quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef Guard het volgende:
Als ze kleiner was, had Mart vast voorgesteld dat ze nog altijd stuur kon worden in de vrouwen 8
Echt triestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef Mestras het volgende:
Even van goed naar slecht rangschikken
Wat een verschrikking is dat ook ja...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef marcodej het volgende:
Ze kan zo in die Becel-reclame: "Daar zal je d'r hebben..." "WARRUME BREAUDJES!!!"
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef newsman01 het volgende:
Kom op Mart maak haar aan het janken
Zeilers sowieso wel jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef schetterklep het volgende:
Ze is volgens mij harstikke maf in de kroeg. Bier zuipen en los gaan!
Ik dacht net... volgens mij noemt ze die van Ainslie ook gewoon zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze mag zometeen een Big Ben op tafel zetten en dat is een dildo van de lul van AInslie
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef henkde_j het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo zacht?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef Cee het volgende:
Heel Epke's evenwicht naar de galemiesen door dat doorboorde trommelvlies nu.
Ach die dingen zitten toch zo snel vol dat het niet uit maakt lijkt me zoquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef Cee het volgende:
Heel Epke's evenwicht naar de galemiesen door dat doorboorde trommelvlies nu.
dan was mart al dood geweestquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef Redefine het volgende:
Teun, je hebt ons hartkloppingen bezorgd. Alsof Mart gekeken heeft.
Of alfabetisch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef Mestras het volgende:
Even van goed naar slecht rangschikken
Die heeft sowieso wel hartkloppingen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef Redefine het volgende:
Teun, je hebt ons hartkloppingen bezorgd. Alsof Mart gekeken heeft.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
Danzij tong staan er in alle 41 delen een-smilie.
Je moet het gewoon aan Ajacied422 overlaten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ach die dingen zitten toch zo snel vol dat het niet uit maakt lijkt me zo
Mart zei Keringquote:
Nee, achterwielen waren ook precies gelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Dat brons hebben we denk ik wel te danken aan de rug van die Duitser hoor... ik denk dat die Nieuw-Zeelander net een fractie eerder was
Brons winnen over de rug van een duitser, letterlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Dat brons hebben we denk ik wel te danken aan de rug van die Duitser hoor... ik denk dat die Nieuw-Zeelander net een fractie eerder was
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:56 schreef Mestras het volgende:
Dat live commentaar van Mart wordt ook steeds slechter. beter
Als je het via de voorkant bekijkt toch niet, maar het maakt ook weinig uit. Teun heeft brons.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Dat idee had ik ook, maar dan andersomquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet er ook wel om lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
De lach van Marit is toch wel grappig eigenlijk
Ik zeg alleen wat damart zegtquote:
De Gouden Stuiverquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
teun heeft een grote stuiver gewonnen
Alleen bij de tour is het goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:56 schreef Mestras het volgende:
Dat live commentaar van Mart wordt ook steeds slechter.
Iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teun ziet iets meer van voren uit daar
lol.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Marit kan mooi over 4 jaar met Anky de ring in... hinniken kan ze al
Johan is in ieder geval niet al te lang geleden afgestudeerd, dus dat gaat wel prima. Bij zijn afstudeerpresentatie waren Herre en Epke overigens veel te laat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Redefine het volgende: [..] Al is het dan wel natuurlijk: jullie broertje heeft het wel gered. En jullIe?
Het was wel een dubbeltje op zijn kant hoor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
teun heeft een grote stuiver gewonnen
Maar voor Mart telt alleen de OS he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Johan is in ieder geval niet al te lang geleden afgestudeerd, dus dat gaat wel prima. Bij zijn afstudeerpresentatie waren Herre en Epke overigens veel te laat.
Mart weet niet eens dattie teun heetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef schetterklep het volgende:
Jantje huilt, jantje lacht..... Om even in de clichés te blijven
wat kan nog?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef TheVulture het volgende:
De spirit van de Oranje ploeg is wel optimaal nu
Straks als de hockeyers winnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mart is veel beter als hij minder tijd voor elke gast heeft. Vanaf morgen gewoon 16 mensen aan tafel.
owja, sorry. Stelletje faalhazen die broers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar voor Mart telt alleen de OS he.
Hij zal vast wel iets van de kritiek meekrijgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef Redefine het volgende:
Er is echt iets met Mart gebeurd. Hij is veel minder zuur en kinderachtig naar de gasten toe. Gisteren ook al. Maakt het gelijk al wat beter om te kijken.
WE hebben gewonnen, en dat vinden WE fijn!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef Redefine het volgende:
Er is echt iets met Mart gebeurd. Hij is veel minder zuur en kinderachtig naar de gasten toe. Gisteren ook al. Maakt het gelijk al wat beter om te kijken.
Bij de Holland Acht mannen was hij ook vrij slecht, ook al zat die acht niet in zijn geheel aan tafel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mart is veel beter als hij minder tijd voor elke gast heeft. Vanaf morgen gewoon 16 mensen aan tafel.
Dat moet wel, want er zit echt een verschil tussen eergisteren en nu.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij zal vast wel iets van de kritiek meekrijgen.
Nee man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Marit is echt iemand voor een arschgeweih en navelpiercing
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef MaJo het volgende:
Is Bouwmeester doof ofzoZe schreeuwt zo hard en lacht echt als een dove
Wel een mooie meid. Maar die stem maakt het echt een no goquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef MaJo het volgende:
Is Bouwmeester doof ofzoZe schreeuwt zo hard en lacht echt als een dove
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Barry87 het volgende:
Toch jammer dat de spelen niet in Parijs zijn.
Dan was het gezicht van Mart door al die Eiffeltorens voor zijn gezicht niet meer te zien.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Barry87 het volgende:
Toch jammer dat de spelen niet in Parijs zijn.
Dan was het gezicht van Mart door al die Eiffeltorens voor zijn gezicht niet meer te zien.
Nogal en ze lijkt net een vent.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Lindstrøm. het volgende:
ze kijkt echt ongelofelijk dom uit dr ogen
MAAR WE ZIJN WEL ALLEMAAL TROTS OP DERquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Lindstrøm. het volgende:
ze kijkt echt ongelofelijk dom uit dr ogen
idd ja. wat een oen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:03 schreef Redefine het volgende:
Hij spelt de letters in het Nederlands
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Redefine het volgende:
Brons voor ons, dat rijmt denkt Mart.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Een van de leukste bronzen medailles, als iemand het verdiend
Jij Nostradamusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Let op he, na dit flimpje zit v. Marwijk aan tafel.
Kennen WE die? Nee, die kent u niet he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Let op he, na dit flimpje zit v. Marwijk aan tafel.
Dat was net toch al?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Mestras het volgende:
Zometeen een diepgravend interview tussen Mart en Salinero
gravend of dravend? Brrrrrrrrrrrrr.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Mestras het volgende:
Zometeen een diepgravend interview tussen Mart en Salinero
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef debeterebob het volgende:
Een van de betere uitzendingen van Mart
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)elen-2012/huldiging/
WOLTER KROES!!!!!![]()
![]()
![]()
Bosch er nog bij, Veldhuis kan er ook wel wat van trouwens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Ericr het volgende:
Vos, Wust en Bouwmeester aan 1 tafel. Dat zou meesterlijk zijn.
Het eerste wat ze op creative commons tegenkwamen.quote:
+ die Marokkaan van 2 dagen terug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Ericr het volgende:
Tafel wil ik niet zeggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Ericr het volgende:
Hij doet het met Hans Peter Minderhoutquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef marcodej het volgende:
Die Edward Gal is ook zo'n geilneef volgens mij.
Die is zo homo als een deurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef marcodej het volgende:
Mensen gaan vaak op hun dier lijken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Moet je als dressuurruiter trouwens een overschot aan tandvlees hebben om geselecteerd te worden?
Zowel Van Grunsven als Cornelisse hebben niet bepaald achteraan gestaan toen ze dat gingen uitdelen
Hij heeft het iig zelf al toegegeven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef marcodej het volgende:
Dat is de vriend van Albert Verlindequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef marcodej het volgende:
Dit ja, fantastisch sportvrouw kan niemand ontkennenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind Anky leuk, blijf een zwak voor d'r hebben. Gewoon een lieve vrouw...en dat gejank omdat Sjef aan de schijt was vond ik alleen maar lief.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind Anky leuk, blijf een zwak voor d'r hebben. Gewoon een lieve vrouw...en dat gejank omdat Sjef aan de schijt was vond ik alleen maar lief.
Dat bedoel ik. Maar dan ook een echte.quote:
Geen probleem dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij heeft het iig zelf al toegegeven.
kijk maar naar Anky.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen gaan vaak op hun dier lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |