goud voor Marokkoquote:
Ook gewoon uit de kast toch?quote:
Die heeft toch kanker enzoquote:Ik vind Anky leuk, blijf een zwak voor d'r hebben. Gewoon een lieve vrouw...en dat gejank omdat Sjef aan de schijt was vond ik alleen maar lief.
Kennen we hem dan?quote:
Mart denkt dat zeker.quote:
Lijkt me een makkie om hem aan het janken te krijgen, gewoon over het EK beginnenquote:
Hij had best wel bij London Today gepast.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef FTWO het volgende:
Van de grootste winnaar van de zomer naar de grootste loser...
Die is al geweest hequote:
Hehe inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me een makkie om hem aan het janken te krijgen, gewoon over het EK beginnen
Oh ja verrek, precies de aflevering die ik heb gemistquote:
verschrikkelijk die Van Gaalquote:
Ah dus jij woont daar in die mooie versierde oranjewijken toen vlakbij het centraal station in Utrecht?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef Paul het volgende:
NU MOET IK WEER AAN HET EK DENKEN KUTLULLEN![]()
Wordt wel een moeizaam gesprek, 2 mensen die aan elkaar gaan uitleggen hoe het zitquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Mart, vraag wat er fout ging tijdens het EK! Dan ben je een held
twitter:Modernegezegden twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 23:00:59Marit Bouwmeester is vast gewend tegen de wind in te praten, het glas rode wijn van #demart staat op barsten. #LondonLateNight reageer retweet
dronkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die zag er toen trouwens echt vreemd uit.
Hij gaat er nog over beginnen,quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo lomp is hij wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Mestras het volgende:
twitter:Modernegezegden twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 23:00:59Marit Bouwmeester is vast gewend tegen de wind in te praten, het glas rode wijn van #demart staat op barsten. #LondonLateNight reageer retweet
Neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Type-R het volgende:
Toch denk ik dat we Bert gaan missen bij Oranje...
ze zitten in een gesloten wereldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Malahide het volgende:
Voetballers die tot de ontdekking komen dat andere sporten "ook wel leuk" zijn![]()
Andere sporten buiten golf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Malahide het volgende:
Voetballers die tot de ontdekking komen dat andere sporten "ook wel leuk" zijn![]()
Echt een fuifnummer, voor een crematie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Redefine het volgende:
Al dat amusement eromheen is veel te gezellig voor Bert.
Echt hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Malahide het volgende:
Oh dat wist ik niet. Ik dacht serieus dat Sjef aan de diaree was en heel de toilet had ondergespoten.quote:
GAY!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
Bert kiest voor mannenhockey ipv dames![]()
Wat ga je nu doen? Heb je al een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mart, stel nou eens wat journalistieke vragen!!!!!!!
'Bert, waarom stopte je als bondscoach'
'Bert, wat voor ruzies waren in Oranje'
enzovoorts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |