon komen. Hij woont toch om de hoek.
Hij is iig goed is dooddoeners en cliches ophalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Keauning het volgende:
Bert is veels te nuchter voor dat kansloze gebral van Sjmeets.
Je was niet goed genoeg, 4 jaar getraind en dan verlies je van een camping elftal uit Denemarken....hoe voelt dat Bert?quote:
In deze tijd had Mart ook makkelijk kunnen vragen wat Marit ging ontbijtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef Baszh het volgende:
Waarom zijn deze twee niet-olympiers met elkaar aan het lullen
al die kerkhoven big bens ook!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Je was niet goed genoeg, 4 jaar getraind en dan verlies je van een camping elftal uit Denemarken....hoe voelt dat Bert?
Hij kan gaan roeienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef Malahide het volgende:
Bert kan zo hockeycoach worden hoor. Of iets met paarden. Hij heeft nu overal verstand van.
Ik vind het grappig dat je het hele schema zo ziet. Half 10 NOS interview. Next day, bedoel je dat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet gelezen, wat stond er?Stond in het zeiltopic dacht even posten dan maar...
Vergeet de lunch niet, en of ze weet wie haar moeder isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef Beach het volgende:
[..]
In deze tijd had Mart ook makkelijk kunnen vragen wat Marit ging ontbijten
Productieleider zul je bedoelenquote:
Dat kan het ook zijn ja. Of hij is gewoon heel liefquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Is 't enigszins vernieuwzeelanderiaans accent denk ik.
Het gaat om Mart en als dat niet zo is dan draait het toch om Mart.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef Redefine het volgende:
Mart bepaald even voor Bert dat hij de triatlon niet heeft gezien.
Op ES nu, gewichtheffen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef Guard het volgende:
Kutinterview, dus op zoek naar rotzooi:
[ afbeelding ]
mijn gaydar gaat er niet bij af eigenlijk....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn ja. Of hij is gewoon heel lief
Met hard achteruit gaan heeft hij in ieder geval ervaringquote:
idd ... Bert keek ook echt zo van, "oh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef Redefine het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand in slaap gevallen op het toetsenbord?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had een "oh toch wel hoor" er tussen gegooidquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef Redefine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |